30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mijn zusje heeft net mijn dochtertje gehaald..
    heerlijk even het rijk alleen:D
    straks naar deb fysio voor mijn bekken. Hopelijk kan ik daarna weer wat mobieler zijn.

@sweetvienna: ik kom tegenwoordig ook met niks thuis:S
    binnenkort maar eens naar rotterdam oid. Misschien is daar wat meer dan hier..

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Rotterdam is een beetje ver voor mij :D sterker nog ben er nog nooit geweest :D
    He gets, mn zoontje nu al wakker, hij slaapt net 3 kwartier...!

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Succes bij de fysio ;)

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

bedankt voor de koffie! *neemt slokje, hmmm*

Succes bij de fysio! Hopelijk kan hij je helpen.

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @marjolein, ook ik heb een gekeken op je site van Luna*, wat mooi en supergoed je gevoelens beschreven. Ik heb het huilend zitten lezen. Na mijn miskraam net 10 weken gingen mensen mij ook uit de weg, terwijl het zo fijn is om je verdriet te mogen uiten. Heel moeilijk wat jullie hebben meegemaakt..ik kan me voorstellen dat dit je leven voorgoed veranderd heeft.

hier bijna weer beginnen met de ovu testen, hopelijk gaat de maand maart een beetje snel voorbij, zodat ik snel de andere testen uit de kast kan gaan halen.

alle bijna-testers, zet ém op....

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    (hey dames///stelletje kletskousen!:D

JULLIE ZOUDEN EENS GENANTE BEVALLINGVERHALEN MOETEN LEZEN!!lop dit forem...tranen van het lachen :D:D

(gaat weer zitten op het wacht bankje......ff wat drinken jullie ook wat?)

7. shadowcat76

genante bevallingsverhalen??? waar?? en wij kletskousen? helemaal niet :p

oh laat maar, al gevonden :D

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje, wat een hoop lees werk.
    Ik zag iets langskomen over een zp uitje. Ik weet dat ze dat vorig jaar gedaan hebben, wellicht dit jaar ook weer.

Misschien moeten we inderdaad allemaal maar vriendjes van elkaar worden..... Wel gezellig...

Ik voel me een beetje vreemd, zou morgen m'n ei-sprong ongeveer hebben, dacht 'm zaterdag al gevoeld te hebben. Nu lijk ik wel allerlei dingen te voelen die ik anders nooit voel. Ook lijken mijn boobs wel enorm gegroeid de afgelopen dagen. M'n bh's lijken wel spontaan allemaal gekrompen.... Zal het me allemaal wel inbeelden. Ben er van overtuigd dat je lijf je enorm voor de gek kan houden. Vind het nu al spannend, terwijl ik nog achter de bank zit:$.
    Ik moet maar even gaan proberen me met andere dingen af te leiden. Ik krijg nu zelfs klachten voor ei-sprong. Hoe bizarrrrrrr

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @knuffeltje bij mijn zw vorig jaar (mk okt) voelde ik het gelijk. zelfs mijn man merkte het!
    maar aan de andere kant heb ik mij ook wel eens dingetjes ingebeeld.

Fysio kon niet veel doen, was allemaal te geirriteerd. donderdag weer heen en tot die tijd rustig aan.
    Baal wel want ik kan zo niet werken:s

@sweetvienna, ik woon in drachten. Rotterdamis voor mij ook niet om de hoek. Maar wel een leuk dagje weg:D Eerst hubby zo ver zien te krijgen. Winkelen met mij is zijn grootste nachtmerrie:D

@shadowcat..heeft de dokter al gebeld?

10. MonicaV

MonicaV Lid

14 feb 2010
    25
    0
    0
    Opticiene
    Geldrop
    Hoe ist met de lijst? Ik kan vermelden dat mijn NOD 27 februari helaas is omgezet naar OD dag 1, pfffff.
    Nu ga ik op dag 10 een echo doen en dan elke 2 dagen om mn eisprong in de gaten te houden....
    Hoe moet ik die banner bijwerken??

11. shadowcat76

Balen zeg, dat de fysio niet veel kon doen. En nee, doc heeft nog steeds niet gebeld :x. Morgenochtend nog maar eens bellen, ik ga d'r maar vanuit dat het goed zit maar ja wil 't wel zeker weten natuurlijk.
    Ok ze kan nog om half 6 of 6 uur bellen maar ja.

