He meiden, Pfff wat een emoties hier, geluk en verdriet! Ik huil met de meiden mee die het moeilijk hebben en ik juich met de meiden mee met goed nieuws.... Bieb; je bent grappig met je paaseieren En ja, ik herken het wel hoor, dat gevoel van 'waarom ik niet' maar tegelijkertijd gun ik het een ander wel. Ik probeer het dan maar weer te relativeren. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat een ander het er moeilijk mee heeft! En Alexandra, waag het niet om weg te gaan!!! Meid, gewoon lekker blijven en meekletsen en huilen en hopen en (soms) jaloers zijn. DAG MAG ALLEMAAL.
Grumbl..ik krijg ineens alle meldingen in de map 'ongewenst' in mn mailbox...zie ik niet dat er reacties zijn iedere keer....snap er niets van... * en klaagt nog even verder over haar kwakkelkwaaltjes* @Marjolein; ik gebruik al zeker 2 weken neusspray maar het helpt niets... en dan ook nog die vaginale schimmelinfectie...heb totaal geen zin om te vrijen daardoor want het jeukt, is geirriteerd en rood...heb al een kuurtje gekregen maar het zit er nog steeds:x in dat opzicht maar beter ook dat mn ei maar niet komt, anders zou ik helemaal in de stress schieten :x * stopt nog een chocolaatje in haar mond, heeft het erg nodig nu*
wat stil..... komt toch niet door mij hopelijk? vind het al erg genoeg dat hier mensen in en in verdrietig zijn...... *snoet pinkt nu zelf een traan weg...*
Nee hoor, we zijn gewoon allemaal aan het duimen. Ik heb al wel wat ongie krampjes maar mijn temp was nog hoog vanmorgen dus dan is dat wel erg vroeg. oh wat duren die dagen toch lang. Misschien toch morgen maar testen.
Zo, de huiskamer en gang zijn ook weer schoon. Ff flink gestofzuigd, t was een bende...overal koekresten e.d. van kleine man Dadelijk maar weer es een testje doen, maar denk eerlijk gezegd niet dat ei er nog zin in heeft deze maand.... Snoet, niet getreurd, t is feest bij jullie! Geniet ervan en duimen dat beebje blijft zitten waar ie zit! (ik denk een jongetje )
Nee komt niet door jou! Ik had per ongeluk de computer aan laten staan, jullie hebben vast gedacht wat zit die stilletjes achter de bank. Maar niets is minder waar, ik zat heerlijk op een paard in het zonnetje nog wel, en oh wat had ik dat even nodig, heeeerlijk ben weer helemaal blij......... Koffie???? (tja dat leer ik maar niet af)
ei komt wel, duurt even, wacht tot infectie voorbij is, tof toch? Ik had een lutale fase van 12 dagen, dus 12 dagen na ei ongesteld, dus het kan allemaal. Gelukkig gebruik je nu ovu testen, met een wit paard (schimmel) tussen de benen (hahaha, oh dit is té flauw sorry) is het geen pretje om om de dag van bil te gaan... en idd Snoet, jij mág niet huilen, jij heb feest! En oh ik duim zo voor je dat alles deze keer helemaal goed gaat....Heb je goed gevoel??? Komt vast helemaal goed!!
snoet wat geweldig nieuws Ik hoop dat er snel meer mensen bij je aan mogen sluiten (waaronder ik) shadow: goed nieuws van de dokter! Ik moet eeerlijk zeggen dat ik gisteren al dacht dat als de dok. zo laat zou bellen met slecht nieuws, ik in staat zou zijn hem over de behandeltafel te trekken (wow wat een lange zin:S) @alexandra.. je hebt helemaal gelijk! Tuurlijk doet het ook even auw en mag je dat voelen @all.. Deze domme muts heeft een zw test gehaald (ben nml niet ongesteld geworden, maar zoals ik al vertelde is er toch geen lijn op enige vorm van cyclus te stellen deze maand) plas ik daar niet de hele stick onder ! (ja sorry ik moest ook zo nodig) Kon hem wegggooien, ongeldig resultaat:S Nu maar weinig drinken en urine sparen (weer wat anders dan voetbalplaatjes)
Wat een heerlijk weer is het nu he! Lekker dat zonnetje dat schijnt. Net een poosje buiten gezeten ,met jas aan. Word je echt weer vrolijk van. Ik ken ook wel die gevoelens dat iedereen om je heen zwanger word en jij niet. Het heeft bij ons ook 5 jaar geduurd eer ik in verwachting was van ons meisje. Heel veel verdriet tranen. Op een gegeven moment was mijn zus in verwachting van haar tweede kindje en toen hebben we samen een potje zitten janken. Ik was blij voor haar en zij verdrietig voor mij. Dat was een heel fijn moment ,om het zo samen te beleven. Alexandra blijf hoop houden , geef het niet op.
