30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    GO smaba... GO samba... GO samba

*snoet danst de kamer rond en man kijkt haar vreemd aan en vraagt waarom ze de samba doet*

zeg marjoleintje.... ik ga geen dag eerder als zaterdag testen hoor! haastige spoed is zelden...
    en ik lever al een week in op mijn voorgenomen testdag. ik vind het deze keer beetje eng. heb zo goed en efficient geklust..... wat nou als het niet...... dan liever wod dan een nega test!

*snoet heeft plankenkoorts... maar presteerd goed onder druk en stopt nog een chocomuffin in haar giegel*

2. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé meiden,

Ben anderhalve dag niet geweest, heb ik meer dan 40 pagina's bij te lezen! Sorry, maar dat heb ik dus toch maar ff niet gedaan, want zoveel tijd heb ik nu ook weer niet...

Op de eerste plaats, Goofychick, ik zie dat het toch echt heeft doorgezet...balen, ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak zal zijn.

Ik zag dat er meerdere meiden helaas ongi zijn geworden (Monica, shadow...) Ook voor jullie balen en houd vol!!

Maeke, super GEFELICITEERD wat goed, dit geeft ons inderdaad moed. Geniet lekker van je geluk! En inderdaad, ik vind dit ook een geweldig leuk forum.
    Ik heb alleen even moeite om het bij te houden.
    Aangezien hier de keuken verbouwd wordt, zijn kleine Gijs en ik wat veel weg geweest, bij oma, dus weinig tijd gehad om hier te neuzen.
    Ook is Gijs flink ziek geweest. Overgeven, diarree en koorts, maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Hij heeft zojuist weer flink gegeten en ligt nu in bed.

Voor de testers komende dagen. Succes en hou ons vooral op de hoogte!

3. Haha, ik zie je helemaal gaan en je man maar kijken hihi:D Maarre ik test vrijdag en dan waarschijnlijk zaterdag nog wel een xtje mee hoor, want zelfs vrijdag is voor mij nog een beetje te vroeg...:)

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej Marjolein, ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb op jullie vlindersite gekeken (staat nl. in je profiel), en ik ben er stil van.....wat een verdriet, angst, gemis moeten jullie hebben gevoeld en nog steeds voelen....ben er een beetje door aangeslagen...wat mooi zo'n site speciaal voor jullie kindje! *knuffel*

5. Wat lief dat je even een kijkje bent gaan nemen... De site heeft me heel erg geholpen bij het verwerken van het verdriet en het gemis. Helaas staan veel foto's en plaatjes er niet meer op, hij was zelfs nog mooier!:) Ik heb onlangs het contract beeindigd, ik schrijf er eigenlijk niet meer op. Vond ik wel moeilijk hoor, ook weer een soort van afscheid... Ben een beetje verbaasd dat ie nog online is. Maar ik vind het helemaal niet erg hoor dat je een kijkje hebt genomen, vind het juist wel fijn!

6. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik wil zeggen 'ik kan het me voorstellen' maar eigenlijk kan ik dat natuurlijk niet...als je begrijpt wat ik bedoel. Maar als ik het me probeer voor te stellen (en dan krijg ik het koud rond mijn hart), lijkt me dat ook wel heel moeilijk ja, zoiets beeindigen. Je kon daar je gevoel, je gedachten, je emoties kwijt. Je kindje gedenken. Tot je kindje spreken. Maar je kindje zit natuurlijk in je hart, in je hoofd, in alles dat jij en je man zijn. En zal altijd deel uitmaken van jullie gezin.

