Goed nieuws Raket! En die baby komt er idd Idd hier een naamsverandering, was m'n oude naam 'zat' vandaar... Alles gaat hier z'n gangetje, is nu 3 wkn geleden vd curretage en hoop dat ik eind volgende week een eisprong heb! Zou wrs na 6 wkn ongi worden en hopelijk met een eitje ervoor Hoop dat dat zo zal zijn en ik niet nog een langere cyclus krijg, daar heb ik geen zin in! We zijn iig netjes aan de 'klus', alvast voor de zekerheid, wil dit ei niet missen Fijn weekend allemaal! Fijn dat alles goed gaat met de zwangeren!
Hallo dames Hier weer eens een reactie van mij @wannabe en mups, mooie echo's! @raket, wat goed nieuws zeg! Hopelijk wordt het zo goed als, dat je hem zeker hebt @grumpy, ik hoop met je mee dat je eitje zich volgende week aandiend En met mij...... Ben nu 2 dagen overtijd, nog geen ongie in velden of wegen te bekennen, maar de test was vanmorgen ook heel "mooi" wit...... Ik wordt gek van mezelf, iedere 5 min wel ff naar de wc, omdat ik "denk" iets te voelen Nu heb ik 2 weken geleden een zware urineweg infectie gehad, waarvoor ik een antibiotica kuur heb moeten slikken, daar had ik wel wat bijwerkingen van. Rommelende darmen, gasvorming, wat buikpijn..... alleen is dat nooit weggegaan Over 4 dagen gaan we lekker een week op vakantie, ben benieuwd of we met zn 2tjes gaan of stiekem al met zn 3 tjes
hallo, ik ben wendy word er volgende maand dertig ben in september 2011 gestopt met de pil. eind mei ontdekt dat ik zwanger was. Maar 5weken later ontdekt dat het bbz was. dag later al op operatietafel voor laparoscopie. vruchtje zat vast in bloedklonter aan mijn linker eileider. Hoop allezins nog dit jaar een goeie zwangerschap te mogen melden we leven op hoop veel succes allemaal grtz wendy
Hoi Wendy welkom! O jee, wat erg voor jullie... ik hoop ook dat het heel erg snel opnieuw raak is voor jullie, en dan goed natuurlijk!! Succes!! @Raket: Fijn van die baan!! @Grumpy: Dat doen jullie goed!!! Geen enkel ei mag je missen!! Blij dat jullie het positief inzien! Komt helemaal goed joh, zet m op!
Welkom Wendy, heftig wat jullie is overkomen! Thanks Wannabemum! Positief blijven werkt het beste, denk ik! Ik vroeg aan m'n man vanavond: hoelang denk jij dat het duurt voordat ik weer zwanger zal zijn. Hij: snel, heel snel Weet dat je er natuurlijk niets over kan zeggen, maar vond het wel een grappige reactie Hoe gaat het met jou? Draak: balen van je witte test Maar geen bloed, geeft moed! En lekker op vakantie! Wat gaan jullie doen? Hoop met z'n 3-en
@ Lotje Alvast veel knuffelplezier voor het komende weekend! @ Wannabemum Wat fijn dat alles goed gaat. En 4 juli alweer de 20 weken echo, dan ben je al op de helft. Het gaat echt zo snel! Wat een naar verhaal van de kennis van je collega. Dat moet wel een grote shock geweest zijn. Wij doen zeker wel de 20 weken echo en als er echt afwijkingen zijn dan moeten die toch ook te zien zijn op die echo. @ Raket Bijna een baan gevonden, dat is goed nieuws. En natuurlijk gaat die beeb er komen bij jullie. @ Grumpy Hopelijk snel een mooi eitje. En misschien heeft je vriend wel een vooruitziende blik en mag je snel weer zwanger zijn! @ Draak Ooooh zo spannend. Hopelijk was het nog iets te vroeg en heb je over een paar dagen een knaller van een test. En dan lekker met zn drietjes op vakantie. @ Wendy Welkom in dit clubje. Wat een nare ervaring heb je al gehad zeg. Lijkt me ook niet niks. Heb je nog wel je eileider kunnen behouden? Dat het maar snel weer raak mag zijn. Hier een druk familieweekend gehad, maar wel heel gezellig. De ontvangst was bij ons thuis zaterdagochtend. Hebben Bossche Bollen geserveerd met blauwe en roze muisjes erop. Iedereen vond het geweldig!