Heb net bevallingsverhalen zitten lezen, sommige zijn echt hilarisch! Zit nu nog meer te hopen dat ik zwanger ben hahaha.

12. shadowcat76

Balen zeg! Hoop voor je dat het komende ronde wel gaat lukken. Ik denk dat je gewoon een nieuwe banner aan moet maken, met het knopje banners bovenaan de pagina. Bijwerken gaat niet lukken denk ik. Succes, en ook voor jou draaien m'n duimen rond!

13. Dank je meid...Fijn dat jij ook een bezoekje hebt gebracht!
    Wat een lieve meiden toch allemaal hier, heb het gevoel alsof ik jullie al zo lang ken allemaal, heeeel fijn:)

Een miskraam met 10 weken zal ook behoorlijk heftig zijn geweest...

14. Geen idee waar die bevallingsverhalen te vinden zijn?? Maar ik heb een keizersnede gehad en de volgende wordt er wrs ook een, dus ik hoef me niet zo heel bang te maken gelukkig;)

Nou ik ga er weer vandoor, mijn dcohtertje ophalen van de creche en haar helemaal plat knuffelen!!!:)

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @marjolein, soortgelijk verhaal als jij,ook bij de echo, bij de 10 weken-echo, was geen hartactie te zien, kindje was gegroeid tot 9,4 dagen en wij gingen met 9,6 dagen voor die echo. Op dat moment vergaat de wereld echt even voor je... En nu heb ik het er nog steeds moeilijk mee, want zou nu alweer bijna 30 weken zijn. En nu verlang ik zo naar het zwanger zijn...

Monica; jammer, maar fijn dat je nu met dag 10 mag komen richting gyn. Hopelijk levert het een ROZE resultaat op....Waarom is dat? Ben je al lang bezig, of je leeftijd?

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van bijna 2, 2 vmk's - NOD 6 maart
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD?
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.....

17. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Yoehoe!!! I'm Home!!!!!

Nog niks bijgelezen want ben zo weer de deur uit......

Hier geen Ongi te zien.............(jaiks:$), Ik wordt toch wel een beetje zenuwachtig geloof ik.............

Nog steeds pijntje hier en daar maar voor de rest niks..... Ik ga er dan ook gewoon van uit dat ik morgen ongeteld wordt. Ik ben al ruim 1,5 jaar van de pil af maar hou pas 4 maanden een cyclus bij..... De eerste maand is een gokje.

Als ik morgen wakker wordt met echte ongi krampen weet ik niet of ik dan wel ga testen...... Of wel....... of niet......of toch wel.... of ik wacht nog even......... of dan mischien niet...... Of wel?

Ajaaa de dag is nog niet voorbij kan nog alle kanten op. mocht ik toch ongi worden laat het dan please vandaag zijn:(. (en ik plof weer even lekker in het hoekje van de bank)

18. shadowcat76

Dat scheelt wel ja :). De bevallingsverhalen zijn hier te vinden :

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html

En verdorie!! Ja hoor, het heeft zich zo juist door gezet :x. Oftewel : dag 1 van een nieuwe cyclus is begonnen...

19. shadowcat76

Gewoon testen! Of het moet zich gelijk door gezet hebben dat je weet hoe laat het is maar anders! Hou ons op de hoogte he :).

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi meiden,

bedankt miekie voor de leuke reacties. snoeteman en ik hebben voor komst snoetekind gereisd,egypte cuba, thailand zuidafrika antillen turkije (rondreis) griekenland meerdere eilanden, wandelen in natuurlijk madeira , tenerife en we hebben altijd geprobeerd iets voor de locals te doen

weer teveel gekletst hier om bij te lezen heb vast eea gemist terwijl jullie couch hangen en ik hard aan het werk was:D

hier ben ik de week voorbij aan het kijken kan niet wachten tot nod! heb af en toe wel gerommel in buik sinds vanmiddag maar dat had ik bij snoetekind ook maar kan natuurlijk ook nog ongi worden.... maargoed heb ook nog 2 bengelende tintelende zware boobies....

@ allemaal gezellig dat ik er zoveel vriendinnetjes bij heb.... hyves doe ik niet aan..... had ik gister al uitgelegd. wie foto's wil zien moet vriendjes worden :D dames van dit topic zijn welkom

Deel Deze Pagina