Veel succes en sterkte mups!! @ miemie: fijn dat het zo goed gaat! Ik kan me voorstellen dat het wel lekker is om weer op jezelf te zijn na zo'n kraamverzorgster. @ grumpy: veel beterschap!!
Even een snel berichtje! Op 10-01-2013 om 08:41 is onze prachtige dochter Ayesta geboren. Ze is 51 cm en weegt 3785 gram en wij zijn trots Woensdagochtend om 08:00 konden we terecht in het ziekenhuis en zijn ze begonnen met inleiden met gel om de baarmoederhals rijp te maken. De bedoeling is dan dat de weeen ook vanzelf op gang komen. Omdat er weinig gebeurde 3 uur later nog een keer gel en nog steeds geen reactie. Dus eind van de dag nog een keer gel. 3 keer op een dag is het maximum dus de bedoeling was gaan slapen en dan donderdag verder. Maar ik kon niet zo goed slapen dus om 12:00 gevraagd om paracetamol en slaaptabletje. Kon daarna nog steeds niet slapen, het leek erop dat de weeen op gang kwamen dus om 02:00 gebeld. Ben toen aan de CTG gelegd en om 02:30 kwam de verloskundige en ik bleek al 3cm ontsluiting te hebben. Toen hebben ze de vliezen gebroken en kwamen de weeen direct goed op gang. Mocht om 08:25 gaan persen om om 08:41 is Ayesta geboren na 4 persweeen. Ze moest snel geboren worden vanwege de vlakke hartslag en ze had ook in het vurchtwater gepoept. Heb dus een knip gehad. Donderdagavond zijn we thuis gekomen en nu lekker thuis aan het genieten van ons wondertje.
Eindelijk!!! Gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een bijzondere naam heeft ze fijn dat jullie weer zo snel thuis zijn, nu lekker genieten!!
Wat fijn dat jullie meisje er is! Super gefeliciteerd! Wat een bijzondere naam, nog nooit van gehoord: leuk! Genietse samen! Ai een knip... Veel last van?
Gefeliciteerd!! Met jullie meid! Hele aparte mooie naam. Heeft de naam ook nog een speciale betekenis? Geniet er van en veel geluk samen!!
Het is hier rustig. Wij hebben morgen onze eerste IUI. Heel spannend, nu hopen dat het gaat lukken. Mag mijn hoop er niet te veel op vestigen, IUI eigen cyclus heeft slagingspercentage van 10%. Dus een lot uit de loterij. Ik ga in iedergeval heel hard duimen!
Helaas is de eerste IUI mislukt en ben ik ongesteld geworden vandaag Ik hoop zo dat het wel gaat lukken.
Ach meid, wat ontzettend balen..... Even lekker uithuilen vandaag en ik ga heeeel hard voor je duimen dat het de volgende keer wel gaat lukken. Dikke knuffel
Bedankt Lotje! Dat huilen heb gisteren en eergisteren al gedaan. Vind het erg moeilijk, zwanger worden zou iets moois en leuks moeten zijn, nou ik ben het een beetje kwijt, vind er even niks aan. Hopelijk totdat ik daadwerkelijk zwanger ben .
Wat verdrietig Mika Dikke knuffel! Is ook niets aan, als ze al lange tijd bezig bent met zwanger worden. Ik hoop dat je jezelf weer kan oppeppen voor een volgende IUI. Sterkte!
Ik begrijp goed dat het helemaal niet leuk meer is op deze manier. Het is nu meer een medische ingreep dan iets moois tussen 2 mensen. Maar als je straks eenmaal zwanger bent is alle ellende hoop is snel vergeten. Ik blijf gewoon voor je duimen!! @ grumpy: hoe is het met jou? Bijna 20 weken al!!
Hier gaat het goed (behalve veel moe, hoofdpijn en jeuk) Maar ben erg happy Gister pretecho gehad, maakte me voor het weekend in ene zo druk om de 20-wkn echo. We krijgen deze in het zkh ivm afwijkingen in de naaste familie. En voel ook verder nog niets, dus wilde heel graag spieken daarbinnen. Dus gister gedaan: en helemaal geweldig!!!
Fijn dat alles goed is Grumpy! Ik vond die 20weken echo opeens ook heel spannend....Maar nu ga je er toch geruster naartoe. Weet je al wat het gaat worden? Hier gaat het wat minder...De kleine doet het prima hoor, ligt precies op schema met groei en gewicht en ik voel hem flink bewegen. Maar met mijzelf gaat het minder, het wordt me allemaal een beetje teveel. Het werk valt me zwaar (veel staan, tillen, rouwstukken bezorgen, veel uren) Ik merk gewoon dat ik lang niet meer zoveel kan dan anders. 's avonds heb ik geen puf meer om nog naar mn paard te gaan, of om iets leuks met de hond te doen, waardoor ik me naar hen schuldig voel. Ben ook niet echt heel gezellig, dus voor vl ook niet leuk. En verder komt alle stress van de verhuizing er nu uit, ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel gehuild om niks. Maandag kregen we te horen dat degene die onze zolder zou gaan verbouwen volgende week in het ziekenhuis ligt, dus ik ben heel bang dat de babykamer niet op tijd klaar is. Ik had me er juist zo op verheugd om die in orde te gaan maken Ik slaap ook nog eens heel slecht, en heb weer af en toe rozeverlies na het plassen. (niks aan de hand, maar toch...) dus alles bij elkaar is ff teveel nu. Ik ga het hier volgende week ook met de vk over hebben als ik me dan nog zo voel. Mijn vriend stelde al voor dat ik minder ga werken of helemaal stop.