Ik meld me hier ook even @kleine intro Ik ben 30 getrouwd ben nooit Aan de pil geweest maar altijd met condoom geklust Sinds september eigenlijk pas echt Aan het klussen heb morgen (vandaag) mijn nod en voel nog niets verder wat op mijn normale ongi lijkt. Heb mezelf beloofd om niet te snel blij te zijn en als mijn ongi uitblijft pas donderdag te testen. Zijn er vragen dan hoor ik ze graag
@lotje02 zeg dAt wel spannend ja Ik vind wachten normaal ook super erg maar nu gek genoeg Kan ik het wel , mocht mijn ongi uitblijven dan donderdag testen.
Bedankt voor de felicitaties, meiden! @M2008M: Welkom! @Lotje: Oeh, spannend vrijdag! Laat je iets weten? Hier gaat alles tot nu toe goed. Migraine is gelukkig ook over en behalve af en toe wat krampjes, gevoelige (.)(.) en een darmenbuikje lijkt alles normaal. Lijkt, want bij alles wat ik eet moet ik me nu gaan afvragen of het wel een goed idee is om het te eten in mijn omstandigheden. Foto van de dag:
@raket78 bedankt en natuurlijk proficiat ook moet ik zeggen dat ik je banner ook erg interessant vind. Ik ben nog niet ongi maar durf eigenlijk niet meer te testen vorige maand was ik een week overtijd en de ochtend dat ik wilde testen werd in ongi nu ben ik 3 dagen overtijd en durf het niet , word wel gek van mijn lichaam allerelij kleine dingen maag blijft rommelen last van mijn rug verkoude enz enz Oja en haarverlies normaal gesproken verlies ik er niet zo veel als dat ik de afgelopen week heb gedaan echt niet normaal. Herkent iemand dit ??
@ M2008M Welkom hier! Spannend he, wil je niet nog zenuwachtiger maken maar ik herken die klachten wel. Had in het begin van mijn zwangerschap ook het idee dat ik last had van haaruitval. Terwijl ze juist zeggen dat je haar voller wordt tijdens een zwangerschap. @ Raket Fijn dat het allemaal goed gaat. Wat een mooie knaltest zeg die laatste! @ Lotje Veel plezier morgen! @ Grumpy en Mika Hoe gaat het nu met jullie? @ Hier Heb voor aanstaande dinsdagavond een 3D pretecho gepland. Kan nu al niet meer wachten tot het zover is
@mups bedankt voor het welkom en tja nog erger kan niet meer Wilde vanmorgen testen met cb alles netjes gedaan 3 LANGE minuten gewacht en kreeg 1 foutmelding Dus manlief op pad gestuurd en morgen opnieuw testen. Ik sinds vanavond wel kleine steekjes in mijn rechter zij, Voor de rest probeer ik er niet zoveel aan te denken anders maak ik mezelf gek hihihi
@M2008M welkom hier op het forum. @Mups wat leuk zo'n pretecho. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten. @Raket om die uitslagen kan niet meer heen, echt zwanger! @Lotje veel succes voor vandaag, spannende dag. Ja hoe gaat niet hier? Nou ik had aangegeven dat onze semenuitslag beter was dan de eerste keer en dat deze herhaald moet worden om nu een duidelijke uitslag te krijgen. Helaas heeft mijn vriend in het ziekenhuis gelegen en heeft hij Prednisolon voorgeschreven gekregen. Ook wisten ze een tijd lang niet wat hij precies had, en bleef de Prednisolon voorgeschreven omdat de klachten niet verdwenen en mijn vriend erg veel last van zijn longen had. We weten nu gelukkig wat het is, het is Kinkhoest. :x Ondertussen heb ik het ook en ben ik ook aan het uitzieken. De Prednisolon wordt nu afgebouwd en na de laatste tablet moeten we nog 6weken wachten voor we het onderzoek mogen herhalen. Zoals het er nu uitziet kunnen we eind oktober de test gaan plannen voor 6weken later en dan weer 2,5week later de terugkoppeling. Al met al waren we er snel bij maar zijn we onze voorsprong echt al weer kwijt door die stomme Prednisolon. Ik weet dat hij hier niets aan kan doen maar baal wel. Had gehoopt dat we mogelijk dit jaar nog