30 ml bv

Discussion in 'Borstvoeding' started by knor, Mar 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Mijn zoontje is 2,5 maand. Ik geef altijd gecombineerd bv en flesvoeding. Nu kolf ik per dag nog maar 30 ml ! Heeft het nog nut om deze melk nog te geven of kan ik beter stoppen met kolven? :(

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    altijd geven meid, tis zonde om weg te gooien want er zit ontzettend veel voor de kleine in, maar dat combineren is dat combineren dmv kolfen en flesvoeding, of geef je gewoon de borst en daarbij flesvoeding?

je kleine drinkt aan de borst zelf altijd veel meer dan jij er met de kolf uit krijgt dus dat moet je niet vergeten natuurlijk, maar ik zou het zeker aan de kleine geven, en dan daarna de rest van wat je normaliter geeft met flesvoeding...dus geef je normaal ik noem maar wat 120 fles, dan zou ik na die 30 cc nog 90 flesvoeding geven...

gr.smoekie

3. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor je snelle antwoord. Ik geef Nutrilon in een fles en de gekolfde melk doe ik ook in een fles.
    Zijn de waardevolle stoffen wel werkzaam bij zón klein beetje? Heeft dit wel nut? Sorry mischien een domme vraag! hihi

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, ook met kleinere porties krijgt je kind nog altijd al die antistoffen enzo binnen. Dus gewoon blijven geven. Eventueel wat vaker kolven of wisselkolven, dan heb je meestal meer melk.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Die relatief kleine hoeveelheid moedermelk zit boordevol antistoffen. Gewoon blijven geven zou ik zeggen !

6. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Heb je al geprobeerd met Syntocinon spray te kolven? Wellicht heb je dan (nog) een tsr en is je opbrengst nog wat hoger.

Maar je geeft i.i.g. nu al heel wat extra's aan je kindje :thumup:

Share This Page