30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Getver meis, jij ook al!!!!!
    Knuff!!!!!

Het gaat nu wel......ben mezelf aan het bezig houden, met het tweede digitale album van zoontje, kom ik nooit aan toe, maar straks is hij 18........en heb ik het nog niet af.
    Maak er altijd wel wat werk van.
    Morgen werken, totaal geen zin na de vakantie en dan ook nog met deze teleurstelling, en dan maar naar collega's luisteren die zich druk lopen maken om lullige onozele dingen......
    (sta voor de klas)
    Mijn mannetje is ook aan het werk, maar boven en zoonlief is net wakker, dus kan niet ff relaxen anders was ik in bad gesprongen.

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he mammaC wat ontzettend klote meid, ook jij sterkte en een dikke knuffel!

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    * snoet rent om nog even bij de knuffel aan te sluiten n te laten weten dat ze het iedereen gunt en hardstikke lief vind*

hi meiden!

wat een bud weer!!!! wij komen net terug van kraamvisite van een neefje wat vorige week geboren is.... wat een schatje... en wat wil ik het ook graag.....

maar ik had (lees:gelukkig) handen vol aan mijn opstandige peuter... weet je wat vervelend is? mijn snoetekind vind haar nichtje niet leuk, en ik kan me nog voorstellen waarom.... snoetenichtje zit steeds aan snoetekind te plukken en te bemoeien.... en is er niet van wweg te houden. iedereen ziet dit ach wat lief maar het is niet lief het is opdringerig mijn man en ik lijken de enige te zijn die het zo zien

maargoed... ik dwaal af van ons topic. toen ik net inlogde wilde man mee lezen heb gezegd dat ik dat niet wil. hij is reuze benieuwd naar wat er allemaal in die ingewikkelde hoofden van ons om gaat. hij zei nog wel kunnen jullie uitbrengen als boek!!! wordt zeker een hit.

<zucht>

hij snapt er ook niets van..... ik heet geen bridget jones

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    voor alle meiden die ongi geworden zijn brand ik vanavond een kaarsje in de hoop dat er zich wat meer rose aan dient in maart

meiden heel veel sterkte met wederom toch teleursteling

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    mmmmm tis stil hier in het 30+ huis...
    en ik zoek desperate afleiding op het wachtbankje.....

ik haat wachten!!!!:x

ik voel gewoon weer van alles.... en ik wil het weten..... no way dat ik het tot de 13 e red! dus toch maar op nod testen.... in de hoop dat eht geen wod wordt

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Nou, ik denk echt dat het buikgriep was, zie m'n andere topic, ben net als een haas naar de hapost gereden omdat ik me toch wel zorgen zat te maken. Gelukkig hoeft dit niet nu maar morgen toch maar even met m'n eigen ha contact opnemen.

@MammaC : ik was vannacht een soort van klodder verloren, leek wel rood/wit weefsel, daarna een donkerbruine stevigere klodder, en toen ik na 10 min voor de 2e keer naar het toilet ging nog wat en dat zat door elkaar.

Sorry voor de vieze praat meiden maar ik wou toch wel weten wat het was.. En nu blijkt het van m'n darmen vandaan te komen en helemaal niet van m'n baarmoeder oid. want ik moest daarstraks naar het toilet en daar zat het doorheen... dus ja ik schrik me een ongeluk. Vooralsnog hoef ik me geen zorgen te maken, omdat ik de afgelopen 2 dagen diarree had kan het daar vandaan komen, maar zodra ik koorts krijg en over ga geven moet ik zowieso naar de huisarts. Ik ga morgen gelijk bellen wel om een afspraak te maken want ze zei ook dat het verstandig was om misschien een kweekje te maken. Gatsie!!

Ik ga nu maar verdere afleiding zoeken, ga nu lekker aan het eten beginnen (tomaat/pasta ovenschotel, yummm), en daarna lekker tv kijken met m'n vriend, we hebben nog wat dingetjes opgenomen die we moeten kijken dus de afleiding is er genoeg.

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb
    Goofychick-..jaar-ronde 6, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 28 feb.
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!!
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD?
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD?
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD 27-2
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD ??

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - voor 2de kindje; meisje 17 maand

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    ik haat wachten!!!!:x

ik voel gewoon weer van alles.... en ik wil het weten..... no way dat ik het tot de 13 e red! dus toch maar op nod testen.... in de hoop dat eht geen wod wordt

Snoetetoet; ik leef met je mee, ik had dat vorige week ook, en de dagen lijken wel te kruipen die laatste week.
    Gewoon blijven meedoen aan die groepsknuffel, dan gaat de tijd misschien wat sneller...