met behandeling konden beginnen of richting behandeling konden gaan, maar ik het allemaal zo uitreken gaan we 2012 echt niet halen en wordt het helaas 2013. Heb de polikliniek gebeld om te kijken of er nog onderzoeken of testen zijn die we nu ook al uitzetten, want ik ben een beetje bang dat als we de uitslag van het nieuwe onderzoek hebben dat we dan eerst nog weer andere onderzoeken moeten volbrengen voor we echt kunnen gaan starten. Wie weet is er iets wat we kunnen uittesten, bijv hun ovulatietesten oid als het IUI wordt. Ik heb zelf ook ovulatietesten gebruikt maar ik krijg geen positieve test terwijl ik wel degelijk een eisprong heb. Als ze willen dat ik die van hun ga gebruiken wil ik eigenlijk daar nu al wel meedeinen om ook zelf nu te zien of we de eisprong op deze manier te pakken kunnen krijgen. Deze hebben ze nodig om een IUI zonder stimulatie te kunnen doen. Al met al weer een flink verhaal. Helaas gaat het hier dus niet in 1 keer goed. Hoop dat 2013 ons jaar gaat worden.
@Mika: jeetje wat een pech allemaal....Balen dat het allemaal niet zo vooruit gaat als jullie zouden willen. Hoe gaat het nu met je vriend? En hoe voel jij je? Ik vind je al met al toch nog behoorlijk positief en dat is goed! Ik duim heel hard voor je dat 2013 inderdaad jullie jaar gaat worden. @Raket: Volgens mij kan die laatste test niet NOG positiever! @M2008M: Oh wat een pech.....weet je al meer?? Vanmorgen onze echo gehad en die was prima in orde!! Ze heeft eerst een uitwendige echo gemaakt en daar was al vaag een knipperlichtje te zien en voor alle zekerheid ook nog een inwendige echo gedaan. Daarop was de kleine duidelijk te zien en het hartje was ook superduidelijk. Aan de grootte konden we zien dat ik waarschijnlijk al 8 weken en 3 dagen ben, een stukje verder dan dat ik zelf dacht. Ze heeft ook even mijn hele baarmoeder gescand en alles zag er perfect uit. Het roze/bloedverlies wat ik af en toe heb komt volgens haar niet uit de baarmoeder, want dat zag er keurig is. Waarschijnlijk toch steeds een geknapt adertje. Nu we de kleine gezien hebben en alles goed is, wordt het opeens wel 'echt' Hihi, ik hoop dat ik nu ook wat meer kan genieten.
@lotje02 hier heel veel wijzer In bed nog niets aan de hand toen ik naar de wc liep met mijn cb in de hand ook nog niet toen ik mijn onderbroekje omlaag deed zeg ik een helder rood drupeltje , dat was wel Ff een k*t moment zeg maar, we zijn nog niet zo lang bezig maar toch niet leuk ik had ook veel kwaaltjes enzo Maar ml mag nu de volgde ronde nog beter zijn best gaan doen haha Wat leuk ook dat alles goed is zeg ik zeg dan geniet er lekker van @mika wat een verhaal zeg ik hoop dat 2013 echt jullie naar word na zo'n verleden is het jullie ook zeer gegund denk ik zo en veel suc6 natuurlijk @hier op het moment veel krampen en rugklachten en ongi Voor de rest het hele weekeinde werken lang leve de horeca Morgen pas om 15:00 te beginnen dus kan uitslapen en daar ben im goed in hahahah
@felicitaties: Dank jullie wel allemaal! @ Mika: Jeetje, jullie hebben wel pech zeg! Allebei kinkhoest ook! Ik hoop dat jullie snel toch weer mogen starten met vervolgonderzoeken! 2013 wordt gewoon jullie jaar, ik gun het jullie zo! @Lotje: Wauw al een echo gehad, super! Wat moet dat een raar idee zijn, dat dat gewoon binnenin je gebeurt! @M2008M: Oei, wel even slikken, tijdens de test ongesteld worden..! Ego: vandaag heb ik een paar uur lang gehad dat het bij vlagen net was alsof er iemand met een grote houten lepel in mijn buik aan het roeren was. Vreemde sensatie, werd er een beetje naar en zelfs misselijk van. Dit is een symptoom wat ik nog nooit ergens gehoord heb!
