30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Even de lijst erbij... Shadow en Monica jullie al nieuws???

shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb
    Goofychick-..jaar-ronde 6, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 28 feb.
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!!
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD?
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD?
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD 27-2
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD ??

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - voor 2de kindje; meisje 17 maand [/QUOTE]

2. MammaC, jij nog geen nieuws???

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ja... raar he gezien nod (en zo staat ie ook ingesteld)6 maart is dus zaterdag..... maar ik tel er een week bij voor je weet maar nooit.... door duie vmks ben ik beetje bang geworden.... maar ik kan het ws toch niet laten wil testen als man thuis is en das alleen in weekend...

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    @maeke wat????? dus dan zou het????? heeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd* wordt gefluisterd door snoet*

@marjolein whahahaha ik lig heeeelemaal in een deuk!!!! die italiaan zal wel gedacht hebben wat is dat voor spannend hapje?! hihihi....

als we dan toch ff gek doen: snoetekind was geboren en ik had het gevoel alleen maar met borst voeding bezig te zijn na 2 weken zat ik te brullen dat ik me een melkkoe voelde die alleen nog maar on demand van haar baby bezig was.... en toen ging de bel..... en ik was aan het voeden en dacht "je komt nog maar eens terug" en in flits stond me bij dat de verlos nog langs zou komen. toen hing ik dus met blote borsten uit het raam boven JOEHOE ben wel thuis hoor!!!! :$ how low cab you go?! ws zijn mijn overburen het schrikbeeld nu een beetje te boven....

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Een voorzichtige felicitatie!!!!!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weet je ik snap het gewoon niet.............ben lamgeslagen......tot vorig weekend kon ik het wat meer loslaten....maar toen kwamen die kwaaltjes.....en niet zomaar kwaaltjes.......gisteren en wat dagen daarvoor zelfs ochtendmisselijkheid en aldoor maar honger, dat ik echt wat moest eten......zelfs manlief kreeg gisteren ook echt zoiets van je bent zwanger, en nu dit.
    En die felle stekende kramp van een paar dagen geleden zit me ook niet lekker......
    Wat nou als het niet goed kan innestelen......
    Ronde 7......alweer, als dit nou de rondes waren na de pil had ik zoiets van nou dat kan, maar ik ben al meer dan 2 jaar pilloos....

*pinkt weer een traantje weg*

Manlief ligt nog in bed, met zoonlief. Kon niet eens het verdriet met hem delen toen hij vroeg of ik nog even kwam liggen.
    Ben gaan douchen en wat gaan opruimen.
    Het weer huilt met me mee.

En als ik dan denk aan de komende maanden, december (dan ben ik rond sinterklaas uitgerekend) en januari dan zal ik rond zoonlief zijn uitgerekend.......dinnetjes slaan rustig twee rondes over daardoor maar die zijn rond de 26 jaar.....ik word 35......
    Stel dat het bij een blijft (begrijp me niet verkeerd, dan ben ik nog gezegend hoor, meiden die nog helemaal geen kindje hebben) maar het voelt ZOOO niet compleet.
    En dat kan je pas begrijpen als je in de situatie zit denk ik.

*zucht*

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    goofy neeeee, daar baal zelfs ik van!!!:x
    hè meid het leek zooo goed, huil maar lekker uit, heb ik de laatste keer ook gedaan, daarna wél iets leuks gaan doen hè.... Even wat anders,zet em op vandaag, dit is écht een !@#$%^%$#dag voor je!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    maeke, voorzichtig gefeliciteerd meid, ik zal ook alvast stiekem blij zijn als ik jou was!

Haha leuk die bloopers, zie het helemaal voor me, kan me het ook zo goed voorstellen want ik zit ook steeds aan mijn borsten te voelen vlak voor mijn NOD, moet ik dus even om gaan denken:D

Goofy; 't is dan wel ronde 7, maaaaar we laten ons niet kisten hè, jij weet dat het kan, en inderdaad je bent geen 26 meer maar het gaat gebeuren hoor, ook al duurt het wat langer! Over een paar dagen ziet het er weer anders uit, ik kan het weten, ik ben een paar dagen verder!!!
    Ik zelf zit ook met die december dagen, doen zeker nog 1 ronde, wordt dan eind november. Manlief heeft er zelf niks optegen, zegt dat een kind er wel overheen komt als ie in december wordt geboren, maar ik ben er nog niet uit, ben zelf ook in december niks aan. Maar ja hoe groot is de kans ook al weer per maand, je zal het natuuuuurlijk net zien dat het een decemberkindje wordt mmmmm..