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    zooooooooo men stelletje kletskousen...schik eens ff op,op die sofa??? ik met m'n dikke kont wil er ook bij,en pik de laastje eitjes lekker in!:D

:(mamac balen meis....hoe voel jij je nu?
    en goof??ben je een beetje de dag door gekomen?

wie is nou de eerst volgende die moet testen?en wat zegt je gevoel?zwanger of niet?ik weet wel...dat ik pas gaat testen na mijn nod dag.dit om teleurstellingen te voorkomen....voel me al erg emotioneel na die meiden toe die ongi zijn geworden,laat staan bijmezelf;);)

zo mijn mannetje gaat vanavond voor het eerst weer naar duitsland toe(na z'n ernstige ongeluk)vind het best weer spannend.toen kreeg ik een telefoon" hij heeft een ongeluk gehad,en reageert niet,en er zijn 4 artsen met hem bezig".en BOEM er word zo opgehangen.slik!!!
    ben denk nu wel bang als iedere keer de telefoon rinkelt!maar goed moet ik ook weer overheen.

nou dames de paaseieren zijn op...hmmmm was lekker:p

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja ik haat het ook heeeel erg om te wachten!!! Wachten op ei, wachten op NOD en dan weer wachten op nieuw ei, gmbgrrrr. Heb ook een beetje een Dipdag. Ben narrig en baal al de hele dag van dat hele kinderen krijgen gedoe. Het wachten duurt lang, maar ineens besef ik me dat we 'al' een half jaar bezig zijn:$ en dat is voorbij voor je het weet... En een nichtje van mij vertelde (haar schoonmoeder dan..) dat ze in blijde verwachtting was, was voor mij volkomen uit onverwachtte hoek -Schaak mat- ahum eh ja oh dus *stamel slik* oh wat fijn, gefeliciteerd zeg!!!

En toen gingen er allemaal enge dingen door me heen; stel nou dat het gewoon echt niet lukt, gaat dit dan de rest van mijn leven zo???? Feestje-oh die en die is ook zwanger, LEUK...

Nou ja ik stel me een beetje aan maar ben er gewoon bang voor, heb zoiets van 'dat zou mij weer overkomen...' en heb wel vaker in gedachten gehad (voor we uberhaubt 'bezig' waren) dat we mischien wel helemaal geen kinderen kunnen krijgen, raar hè, hoop dat het maar gewoon een boze droom is....

Nou sorry voor deze geweldig gezellige bankmededeling :) ik ga maar even achter de bank zitten om me te schamen, lucht wel even lekker op...

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

IK HAAT HET OOK!!!!!

Moet nog tot 6 maart en heb echt zulke grote, zere borsten en sinds gisteren na het tennissen krampjes in mijn buik. Dus hoop niet dat het door het tennissen mis is gegaan. Want vandaag had ik er ook nog steeds last van. Nu niet meer gelukkig. Maar die borsten. En vandaag heel moe en beetje ziekjes.

En wat zijn jou klachten?????

12. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland

Nou ja ik stel me een beetje aan maar ben er gewoon bang voor, heb zoiets van 'dat zou mij weer overkomen...' en heb wel vaker in gedachten gehad (voor we uberhaubt 'bezig' waren) dat we mischien wel helemaal geen kinderen kunnen krijgen, raar hè, hoop dat het maar gewoon een boze droom is....

Meid altijd hoop blijven houden. Wij dachten ook dat we nooit zwanger konden worden. Mijn man had heel erg slecht zaad en hier in holland konden ze ons niet meer helpen. Ook behandeling in belgie hielp niet. Na 5 jaar spontaan zwanger. dus hou altijd hoop.

13. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Verdorie, MamaC en Goofychick, zie net dat het bij jullie ook niet zo heeft mogen zijn, wat kl*&&e zeg! Hebben jullie 't inmiddels weer een plekje kunnen geven? Goofychick, toch erg vreemd dat je vaak misselijk en duizelig was enzo, mss toch verstandig om even langs de huisarts te gaan. Ik had ook veel last van opboeren wat ik normaal echt nooit heb maar misselijk en duizelig is toch weer een ander verhaal.
    Hier is het inmiddels weer rustig, heb vrijdag een aardige baaldag gehad zeker omdat ik er telkens weer aan werd herinnerd dat ik weer ongi was geworden omdat ik zo'n pijn had. Moet eerlijk zeggen dat ik wel uitkijk naar de afspraak a.s. donderdag bij de gynaecoloog, de mmm is niet leuk maar iig wel vooruitgang en wil er nu gewoon voor gaan! Hij heeft dit al eerder geopperd en denk dat de tijd nu rijp is en ik er geestelijk klaar voor ben (klinkt raar toch??)!

