30-plussers: Eerste helft 2012 beginnen voor eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Succes met wachten Mups! Goed dat je het deze ronde relaxed hebt gedaan:) Hopelijk ook met goed resultaat!

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    alle 30 plussers.. succes dat 2012 jullie jaar mag worden!!

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Veerle je test ziet er heel goed uit!!! Gefeliciteerd meid.

Hier nieuws: het is een lange rare cyclus. Had gisteren een bijna positieve ovulatietest, dus straks nog maar een keertje testen. Hoop dat deze ronde wat moois gaat brengen, maar ja dat hopen we allemaal!

Succes allemaal!

4. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Oo spannend Mups!! Successss!!!!
    En Mika, hopelijk komt je ei nu echt zodat dit misschien júllie ronde wordt!!!
    Veerle: gefeliciteerd!! :D
    @All: Zie mijn album: Foto van de echo vanmorgen, prachtig hartje!!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mika: hoop dat je ei snel komt!
    Mooie echo Wannebemum! Klopte je aantal weken ook? Fijn dat alles goed is!

6. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wannabe Wauw!! Wat mooi! Super foto! :)

Hier geduldig op het bankje aan het wachten... De cyclus moet alleen wel 2 dagen terug denk ik... De periode na het ei is bij mij strak 14 dagen en afgelopen ei was 2 dagen eerder dan normaal, dus lijkt mijn cyclus er zo uit te gaan zien: 28-26-28 en wanneer het niet raak is nu weer 26.

Voel nu wel weer andere dingen dan vorige maand, had al ergens anders neer gezet dat het wel mee viel, maar na het terug te lezen best wel weer wat is ;)
    Oa temp is weer hoger, niet zo hoog als vorige maand maar wel hoger dan normaal, mn borsten voelen/lijken zwaarder/groter, dus die ga ik nu om de aantal dagen opmeten en ik heb de hele middag al trek in augurk... Hahaha normaal nooit en eet ik het alleen als het met feestjes op tafel staat ;)

7. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Thanx girls, ik ben ook blij, vind de echo super!!! :D
    Nu al verliefd op onze baby!!! Zo'n kanjer!!!
    @Veerle: Ja het aantal weken klopt hoor, over 2 weken weer een echo en dan gaan ze het op de dag nauwkeurig opmeten.
    @Draak: Hopelijk lukt het deze ronde wel!!! Zet 'm op!
    Ik begin nu pas last te krijgen van puistjes... jammer hoor, haha.
    Zondag gaan we het aan onze familie vertellen, maandag aan vrienden, dinsdag aan collega's!! Kan niet afwachten!

8. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    de puistjes zijn er bij mij vanaf day 1 en blijven ook hangen, ze vertrekken niet echt... en er komen er steeds meer bij. Daarnaast hebt ik ontzettende pijn van de obstipatie , auw!!!! Verder gaat alles goed nog en heb ik over een week of 2 de eerste afspraak bij de verloskundige, spannend!

9. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Neem nou dit topic, we hebben er al 3! :D Dat er nog velen mogen volgen!

@ Gonnabemum :)P): Wat een superecho! Het lijkt me moeilijk voor te stellen, dat er gewoon een mini-kindje in je woont! Of is het al heel reëel voor jullie?

@ Miemie: Ja, obstipatie lijkt me wel vervelend. Spannend zo'n eerste afspraak. kom je t.z.t. vertellen hoe het daar in zijn werk ging? Nieuwsgierige bijna-aanstaande moeders willen het weten!:)

@ Wachtbankers: Wie weet hebben we over een maand alweer 4 of 5 zwangeren in dit topic? Spannend!