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    He dames,

Wat een emoties...Goofy, balen meid!! !@@#%$&%^$ zo dat moest ik ff kwijt, ik voel zoo met je mee! Maar meid, niet wanhopen nou, je hebt een kindje, dus je lichaam kan het!!

Maeke, een voorzichtige gefeliciteerd! Streep is streep!

Meiden, ff een vraagje. Ik zit nu aan de antibiotica (amoxiciline), mag ik dan eigenlijk wel zwanger worden? Heb bijsluiter gelezen maar daar staat alleen iets in over als je al zwanger bent, en over borstvoeding. Ik heb zelf het idee dat we er deze maand maar niet voor moeten gaan dan. Het valt nl. precies samen met mn ei! Mocht het dan lukken en eitje nestelt zich in, zit ik aan die kuur. Lijkt me niet goed? !@&^%$*%^* zo nu ff voor mezelf. Ik wil geen ronde overslaan!!! Maarja, denk zelf dat dat wel zal moeten nu....en mn oor steekt nog steeds, ik hoor aan een kant haast niks, ja een allesoverheersende tuut, een oorsuis...tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttt, de hele dag door....daar zou je op zich al gek van worden. Maak ik me natuurlijk meteen ook weer zorgen over, wat als dat nou niet wegtrekt? Ben ik half doof aan een kant! Zuch....wat een rotmaand is deze maand tot nu toe....

Dames, ik hoor graag jullie mening over mn kuur en zwanger proberen te worden...
    Knuff voor iedereen die het nodig heeft....

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

goof ik snap je helemaal.... 1 voelt niet compleet en al hetr gevoel voor je wod is zo superverwarrend. er kunnen vele redenen zijn waardoor je dit voelde.... hormonen zijn gekke dingen en misschien heb je wel een innesteling gehad (dus zwanger geweest) maar kon het niet blijven om wat voor reden dan ook.... nu zit je niet alleen met vragen maar ook met een enorm K*t gevoel.... en laat dat nou eens even lekker gebeuren, huil en wordt boos om de situatie, dat geeft ruimte..... nu denk je nog niet aan een volgende ronde er tegen aan maar daar moet je ruimte voor maken door nu even flink te balen en verdriet te hebben. voor jou is het ronde 7 voor mij ronde 9 en voor een ander ronde 17...... niets mar dan niets neemt dat gevoel weg en geeft dat verdriet want je wil het zo graag. of dat nu voor een eerste tweede derde of vierde is dat maakt niet uit.... het is een oergevoel!

duzzzz meid dikke knuffel, bedenk dat hier virtuele vriendinnen zijn in alle hoekenb van het land die met jou mee leven!

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ja hoor met een amoxi kuur mag je gewoon zwanger worden.... dat is zelfs de beruchte breek-door-pil kuur hihi houdt wel rekening mee dat je weertand wat lager is dus slik trouw je vitamientjes! amoxi tijdens zwangersschap in bepaalde trimester of tijdens bv zitten wel voorwaarden aan.

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Snoet, je maakt me helemaal blij :D dat wist ik niet! ik dacht medicijnen tijdens een innesteling, vast niet goed. Joepie, kan het toch gewoon!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    weet je ha trouwens van je zwangersschaps wens? dan wordt er nl rekening gehouden met medicijnen ook als je je apotheker hier over informeert. ik heb het bijv met astma medicijnen... lag in nov in ziekenhuis met dubbele longontsteking. kreeg nieuwe puffers maar iom longarts toch maar niet ivm zwangersschaps wens

14. Lieve Goofy, ik begrijp het zo goed! Tuurlijk zijn we ontzettend gezegend met een gezond, levend kindje, maar ik wil ook zoooo graag nog een broertje of zusje erbij!!! Ik begrijp je helemaal meid, die wens is gewoon zo groot... Ik hoop echt dat je heel snel weer zwanger mag zijn en dat de hele zwangerschap helemaal goed mag gaan!