@ Wendyken: Welkom hier! Poeh, dat lijkt me niet niets, een BBZ! Hoe kwam je erachter, pijn? De volgende zwangerschap komt vast helemaal goed! @ Grumpy: Leuke naam & avatar! Op naar een nieuwe zwangerschap, eentje die blijft plakken! @ Mups: wat een leuk idee, van die Bossche bollen met muisjes! @ Draak: hoe gaat het vandaag? Nog steeds stralend wit op alle vlakken? Of... is er iets veranderd? Vandaag ga ik het contract tekenen en donderdag begin ik! Het lijkt erop dat ik toch meer betaald ga krijgen dan ik dacht. Ik heb eerst een paar maanden proeftijd en dan... voor vast! Dat wordt dan waarschijnlijk ook de maand dat de anticonceptie de deur uit gaat. Met mijn menstruatie heb ik een beetje een gedoe. Het stopt na 4 à 5 dagen en dan begint het 2 dagen later weer opnieuw. Heel vervelend. Ik heb begrepen dat dat wel vaker voorkomt. Maar tellen die dagen dan ook mee als menstruatie? Zo ja, dan heb ik een menstruatie van minstens 15 dagen deze maand (start-stop-start-stop-start, deze heeft dus nog een extra staartje). Lijkt me wat extreem. Zou ook erg contra-productief zijn als deze "menstruatie" maandelijks doorloopt tot aan/na mijn eisprong. Immers, hoe moet ik dan ooit zwanger raken? Hopelijk is het toch een ontpillingsverschijnsel. Voor de rest gaat alles goed, keurig om de 27, 28 of 29 dagen. Daar zit het probleem dus niet!
Spannend Raket dat je al begonnen bent met werken! En bevalt het? Raar van je ongi, lijkt een soort van spotting tussendoor, gewoon nog even aankijken ofzo? Mups: leuke manier om het te vertellen Hier: nog geen aankomend ei voor m'n gevoel Ongi zou na 6 weken ongeveer komen met hiervoor hopelijk een eisprong, nu schijnt het bij iedere vrouw weer anders te zijn, hcg moet uit je lijf zijn voordat er een nieuw eitje komt en ik heb vrij lange cyclussen gehad, waarbij m'n ei pas op dag 37 kwam. Hoop dat ie snel komt! Hoe is het met de rest? Mika lang niets gehoord van je, hoe is het?
@Grumpy: Vervelend zeg dat wachten! Maar komt vast binnenkort goed! Op welke dag zit je nu? Ladies, volgens mij heb ik eergisteren mijn ei gevoeld! Ik heb er nog een topic over aangemaakt en omschreven hoe het precies voelde etc. Uit de reacties blijkt dat het inderdaad best eens mijn ei zou kunnen zijn geweest. Dat ga ik dus eens bijhouden... Mijn werk: Ik stond om 5 uur op, kwam om 7 uur aan en mocht vervolgens niet langs de security omdat niemand wist wat ik kwam doen. Heb 2½ uur gewacht (ben nog wel wezen wandelen en ontbijten met achterlating van telefoonnummer, want ben niet helemaal gek) en toen kon ik het uitzendburo bellen. Dat had effect; na 10 minuten was er iemand onderweg, die kwam uitleggen dat de startdatum is veranderd en dat ik over enkele weken pas begin. :x En natuurlijk was hij "very sorry" en word ik gecompenseerd voor de uren die ik daar voor niks heb rondgehangen. Heb inmiddels een nieuwe datum gekregen die voor 90% zeker is. Met als gevolg dat ik nu gewoon verder zoek naar beter werk. Deze baan gebeurt als het goed is uiteindelijk wel, maar ze zijn me niet netjes genoeg om aanspraak te mogen maken op veel loyaliteit. Bovendien betalen ze daar ook niet genoeg voor.