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik zie trouwens dat ik niet de enige nieuwsgierige ben die es bij de andere dames is gaan kijken :D maar helaas weinig foto's! :D

8. Zit nu ook met tranen in mijn ogen dit berichtje te tikken. Je hebt gelijk, het was een plek waar ik mijn emoties kwijt kon, moest zelfs. Ik ben eigenlijk niet iemand die zijn emoties zo makkelijk uit, maar deze emoties waren te groot, te overweldigend. Maar je schrijft het heel goed, ik kon daar met mijn kindje spreken, haar gedenken. Nu voelt het goed om dat thuis te doen, ik brand iedere avond een kaarsje bij haar fotootje en iedere avond voor het slapen gaan zeg ik haar welterusten. Tegen haar fotootje dat op mijn nachtkastje staat samen met het beertje die ik toen 2 x had gekocht en waarvan er een met haar mee gecremeerd is... Pffff als ik het zo allemaal opschrijf, krijg ik het er toch wel weer heel moelijk mee hoor.

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk

heb ook gelijk even een kijkje genomen:)maar wat een verdriet.en dan die tatoo's he-le-maal- ge-we-dig!!!!!! voor altijd dicht bij je!

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Och meis, het was/is niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken......Het lijkt me echt vreselijk en ik voel met je mee. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen...Een kaarsje branden bij haar foto, weltrusten zeggen, op zo'n site schrijven...door dat soort dingen te doen, gedenk je haar, uit je je gevoel, ze is gewoon altijd bij jullie en zal dat altijd blijven. Dikke knuffel meis....

11. Maakt niet uit hoor, verdriet voelen is soms ook wel fijn, dan voel ik me ook weer heel dicht bij haar (weet niet of je dat snapt, maar door het verdriet te voelen, voel ik haar ook weer dichtbij). Vind het iig super lief dat jij en Miekiee de moeite hebben genomen om even een kijkje te nemen! Dank jullie daarvoor!
    En Miekiee ben idd ook heeeel blij met de tattoo!:)

Ben nu ook wel benieuwd hoe jullie eruit zien hoor meiden, jullie weten nu immers wie ik ben ;)

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja dat snap ik denk ik wel. En idd, hele mooie tattoo's!! Nogmaals dikke knuffel van mij!!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

ik ben niet zo'n lefgriet, ik weet als ik bij de vlindertjes ga kijken dat ik er veel last van ga krijgen..... ik lig er wakker van en ben van slag, heb dat eens eerder gedaan en heb me voorgenomen het niet weer te doen als het echt niet moet. op die manier heb ik juist respect voor de ander.....

ik heb geen foto's geupload, omdat ik me niet geheel bloot wil geven aan heel internet en jan en alleman die het wil weten.... keek net en je kan ook uploaden voor enkel vrienden maar moet nog ff uitzoeken hoe.... als dan de helebups vriendjes met me wordt kan je foto's kijken...:D

ik las laatst in een ander topic dat de hele vaste kliek van dat topic een plaats had uitgekozen om elkaar te ontmoeten....
    las erover omdat het topic uitje 2010 heette of zo en werd er nieuwsgierig van. ze hadden het al eerder gedaan...

14. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Yep, zo voel ik dat ook wat betreft foto's. Snoet, ik wil wel vriendjes met jou worden hoor :D
    Uitje, wie weet? (oeh, spannend!)

15. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    zal eens kijken voor een foto:)

16. Maakt helemaal niet uit hoor, iedereen moet doen wat goed voelt!

Ik ga me meteen vriendjes maken met jou, als je uitgevogeld hebt hoe het moet, laat maar even weten! Moet je me ook nog wel even uitleggen waar ik het album kan vinden...:)

17. Waar staan eigenlijk de fotoalbums??? Kan ze niet vinden...

Ik kan zelfs niet eens bij mijn eigen profiel vinden waar ik de site van Luna* opgeschreven heb :)

18. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik ook niet...! ben al blij dat ik een avatar heb staan sinds net :D

19. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Oh, als ik kijk bij mijn eigen profiel, kan ik wel een foto-album maken en die prive laten zetten zodat alleen je vrienden het kunnen zien!

20. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    staat rechts in je scherm bij profielinfo.

Deel Deze Pagina