@Snoetetoet, haha, ik zie jou al helemaal voor het raam hangen hihi! En je man zich nu maar afvragen, waarom al die mannen die hun hondje uitlaten maar bij jullie naar boven staan te gluren hihi;)

@MAmmaC je maakt het wel spannend hoor!!!

@Sweetvienna, ik heb geen idee, maar volgens mij heb je je antwoord al!

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Maeke, gefeliciteerd.

Goofy, $#^%-gevoel, ik had dat zelfde vorige week. Nu kijk ik er alweer anders tegenaan...Ik had ook die misselijk-vlagen en buikpijn en alles. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, ben ik nu wel achter. Vandaag lekker uithuilen, en daarna weer verder. Die oergevoelens, die snap ik helemaal.

Wij hadden altijd het idee compleet te zijn met onze drie kindjes, totdat ik in september onverwachts zwanger was, wat helaas eindigde in een miskraam met 10 weken. Mijn gevoelens nog een kindje te willen ( EN SNEL......maarja, daar heb je niets over te zeggen) zijn nog nooit zo sterk geweest als nu..

KOP OP, Goofy, we slaan ons er wel doorheen met z'n allen. Gelukkig is ZP er...

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    OOOhhh goofychick neee toch. Op zulke momenten weet je gewoon niet wat je met jezelf aan moet bah niks aan. Je hebt ook echt geen vertrouwen meer in je lichaam omdat het zulke singalen afgeeft en dan uiteindelijk laat weten oh nee toch niet. Ik hoop dat je snel weer opknapt en aan ronde 7 kan beginnen.
    Al wil je dat helemaal niet horen.

Maeke, spannend zeg hoop echt dat ie de volgende keer echt knalpositief wordt.

Nou ik heb al vanaf mijn ei echt zulke zere borsten maar, ik slik dan ook pregnyl dat is het zwangerschapshormoon dus ik dacht dat zal wel daar door komen maar nu ben ik 11 dagen verder en horen die hormonen al uit mijn lichaam te zijn.
    Maar ze zijn echt zo groot ze glimmen ook zo strak staan ze en ik kan moeilijk slapen omdat hoe ik ook lig ze zo pijn doen. Nou zo erg heb ik het nog nooit gehad. Herkent iemand dit????

Xxx bieb

17. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    @ Goofy: .......:x:x weet niet wat ik moet zeggen wat klote zeg..
    Er is nog een plekkie vrij in het hoekje van de bank. Kom maar gauw even zitten(sla weer een arm om je heen;))

Ik werd vanochtend wakker met de wel bekende ongi gevoelens.....
    (Ik neem een heerlijke Bosche Bol!!!) Iemand ook?

Bekijk bijlage 54816 .

Ik Moet bekennen dat ik ook wel eens aan mijn borsten zit te voelen om te kijken of er veranderingen zijn(geen pijntje te bekennen.. Alleen als ik heel hard mijn best doe;)).... Ik zie ons al zitten met z'n alle op de bank, netjes op een rij, beetje aan onze boobies te voelen. (wat zullen de mannen blij zijn met dit uitzicht) hihihihi:D

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    smakelijk! bossebol... heeeeeeeerlijk! wij gaan zo aan de pannekoeken.... snoetekind helemaal blij! (en snoetetoet ook:Dmmmmm)

19. kvinna

kvinna Niet meer actief

Zweden! We hebben hier nu een weekje een gast, dus ik kan niet zoveel op het forum komen, nu even snel dan en bijlezen, wat wordt er veel gekletst:)

20. kvinna

kvinna Niet meer actief

O, dat is helemaal balen. Been there, done that, ben ook een beetje bang dat ik door de hormonen misschien ook wel weer ga afglijden. Houd mezelf goed in de gaten: zo lang ik 's ochtends nog met zin in de dag wakker word, is er niets aan de hand, maar twee weken lang lamlendig uit bed stappen en ik sta bij de huisarts. Slik je er iets tegen? Lastig natuurlijk omdat je zwanger wilt worden, maar misschien kan dat in overleg wel.

Deel Deze Pagina