30-plussers: Eerste helft 2012 beginnen voor eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    @ Lotje Ja de kleine maakt het zeker spannend. We worden nu toch wel een beetje ongeduldig!

@ Grumpy Fijn dat het goed gaat! En mooi he als je het hartje hoort kloppen, dat blijft speciaal.

@ Hier Vanochtend is de verloskundige hier geweest om te strippen. Helaas was er nog niet genoeg ruimte om bij de vliezen te komen dus het is niet gelukt :(.
    Ze kon wel bij de baarmoedermond en kon ook voelen dat het al wel zachter aan het worden is maar nog niet voldoende ontsluiting. Maandagochtend gaan we nog een poging doen.

2. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Spannend Mups! Ga voor je duimen dat het gaat lukken!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Je kleine wil dus echt nog niet mups..... Succes maandag!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Succes Mups! Succes maandag! Die kleine van je heeft het nog goed naar z'n/haar zin;) Hopelijk maandag meer succes!

Het hartje horen is idd zo bijzonder! Gister familieborrel gehad en veel felicitaties gehad en nog verwent met een rompertje en knuffel door een nicht, echt lief dat mensen er zo aan denken!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Lotje: hoe staat het met de verhuizing? Lukt het een beetje?

6. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel Mups, ik was ook een week en 2 dagen overtijd. Het leek wel of ik de enige was die overtijd ging.. De kraamhulp was wel prettig, maar we hadden een superdrukke vrouw die honderduit kletste dus we waren soms bekaf als ze weg was..

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @ miemie: hoe gaat het nu? Al een beetje jullie draai kunnen vinden?

@ mups: nog niks? Dan veel succes morgen!

@ grumpy: wij hebben bijna alles al ingepakt, met dank aan mijn lieve ouders die weer een heel weekend hier zijn geweest! Deze week nog de laatste dingetjes en dan zijn we er klaar voor! De 16e komen de
    .verhuizers

Vanmiddag zijn we nog gaan babyshoppen en we hebben alles!!
    We gingen eigenlijk voor een kamertje omdat er nu veel korting was en uiteindelijk hebben we de hele uitzetlijst afgewerkt! Van schoonouders krijgen we een box en van mijn ouders hebben we de wagen en een badset! Gelukkig hebben we ook nog kunnen regelen dat alles wordt thuisbezorgd als de verhuizing/verbouwing klaar is!! Ben helemaal blij nu, en ook wel opgelucht dat we nu alles compleet hebben!

8. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    @ Hier Helaas is strippoging nummer 2 ook niet gelukt. Baarmoedermond stond wel al meer open en meer naar voren maar nog steeds niet voldoende ruimte :(. Morgen weer naar het ziekenhuis voor CTG en controle en dan gaan we meteen een afspraak plannen om ingeleid te worden. Dit moet voor vrijdag dus dat zal woensdag of donderdag gaan worden. Ik baal er wel een beetje van wat had gehoopt dat ik thuis kon bevallen. Zie ook wel een beetje op tegen inleiden :).
    Hopelijk besluit Mini voor die tijd toch nog uit zichzelf te komen!

@ Grumpy Leuk is dat he als ze aan je denken en al die felicitaties! Laatst vroegen ze me zelfs in de winkel of ze me moesten helpen met het tillen van de boodschappen naar de auto!

@ Miemie Lijkt me toch wel moeilijk om afscheid te nemen van de kraamhulp, je staat er dan toch alleen voor! Lukt het al een beetje om een eigen ritme te vinden?

@ Lotje Fijn dat je zoveel hulp hebt gehad!
    En babyshoppen is leuk he! Ik vond het echt een fijn idee dat we alles op tijd in huis hadden. Geeft toch wat rust.

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Pffff balen Mups! Hoop echt dat jullie mini nog uitzichzelf komt! Hopelijk geen inleiding nodig, lijkt me ook niet prettig, succes hoor!

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Pff mups; ik duim ook voor je dat mini besluit om toch zelf te komen. Of inmiddels al onderweg is ;)

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mups: hopelijk is jullie mini op weg;) Succes!
    Lotje: leuk dat je alles nu hebt! Leuk hoor! En bijna de verhuizing: succes!

12. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Helaas hier nog steeds BIB :).

Vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor een CTG en afspraak met de VK. Heb ruim een uur aan de CTG gelegen omdat deze te vlak bleef.
    Hier in het ziekenhuis is het beleid om voor de 42 weken te gaan inleiden. Mede gezien de vlakke CTG was het voorstel van de VK om meteen maar morgen in te gaan leiden.
    De VK ging voor ons een afspraak maken voor de inleiding en toen bleek alles deze week vol te zitten. Maar na enig aandringen van de VK kunnen we nu alsnog morgen terecht!
    Dus morgenochtend naar het ziekenhuis, tenzijn de kleine besluit om er vannacht toch maar uit te gaan komen!

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Aah spannend mups!!!
    Heeeel veel succes en sterkte! Lijkt me wel een gek idee dat je weet wanneer het gaat gebeuren!

@ grumpy: ja volgende week om deze tijd staan de verhuizers op de stoep! Ik kan niet wachten, nu wil ik ook vooruit in ons nieuwe huis en zsm de zolder verbouwen en dan de babykamer klaarmaken!!

14. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hier komt het ritme er aardig in, ML weer aan het werk, ik alleen met de kleine thuis. Ik vond de kraamhulp prettig, maar tegelijkertijd bemoeide ze zich ook echt overal mee en werd de hele week bepaald door haar. ze was er van 8-5 en we werden volgestopt met info en taken. Nee geef mij maar ons eigen 'nieuwe' ritme. Mups ik hoop dat het een beetje opschiet bij jou..hopelijk is je mini er al??

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn Miemie! Je banner is verlopen:)
    Hier: zit ziek thuis, niks aan, heb een holte-ontsteking en heb een kuurtje van de huisarts gekregen. Gelukkig is de zware hoofdpijn iets minder, maar nog erg moe nu...
    Mups: zet hem op! Ben zo benieuwd!

16. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Heb een nieuwe banner Grumpy! :) Beterschap!!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk Miemie!

18. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Zijn in het ziekenhuis!
    Inmiddels al 2 keer gel gehad, begin nu wel wat krampen te krijgen maar het lijkt nog niet echt op te schieten.
    Straks weer controle, ben benieuwd!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat is gel??? Succes Mups! Jullie kleine vermaakt zich nog prima...

20. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    succes mups! Ik vond de weeenopwekkers heel heftig dus als het langzaam gaat des te prettiger.. een storm is erg naar!

Deel Deze Pagina