oef knuffel...als onze mannen allemaal wisten wat we hier schreven. hahahah ik kom niet meer bij. die van mij ligt plat onder tafel denk ik. daarom is het ook goed dat wij dit doen. lekker vertellen..ventileren...kletsen.....en heel veel lachen! oh ja en duimen dat iedereen dezelfde maand nog zwanger is. stel je voor dat wij allemaal dezelfde maand zouden zwanger worden. guiness book of records? ik zie het al staan. heden is zwanger geworden in dezelfde maand, het hele clubje van 30+ meiden. dat zou lachen zijn! en eh knuf...als je es goed kwaad wilt worden ...ga naar de kringloopwinkel, koop een oud servies en ga gooien meid. doet zo een deugd! hihihi
@Femke, of ik kwaaltjes heb en symptomen......hahahahaha.........ja dat is juist het vervelende......anders had ik het beter van me af kunnen zetten......maar je bedoelt zoals: boeren (doe ik nooit), misselijk, zwart voor mijn ogen, puntjes die wegvliegen als ik omhoog kom, rare dromen, steken in mijn buik, en HONGER......ehhh genoeg.....enige rare is dat ik niet vind dat mijn borsten voller zijn want dat was in nov en met zwngsch zoonlief wel zo....
klinkt wel goed hoor goofy. ik wil je geen dingen aanpraten maar eh..klinkt goed. als je getest hebt morgen..kom je dan even online? want nu leef ik zo met je mee dat ik het graag wil weten hihihihi. oh ja en de borsten zeggen niks hoor. had ik ook niet bij mijn dochter dus....
Klinkt goed, alleen als ik manlief vertel dat dat een advies was dat van ZP kwam blokkeert hij de boel waarschijnlijk Whahaha... Ze wijn gewoon jaloers dat zij niet zo'n gezelllig cluppie hebben....
Haha, mijn man wou een paar dagen geleden meelezen. Toen heb ik hem toch gezegd dat ik dit wel een soort van prive vindt, ondanks dat ik natuurlijk absoluut geen geheimen voor hem heb! Heb hem verteld waar het over ging, maar ik had liever niet dat hij mijn berichtjes leest. Hij weet wel hoe neurotisch ik ben... Misschien zou het juist wel een goed idee zijn hem eens mee laten lezen, werkt vast relativerend als hij ziet er dat nog heel veel meiden zijn die minstens net zo erg zijn als ik Oh ja en doe ik graag mee met het nieuwe wereldrecord! Schrijf mij maar in!!!
Ik zit ook nog steeds in hoekje van de bank en lees gezellig mee..... Doe mij ook maar een koekje.... @Sammy: Je kan ook samen met mij testen op 3 maart, want ik test dan ook als het dan nog nodig is...
Ja ja ja lieverds, natuurlijk kom ik het vertellen morgen......wat dachten jullie dan, wellicht vanavond al....... Ehhhh hoort het beelscherm van je laptop poetsen er ook bij.......er zaten rare stipjes op die ik maar niet weg kreeg, flink geboend.....met speciaal spul en het is er nu eindelijk van af......ergerde me er bont en blauw aan......
KUTTTTTTTTTTTTTT......... Meiden testen hoef ik niet meer, hier licht bruinig afscheiding, helaas......ik ben overdondert en snap er werkelijk waar niks van.......ben behoorlijk van slag...........en als dit de symptomen tegenwoordig zijn van mijn ongi ga ik resoluut aan de pil........voor mijn ei heb ik last van mijn ei en daarna bijna twee weken last van mijn ongi......
AAAAHHHH NEEEEE......:x Nu maar hopen dat het hier bij blijft..... Ik zal hier eens een kaarsje uit de kast trekken en opsteken.... Kom ook maar fijn even bij mij in het hoekje zitten(sla arm om je heen)
AAAAAAAAAAAAAAAARRGHHHHHHHH he meid bah....nee ....is toch alleen nog maar bruinig verlies? jeetje zeg. hoeft toch geen ongi te betekenen? oh hoop zo van niet. please blijf weg ongi.. aaaaaahhhhh wat k+%$#^t zeg. wat een gedoe he..dat zwanger worden. hoop toch nog dat het niet doorzet. lieve goofy....ik vind het super k&^%%$t voor je! ik steek je een groot hart onder de riem.
OH NEEEEEEEEE Meid.... Neeeeee... Vind het zooo rot. We hadden zo'n goede hoop met zn allen... Wie weet blijft het hierbij inderdaad, ik hoop het en ik duim voor je!!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he (als het doorzet tenminste...) Meid, totdat het doorzet blijf ik duimen voor je en hopen! Hou je ons op de hoogte??? Je kan altijd je frustratief eruit gooien hier he, dat weet je! Ook vanaf deze computer een hele dikke virtuele knuffel! *knuf* *knuf* *knuf*
ah bah ..ik herken dat gevoel zo he. dat van slag zijn en er van overtuigd zijn dat het raak was. oh goofy meid. ik weet niet of het het lichaam is dat je zo op een zijspoor zet. dat vraag ik me af. je voelt toch wat je voelt? geef niet op goofy...hou vol!
*krijgt tranen in haar ogen van de lieve berichtjes van jullie* Heb zonet nog een keer goed gekeken en het is meer roze verlies, en bij afvegen niks......
a nee....... ik snap er echt niks van goofy, die symptonen zijn zooo herkenbaar, ik was er echt van overtuigd ik vind het echt super kut voor je... dikke knuffel van mij en stiekem hoop ik dat het een innestelingsbloeding is...
Iig allemaal bedankt voor de welkomst . Ik wil ook meedoen aan de recordpoging! Zou zo mooi zijn als iedereen van dit clubje tegelijk zwanger was . Volgende week vrijdag weet ik hopelijk meer. En jee Goofy, ik help het je hopen hoor dat het een innestelingsbloeding was ipv wat anders!
O jeeeee Goofy......... wat een schrik.... maar het zegt nog niks hoor, blijf voor je duimen.... Dikke knuffel
O Neeeee goof, dat kan niet waar zijn!!!! We gaan heel hard voor je duimen dat het inderdaad een innestelingsbloeding is. Ik kan gewoon echt niet geloven dat dit je ongi is! Hou vol meid, mijn duimen draaien voor je!
Je kan hier altijd je hart luchten hoor! dat lucht op! Kan me helemaal voorstellen dat als niemand in je omgeving het weet, je het toch ergens kwijt moet! Dan is mp wel echt een uitkomst! Dus meid, er is hier altijd wel een luisterend oor! @Goofy, nog nieuws???