@Raket: Het is inderdaad een heel vreemd idee dat er iets in me zit waarvan gewoon het hartje al klopt. Heel bijzonder!! Ik voel me nu ook meer 'zwanger' nu ik het gezien heb en kan er ook meer van genieten. En die vreemde kwaaltjes van je; ik heb ook vanalles gevoeld en dat is het opeens weer weg en komt er iets anders raars voor in de plaats....het zal er wel allemaal bijhoren!! @M2008M: He, wat balen nou....Dat is wel echt heel erg, met de test in de hand en dan ongesteld worden. Jammer meid....en het maakt niet uit hoe kort of lang je bezig bent, elke keer is stiekem toch een teleurstelling. Succes in de volgende ronde!
@ Mika He wat een verhaal. Het zit jullie echt niet mee. Ik wil jullie veel beterschap wensen en hoop van harte dat 2013 jullie jaar mag worden! Wel goed van je dat je al aan het kijken bent naar de andere onderzoeken. Je kan beter zelf maar proactief zijn! @ Lotje Fijn dat je echo goed is, mooi om te zien he! Ik weet nog dat ik in die eerste weken toch wel van echo naar echo leefde. Nu voel ik de kleine dagelijks en dan weet ik dat het goed zit, maar in het begin vond ik het toch wel moeilijk te beseffen. @ M2008M Jeetje dat is balen zeg. En wat kan je lichaam je dan voor de gek houden. Veel succes in de volgende ronde! @ Raket Dat is inderdaad wel een vreemd symptoom. Misschien is het bevruchte eitje zich nog even extra goed aan het innestelen ofzo. Heb geen idee eerlijk gezegd! Die kwaaltjes heb je in alle soorten en maten. Ik heb de laatste tijd de meest vreemde dromen, hoort er ook bij geloof ik! Laatst had ik een droom waarin ik was bevallen van een drieling. Nou ja weet toch zeker dat er maar eentje in zit, tenzij die andere twee zich heel goed kunnen verstoppen. Hier gaat het verder goed, gisteren bezig geweest met de trap schilderen, heb nu last van mijn onderrug. Dinsdag onze pretecho en zaterdag komt de babykamer. Kan ik eindelijk beginnen met het inrichten van het kamertje
Hallo! Mika: wat een pech voor jullie zeg Veel beterschap nog en goed dat je achter de onderzoeken aan gaat. Hoop dat 2013 jullie jaar gaat worden! Lotje: fijn dat je een mooie echo hebt gehad Raket: mooie testen hoor! Mups: heb je de pretecho al gehad, veel plezier met de babykamer M2008M: welkom hier! Hier: op de wachtbank... Altijd leuk-> not Het gaat op zich wel goed, heb vorige maand een flinke dip gehad. Die mk valt me toch wel zwaar en helemaal het feit dat er nog geen nieuwe zwangerschap is (je hoort zo vaak dat je snel weer zwanger bent na een mk, nu is het allemaal nog niet heel lang geleden, maar zo voelt het wel...) had nu met een dikke buik moet zitten... Maar ja, daar probeer ik niet teveel aan te denken, maar je kan het niet uitschakelen... Gelukkig heb ik een lieve familie en vriendinnen die erg begripvol zijn. Dat is erg fijn!