@Raket: Nou da's ook een lekker begin.... Wel fijn dat je nu in ieder geval iets hebt en nu rustig verder kunt kijken. @Mups: da's een leuke manier om het te vertellen! @Wendy: Welkom!! jeetje, dat is niet niks wat je hebt meegemaakt zeg.... @Grumpy: Balen dat wachten he? Maar ik las dat je ei vaker vrij laat is geweest? Misschien komt het binnenkort! Hier gisteren een knalpositieve ovutest gehad, dus vanavond en morgen maar flink klussen (mijn ei sprong de vorige rondes 2 dagen na de positieve ovutest.) Wel vreemd dat FF mijn ei op afgelopen woensdag zet...Toen had ik wel een temperatuurdip, maar nog een hele negatieve ovulatietest.
Netjes is inderdaad anders. Misschien een stomme vraag maarre... Wat is CD? Cyclusdag of zo? @Lotje: Ik denk dat apps gemiddeldes berekenen aan de hand van de door jou opgegeven cyclus. Maar ieder mens is uniek en er kan dus zeker wel een paar dagen verschil in zitten!
@Raket: nou ja, gezien mijn temperatuur zou het heel logisch zijn dat mijn ei afgelopen woensdag was. Ik had toen ook waterige afscheiding. Waarschijnlijk verplaatst het kruis zich over een paar dagen. Was vorige ronde precies hetzelfde, toen had ik ook een paar dagen voor mijn ei een dipje en kreeg ik ook een kruis. Ben wel blij dat ik ovulatietesten gebruik, anders zouden we steeds verkeerd zitten.....
Hier echt net een verhuizing en een klusweek (echt klussen in huis ) achter de rug. We zitten op ons nieuwe plekje. Vandaar dat jullie niet veel van mij gehoord hebben. Zit in de laatste 2 weken van mijn cyclus, dus kan niet veel zeggen. Vanwege de drukt ook niet veel intiem geklust, dus of het raak is Ik ga er niet vanuit. @Raket wat goed dat je een baan hebt, maar jammer dat het dus nog even duurt eer je kan beginnen.
Is geen stomme vraag hoor... Is cycle day, fertility friends is in 't Engels vandaar... Lotje: ik heb ook een kruis wat niet klopt... Alleen je moet je pos. ovutest onder OPK erin zetten , je hebt hem onder ferningtest, weet niet of dit nog uitmaakt voor je kruis... Iig goed door klussen Mika: leuk dat je verhuisd bent, naar een heel andere plaats? En er is maar 1 zaadje nodig... Dus je weet nooit
Vertel eens wat meer over dat Fertility Friend. OPK? Ferningtest? Kruis hier of daar? Ksnapputniet...
Denk dat je beter op de site van Fertility Friend kan kijken, word het heel goed uitgelegd. Je kan ook op m'n handtekening klikken, dan kom je op m'n kaartje. Ik ben gaan tempen, omdat m'n cyclus zo lang was. En wilde zo zien of ik wel een ovulatie had. Je temp stijgt na een ovulatie door het hormoon progesteron. Weet er ondertussen al veel van. Krijg je al bijna 10 maanden 'begin' bent... (zo dat klinkt best lang...)
@Grumpy: Oh oke....bedankt, ik wist niet goed waar ik hem moest zetten. Ik zal eens proberen of dat wat uitmaakt. Ik heb elke maand een springend kruis. Net voor mijn ei gaat mijn temperatuur altijd schommelen, dus ik maak me er niet te druk om. @Mika: Leuk dat je verhuisd bent! haha, dubbel geklust dus! Zijn jullie nu helemaal klaar met het huis? Volgens mij zegt de hoeveelheid klussen niet zoveel, je hoeft het maar 1x op het goede moment te doen .