30-plussers: Eerste helft 2012 beginnen voor eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    @ Grumpy Ja het gaat hard met de baby's bij de decembermama's! Denk dat ik straks de laatste ben daar haha.
    En is de misselijkheid al minder aan het worden? Hoop het wel voor je!

@ Mika Dat is goed nieuws, hopelijk kun je nu met een positief gevoel het nieuwe jaar in. Zou fijn zijn als jullie snel kunnen starten!

@ Lotje Super dat de 20 weken echo helemaal goed was. En leuk een jongetje, kun je gaan shoppen!

@ Hier Nog steeds BIB, het is geen kerstkindje geworden. We gokken nu maar op morgen, dan ben ik uitgerekend!
    Verder gaat alles goed, heb een leuke kerst gehad en we zijn nu voorzichtig plannen aan het maken voor oud & nieuw.

Ben benieuwd hoe het met Miemie gaat!

2. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Mups wat is dat wachten slopend lijken me! Alles nog rustig bij jullie? Succes.

@Lotje een jongen!! Wat leuk, de echo was dus een succes! Lekker van genieten en nu gericht spulletjes kopen :):D

@Grumpy nog steeds zo misselijk? Balen, ik hoop dat het snel minder wordt, succes!

@Miemie hoe staat het ermee? Heeft het strippen geholpen en ben je misschien al bevallen? Spannend!

3. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa!!! Tweede keer strippen op maandag lijkt te hebben gewerkt! Snachts begonen de weeen supersnel en heftig te komen.. Smorgens naar het ziekenh. Vr pijnstilling.. Dat werkte een ruim uurtje en toen ging het nog heftiger..tot ongeveer 4uur en toen bleek ze niet makkelijk te komen..had nl nogal een dikkie van ruim 4 kilo..vacuumpomp werkte niet en uiteindelijk met keizersnede om 5 uur savonds 1e kerstdag ons dochtertje!! Zijn sinds gisteren alweer thuis en het gaat supergoed met haar!! Zo gelukkig!!! De bevalling was regelrechte hel..maar ons kindje is heerlijk!!!!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Miemie: YEAH! Gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt als een nare bevalling... Jeetje zeg! Maar wat fijn dat alles goed is met jullie meisje!

Mika: fijn dat het nu bijna echt kan gaan beginnen!

Mups: spannend vandaag uitgerekend!

Lotje: fijn dat de 20-wkn echo goed is en een jongen! Leuk!

Hier: druk met werk... Even in de pauze bijgelezen, ben toch alleen vandaag;) Bijna weekend: heerlijk! Misselijk gaat beter, in de ochtend moet ik nog rustig aan doen anders loop ik te kokhalsen... Alweer 14 weekjes! Krijg een klein buikje:) Verder gaat het wel lekker!

Goed weekend iedereen en alvast een fijne jaarwisseling!

5. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    @ Miemie Jaaaa, gefeliciteerd met je dochter, een mooie dag heeft ze uitgezocht! Dat is wel een hele zware bevalling geweest zeg. Hopelijk ben je snel weer hersteld. Nu lekker genieten van je dochter!

@ Grumpy Fijn dat het beter gaat met de misselijkheid. Superleuk dat je een buikje begint te krijgen! Dat maakte het voor mij nog echter :)

@ Mika Dat wachten begint nu toch wel lang te duren ja! Vooral manlief kan niet wachten tot de kleine er is. Ben vandaag uitgerekend maar heb nog niet het idee dat er wat gaat gebeuren vandaag. Maar ik blijf gewoon lekker bezig, thuis een beetje opruimen, winkelen, met vriendinnen afspreken, dan kom ik de tijd wel door!
    Mijn moeder vertelde dat ze bij mij en bij mijn broers ook 2 weken overtijd was. Dus als dat een maatstaf is dan wordt het zeker januari.

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @miemie: gefeliciteerd!!! Een kerstkindje, wat bijzonder. Brrr die bevalling klinkt afschuwelijk, maar fijn dat nu alles goed is en lekker genieten!!

@mups: nog altijd niks??

7. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Miemie een meid!! Wat super! Gefeliciteerd! Ben je al weer thuis of moet je nog een paar dagen in ziekenhuis blijven? En hoe mag je dochter gaan heten? Heel veel geluk samen en geniet er lekker van.

8. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Hier nog niks! Mini vermaakt zich nog prima in mijn buik denk ik!

9. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    he Mups, moeilijk he geduldig blijven.. hier was het 41+2 dus nog effe geduld en dan heb je straks ook je beebje! hier gaat alles goed, zware nachten, maar met de kraamhulp zijn de dagen wel erg goed te doen. We zijn na amper 2 dagen al uit het ziekenhuis vertrokken omdat het goed ging met de beeb en mij. Thuis is veel lekkerder dan in het ziekenhuis qua ritme..

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @ Mika: Dat 2013 inderdaad jullie jaar mag worden, daar hef ik nu mijn glas met non-alcoholische inhoud op! Proost!

@ Mups: Jeetje een overleden decemberbaby, wat vreselijk! Zomaar opeens? Ik kan me voorstellen dat dat je bezig houdt. Bedenk wel dat de kans dat zo iets gebeurt echt heel klein is. Houd dus vertrouwen in je lichaam en in je kindje!