@ mezelf: Banenjacht schiet nog niet zo op. Ik heb aan mijn vorige baan (seksuele intimidatie en grensoverschrijdend gedrag, in bepaalde opzichten vergelijkbaar met een sekte; het is ze gelukkig niet gelukt om hun doel te bereiken met mij) een soort trauma overgehouden dus ik ben nu erg voorzichtig. Ook zoek ik werk in een andere richting, omdat in mijn vorige carrière geen droog brood valt te verdienen in C*anada. Maar ik kom er wel! Ik houd de moed erin en ik blijf actief op ZP om me eraan te herinneren dat een zwangerschap een van de lange termijn doelen zijn die ik alleen kan bereiken als ik werk vind!

10. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Zal ik dan het goede voorbeeld volgen??

Heb vanochtend getest op mijn NOD en opeens een knalpositieve KV2V5! Kon het niet geloven en had nog een ClearBlue met kruisje maar ook die positief. Toen ook maar mijn laatste Kruidvat test met kruis gepakt en ook positief :$

Ben nu zo blij, sta nog steeds te shaken!!

Maar heb een beetje haast dus zal vanavond kijken of ik een foto van de testjes hier neer kan zetten :)

11. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mups, GEFELICITEERD!
    Wat me opvalt is dat het vaak raak is in ronde 4 ;)
    Hahaaha hoop voor mij ;)

Geniet ervan mups!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mups GEFELCITEERD! Ben benieuwd naar de foto's:)

13. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Muls, gefeliciteerd.

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Correctie: We hebben er al 4! Gefeliciteerd Mups!:D

*hoopt dat ze niet helemaal alleen over is als niet-zwangere in dit topic als wij gaan beginnen*

15. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jaah de 4e! Mups gefeliciteerd!

16. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Joehoeoeoe!!! Mupsje van harte gefeliciteerd meid!!!!
    Zo super goed!! :D Echt top! Probeer te genieten en het te bevatten!! ;)
    Ik begin 't te bevatten, vooral door er met mijn man over te praten. Morgen gaan we het eindelijk aan de familie vertellen... gelukkig. Ben maandag 9 weken. We hebben een gedicht op een A4tje met een foto van de echo eronder, die geven we zodra ze de slabbetjes hebben uitgepakt! Hopelijk zijn ze blij verrast.
    Ik had net een beetje paniek in de tent, had een gerecht gemaakt en serranoham gegeten, gooi ik het pakje weg, zie ik dat het rauw en gedroogd is... even op internet opgezocht, stond er dat je t niet mag eten... maar verderop een reactie dat het wel mag omdat deze rauwe ham zodanig is bewerkt en gezouten zodat het geen kwaad kan, alleen dat je hoge bloeddruk door t zout kunt krijgen.
    Pff gelukkig. Hahah...

17. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Hey dames, bedankt voor alle felicitaties. Het begint inmiddels langzaam door te dringen!

Vandaag lekker de hele dag gezeild, had gerekend op veel regen maar we hadden de hele middag een lekker zonnetje :)

@ Draak Hopelijk brengt de 4e ronde jou ook veel geluk en heb je straks een positieve test.

@ Veerle Bij deze dan ook nog de beloofde foto :)

@ Raket Ja het gaat wel hard he met de zwangeren in dit topic. Maar dan moet jij ons gewoon snel volgen zodra jullie gaan starten ;)

@ Wannabemum Ja het begint nu een beetje door te dringen. Moet er nog wel even aan wennen. Jij hebt een mooie echofoto zeg!
    Met het eten is het af en toe wel lastig wat je wel mag en niet mag. Gelukkig viel het mee. Ik ben nu een beetje aan het rondzoeken op internet. Moet nog een beetje uitvinden wat wel en wat niet!

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooie testen Mups! Valt best mee qua eten hoor:) Genietse!

19. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Jemig nog een zwangere! Gefeliciteerd!! Super testen!

Nou ronde 4 had voor mij niet het zwangere resultaat.:( Hopelijk is het deze ronde wel raak.

We zullen het gaan zien over 2 weken.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mika: bij mij was 't ronde 5... En eerst lange cyclussen:( Al met al va sept '11 gestart. Duim voor je!

Deel Deze Pagina