30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    *Ik gooi nog maar even een doos tissue's en van die heerlijke zeebanket op de bank, iemand nog wat drinken*

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hé meissie, schaam je niet en tuurlijk hoor je hier op het forum, ja ook ik ben jaloers op het moment dat ik 'weer' een zwangere voorbij komt...:) En ik denk dat die meiden (zeker als ze al wat langer bezig zijn) hetzelfde hebben gevoeld! Maar ik denk ook dat ik het HELEMAAL te gek zou vinden als ik mezelf op roze mag zetten en dat iedereen mij feliciteerd! En tot die tijd bedapper ik mezelf en ben ik blij voor diegene die twee streepjes heeft!!!:)

3. Mooi woorden Jippiejee! We willen gewoon allemaal zo graag... Ik hoop dat we jou ook heel snel mogen feliciteren!

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    *en ik gooi nog wat achter de bank voor de meiden daar*

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    pfff tranen rollen nu over mijn wangen voor alexandra voor mezelf en voor alle meiden bij wie het niet snel lukt.
    ik moet nu stoppen want ik vertrek over 10 minuten, mijn mascara hangt al ergens aan mijn kin hahahahahahah.
    kan gelukkig nog lachen.

maar snoetetoet we zijn blij voor je hoor! echt waar, ik vind het super voor je, en hoop zo dat alles goed gaat!!!

@ marjolein, thanks voor je lieve woorden. houd me sterk!

@ alexandra...hou vol meid. onze tijd komt nog wel.

ik ga eerst mijn mascara ergens onderaan mijn gezicht afvegen en dan met de goeie smoes van marjolein vertellen op mijn werk dat ik niet goed geslapen heb. thanks meid

tot vanavond misschien en anders tot morgen.

6. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Snoetetoet gefeliciteerd. Heerlijk nieuws. Je hield het wel spannend zeg.

Ik kijk iedere keer of er weer iemand zwanger is. Spannend allemaal.
    Het is wel een heel vruchtbaar topic. Vanaf januari gestart en nu al 6 of 7 zwanger? Geeft hoop voor ons allemaal.

Gisteren met zoontje naar zh gewweest. Zou buisjes en neusamandelen laten knippen. Naar huis gestuurd want het mannetje had koorts 38.
    Ligt nu in bed is aan het hoesten , snotteren , koorts. Zo zielig hij voelt zich zo beroerd. Kon alleen maar huilen. Slaapt nu gelukkig.
    Dochter kijkt nu heerlijk naar k3. Vind ze prachtig.

nu even een tostie maken HEERLIJK. Doei:):):):):):):):):):):)

7. Werk ze meid! En misschien moet je je mascara maar laten zitten, komt je verhaal van het slecht slapen misschien iets geloofwaardiger over;) En je weet, dit forum is niet alleen voor fijne verhalen, maar ook voor het verdriet, de frustratie en de machteloosheid... Gelukkig heeft Bieb een hele door tissues meegenomen en ik zal de volgende doos alvast klaarzetten! Tot vanavond en anders tot morgen!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ben stiekem op de bank gekropen, was nog plek over en daar was het lekkers! Heb zelf meegeholpen om de sofa in elkaar te fantaseren dat ik er ook wel even op mag zitten voor mijn ei:D

Maar snoet, je mag ons niet verlaten hè.... OPRICHTSTER van deze club!! Of je moet een nieuw cluppie maken en ons de weg wijzen, hoop dat ik deze maand bij je mag komen!!!

Het zit denk ik in de lucht, mijn vriendin was hier op de koffie (de enige die weet dat we 'bezig') en toen ze wegging had ze nog even wat bemoedigende woorden, moest ik ook weer janken, ik kan het er gewoon niet over hebben.... Daar baal ik van, zo erg is het nu toch nog niet?? Laten we wel wezen wij zijn nog maar een half jaar bezig, het kan nog alle kanten uit!! vind mezelf een beetje een muts en moet mezelf maar es heeeel streng toespreken:p!

9. Ja maar een half jaar bezig zijn als je iets zoooo graag wilt is natuurlijk ook best wel heel lang...:( en misschien ben je wel zwanger?!?! Ik was bij mn laatste zwangerschap ook heel emotioneel, kan ook een "kwaaltje" zijn he!

Snoet, ik ben het wel eens hoor met Jippiejee, je mag ons niet verlaten!!!!

@Alexandra meid, hoe gaat het nu met je??

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nou we moeten eerst van't weekend aan het werk! Komt heeeel slecht uit, moet zaterdag op cursus en zondag werken, hoop op een laat ei, kunnen we die maandag meepikken;) dan ben ik vrij...

