@Raket: haha, wordt leuk straks met het EK.... Wat fijn dat je al zo'n nette cyclus hebt! Mijn cyclus was voor de pil precies 28 dagen, maar na 15 jaar pil is dat toch iets ontregelt. Al die zwangeren hier stemt inderdaad hoopvol
neee, 31 is niet oud, ik ben zelfs al 32 hahahah! Morgen de 1e inwendige echo ben erg benieuwd! Hoop dat alles goed is en ik houd jullie op de hoogte!
@Miemie:Hoe was de echo? Ik weet wel dat 31 niet echt oud is, maar soms voel ik me in andere topics wel wat oud. Ik moest op mijn 25ste nog echt niet aan kinderen denken. Een jaar geleden rond deze tijd nog niet eens...
nee Lotje, dat is herkenbaar! rond mijn 25e was nog nog net bezig met afstuderen en een baan vinden etc! Vandaag intake VK gehad EN de echo! was mooi om te zien. Hartactie en er werd meteen al naar ons gezwaaid!!!
Hoi girls! Mijn 3e echo was superleuk, foto in mijn album, ook buikfoto's van 5 en 13 weken staan erin. Hij maakte echt een pirouetje, draaide helemaal rond zijn as en sprong op en neer met beentjes in de lucht en weer met zijn hoofdje naar boven, prachtig. Combinatietest gedaan, kans 1:825 op down. Lotje: Fijn dat kerels over vitamientjes voor hun zaadjes nadenken, super!! Mups: Ik plas ook mee voor MVM. Fijn idee voor al die Pregnyl (medicijn) die al tijden niet verkrijgbaar is! Super je echo Miemie! Leuk!!! Raket: ik was super zenuwachtig toen ik t moest vertellen aan de fam, echt hartkloppingen!! Zenuwslopend!
@Miemie: Wat heerlijk mijkt me dat, zo'n eerste echo en dat alles dan gewoon goed gaat! @Gonnabemum D): Ik heb de foto's gezien, wat mooi zeg! En wat ziet het er allemaal al compleet uit he? @30+ oud: Het is meer een levensfase-idee. Dertigers zijn opgegroeid in een andere tijd en hebben daarmee andere herinneringen aan en ervaringen met hun kindertijd. Mijn ouders legden centrale verwarming aan 4 maanden na mijn geboorte, en toen ik 6 was, kwam onze eerste kleurentelevisie in huis en moest ik huilen omdat Pino blauw was en niet geel zoals ik altijd dacht. Dat soort dingen snapt een twintiger vast niet. Komt bij dat de meeste dertigers klaar zijn met studeren en al wat jaartjes meedraaien op de arbeidsmarkt, en dat de kans op vruchtbaarheidsproblemen -laten we wel wezen- bij dertigers toch wel wat groter is dan bij twintigers. Daardoor komt het vast dat dertigers toch behoefte hebben aan een eigen "hoekje" op dit forum. @mezelf: Ik ben nu eindelijk, na een oriëntatieperiode, begonnen met daadwerkelijk solliciteren. Ik hoop binnenkort een baan te vinden en afhankelijk van de omstandigheden beginnen we dan of vrij snel daarna met het bewust volkomen onveilig vrijen! Mijn man studeert rond september af. Daarna hoopt hij een baan te vinden waardoor er financieel nog meer ruimte zal ontstaan. Er gloort dus licht aan het eind van de tunnel, maar het is goed mogelijk dat ik het niet meer haal om de "Eerste helft 2012" slogan aan het begin van dit topic waar te maken. Maar vooruit, dan wordt het "Tweede helft 2012". Ook geen ramp.
@Raket: Mooi stukje heb je geschreven, haha! Vooral pino! Leuk man... Ja zo mooi he, een echo, compleet mensje in mijn buik... ben benieuwd wat het wordt en of alles gezond is! Vooral na zo'n combinatietest besef je dat je je gelukkig mag prijzen als het geen afwijking of down o.i.d. heeft! Nu wachten op de 20 weken echo over een week of 7... Ik denk toch niet dat ik van tevoren wil weten wat het wordt j/m... ach misschien als ik daar lig dat ik er anders over denk? Haha... Ik zit een beetje te dubben... Succes met solliciteren en hopelijk heeft je mannetje ook meteen een baan na afstuderen!