Nou meiden, het is rustig hier, weinig mensen online.. Ow ja, ben niet zo goed met die lijst, zou iemand mijn NOD even aan willen passen naar 26 februari? Er staan nu vraagtekens achter, weet niet of ik dit destijds door heb gegeven.

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Hoi Jippiejeee,

ik weet precies wat je bedoelt. Lag vandaag ook weer te huilen in bed omdat ik ook gisteren te horen kreeg dat er iemand zwanger is.
    Nou ik lag in bed en dacht echt dat het ons nooit gaat lukken. Maar toen kwam mijn vriend even bij me liggen om te vertellen dat die en die er ook heel lang over hebben gedaan en waar het ook uiteindelijk gelukt is.

En gisteren kwam er iemand op de tennisclub naar me toe omdat die gehoord had dat we met kinderen bezig waren en die heeft me een kwartier lang duidelijk gemaakt dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn dan gaat het allemaal vanzelf. Ja ja ja. Iedereen weet het zo goed maar ze weten niet dat we al elke dag en het spuiten zijn en iui en de hele rotzooi ooeeee ik kan daar zo kwaad om worden.

Zo ik ben even mijn ei kwijt (figuurlijk dan hoop ik).

xx

15. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor jullie lieve reacties meisjes!! Ik had er niet heel erg op gerekend hoor, we waren nog niet over uit wanneer eventueel een 2e. Hadden het er wel over gehad aangezien we er alebei niet jonger op worden en zoonlief ook niet. We warenn alleen niet zo heel voorzichtig geweest deze maand dus het zou maar zo kunnen zijn dat..........maar niet dus. En ik/ wij zijn nu besmet, het MOET nu gebeuren hahaha. Ik herken ineens weer het gevoel van 4 jaar geleden, toen was ik nl zwanger van mijn eerste, het steeds maar denken dat ik zwanger was etc. Het grappige is dat toen ik ECHT zwanger was helemaal nergens last van had haha. nou ja, al met al, volgende ronde nieuwe kansen!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden hier ff lekker in bad met zoonlief en man.......althans zij in bad en in lekker onder de douche, altijd momentje van ons saampies!!!!

Jullie zijn lief!!!

@rake domme opmerkingen.....ik ken ze maar al te goed......en als je dan ook nog in de IUI etc zit lijkt het me helemaal K**
    Knuff meiden.

Hier aldoor die steken nog.....heb nu welgeteld dus 3 weken last van ei of aankomende ongi kennelijk.....fijn !!!!

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja balen hè 1 leuke week per cyclus, k*t, maar eh verder wel leuke dag gehad??? Leuk zo'n badder-familie-moment, lijkt me gezellig!!!

19. Hee meiden, ik ben er weer!!! Gezellig!!! Was vandaag naar het theater, dus ik kon de hele dag niet reageren...Er is weer zoveel geschreven, kan niet op alles reageren, want ben ook alweer van alles kwijt (zwangerschapskwaaltje haha;))

@MammaC wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn!!!

@Goofy fijn te lezen dat het alweer ietsje beter gaat! Lekker met je mannetjes knuffelen en spelen helpt natuurlijk altijd! Ik heb ook een heel mooi album gemaakt voor ons meisje, haar eerste jaar. Wil ik eigenlijk ieder jaar gaan doen!

@Snoet, toch maar eerder testen hihi:D

@Bieb en Jippiejee hou vol meiden!!! Ooit en hopelijk heel snel is vast een heel lief kleintje voor jullie voorbestemd! Maar ik begrijp jullie onzekerheid en angst heel goed hoor... Niets zo vervelend en naar als onzekerheid... Hopelijk hebben jullie er snel weer vertrouwen in!

En inderdaad meiden, het wachten, zucht... Ben er ook helemaal klaar mee!

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD 28 februari
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD 28 feb
    Goofychick-..jaar-ronde 6, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 28 feb.
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD 1 maart
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's - NOD 6 maart wil pas 13 maart testen!!!
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    maeke - 38 jaar ronde 1 voor 3e kindje - NOD?
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD?
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD 27-2

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - voor 2de kindje; meisje 17 maand

NOD jel 1978 aangepast

Deel Deze Pagina