Ik heb testen van sensitest, ben ook niet van plan om extra gevoelige testen te kopen. Ik vind persoonlijk dat je wel een bepaald niveau van het zwangerschapshormoon in je bloed moet hebben voor je van een zwangerschap kan spreken. Want er kan in het begin zoveeeeel misgaan. Ik zal het heel erg vinden om een vroege miskraam te hebben en zo sluit ik een gedeelte uit, wat je niet weet tenminste... (eerst blij met een streepje die je later weer moet afstaan) Nou ben ik niet helemaal consuquent want ik test wel op of vlak voor NOD, maar dat is ook een beetje om de eerste teleurstelling weg te vangen. Beetje vaag misschien, maar het werkt wel zo bij mij. De keer hiervoor was ik voor testen ongi en dat was wel een beetje een schok ook omdat ik em niet aan voelde komen
he marjolein! ik was binnen de 4 maanden zwanger van ons dochter. dus dat vond ik nog redelijk snel. nu zit ik al op 5 maanden maar 7 rondes...heb ik je uitgelegd he. ach ja...ik wist heus wel dat het niet meer zo snel zou gaan en vorige maand was ik best even verdrietig. maar nu heb ik er mij bij neer gelegd. what else can you do? uiteindelijk mag ik niet klagen, heb een leuke dochter, goeie vent en een vaste baan dus..dat is al veel he deze tijd. maar dat neemt niet weg dat ik het toch elke maand spannend vind hoor. pffff... kwaaltjes...alleen gevoelige tepels. nog steeds en dat is het. weet niet wat ik daar van moet denken... ik denk voorlopig niks! hahahahaha en jij totaal geen kwaaltjes? ach ik moet bekennen dat ik ook zeer goed ben om elke keer zulke kwaaltjes te voelen hoor..dus ben er voorzichtig mee geworden.
he jipiee . ik heb ook voor het eerst die sensitesten...daar zaten ook zwangerschapstesten in... en ze vertellen dat je die al 4 dagen voor NOD kunt gebruiken. is dat goed? vraag me af of dat niet te vroeg is. ben jij tevreden of die sensitest?
Ja je had uitgelegd hoe het werkt bij jou! Ook wel weer fijn! ik had bij de 1e zwangerschap (miskraam) heeeel erg gevoelige borsten, meteen na de innesteling eigenlijk al, wist toen ook heel zeker dat ik zwanger was nog voor de test; bij de 2e zwangerschap (Luna*) kwam dat pas na een paar weken en bij mijn dochtertje voelde ik echt helemaal niks, was alleen emotioneler.. Dus kwaaltjes zeggen me ook niet meer zo veel, kan zo verschillen... Ik was wel bij alle 3 binnen 3 maanden zwanger! (en dat is op zich heel uitzonderlijk met mijn afwijking), maar stiekem ga je er dan toch een beetje vanuit dat het nu ook (snel) lukt... Laten we het hopen!!! Ik had hiervoor altijd matcare testen en die deden het bij mij heel goed (elke x 3 dagen voor mn NOD). Nu ga ik ook voor het eerst sensitesten gebruiken, dus heb er geen ervaring mee!
ik heb testen waar je op je NOD kan testen, dus niet extra sensitive ofzo. en dan ook testen waar je met eem pipetje 5 druppels op moet laten vallen, bevalt mij erg goed, heb plastic bekertjes in de badkamer klaarstaan hihi. Je hoeft ze natuurlijk niet voor je NOD te Gebruiken.....
marjolein... dit gevoel in mijn tepels heb ik nog niet eerder gehad hoor. en bij mijn dochter had ik totaal geen kwaaltjes voor NOD. alleen 2 dagen voor ik wist dat ik zwanger was kreeg ik ineens een vreselijke metaalsmaak in mijn mond en toen wist ik het. had er eerder nog niet bij stilgestaan omdat ik toen helemaal niet bezig was met kwaaltjes..had ook nog nooit een test gedaan. gewoon netjes ongi geworden en denken ok..naar de volgende ronde. maar wat een verschil met nu. heb er zeker al 20 testen doorheen gejaagd de afgelopen 6 rondes haahahahah en ben er veel meer mee bezig dan toen. denk dat het komt omdat ik voor mijn 35ste zwanger wil worden , en dat heeft een druk , doe ik zelf stom maar ik kan het niet uitschakelen. maar goed jij was elke keer binnen 3 maanden zwanger. wow super vruchtbaar ben jij dus. oh ik hoop zo dat het samen snel lukt. zou wel gaaf zijn he
Ik ben er nog hoor! Ben af en toe een beetje overdonderd door de hoeveelheid berichten hier. Daarom lees ik wel vaak mee, maar post niet altijd. Maar ik blijf wel bij hoor! Ik ben weer een beetje ui mijn dip gekropen, da's wel fijn. Ga vol goed moed de volgende ronde in. Ik weet alleen even niet zo goed hoe mijn lijf werkt op dit moment. Ik heb het gevoel dat gisteren mijn ei al gesprongen is (dat klinkt wel heel vreemd). Terwijl ik pas op dag 10 zat..... Wel aan de klus geweest, maar weet dus even niet hoe het zit. Ach, gaan maar gewoon lekker door met klussen, wie weet.