Meiden, ik heb minder nieuws. M'n echo was afgelopen vrijdag niet goed. Geen vruchtje meer met hartactie maar een lege vruchtzak Gister naar de gyn geweest en daar opnieuw vastgesteld. Ik krijg vrijdag een curretage. Vruchtzak had afmeting van 6 weken, terwijl ik nu 10 weken zou moeten zijn. Allemaal erg verdrietig, maar helaas is het zo. Een vette dikke pech!
Ach Veerle, wat een vreselijk rotnieuws... Ook ik denk vandaag aan je en wens jullie heel veel sterkte
Jeetje Veerle, wat een vervelend en verdrietig nieuws. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je vandaag een beetje bent doorgekomen. Ik denk aan je.
Hallo, Het is allemaal goed verlopen, zonder complicaties. Lichamelijk gaat het best goed, weinig last gehad. Wel nog snel moe, kan even duren voordat de hormonen uit m'n lijf zijn. Voor de rest gaat het ook best wel goed. Soms moeilijke momenten, je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Ik hoop dat een nieuwe zwangerschap niet te lang op zich laat wachten. Dit weekend had ik best veel dingen en de afleiding is fijn. Morgen ga ik weer werken, het leven gaat door. Soms voelt het net of het allemaal niet gebeurd is, gek is dat. We zijn nu wat plannen aan het maken voor de zomervakantie
Hoi allen! Sorry voor mijn lange afwezigheid. Ben erg druk geweest, in de weekenden veel op pad en drukte op het werk. En in de avonden ook nog vaak moe . Maar verder gaat het allemaal prima. We hebben vorige week de eerste echo gehad. Zo spannend, je weet niet zo goed wat je moet verwachten en of het allemaal goed zit. Gelukkig was het allemaal prima en de VK zag een goede hartactie. Ik vond het erg moeilijk om te zien. Mijn baarmoeder lag een beetje naar achteren daarom was het beeld een beetje vaag. Alles klopte met de termijn. Ze zag ook een vochtblaasje in mijn linker eierstok (waar het bevruchte eitje dus uit is gesprongen) maar dat was niet iets waar we ons zorgen over moeten maken. Ze heeft het opgemeten en voorgesteld om over 2 weken nog een echo te maken om ons gerust te stellen. Dat vonden wij natuurlijk prima! 7 juni dus weer een echo en dan ook meteen intake bij de VK. @ Veerle Ik had het gelezen bij de decembermama's. Wat een vreselijk nieuws. Ook hier wil ik je nog een keer veel sterkte wensen en hopelijk mag je snel weer genieten van een zwangerschap! @ Raket Je hebt het goed opgescheven zeg! Ik hoop dat je snel een leuke baan hebt gevonden en wie weet nog dit jaar zwanger! @ Wannabemum Wauw wat een mooie echo weer zeg. Leuk ook dat de kleine al zo bewegelijk was. Hier weten we ook nog niet of we het geslacht willen weten. Heb nu ook een folder hier liggen over de screening op down syndroom. Jeetje we hebben nog veel om over na te denken! @ Miemie Ook van harte met je goede echo!
Gatsie Mika! Balen zeg! Mups: fijn van je goede echo! En binnenkort weer, leuk Kan niet wachten tot we kunnen starten Nog even geduld, zal even duren voordat 'de boel' weer op gang komt...
Ooh wat balen Mika, hopelijk volgende ronde raak! @ Veerle Moet je nu eerst wachten op een spontane menstruatie of zou je het ook direct weer kunnen proberen?
Balen Mika, volgende ronde weer kansen! Ja Veerle snap dat je niet kan wachten om weer te beginnen, hoop dat het snel gaat! Hier dinsdag weer een echo (de 2e) en dit weekend de 12 weken grens over, ben nog wel steeds misselijk, moe en meer kwaaltjes... hoop dat het snel minder wordt qua kwaaltjes?!!