@Mika: Wat een rotnieuws.....Ik kan me goed voorstellen dat jullie het hier heel moeilijk mee hebben en dat je even geen zin hebt om hier nog actief te zijn. Ik hoop voor jullie dat het allemaal goedkomt. Heel veel sterkte! Hier ook geen al te goed nieuws, vanmorgen flinke buikpijn en net wat rozeverlies dus morgen of overmorgen zal ik wel weer ongesteld worden -zucht-
@Mika: Oei, dat is niet wat je hoopt natuurlijk... Ik geef je groot gelijk dat je je meteen laat doorverwijzen. We zijn per slot van rekening geen van allen meer op een leeftijd waarop wachten een goed idee is... Ik wens jou/jullie veel succes en ik hoop dat het allemaal toch nog meevalt!
Ojee nee Mika, wat een rotnieuws. Ik snap dat je even tijd nodig hebt om dit te verwerken. Wel fijn dat je huisarts direct actie onderneemt en dat je wordt doorverwezen. Wij hebben vandaag de boel ingepakt en gaan morgenochtend vroeg vertrekken. Lekker twee weekjes op vakantie. Uiteindelijk niet naar Normandie, daar was het weer niet zo geweldig. We hebben gekozen voor het Gardameer in Italie. Vanochtend nog even op controle geweest bij de VK. We hebben ook even naar het hartje geluisterd, wat is dat mooi zeg! Nu kunnen we met een gerust hart vertrekken
Hey meiden, Wat een vervelende ellendige berichtjes, Mika, zo erg rot voor jullie... succes he... Echt niet leuk allemaal!!! Lotje... ongi, wat jammer weer.... "shit!" Mups: Fijn he dat hartje, fijne vakantie! Enjoy @ gardameer! Onze 20 weken echo was super mooi, alles klopte en was in orde! En ja.... we wilden wel weten wat het wordt... it's a girl! en een groooooot geheimpje!!! Mondje dicht allemaal!
Fijn dat alles in orde is, Gonnabemum, en wat leuk, een meisje! Gaan jullie nu alles roze verven/kopen?
Haha nee, niks roze verven of kopen. Anderen mogen niet weten dat we het weten, ook niet achteraf. En alles wordt neutraal, als we ooit een 2e mogen krijgen en da's een jongen moet ie in de babykamer kunnen zonder dat we alles weer moeten verklussen. Als t eenmaal geboren is krijg je toch roze kadootjes en kun je t opleuken met roze accessoires. Wat we wel kunnen doen is bijv een mutsje met naam bestellen, en de roze slingers en ballonnen alvast... Verder weet ik dat ik wat meisjes kleertjes die ik 2e hands heb gehad vast kan gaan wassen en strijken, en de jongenskleertjes in de tas kan laten zitten...
@Grumpy: Nee, ik heb niet meer getest. Was ook niet nodig want ik heb vannacht amper geslapen door de buik/rugpijn. Vanmorgen echt ongesteld geworden. Op naar ronde 6 alweer -zucht- @Wannebemum: Wat leuk een meisje!!
@ Gonnabemum: Ik geef je groot gelijk hoor! Ik ben zelf ook niet zo van het roze, en neutrale kleuren zijn inderdaad handiger voor een eventueel tweede kindje. Zelf vind ik neutrale kleuren als bruin/groen/oranje/beige trouwens veeeeeeel mooier dan dat zoetige babyblauw of zachtroze! Ik zou ook stronteigenwijs mijn zoon ook eens een roze truitje aantrekken, of mijn dochter een blauw. Uiteindelijk zijn het maar kleuren. Ik draag zelf toch ook blauw, nou dan?! Dames, we hebben een startdatum geprikt! Eindelijk mogen mijn giechelende eierstokken rekenen op wat actie! Afhankelijk van wanneer mijn menstruatie valt kan de startdatum een paar dagen variëren, maar we hebben besloten dat we in geen geval nog gaan uitstellen. Uitstellen was sowieso noodgedwongen en niet omdat we dat zo graag wilden. Maar ik word over een paar maanden 34, de tijd van uitstellen moet nu maar eens voorbij zijn, want het wordt steeds minder verantwoord om te wachten. Zeker als wij er eventueel twee willen... Dus: Hoppa! Zie banner. Eindelijk!
