30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Nee ben nog steeds in shock:$:$.
    Ben nu ook heel bang of alles wel goed mag gaan:):)

Goed je best doen met klussen he;)

2. Gaat vast helemaal goedkomen Jootje!!! Geniet van het nieuws (zodra je het een beetje kan beseffen ;):D)

3. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi Meiden

Ik ben 33 en mama van 2 kindjes. Meisje van 3 en jongen van 18 maanden.
    Bij ons duurde het 5 jaar om zwanger te worden. Ik was bij de eerste 3o en bij de tweede net 32.
    We willen nu graag een derde kindje , sinds mei vorig jaar aan het proberen om zwanger te worden.
    Lijkt me leuk om gezellig mee te kletsen.

4. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Hoi Snoet, ik word in april 33 en ben ook op mijn 31e bevallen. Ons dochtertje is vandaag precies 16 maanden!
    Mijn vriend en ik hebben bewust gewacht met het krijgen van een kindje, eerst mooie reizen gemaakt en aan onze carriere gewerkt :D

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Gaaf toch, ik wou dat ik het kon zeggen! ja goed geklust en hopelijk mijn eisprong vanavond of morgen.

Kan me voorstellen dat je bang bent of het wel goed gaat dat is wel een beetje zo na je 35ste. Afwachten tot de eerste echo. Heb je al een afspraak gemaakt of wacht je nog even?

Charlie

6. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, bijna iedereen is aan de tweede bezig of/en hebben al flink wat voor de kiezen gehad. Ik voel me nog wel een groentje...in november met de pil gestopt en bezig voor de eerste dus.
    Ik zou met de laatste cyclus die ik had (26 dgn) aanstaande zaterdag, bij geen ongie natuurlijk, mogen testen. Maar aangezien ik een miep ongeduld ben heb ik gisteren toch een testje tegenaan gegooid en natuurlijk zoals verwacht negatief. We hebben deze keer ook niet gericht geklust. Toch heb ik het gevoel (tja en hoeveel zegt dat...?) nog geen ongi-gevoel in mijn buik, wel een beetje trekkerig gevoel aan de zijkanten van mijn buik. Dat gevoel heb ik nooit eerder gehad, maar ja je lichaam en geest kunnen je goed voor de gek houden. Verder geen kwaaltjes of klachten die op een zwangerschap kunnen duiden.... Maar toch ....dat gevoel van ongi is er nog niet...zucht ;)

7. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Best spannend weer. Ik dacht de vorige keer ook nu is het gelukt helaas. Ik voelde van alles , wat ik normaal niet voel. Hou mijn eigen voor de gek . Bij mijn vorige twee zwangerschappen voelde ik niets aan het begin. Merkte het pas toen ik overtijd was.

8. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee meiden,
    Hier nog een 30+ er (als ik dit intik voelt t wel 'oud' hoor hi hi) maar ik dus 31 (en een half.)

Heb in sept 09 mk gehad en nu weer druk aan de klus. Leuk om de verhalen te horen van de 'oudere jeugd' ;)
    x

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Jeetje wat is er weer veel geschreven! Ik hou t haast niet bij! Welkom alle nieuwe meiden, dat we maar snel een enorme lijst met zwangeren zullen hebben :D
    En wat hebben sommigen van jullie al een hoop meegemaakt...ben er stil van...ik duim voor jullie!
    Ik heb ook nog moeite met wie wie ook alweer is en welk verhaal bij wie hoort maar ik begrijp dat ik niet de enige ben :) succes allemaal vanuit een warm badje

10. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Ik denk dat ik over een kleine 2 weken een afspraak ga maken.
    Eerst nog maar ff wachten.

jootje

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Wat ontzettend leuk, zoveel 30+ ers. Het is inderdaad lastig om iedereen uit elkaar te houden.

Ik heb een vraagje, vanochtend was mijn ovulatietest nog negatief. Maar vanmiddag had ik een soort slijmerig propje, wit, en daarna helder. Vanmiddag en vanavond een soort buikpijn.. Kan dit wijzen op een dichtbij zijnde eisprong? Iemand hier ervaring mee??

Ik heb in november een miskraam gehad met twee curettages.. Dus het kan zijn dat mijn baarmoeder gevoeliger geworden is.

Als iemand enig idee heeft, hoor ik dat graag...