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik hoop dat mijn banner gelijk heeft, een ei op dinsdag;), dat past wel in mijn schema:)!

12. HAHA! Ik hoop het ook voor je!!! En anders zit er niks anders op: je schema aanpassen!;):D Succes!

13. Alexandra, ik vroeg me af of je er nog bent en de reacties op je berichtje hebt gelezen. Ik hoop dat je ziet dat je echt niet de enige bent hoor en dat je met ons mee blijft kletsen! Je hoort echt wel hier!!!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JA dat wordt klussen bij nacht en ontij... Maar we hebben het er voor over hoor, ik ga écht niet een maand overslaan..... (nou misschien de volgende ivm december als uitgerekende datum)

15. Ik sla december niet over hoor! Er zijn in mijn familie zoooo veel mensen jarig dan, misschien moet het wel zo zijn!;) Ach, en het maakt de maand alleen maar gezelliger!

16. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    whaaaa snoetetoet gefeliciteerd meid!!! wat super!

geniet lekker van je zwangerschap!

vandaag aan het werk dus weinig tijd voor het forum helaas:(

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    IK sla ook zeker geen maand over december lijkt me heerlijk een kerstkindje.
    En dan kan je het volgens mij zo rond pasen tegen iedereen zeggen.
    Echt zo van:

Nu we het toch over eieren hebben mijn ei heeft een zaadje gevonden en heeft zich ingenesteld en dat gaat ons wondertje worden.
    Ja ik zie het al voor me.
    Ik ben er klaar voor.
    En je weet wat ze zeggen met pasen

1 ei is geen ei 2 ei is een paaaasei.

we gaan ervoor meiden.

en we gaan gewoon met z'n alle verder in 30+ mama's.

(zo heb effe in het zonnetje gezeten doet een mens goed zoals je leest)

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @alexandra, ik lees nu pas je bericht, zie dat er al heel veel op gereageerd is, maar ook ik herken die gevoelens hoor, ben blij voor degene waarbij het is gelukt, maar voel ook wel enige jaloezie. Ook ik heb vanmorgen het best even moeilijk gevonden... Hier in de omgeving volgen er ook steeds meer, en dat blijft elke keer weer even slikken....

Laten we maar hopen dat het voor ons allemaal snel RAAK mag zijn... Maar blijf alsjeblieft wel op het forum komen, het kan ook juist opluchten om je gevoelens te tonen.

Enne....tomaten gooien zullen we nooit doen, hoor, omdat iemand eerlijk zijn gevoelens verteld....

@jippiejee, we lopen aardig gelijk op, ook dit weekend tot uiterlijk dinsdag een ei in aantocht......

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    lieve lieve schatten! allemaal bedankt voor de lieve en zeker ook de eerlijke reacties!

@ alexandra, wij moeten eens even een stevig woordje spreken met elkaar. er gaat hier niemand met tomaten gooien en zeker niet op de mooie rose bank die jippiejee met jullie inelkaar heeft gezet.... (tenzij je SP stemt?!)

maar even alle gekheid op een stokje,
    zoals we al eerder hebben besproken en bediscusieert bestaat er geen graad meter hoe iemand zich moet voelen je voelt wat je voelt, en ik kan me helemaal indenken wat je bedoelt met die gevoelens. ik moest ook slikken als werknemer nr 7 kwam vertellen dat ze zwanger is, de ander was per ongeluk zwanger en 2 schoonzussen zwanger...... ik zag GROEN van jaloezie. maar net zozeer als ik het mezelf gun na 9 rondes gun ik het jullie allemaal. ik kan je verdriet niet weg nemen maar ik kan je wel uitnodigen om te zeggen en te delen wat je vind. juist hiervoor is het topic bedoeld. ik weet dat ik nu in een mooie positie verkeer alhoewel ik na 2 miskramen ook weet dat ik dat nog maar moet afwachten.... en het lijkt allemaal makkelijk spreken maar dat is het niet. laat je gevoel niet je verdere leven en functioneren in de weg staan en voel je vrij om hier je mening te uiten.

kruip even lekker in een fleecedekentje op onze sofa tegen iemand aan en ik geef je "no hardtime" door te kwelen over zwanger zijn....
    maar blijf wel je gevoel ventileren meid! das het gezondste wat er is

dikke knuffel van snoet

20. De lijst er maar weer eens bij!

Samba, saffron, jullie nog nieuws?
    Bieb, wil je jouw aantal rondes niet liever aanpassen?

Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje - NOD 2 maart
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD 13 maart :D
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008-nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?
    shadowcat76 - 34 jaar - ronde 2 1e kindje - NOD 29 maart

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.....
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van bijna 2, 2 vmk's -

Deel Deze Pagina