en ja jipiejee...ik wil ook niet te vroeg testen. die sensitest werkt wel bij mij met ovulatietesten. die werken goed. had alleen deze maand 3 dagen na elkaar een dikke volle paarse streep. 3 dagen na elkaar? is dat normaal? weet jij dat ? of marjolein misschien? betekent dat dat je ei daarna komt of in die drie dagen want ik wist het niet meer...
Dus kort samengevat is het bij iedereen weer anders, welke test er het beste bij je past.... Maar zo te lezen zijn de sensitesten wel de meest gebruikte....
Dacht dat ik erg was met testen... Maar jij blijft na een positieve test dus gewoon doortesten Ik weet het niet, na mijn 1e positieve ovulatietest heb ik dus niet meer getest, jij dus wel haha! Zou misschien kunnen dat de eerste test precies aan het begin was, de 2e nog binnen de 24 uur viel en de 3e binnen de 48 uur. Snap je m nog??? Ik voel de druk ook wel hoor, maar dan vanwege andere redenen (heb ik al eerder verteld he) en inderdaad probeer er dan maar eens minder mee bezig te zijn... Je maakt het wel spannend hoor met je kwaaltjes, als je het echt nog nooit eerder hebt gehad, dat geeft wel hoop!!! Zou echt super zijn idd als het gelukt is, gaan we samen op! @Knuffel, inderdaad gewoon doorgaan hoor!!! Enne lang leve de ovulatietesten, die gebruik je niet begrijp ik??
jeeej goofy...ga je eindelijk testen dan? wahahahaha ik hoop zo voor je dat je 2 dikke vette strepen hebt. voel je al iets? rare dingen? wat zegt je gevoel? oh ik duim zo voor je.
Morgen??!?!?! Oh spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben morgen de hele dag weg, maar zal van tevoren wel effe komen kijken dan! Mmmm hoop dat ik kan slapen vannacht (van de spanning)
hahaha marjolein..ja dat was de eerste keer dat ik ook bleef doortesten omdat ik hier gelezen had dat je er meerdere moest doen. ik weer geloven he hahahaahah maar ja wat het ook betekent, ik zit nu toch op het wachtbankje en kan er nu niks meer aan doen. maar goofy gaat morgen testen ! oh ja en dat kwaaltje van me? ik zou wel willen dat het een positief teken is, we zullen het weten volgende week tegen het weekend denk ik ergens. jaaaaaaaaaa dat zou leuk zijn he...goofy hopelijk zwanger, dan jij en ik pffff zou geweldig zijn. goofy..trek maar een pak koekjes open..heb er zin in! ik zet thee
knuffel! je mag best eens in een dip zitten hoor. maar nu kom je eruit zeg je. ook voor jou is er een geweldig beebje weggelegd! hou vol meid en je bent hier niet alleen!
Haha, dus ondertussen ben je iets geminderd...??? maar idd wat je zegt, we zitten nu toch op het wachtbankje en we hebben ons best gedaan! Nu kunnen we alleen nog maar wachten En Goofy morgen al, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend!!!!! Nou maak die koekjes maar open, kan het wel gebruiken haha!
hahahaha iets geminderd? hahahahahah ja ik doe mijn best. he jij gaat donderdag al testen...dus eh jij bent toch sneller dan ik.hahahahhaahahahahahahahah ik wil net zoals goofy...wachten op de juiste dag. knap hoor goofy...applaus echt. nu wij nog he marjolein!!! * pakt een koekje en nestelt zich op de roze sofa *
Thanx, het is wel fijn om af en toe even je hart te luchten (en dat je dan ook nog zulke lieve reacties krijgt). In onze omgeving weet niemand dat "we bezig zijn". Ik ventileer alles hier dus maar... Dat bevalt prima, allemaal "lotgenoten". Whahaha, het is maar goed dat onze mannen hier niet meepraten.....
Hallo dames, Hier ben ik dan eindelijk weer. Sorry dat ik niet zoveel meeklets. Maar ik ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben. Mijn banner klopt niet helemaal. Ik heb mijn eisprong 17 februari (ovutest) gehad. En woensdag bruin/roze verlies gehad. Gister nog steeds. Maar het is zo weining. Nu is het gestopt. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. 2 of 3 maart testen. Als het dan nog nodig is. Groetjes, Sammy Groetjes, Sammy