30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    fijn dat het goed met je gaat! en dat jecho ok is!!! leuk dat je even op de thee kwam! gewoon doen hoor!

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Leuk hoor en nou lekker van genieten.
    Mijn temp was vanmorgen nog hoog dus hopen dat ie zo blijft.
    IK hoop dat de rest nu ook positief volgt.

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

JOEHOE!

Gefeliciteerd!:)!!!:)!!!!:)!!!!:)!!!!:)!!!!:)!!!!!:)!!!!!!:)!!!!!!:)!!!

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    GEFELICITEERD, SNOET!!!!!!!!!

Super, lekker van gaan genieten.....

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ja ook weer op dize topic.snoesssssssssssssie ole ole.............van hare meid!

schrijf jij jezelf op de nod lijst rose?

6. SNOET!!!! GEFELICITEERD MEID!!! WAT EEN SUPER NIEUWS!!!! GENIET ERVAN!!!!!:D:D:D:D:):):):)

En voor de andere meiden, en ook voor mezelf en Femke voor jou ook hoor, mijn duimen blijven draaien hoor!!!

Samba, jij nog getest???

7. Voor de meiden die mij nog niet gezien hebben op Luna*'s vlindersite en ook geen hyves hebben, ik heb ook een fotootje geplaatst in mijn album, of eigenlijk 2!:)

8. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    gefeliciteerd snoetetoet!!! en geniet van de bijzondere tijd!!

9. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Wow Snoet, wat SUPER!!! Ha, ha, waren jullie vermoedens toch goed!!

Nou, voor de rest...goed voorbeeld doet volgen, we gaan snoet lekker allemaal achter na!

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Snoet :$:$:$ :D:D:D:D:D:D
    JAAAAAAAHHHHHHHHHHH WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Gefeliciteerd!!!! wat goed!!!

He dat is lekker nieuws! Nu de rest nog!

Samba, al nieuws?

Hier nog steeds geen ei....ik denk dat ik te gestresst ben deze maand door alle gezondheidsprobleempjes...maak me zorgen om mn oor, ik hoor aan de rechterkant slecht, al het geluid komt blikkerig binnen :( bah...vrijdag naar de dokter, ik heb zelf het idee dat er vocht achter mn trommelvlies zit...benieuwd of daar wat aan gedaan kan worden.

Meiden, we gaan Snoet achterna he!!

11. Jee wat balen meid. Nou hopelijk word je dan wel gewoon (snel) ongesteld en kan je snel weer een nieuwe ronde beginnen!

Ik had een paar weken geleden ook vocht achter mn trommelvliezen. Moest naar de dokter voor de oorontsteking van mn dochtertje en toen heeft hij ook naar mijn oren gekeken. ze doen er verder niks aan, maar wat hih aanraadde was neusspray gebruiken. Dus heb zoutoplossing gekocht en dat werkte super bij mij (mag je ook gebruiken als je zwanger bent/wilt worden!

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Sorry, maar ik kan me niet beter voordoen dan ik ben. Ik voel geen blijdschap bij een aangekondigde zwangerschap, ik voel jaloezie en pijn en zit alweer te janken. Het heeft er niks mee te maken dat ik het iemand anders niet gun, maar ik ben het ZO %#^#%^ zat en het voelt zo %@$%# oneerlijk.

@Snoetetoet, ik vind je een hartstikke leuke meid, ik gun het je en ik feliciteer je, maar ik vind het ook moeilijk voor mezelf.

Ik zou willen dat ik alle verdrietige en negatieve gevoelens kon uitzetten -en oh heb ik dat geprobeerd- maar ik kan het niet. Ik hoor wellicht ook niet op dit forum thuis. Ik zal dat wel merken op het moment dat er virtueel met tomaten naar me gegooid wordt omdat ik niet heppie de peppie kan zijn voor iemand anders, maar ik hoop eigenlijk dat er meiden zijn die durven te zeggen dat ze dit herkennen.

13. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    lieve alexandra, ik snapje volledig.
    en je mag je zo voelen.
    je wilt het ook voor jezelf. en het is je gegund.
    maar zoals ik las zit snoetetoet al in ronde 9 dacht ik dus die heeft toch even moeten wachten.

ach meid ik zou je graag helpen.
    ook ik voel me soms zo, niet schuldig over voelen....je gunt het iedereen en jezelf dat net nog ietsjes meer.
    en dat is ok.

maar toch dan....komt ie super proficiat!!! snoetetoet

ik ben stom geweest. heb getest. en niks...dacht al van niet maar wou het zeker zijn. dus nu weet ik het. nog geen ongi maar voel het wel al aankomen. boobies zijn pijnlijk maar niet zo pijnlijk dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    ach meiden. hier ook een beetje een verdrietige ik maar ik moet blijven volhouden en hopen.
    marjolein? knuffel? andere meiden hebben jullie al getest?

ben super blij voor snoetetoet en begrijp alexandra volledig.
    blij en verdrietig zo voel ik me......

14. Och lieverd, ik herken je gevoelens wel hoor! Tuurlijk is de situatie voor mij anders, ik heb al een hele lieve kleine rond"lopen" thuis. Maar als ik lees dat iemand anders zwanger is, dan voel ik ook wel een jaloezie... Ik denk dat dat heel normaal is en voor veel andere meiden hier ook heel herkenbaar, voor mezelf tenminste wel. En kun je nagaan, ik heb al een dochtertje (s) en zit pas in ronde 2...dus hoe moet het voor jou dan wel niet voelen! Ik vind het goed en knap dat je je gevoelens hier uit, daar is dit forum immers ook voor en ik hoop echt dat je hier steun en begrip kan vinden! Je wilt gewoon zelf ook zo graag, de wens is zo groot en dan zie je om je heen dat het bij "iedereen" lukt, behalve bij jezelf. Maar ooit, echt Alexandra, komt jouw dag ook en mag jij hier ook komen vertellen dat je zwanger bent!!! Ik hoop dat die dag heel snel mag komen... Morgen heb je afspraak toch? Hoop dat je daar wat wijzer mag worden en dat zij je hoop kunnen geven! Maar tot die tijd, uit je gevoelens en huil maar lekker, ik sla een dikke virtuele arm om je heen!

15. Och meid, negatief... kon je je niet inhouden.. Frusterend is het he, al dat wachten... Ik vind het echt heel naar voor je, maar denk dat je sowieso echt te vroeg getest hebt... ik heb me kunnen inhouden, had echt donderdag in mn hoofd, alhoewel ik weet dat dat ook echt te vroeg is voor mij;). De vorige ronde had ik 5 dagen van tevoren getest en niet eens in de ochtend, tja soms kun je rare dingen doen... Maar ik zou nog gewoon hoop houden hoor! Bij mijn laatste 2 zwangerschappen had ik helemaal geen kwaaltjes, alleen bij de laatste een stuk emotioneler. Dus kop op, morgen gooien we er (samen) nog een testje tegenaan!

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    HOi Nanette,
    Ik vind het niet dom hoor. Ik vind het wel dapper. Je kunt toch niet je hele leven door een rugklacht laten bepalen. Maar ik herken het wel. Ik maak me ook zorgen. Zou het wel goed gaan ect ect. Hoop dat de pijn bij jou snel minder wordt. STerkte

Alexandra, je hoort juist op dit forum thuis. Ik denk dat er velen zijn die het herkennen. Waarom andere wel en jij niet. Ik hoop voor je dat je snel aan de beurt bent. Good things come for those who wait.
    Ik had het ook voordat mijn zoontje werd "gemaakt". Het heeft een jaar geduurt voordat het raak was. Ik kon mensen wels schieten als ze weer eens zwanger waren en alles heel vanzelfsprekend was gegaan. Dan dacht ik je moest eens weten. Het is gewoon niet zo makkelijk allemaal. Later gunde ik het ze natuurlijk en deed ik leuk mee en zo. Maar het is gewoon lastig als je zelf ook graag wil.
    In mijn zwangerschap ook wel last van gehad, dat ik me schuldig voelde dat ik zwanger was en dat het bij andere er niet was. Mijn zus wil wel een gezin maar kan de juiste partner maar niet vinden. Dat vind ik heel lastig voor haar. Vind het heel moeilijk dat het hier dan wel gelukt is. Maar ja, dat gaat misschien ook wat ver dat je last hebt van andermans verdriet.
    Maar daarom mag jij best jaloers zijn op andere. Is jou zaak. Is niet raar,