@Lotje Jammer...... Jeetje.........Zucht...........succes next time! @Raket: Toppieieieieieieieie!!!!! Good luck !!!!
@Raket: Spannend!!! En alvast heel veel succes. Pff, ben vrijdag samen met mijn paard gevallen....Ze gleed uit in het bos en kreeg geen grip meer. Het arme beest stond helemaal te trillen van schrik (en ik ook) Ik heb alleen maar een gekneusde hand en flink wat blauwe plekken, maar mijn paard loopt kreupel Nu maar hopen dat het alleen spierpijn of iets verrekt is en niks ergers.
Oei schrikken Lotje! Hopelijk is je gekneusde hand snel over en valt de schade voor je paard mee! Hier: bijna ei-tijd (denk ik/hoop ik!), dus we zijn goed bezig. Hoop iig op een normale ronde met ei
@Grumpy: Veel plezier en succes!! Ik moet nog ongeveer 10 dagen wachten op mijn ei. (als ie rond dezelfde tijd komt als afgelopen 2 maanden)
We hebben de eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Het ziet er niet heel goed uit. Het semenonderzoek moet een keer over om het volgens hun eigen maatstaven te laten doen. Het semen kan hooguit nog redelijk worden (is nu slecht tot zeer slecht). Dit onderzoek wil ze afwachten voor ze daadwerkelijk nog andere zaken gaat onderzoeken. Als het semen weer niet goed is dan willen ze het waarschijnlijk toch nogmaals herhalen, met dezelfde reden als ervoor. Lichamelijk onderzoek bij ons beiden was goed in orde. Er zaten heleboel mooi eitjes. Zit midden in mijn cyclus en we zagen er ook al 1 die het deze keer gaat doen. Helaas is de afspraak voor het semenonderzoek pas half augustus, ze hebben ook vakantie dus minder mensen. Dit is echt balen, maar we zijn wel blij dat we serieus genomen worden. Dat we in de medische molen in gaan ja balen, maar als we een kleine willen moeten we wat.. Mijn gevoel en emotie is vandaag weer een beetje op hol geslagen, en kon me er niet toe zetten om te gaan werken. Heb maar even een baaldag genomen, moest toch maar halve dag werken. Zat er erg mee en heb het me ouders net verteld en die komen zo naar me toe om me even te steunen. Erg lief van ze! IUI heeft ze niet in de mond gehad, dus het zal IVF of ICSI worden. Dit is nog niet zeker, moeten 1,5maand wachten voor we de terugkoppeling krijgen van het semenonderzoek en mijn bloedtest. De bloedtest is om te kijken of er genoeg FSH is om een eicel goed te kunnen laten rijpen. Zo dat is voor nu even mijn verhaal. Succes met het klussen, vinden van je ei, echo's en het zwanger raken!
Jeetje meid, wat een heftig verhaal....Ik kan me voorstellen dat je even niet meer weet hoe en wat. Wel fijn dat je het aan je ouders hebt verteld en dat zij je hierin kunnen steunen. Je hoeft je voor hen iig niet groot te houden. Ik kan je verder alleen maar veel sterkte wensen en voor jullie hopen dat het op deze manier gaat lukken.
Mika: wat een naar nieuws voor jullie Wel fijn dat jullie serieus genomen worden. En je niet langer dan een jaar hebt gewacht voordat je naar de ha ging. In de MMM lijkt me pittig, maar wat je zelf ook al zegt: je hebt die wens, ik zou er ook helemaal voor gaan hoor! Heel goed dat je het hebt verteld tegen je ouders, hoop dat jullie daar steun aan hebben. Het is niet niets en het delen is, denk ik, alleen maar goed. Heel veel succes verder en houd je ons, af en toe op de hoogte? Veel liefs en een knuffel!
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Doet me goed. Vandaag weer aan de slag gegaan, moet zeggen dat het nog niet lekker voelt, maar ja kan moeilijk nog 1,5 maand lopen kniezen en thuis blijven. Zo werkt het niet. Zit midden in mijn cyclus en heb weer een eisprongbloeding. Mijn lichaam doet het dus goed. Proberen blijven we doen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus...