Fijn dat het goed gaat met jullie kleine Mups! Denk dat je je handen vol hebt aan zo'n kleintje Leuk het eerste lachje! Lotje: fijn dat je bloeddruk verder op orde is! En goed dat je minder bent gaat werken. Gaat het nog lang duren de verbouwing? Fijn dat je iig hulp krijgt! En het is moeilijk dat je toch dingen anders moet indelen met je zwangerschap hè, bedoel qua energie en wat je aan kan e.d. Alle energie gaat eerst naar je kleintje en dan pas naar jou. Gaat dat nu wel beter? Mika: spannend in de wachtweken! Hoop dat wat je zegt een goed teken is! Hier gaat het goed. Hebben 2 weekjes geleden de 20-wkn-echo gehad en alles zag er goed uit. Vond het wel spannend hoor! Verder nog steeds snel vermoeid en laatste periode lage rugpijn, maar dat is nu weer beter. Heb heerlijk een week vrij gehad, 2 daagjes weggeweest met m'n man in een resort met sauna. Heel fijn! Alleen dit weekend heftige maar korte buikgriep gehad, niets anders dan overgeven afgelopen zaterdag, was zo beroerd... Gaat nu weer beter, nog wel een dag thuis gebleven van werk, morgen weer aan de slag! En sinds week 19 voel ik de kleine en m'n man sinds afgelopen weekend Heel bijzonder!
Goed om te horen allemaal dames, spannende en leuke gebeurtenissen. Hier ook druk met de kleine dame. Ze is inmiddels 2 maand en heeft gisteren haar eerste inenting gehad. Agossie daar was (en is) ze toch best van slag van. Ze slaap inmiddels al wel een week of 2 door dus de nachten zijn hier minder gebroken, maar natuurlijk nog wel erg vroege ochtenden..
Zit in een clubje lekker kletsen over IUI. Deze ronde van IUI zijn er al drie zwanger! Hopelijk zit er volgende week ook een positieve test voor mij bij! Ik hoop het toch zo!!!
@ Mika Ooh spannend hoor. Hopelijk is het deze keer raak, het is je gegund! @ Miemie Fijn dat het allemaal goed gaat met je meisje. Spannend hoor de eerste prikjes, wij hebben volgende week ook de afspraak. Hopelijk gaat het allemaal goed! @ Grumpy Wat leuk dat je de kleine nu ook kan voelen. Is toch wel speciaal he! Lekker van genieten Een lekker hoor een paar dagen weg met je man. Nu kan dat nog met z'n tweetjes! @ Lotje Fijn dat er uit de controle niets is gekomen. Wel goed dat ze het blijven controleren. Hoe gaat het met de verbouwing, wel super dat je zoveel hulp hebt! Hier gaat het goed. We proberen nu een beetje een ritme te vinden met wat meer vaste tijden. Heb eigenlijk altijd op verzoek gevoed maar nu willen we toch toewerken naar wat meer regelmaat. Ik wil in ieder geval met de laatste voeding uitkomen tussen 22:00 en 22:30. Meestal slaapt ze dan door tot ongeveer 5:30 - 6:00. En dan probeer ik de dag weer zo te plannen dat ik in de avond weer goed uitkom. Lukt niet altijd maar we doen ons best! Gisteren en vandaag heb ik wat collega's op bezoek gehad en zondag krijgen we ook nog visite. Ik blijf het toch leuk vinden hoor die kraamvisite! We zijn ook al erg verwend met kadootjes. Hoef voorlopig geen kleertjes te kopen!
Mika: wat balen zeg Had het ook zo voor je gehoopt! Mups: fijn dat het goed gaat, leuk dat je collega's op bezoek zijn geweest.
Hoe is het meiden?? En met de kleintjes? @ mika: hoe is het met jou? Heb je al een nieuwe poging in de planning of inmiddels gehad?
Ik zit in de laatste wachtweek van de derde poging IUI. Heel spannend dus, probeer er maar weer niet van uit te gaan dat ik zwanger ben, maar mijn gedachten nemen soms een loopje met me.... Moet toch gewoon geduld hebben en volgende week afwachten. Hoe gaat ie met jou? Nog 47 dagen zie ik op je banner! Voel je je nog goed? Spannend meid, nog even en dan met zwangerschapsverlof!
OH wat spannend Mika....Misschien helpt positief denken juist wel. Ik ga weer heel hard voor je duimen. brrr, nou ik het zo zien staan komt het voor mij wel heel dichtbij..hihi. Het wordt nu wel spannend ja. Ik voel me eigenlijk nog prima. Dinsdag gaat mijn verlof is, dus dat ik wel lekker. Nou meid, sterkte met wachten en ik ga heel hard voor je duimen!
Ik kom ook even kijken! @ Mups: Fijn dat het -zo te lezen- erg goed gaat. Hoe lang duurde het bij jou ongeveer tot je een beetje "gewend" was? @Mika: Ik duim voor je! @Lotje: Lekker met verlof! Heb je al plannen voor wat je met de extra tijd gaat doen? Ego: Vandaag 30 weken zwanger. Ik ga begin mei met verlof. Het komt al aardig dichtbij..! Ik voel me goed, en afgezien van wat lichamelijke ongemakken mag ik niet klagen! Ons meisje groeit ook prima. Alle standaard tests die ik heb ondergaan zijn keurig netjes. Lijkt erop dat ik een kandidaat ben voor een thuisbevalling!
@Raket: Wow wat ga jij ook hard zeg!! Haha, het komt nu inderdaad wel erg dichtbij! Fijn dat alles goed is met de kleine. Ik heb geen idee wat ik met de extra tijd ga doen, ze zijn nu nog met de babykamer bezig, er komt vandaag een dakkapel op en ik hoop dat het afwerken een beetje opschiet, want dan kunnen we toch nog de babykamer en onze slaapkamer op zolder maken. (nu staat alles al klaar op de logeerkamer) En anders zie ik wel, zolang ik me goed voel en het is lekker weer ga ik wat extra tijd aan hond en paard besteden, beetje in huis rommelen, website in elkaar zetten van onze winkel, nog wat laatste dingetjes kopen voor de kleine, alles wassen.....hmmm, zo te zien ga ik het nog druk krijgen
Haai Meiden! Fijn dat het goed bij jullie gaat! Mika: duimen draaien voor je! Lotje: al bijna met verlof: wat fijn zeg!!! Heb er al zin in Raket: jij schiet ook op Fijn als je thuis zou kunnen bevallen. Hier: 27 weken alweer Gaat snel nu! Gaat hier ook goed, op hier en daar soms wat kleine kwaaltjes. Ik mag nog 7 wkn werken
Hoi hoi! Jeetje wat gaat de tijd snel zeg, zie dat jullie al (bijna) met verlof gaan. Ik zit nu in de laatste week van mijn verlof. Maandag begin ik weer voor 4 dagen in de week. Heb dan 1 dag ouderschapsverlof. De kleine is vandaag de hele dag op het kinderdagverblijf. Toch wel even wennen voor mij, ben nu dus alleen thuis. Denk dan goh wat is het lang stil, zou de kleine nog slapen, ownee die is op het KDV! Onze kleine meid heeft nog steeds 1 nachtvoeding en ik moet zeggen dat de gebroken nachten mij ook aardig gingen opbreken. Heb vorige week een flinke buikgriep gehad en we hadden ziekenboeg hier thuis want manlief heeft ook nog koorts gehad en de kleine was ook niet helemaal lekker. Gaat nu gelukkig weer beter maar we zijn wel de borstvoeding wat sneller gaan afbouwen. Ik vond fulltime BV geven toch best wel zwaar. Respect voor de dames die het zo lang volhouden inclusief kolven op het werk. Ik zie dat toch echt niet zitten. Geef nu de eerste ochtendvoeding en de laatste avondvoeding nog BV en de rest krijgt ze flesje. Zo kan mijn man ook een keer de nachtvoeding geven en ik lekker een nachtje doorslapen! Verder gaat het super met de kleine! Echt leuk om te zien dat ze steeds meer kan en hoe snel de ontwikkeling gaat. En ze kan je zo lief aankijken en lachen, daar wordt ik helemaal gelukkig van @ Mika Ik hoop echt voor je dat het raak is, ik duim ook mee voor je! @ Lotje Lekker met verlof!! Geniet ervan hoor, het is zo voorbij haha! Ik dacht eerst ook tijd over te hebben maar dat viel toch best wel tegen. Je dagen zijn zo weer gevuld met van alles. @ Raket Fijn dat het allemaal goed gaat. Bij jou komt het verlof ook al snel dichterbij! Het wennen ging op zich best wel vlot, na de kraamweek was ik wel gewend aan het met z'n drietjes zijn. Maar uiteindelijk echt in het ritme komen duurde toch wel wat langer. Je hele planning draait nu toch om de kleine. En ik ga volgende week weer werken en dan gaan we weer een nieuw ritme zoeken! Zou wel fijn zijn als je thuis kan bevallen! Hoe is dat geregeld in Canada, is dat een beetje gebruikelijk? Ik wilde ook voor de thuisbevalling gaan maar de kleine bepaalde toch anders! Bij ons werd het een ingeleide bevalling in het ziekenhuis. @ Grumpy Die 7 weekjes vliegen voorbij hoor, voor je het weet kun jij ook gaan genieten van je verlof! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan!
Ik ben vanmiddag bevallen van onze zoon Robin!! Ruim 2 weken te vroeg maar alles is in orde! Het was een snelle bevalling. Vanmorgen met opstaan wat druppels roze bloed verloren en de vk wilde me voor alle zekerheid zien omdat ik dat vaker had. Om 10 uur ter controle aan de hartmonitor. Wat onrustige buik maar niks bijzonders dus ik mocht weer naar huis. Oo de wc opeens meer bloed, overgeven, diaree dus weer terug aan de monitor. Om 11 uur flinke weeen en toen de dokter kwam al 6 cm ontsluiting!! En wij maar denken dat het net begonnen was! Om half 2 persdrang en om 14.42 is Robin geboren!!