@Lotje: Alles goed en een zoon! Geweldig, gefeliciteerd! :)

@ Miemie: Toch wel een behoorlijk heftige bevalling resulterend in een keizersnede dus. Ik kan me voorstellen dat je dat even moet verwerken. Herstel je goed? Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en tevens de eerste baby in dit topic. En dan ook nog een Kerstkindje, fantastisch! Geniet, geniet!

Hier gaat het prima. Nog wel wat misselijk hier en daar en 2 keer ook daadwerkelijk overgegeven. Maar daar valt goed mee te leven. Ik kan de kleine ook voelen en 14 januari hebben we de 20 weken echo. Ik tel echt af nu, nog 2 weken en 2 dagen... Volgende mijlpaal wordt onze reis naar Nederland die een weekje later begint; 10 dagen met familie en vrienden! Ik kijk er enorm naar uit!

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @raket: spannen die 20 weken echo, ik was zooo zenuwachtig! Willen jullie weten wat het wordt?
    Wat leuk dat je naar nederland komt! Het zal voor je familie ook wel moeilijk zijn dat ze je zwangerschap niet van dichtbij meemakrn.

@miemie: hoe gaat het nu?

Hier erg druk, we hebben sinds vrijdag een nieuw huis ( het huis van mn schoonouders en zij gaan naar ons huis) 16 januari gaan we verhuizen dus het hele weekend samen met mijn ouders spullen ingepakt. Pffff

12. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Miemie en Mups hoe staat het ermee? Het is best stil, hoop voor jullie dat de kleintjes niet al te lang op zich laten wachten! Succes!!

13. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Het is wel heel erg rustig hier! Al moeders in de zaal?

Ik ben 1 januari ongesteld geworden en heb 2 januari gebeld met de fertiliteitspoli om te vragen of ik deze cyclus mocht starten met IUI. De artsen die daarover gingen waren er niet, en ik zou vandaag of volgende week teruggebeld worden. En ik heb goed nieuws we mogen starten deze cyclus!! Ik weet het is allemaal niet zeker maar het begin is er, nu afwachten wanneer mijn eisprong gevonden gaat worden en dag erna is inseminatie! Spannende maand!!

14. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    hahaha de moeders zijn megadruk, mijn kraamweek zit er net op en dat is hollen en rennen. En na een ks valt dat zeker niet mee. Dit is de eerste dag zonder kraamhulp en volgens mij is hij nu al een stuk relaxter dan de afgelopen 8 dagen :)

15. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Hoi dames,
    ben ik weer en nog steeds BIB! Oftewel de baby zit er nog warmpjes bij in mijn buik. Inmiddels een week overtijd.
    Vandaag ben ik voor controle naar het ziekenhuis geweest, CTG, echo en consult bij een VK van het ziekenhuis. Ze gaan dan beoordelen of het nog verantwoord is om door te blijven lopen.
    Na alle controles blijkt dat het nog perfect gaat met onze Mini.
    De verloskundige begon wel al over inleiden en wanneer we dat eventueel zouden willen. Dat vond ik toch wel heel erg snel. Heb nog steeds een voorkeur voor een natuurlijke thuisbevalling. Daarnaast zitten er ook nog wel wat nadelen aan inleiden, de bevalling duurt vaak langer, meer kans op complicaties en eindigt vaker in bijvoorbeeld een vacuum verlossing.
    We gaan dus eerst proberen om de bevalling op te wekken via strippen. Als het lukt komt mijn eigen VK morgen langs om te strippen. Mocht dit geen resultaat opleveren dan dinsdag weer naar het ziekenhuis en gaan we een inleiding plannen. Dit moet namelijk voordat ik 42 weken ben.

@ Miemie Fijn dat het goed gaat, herstel je goed van je KS?

@ Mika Super dat jullie al zo snel kunnen starten. Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben :)

@ Lotje Veel succes met de verhuizing!

@ Raket Leuk dat je naar Nederland komt. Veel succes bij de 20 weken echo. Toch weer een speciaal moment!

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jeetje mups, ik dacht echt dat de kleine er was toen ik zag dat je gepost had!! De kleine maakt het wel spannend zeg!
    Succes met de allerlaatste loodjes.

@mika: wat een goed nieuws dat jullie mogen starten! Eindelijk!
    Ik ga voor jullie duimen!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mika: wat fijn dat jullie deze cyclus kunnen starten met IUI! Op naar 2013!
    Mups: gatsie nog steeds BIB:( Hoop dat het strippen effect gaat hebben en je gewoon thuis kan gaan bevallen! Succes!
    Miemie: fijn dat het goed gaat! Was de kraamhulp niet zo fijn?
    Raket: leuk dat je naar NL komt! Succes met 20-wkn echo!
    Lotje: heb je al kleertjes geshopt nu je weet dat je een zoon krijgt?

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier gaat het wel goed. Soms nog misselijk en laatst in ene boven de wc gehangen. Als ik teveel doe of te snel trekt m'n lijf aan de bel... Afgelopen week het hartje voor het eerst horen kloppen-> zo mooi! Helemaal blij en opgelucht!

Fijn weekend iedereen!

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Grumpy: Heerlijk he, als je het hartje hoort!
    Ik ben nu nog elke keer blij en opgelucht als ik het hoor.

20. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wat super als je het hartje hoort!! Super lekker van genieten!

Deel Deze Pagina