HAHAHAH Jij bent dus net zo erg als ik hihi! Nouja, uiteindelijk lukt het vast!!! (ben trouwens net vriendjes met je geworden, tenminste...als jij dat ook wilt...)
Ik heb je al geaccepteerd je kan nu een foto van me zien.... ben ff aan het proberen...maar lukt nog niet echt goed want het is nu een omslagfoto van het album zelf geworden... naja...nog maar es proberen....
Hoi Marjolein, ik heb even uitgezocht hoe het moet maar ben ook even wezen kijken. Wat verdrietig allemaal zeg. Ik weet niet of je erin gelooft maar ik kijk vaan derek ogilvi en daar hoor je ook vaak dat ze altijd bij je zijn en ook dat ze soms weleens spelen met je andere dochtertje. Ik geloof dat altijd wel. Nou meid sterkte en weet je wat misschien ook leuk is. Ik heb in mijn tuin een vlinderstruik daar komen in de zomer altijd heel veel vlinders op af.
Hee gelukt!!! Wat een leuke foto zeg!!! (Het staat ook al ergens anders: je kan je foto ook op prive zetten he, dan kan niet iedereen m zien, weet niet of je het erg vindt, maar dacht zeg het toch maar even)
Ja, misschien moeten we elkaar ook uitnodigen via hyves, kunnen we daar ook fotos zien! (marjolein129)
Voelt goed om hier vriendinnetjes te hebben Dames, ik taai af, ik ben nog niet helemaal hersteld van die oorontsteking en zoonlief is ook weer onrustig dus die zal vannacht wel weer komen ben ik bang Allemaal een fijne avond, weltrusten en tot morgen
En wanneer gaan we testen? Bij mij komt zaterdag het beste uit ben ik lekker vrij. En over die foto's hebben jullie geen hyves? Dan kunnen we even foto's kijken. xx
Bedankt voor je lieve berichtje! Ik keek zelf ook veel naar Derek, ik geloof daar zeker wel in. Wil er ook heel graag in geloven... Wat mooi die vlinderstruik, ik ken ze wel... Zou het ook wel heel graag willen, maar heb 2 katten Maar binnenkort gaan we naar de dierentuin en dan gaan we daar naar de vlindertuin, dat lijkt me ook heel mooi!
marjolein en nu?als het goed zit kan jij hem nu alleen zien toch?hihi m'n enigste vriend hier!snik gnagna
Haha, ik kan m nog steeds zien, maar ik ben dan ook je vriendinnetje, dus ik weet niet of anderen m ook kunnen zien
Hee meiden, ik ga er ook een eind aan breien. Ik vertelde net tegen mn man dat ik er zo mee stop en hij zei "dat zal tijd worden, je zit er al een paar jaar achter" Wordt echt tijd dus... Fijne avond nog en tot morgen!!!
Ik heb ook twee katten maar de vlinders komen toch altijd even langs en die struik wordt ook groot en daar kunnen de katten niet bij. En wat een leuk idee om naar de vlindertuin te gaan dan komen ze ook op je zitten toch? Ik heb ook even een fotootje van mezelf erop gezet. Toch fijn om een gezicht erbij te hebben.
Hahaha, nou heb je toegevoegd aan hyves wat een schattig dochtertje heb je zeg. Slaap lekker. En bijna weer een dag dichter bij onze testdag.
zo... heb foto's van snoetekind en vanmezelf vluchtig er in geplet, was ff werkje want kon het 123 niet vinden, jullie ook niet zo te lezen hahahaha ik ga jullie morgen of woensdag bestuderen.... (morgen werken) ennem.... he ben vergeetachtig.... en heb sterke dikke unbrakeable nagels zou het dan toch.....? wie wil kijken is welkom maar moet wel vriendejes met me worden wnat ik publiceer niet voor hele net... ben ook geen lid van hyves.. als manager zorg kijk ik wel eens om nieuwe kandidaten te "checken" en juist om die reden geen lid truste meiden