30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Oke gelukkig ja ik heb ook echt zin in vakantie wij zijn toen van Pisa naar Nice gereden met een auto. En de laatste vakantie zijn we van Barcelona naar Saint Tropez gereden.

Ja ik heb even na gerekend maar ben in ronde 9 staat onder mijn banner maar we zijn al vanaf dec 2008 bezig maar omdat ik PCOS heb krijg ik zonder hormonen geen eisprong. En ik dit is de eerste maand met hormonen spuiten en IUI. Dus ben benieuwd.
    Ja mijn vriend vind het niet zo leuk als ie weer van een vriend hoort dat ie vader wordt dan komt ie beetje chagrijnig thuis en dan wil hij dat ook graag, maar mijn vriend is 9 jaar ouder dus hij is er ook echt aan toe denk ik.

2. :)
    Oh jee vanaf dec 2008 al... Misschien moeten we dan de lijst even aanpassen??
    Spannend zeg nu met IUI, mijn schoonzusje heeft het afgelopen maand ook voor het eerst gedaan... Je zou denken dat alles op het goede moment gebeurt, dat de kans nu wel heeeeel groot moet zijn... Spannend meid, ik duim heel hard voor jou, en je man natuurlijk, mee! Kan me voorstellen als je er zo lang mee bezig bent, dat de wens dan alleen maar nog veel groter wordt, ook voor je man... Hoop dat jullie heel snel (nu) zwanger mogen zijn!

@Shadowcat, spannend meid, klinkt best positief toch? Wanneer ga je testen? Hopelijk bellen ze snel met de uitslag. Ik zit nu op mn werk, dus kan je niet toevoegen op hyves, maar jij mij wel, marjolein129! (Lief trouwens ook dat je even op Luna's* site hebt gekeken!):)

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goedemorgen dames!

@Bieb
    Bij mij en mijn man gaat het net zo. Ik wil ook echt alles met hem delen. Ik zou me anders maar alleen voelen met mijn wens. Omdat wij al zo lang bezig zijn en een mk gehad hebben kan hij soms ook echt emotioneel worden als hij vaders met jonge kinderen ziet. Ik ben heel erg blij dat hij net zo'n gevoelsmens is als ik.

Overmorgen moet ik voor mijn 1e bloedonderzoek. Bah! Ik heb een bloedfobie en kan er soms zo gevoelig voor zijn dat ik flauw val. :(

@Marjolein
    Ik begin maar vast hard te duimen voor jou!

4. Dank je meid! Mijn duimen draaien ook nog steeds voor jou hoor! Denk trouwens dat als wij er zo lang over gedaan hadden, dat mijn man ook een stuk minder releaxt zou zijn als nu. En we hebben natuurlijk al ons wereldwondertje, dat maakt het toch anders... Alexandra en Bieb, ik hoop echt dat het jullie ook heeeeel snel mag lukken, en ook voor jullie mannen, tis jullie zo gegund!!!

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    veel beterschap meis...heb je nog zo'n last????

en dames ik las op het nod maart dar sammy ongi is geworden:(

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Marjolein : graag gedaan hoor, ik vind het altijd moeilijk wat ik moet zeggen als iemand zoiets meemaakt, maar probeer altijd wel steun te bieden. En, ik heb je toegevoegd op hyves :). En idd, het klinkt wel positief dus ik hou hoop! Ik ga vrijdag en zaterdag testen als 't niet heeft door gezet.

@Bieb en Alexandra : Ik hoop ook voor jullie dat het zeer binnenkort mag gebeuren! Mijn vriend is er niet zoveel mee bezig als jullie mannen nog. Dus ook van mij draaien m'n duimen overuren voor jullie allemaal!

7. shadowcat76

Dank je! Nou ik heb aardig wat krampen in m'n onderbuik en loop regelmatig naar het toilet dus gaat niet goed nog :(. Hoop snel op de uitslag, zometeen maar bellen want heb nog niets gehoord.

@Sammy : balen meid! Hoop dat het voor jou toch snel zo mag zijn...

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @ shadowcat, wat vervelend zeg dat je zo ziekjes bent en dan ook nog geen uitslag bij de ha konden ze niet meteen kijken in je bloed of je zwanger bent??? Het is ook heel apart dat je wat roze en bruine afscheiding hebt en daarna niks meer. Laten we het hopen voor je dat het goed zit.

@marjolein, ja dat dachten wij ook ja van nu is alles goed dus nu moet het goed zijn, maar dan lees je weer dat het ook niet kan met IUI dus je weet het gewoon niet. Maar het wordt nou wel eens tijd en voor iedereen hier natuurlijk.
    En is het een beetje gezellig op je werk?