STerkte, liefs Elba

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    lieve marjolein, dank je voor je super lieve woorden. doet me deugd maar zit nu wel met tranen in de ogen. en ik moet zo werken dus ik moet me even terug tot de orde roepen.
    ik snap het ook zo he van alexandra. pfff wat is dat herkenbaar. en voor jou natuurlijk ook. jij hebt ook al genoeg meegemaakt. en dat allemaal tesamen houdt mij sterk. ik mag niet klagen en wil ook niet klagen met zo een leuke meid die hier rondloopt maar toch voel ik me soms zoooooo verdrietig.

marjolein ik vind je heel erg lief!
    en dat vind ik van alle meiden hier.

@ alexandra..ik huil gewoon met je mee. ook al moet ik zo onder de mensen komen.. jouw dag komt zeker. ik geloof erin. samen zijn we hier sterk. en zoals ik al eerder de tip gaf....ga gooien met dingen hihi koop een servies van de kringloop en gooi het kapot in de tuin!
    kan deugd doen. ik probeer maar enige humor erin te gooien.
    wat kunnen we anders?

aan alle meiden die nog niet zwanger zijn....we gaan ervoor

18. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 34 en heerlijk zwanger en intens gelukkig.
    Ook wij wilde alles op orde hebben en dan graag een kindje, we hebben vorig jaar een kindje verloren bij 9 weken, en dat heeft ons hel veel verdriet gegeven. Maar nu toch onverwachts zijn we zwanger en deze kleine hebben we gisteren gezien, en dat zag er allemaal goed uit en een heel mooi kloppend hartje en het was zelfs aan het bewegen haha echt super gaaf.

Dus trek je niks van anderen aan, je hebt het gewoon niet in de hand wanneer het wel of niet gebeurd.

X

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hoi Alexandra,

Ik snap ook heel goed wat je bedoelt, maar ik vind het ook heerlijk om te horen dat er iemand zwanger is dat geeft me heel erg veel hoop dat het bij mij ook een keer zo mag zijn.
    En ik heb ook mijn dagen dat ik het allemaal niet zo zie gebeuren en dat ik denk dat ik nooit zwanger ga worden, maar toch door die verhalen hier denk ik toch altijd weer dat het mij ook ooit gaat lukken is het niet nu is het misschien wel een andere keer.

En ik denk ook dat iedereen hier wel wat verdrietigs heb meegemaakt en daarom gun ik ook iedereen hun geluk. En het leuke van alles is we willen uiteindelijk allemaal hetzelfde daarom zitten we hier.
    En we hebben allemaal het geluk gehad dat we van die leuke meiden zijn en elkaar hier ontmoet hebben en lekker kunnen klagen, huilen, zuchten, steunen en gezellig kletsen.

20. Lieve Femke,

Wat een lief berichtje van je... Al die emoties ook. Denk dat we elkaar allemaal gewoon zo goed snappen. Als je eenmaal die wens hebt, is die alleroverheersend en kun je eigenlijk nog maar aan 1 ding denken. En het nare is als het een ronde niet lukt, je weer zo lang moet wachten voor je weer nieuwe kansen krijgt...

Lieverd, laat je tranen maar lekker even gaan, samen met Alexandra, een potje huilen is soms heel lekker en kan ontzettend opluchten! (Zou niet met dingen gaan gooien nu, want dat moet je dan ook allemaal nog opruimen voordat je gaat werken zo;)). Maar laat je maar effe gaan en zeg straks op je werk maar gewoon dat je slecht geslapen hebt ofzo... Succes meid!

En het gevoel dat Alexandra heeft is natuurlijk herkenbaar... Als jij vanmorgen naar je negatieve test loop te turen en vervolgens lees je hier het bericht van Snoet (wat ik haar overigens ook heel erg gun hoor), dan kan je wel even een steek krijgen natuurlijk!

Ik vind het ook heel fijn dat we elkaar allemaal zo kunnen steunen en er voor elkaar kunnen zijn! Samen komen we er wel meiden!!!

Deel Deze Pagina