Heeeel vervelend! En ik had toch wat meer duidelijkheid verwacht met die testen...wordt alleen maar verwarrender! want vanmiddag getest en had ik gisteren en eergisteren nog in ieder geval een heel vaag lijntje..nu niets meer te zien! ik snap t niet...naja, afwachten maar, zit niets anders op....
Dames, leuk hoor zo'n NOD-lijst maar nu kan ik er niet bij...ik weet nl. nooit wanneer ik ongi zal worden....heb onregelmatige cyclus....:x
nanette77, als je positief blijft testen, is misschien nog niet alles goed schoon, dat had ik helaas ook. Ik blij met een postitieve test, maar dat was van "oud" weefsel. Heb je nog een nacontrole gehad? Anders even bij HA of gyn. navragen, want anders ben je straks misschien blij voor niets....
HOi Maeke, Gefeliciteerd, Hoi Nanette, Ik las dat jij nog bekkenpijn hebt van 1e zwschap? Ik ook. Maar het weerhoudt jou niet om voor een 2e te gaan. Stoer. Ik twijfel heel erg omdat ze zeggen dat het eerst weer helemaal over moet zijn. Maar ja wie weet hoelang dat nog gaat duren. Hoe kijk jij daar tegenaan? In elk geval succes he. Groetjes Elba
Zoooo drukke werkdag zit er op... pffff @Maeke Gefeliciteer!!!!! Ik vrees dat Sammy op het NOD maart forum op rood Staat...Succes met de volgende ronde meid... JIJ ook shadowkat @ femke ik meld me!!!! ik ga woensdag testen......(ik spring en stuiter op en neer met mijn vinger in de lucht)....... zie je me gaan...?? Morgen NOD........Ik denk dat ik morgen heeel veel ga drinken zodat ik onopvallend vaak na de wc kan om broek te loeren....... Hier alleen last van een steekje hier en daar maar dat is wel vaker voor NOD dag... Alleen heb ik nog geen puistje(lees PUIST) en dit terwijl ik er Altijd minimaal 1 kado krijg... x Samba
@elba. Mhh stoer of dom. ik twijfel nog Nee we willen gewoon erg graag een 2e en ik heb niet constant last van mijn bekken meer. Alleen nu na de mk is de pijn niet et harden (morgen fysio, hopelijk kan die wat doen) en na mijn vorige mk. Dus zodra de hormonen er zijn. Om eerlijk te zijn ben ik ook wel een beetje bang.. Maar nieuw leven weegt voor mij overal tegenop.. Bovendien, zodra er geen hormonen zijn gaat het met mij ook beter. en deze fysio gelooft dat er met behandelingen tijdens de zw een hoop verlichting kan komen! @mvl ik denk niet dta ik al echt positief heb getest. Alle testen laten ruimte voor de nodige twijfel. Maar na de mk heb ik ook even getest en die was neg dus ik ga er vanuit dat de hormonen weg zijn. Heb na verlies van het vruchtje ook een echo gehad en die liet zien dat de bm schoon was.
Haha, nee, ik gooi er donderdag al een testje tegenaan denk ik... Ik weet dat het veeeeel te vroeg is, maarja wie weet En jij, voel jij al iets??? @Samba, spannend zeg meid! Wat knap dat je tot woensdag wacht... Je houdt ons wel op de hoogte he?!?!
nanette vage streepjes plusjes of what ever komt niet uit de witte hemel vallen...... over drie dagen nog eens testen!!!! of wacht een weekie en doe mee met de HCG boom!
dat is dan nod met vragteken er bij.... onderaan de lijst desnoods zet je je laatste wod, is dat een idee?