Groeten, MVL

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ja want ik heb me na de laatste vmk zo klote gevoeld dat ik even 1 cyclus time out heb genomen om lijf en hoofd rust te geven. heb dus allemaal afspraken gehad en gemaakt waar je niet zwanger voor mag zijn, de filet americain en de brie komen m'n neus uit en ik ben met dreumes en man een midweekje wegggeweest ook nog een dagje sauna gedaan met vriendin en wellicht dat al die weldaad en relaxte toestanden net zorgen voor een goede omstandigheid in volgende cyclus;)

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    lijstje is idd handig, zit alleen ff te zoeken hoe we dat het beste kunnen doen kan niet vinden of het aan deze topic gehangen kan worden (als een soort open gastenlijst)wie heeft ideeen of is crea met topics? (ben al blij dat ik er een kan openen hihi

mijn schoonzus verwacht ieder moment de tweede (en die is 40!)en omdat alle aandacht naar baby gaat heb ik voor nichtje van 3 die helemaal wous is van hello kitty een wanddecoratie van stof met genoemde kat er op... wil alleen nu nog op de achterkant een gedichtje speciaal voor nichtje maken om haar te feliciteren met broetje of zusje.....

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    @hartediefje en marjolein: heb zoveel respect voor jullie en vind het dan zo respectloos als mensen die je dichtbij staan jullie kindjes "vergeten"

ik heb zelf ook een vriendin die een tweeling is verloren en ik weet dat het superbelangrijk is om je betrokkenheid te laten zien. hoe dan ook het zijn wel je kinderen en zullen dus altijd deel van je leven zijn...

daarom nogmaals hardop: meiden ik heb respect!

15. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik heb ook respect voor jullie meiden.
    ikzelf was bijna 10 weken zwanger in 2006 toen het bij mij mis ging.
    dus was niet zo heel ver.

ik haal nu ook iedereen door elkaar hihi.

ik ga deze cyclus weer beginnen met de persona. heb hem in 2006 ook gebruikt en raakte na 2 maand zwanger en heb hem toch dus dacht eens kijken of die nog werkt. dus ga het gewoon weer proberen.

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Dank je wel voor de lieve woorden meiden!!! Doet toch heel erg goed.

17. Aicha34

Aicha34 Nieuw lid

3 feb 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hi 30+ dames,

ik ben 34 en zit in mijn 1e ronde van het klussen voor een biebie
    heb een stabiele relatie van 6,5 jaar maar meneer was er nog niet klaar voor
    ik dacht dat ik een helemaal Remi zou zijn met mijn34 jaar tot ik deze topic vond.
    wat een opluchting om te ontdekken dat niet alle zwangere dames hier net geen pubers meer zijn

18. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Jeetje wat is het lekker druk hier. Je komt even niet langs en er zijn weer zoveel 30 plus meiden bij. Gezellig!!!!!!!!!!!

Hier veel last van mijn menstruatie. 4 dagen voor mijn nod verloor ik bloed. Normaal begint het bij mij altijd met bruinverlies. Dus dat vond ik wel vreemd. Maar goed ik dacht hoe eerder het komt hoe eerder ik er weer vanaf bent. Dus niet ik bloed vreslijk nu al dag 7 en nog steeds erg veel bloed. Ik heb nu ook vreselijk migraine. Van mij mag het nu wel stoppen. Maar goed even volhouden denk ik. Herkend iemand dit? Ik heb dit nog nooit gehad.

Liefs Sammy

ps welkom alle nieuwe meiden

19. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello Ladies,

Ook ik ben 30+, wordt in april 33 jaar.. pff waar gaat de tijd toch heen...

Ik ben moeder van 2 meiden van 8 en 7 en we gaan nu voor een derde, mijn man wilt heel graag een jongetje en ik ook!

Het zwanger worden heb ik even uitgesteld om eerst wat kilo's af te vallen, desondanks gebruiken wij geen anticonceptie, kortom het blijft elke maand toch weer spannend of ik wel of niet zwanger ben.. ik hoop dit jaar nog wel zwanger te worden, wij worden ouder en wil het niet meer langer uitstellen dan noodzakelijk..

Leuk om hier toch leeftijdsgenoten aan te treffen..

Groetjes

20. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @ sammy misschien heb je wel een vmk. ik heb dat begin januari gehad en verloor 3 dagen voor me nod bloed en later ging dat over in oud bloed. en je bloed inderdaad best lang. ik kwam erachter omdat ik 5 dagen erna toch nog een test deed, want voelde me niet zoals anders en had een posi test.

Deel Deze Pagina