Heel erg bedankt voor jullie lieve en begripvolle reacties (zeker van jou Snoet ) Ik krijg weer tranen in mijn ogen maar dan van opluchting. Jullie meiden ROCKEN gewoon! Haha ik stem inderdaad SP maar ik gooi zelf niet met tomaten hoor! Ik gun het je ook echt hoor! Ik moest gewoon eerst even slikken, zoals jij dat ook vaak hebt meegemaakt. En nu zal ik ook duimen voor je dat alles maar goed mag gaan deze keer. Mijn stiefzusje werd trouwens ook zwanger toen ik net mijn curettage achter de rug had en over 10 dagen is ze uitgerekend om te bevallen. Ook bij haar word ik heen en weer geslingerd tussen jaloezie en toch ook blijdschap. Zij is 7 jaar jonger en als ik haar zie ben ik gewoon de sterke oudere zus, daarna stort ik in. Zij is ook niet gewoon een beetje zwanger, nee zij is echt HEEL ERG ZWANGER met mega dikke buik en één en al zwangerschapspraat. Voor mijn gevoel klopt het ook helemaal niet dat ik nog steeds geen (voldragen) zwangerschap heb meegemaakt. Het is alsof ik kansen gemist heb, te lang uitgesteld heb en het daarom nooit zal meemaken hoe het is om een kind op deze wereld te zetten. Mijn man is een stuk jonger dan ik, maar was wel voor mij EINDELIJK de man waarmee ik kinderen wilde hebben. Al in de 1e weken van onze relatie kwam het ter sprake en tot mijn grote opluchting was de wens er bij hem net zo sterk als bij mij. Hij zou willen dat hij wat ouder was geweest en mij eerder had ontmoet, dan waren we eerder begonnen met proberen zwanger te worden... Maar goed, het is nou eenmaal zo en ik prijs mezelf al zo gelukkig met een man als hij. Hij is de enige bij wie ik met al mijn emoties terecht kan. (Vroeger was dat mijn moeder, maar zij is helaas overleden toen ik 26 was.) Ik realiseer me dat er op dit topic allemaal fantastische leuke en ook verantwoordelijke meiden zitten die het dubbel en dwars verdienen om kinderen te krijgen en dat is gewoon hartstikke mooi. Er zijn ook zoveel onverantwoordelijke meiden die het zomaar aan komt waaien en dán is het écht moeilijk om je eigen "lot" te aanvaarden. Ik geloof -in tegenstelling tot vroeger- ook niet meer in het lot, maar in geluk of pech hebben. Pff, het is een heel verhaal geworden. Ik kruip nu maar even op de sofa en eens kijken of er nog wat chocola over is.
Ik heb het idee dat ik een vroege ei heb deze keer. Zit nu op dag 10 ,maar heb nu al (sorry) veel witte afscheiding. Heb ik alleen met eisprong. Gisteren maar geklust. was geen straf hoor! Ik heb het idee dat ik er deze maand rustiger mee bezig ben. Zit ook wat lekkerder in mijn vel. Komt vast door dat zonnetje. Meiden ik krijg zin in chocolade , maar heb ik niet in huis. Dan maar een gevulde koek.
Nanette, whahahaha ik moest zo lachen om jouw verhaal met megaplas En idd..jeuk hebben daar en dan proberen discreet te krabben!! mfprr...erg charmant.... Jippiejee, wit paard whahahahaha hihi, die houden we er in misschien wacht ei idd wel tot infectie voorbij is....om de dag van bil gaan zit er echt niet in nu..... maar men, wat duren mijn cyclussen toch lang :x is niet leuk... Alexandra, dikke knuffel meid.... Ik heb zin in chips maar dat heb ik niet in huis....iemand nog chocola?
wat vliegen de emoties hier toch van links naar rechts, en ontzettend super hoe we hier met elkaar omgaan... Ik zit af en toe met een brok in mijn keel weer bij te lezen, en ben daarna dan alweer de helft vergeten waar ik op wilde reageren. In ieder geval super hoe eerlijk en open iedereen hier z'n verhaal kwijt kan...
Ik moet zeggen dat ik het ook errug fijn vindt dat ik lid van van dit topic!!! Zoveel fijne meiden hier samen, echt super!!