@alexandra, ja ik vind het ook fijn hoor dat ze zo meeleven. Maar het lijkt me voor hun ook moeilijk ze kunnen niks ze voelen niks ze kunnen alleen maar wachten (wij ook wel maar toch) Waar heb jij je bloedonderzoek voor nodig dan?

9. shadowcat76

@Bieb : ja komt ze nu mee aan! Pff ik was zo van slag door wat de ha zei dat het misschien dat was dat ik helemaal niet aan zwanger zijn heb gedacht.. haha wat erg. Had ik een kans op bloedtest, vergeet ik 't!!! Hmm.... vergeetachtig... zwangerschapskwaal? :p

Ik heb net gebeld met de HA, de uitslag was binnen, de assistente kon voor zover redelijk beoordelen dat er waarschijnlijk niets aan de hand is qua b.d.ontsteking maar ze laat voor alle zekerheid de HA nog maar even bellen. Kan wel even duren want die had wat spoedtelefoontjes tussendoor en ze is nog weleens vergeetachtig. Dus assistente heeft 't voor alle zekerheid maar bij d'r in de afsprakenlijst gezet. Maar vooruitzicht is vooralsnog goed!

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ow gelukkig dus met beetje geluk geen blindedarm ontsteking..... das geen pretje ( ben hem ook kwijt) Zal nog ff voor je door duimen :)

O ja las net wat over hyves die heb ik ook mistynight.hyves.nl voeg me gerust toe hihi

11. shadowcat76

#1531 shadowcat76, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2010
    Ik heb je uitnodiging geaccepteerd :).

Oh trouwens : voorzichtig met m'n hyves! niemand van m'n hyves mag nog weten dat ik bezig ben met zwanger raken hihi. Dus aub nog geen berichtjes hier over plaatsen :p.

Voor 't overige : voeg me allemaal maar toe als je wilt :).

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @shadowcat, hahaha ja je moet ook eerst overleggen met mij voordat je bloed laat prikken dan kon ik het meteen zeggen. Hahaha.
    Je doet gewoon het weekend gezellig met ons mee testen.
    Maar gelukkig dat het niet je blinde darm is zeg. Hoop voor je dat het niks ernstigs is.

Jullie mogen mij ook toevoegen hoor op hyves shark79.

En ook bij mij weet niemand dat we bezig zijn op hyves.

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    geen zorgen hier weet ook niemand dat ik vrijdag naar de ha ga..... misschien handig om in het algemeen af te spreken er niet over te praten op de hyves ;)

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Heb je geaccepteerd maar euh ;) kan je geen berichtje sturen :(:(:(:( staat op prive :(:(:(:(

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:Dhij doet het hoor moest er vast nog even over denken :D

16. shadowcat76

Ja zie je het al voor je!

Huisarts : "Nou Miranda, laten we maar bloed laten prikken want ja je hebt wel symptomen van het een en ander."
    Miranda : "Uh nou wacht even, dat kan zomaar niet, ik moet eerst even overleggen met Bieb!"
    *pakt gsm en belt Bieb*
    *huisarts kijkt Miranda vreemd aan*
    :p

En ja idd, wel handig om af te spreken op hyves hier niets over te zeggen :).

Ben wel blij hoor, dat het waarschijnlijk geen b.d.ontsteking is! Denk ook niet dat het niets ernstigs is hoor, waarschijnlijk gewoon een virusje wat in de weg zit.

En wat denk jij dan, tuurlijk test ik gezellig mee van het weekend :D!

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Tja je moet er wat voor over hebben om niks te vergeten!! hahaha.

OOhhh ik wou dat het zaterdag was en we allemaal positief testen. Dat zou toch zo leuk zijn he.
    Nog 4 nachtjes slapen.

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    *van achter de bank word en geduimd dat ze allemaal positief mogen zijn*

19. shadowcat76

haha ja idd! Pff waren die 4 nachtjes maar voorbij, dan wist ik wat meer of 't nou doorzet of niet!!

20. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Nou hij kan wel iets hoor, en een behoorlijk substantiele bijdrage zelfs ;) En daarna kunnen we beiden niet anders doen dan afwachten.
    Ik krijg een bloedonderzoek om mijn LH, FSH en Oestradiol te checken. Gewoon standaard vruchtbaarheidonderzoek. En dan op de 3e dag van mijn volgende cyclus nog een bloedonderzoek voor mijn Progesteron.
    Echt gezellig joh... NOT! :(

Gisteren sprak ik iemand uit de UK (Ik speel World of Warcraft, een MMORPG en spreek allerlei mensen vanuit heel Europa.) en zij heeft al 7 kinderen op haar 36e en ik vroeg haar hoe ze het voor elkaar kreeg en ze zei "Oh gewoon af en toe de pil vergeten". Aaargh!!

Deel Deze Pagina