Zo Lotje, dat heb je snel gedaan Gefeliciteerd met jullie zoon. Hoe voel je je verder? Mag je al snel naar huis toe? Genietse samen!
@ Lotje: Gefeliciteerd met jullie zoon Robin! Klinkt als een vlotte bevalling! Trouwens, vanaf 37 weken is de zwangerschap voldragen en mag je in principe zelfs thuis bevallen! Robin was dus keurig op tijd! Geniet ervan! @ Mups: Ja, het slaapgebrek lijkt mij het zwaarste van het pril ouderschap. Maar zoals je al schrijft, zijn er ook veel dingen die het weer goed maken! Hier vandaag laatste werkdag. De laatste paar weken waren roerig vanwege rug-en bekkenklachten. Ik heb af en toe een half dagje ziek gevierd en daarmee heb ik het vol kunnen houden. Maar het is echt tijd om niet meer te hoeven functioneren in een werkomgeving hoor, want eigenlijk is het zo langzamerhand gekkenwerk aan het worden! Verder gaat alles prima hier! Het aftellen is begonnen!
@ Lotje Van harte gefeliciteerd! Wel lekker zeg dat de bevalling zo voorspoedig is gelopen. En nu lekker gaan genieten van de kleine man! @ Grumpy Hoe gaat het nu met jou? @ Miemie Bij jou ook alles goed met de kleine? @ Raket Voor jou zijn de laatste loodjes ook begonnen! Wel fijn he als je kan stoppen met werken. Kom je toch wat meer aan je rust toe en die heb je zo op het einde wel nodig! Geniet lekker van je verlof @ Hier Bij ons gaat alles goed. Ben alweer een paar weekjes aan het werk en dat bevalt best goed. Onze kleine meid begint gelukkig ook steeds beter door te slapen en dat is wel fijn als je zelf de volgende dag moet werken! Onze kleine meid doet deze maand mee aan de baby van de maand verkiezing. Had een leuke foto gemaakt toen manlief jarig was. Lag ze lekker in de box tussen de ballonnen
@ mups: fijn dat het bij jullie goed gaat en heerlijk dat ze je laat doorslapen snachts! met mij gaat het prima! In voel me goed, alleen vind ik bv geven wel pittig. Ik kom amper ergens aan toe en heb het idee alleen maar bezig te zijn met voeden. Maar gelukkig doet Robin het super, hij was veel afgevallen maar zit nu boven z'n geboortegewicht. Ik hoef hem nu snachts niet meer wakker te maken om te drinken dus ik hoop dat ie doorslaap!! En verder is het een lief en tevreden mannetje. Hoe is het met de rest?
Helaas hier nog steeds niks. :x De IUI van vandaag is een gestimuleerde IUI, heb dus wat hormonen gespoten in de hoop dat de onzuiverheden, die mogelijk in mijn cyclus aanwezig zijn, weg gepolijst worden. Dus aankomende 2 weken worden weer spannende dagen!
Hier alles goed met de kleine meid! ze kan steeds meer en je kan ook steeds meer met haar dollen en spelen dat is wel erg leuk. Ben ook nog steeds veel bezig met het voeden Lotje dat herken ik wel. ik kolf fulltime. Dat moet je dus zo goed mogelijk plannen omdat je ook je kleine moet voeden en verzorgen en spelen.. en dus dat kolven er nog eens bij.. Nou ja we houden het al 20 weken vol, ben er wel aan gewend maar zwaar is het wel.
@mika: ik ga weer heel hard voor je duimen!! @ miemie: leuk dat ze al wat meer kan, volgens mij wordt het nu steeds leuker! Ik kan me voorstellen dat je met kolven en voeden ook veel tijd kwijt bent!
@ Lotje Ik vond de borstvoeding ook best wel zwaar. En vooral de eerste weken draaide hier ook wel alles rondom het voeden. Maar dat wordt vanzelf minder als er wat meer tijd tussen de voedingen komt! Ik ben gestopt met de BV toen ik weer ging werken. Zag het kolven op mijn werk toch niet zo zitten. Fijn dat het goed gaat met Robin! @ Mika Hopelijk mag het deze ronde raak zijn voor jullie, ik duim ook mee! @ Miemie Echt supergoed dat je nog BV geeft. Knap hoor! En leuk he dat ze steeds meer kunnen. Ik kan daar echt van genieten. Hier gaat het super! De kleine is zo makkelijk en ze doet het zo goed. We mogen echt onze handjes dicht knijpen. Ze is altijd vrolijk en begint nu ook lekker te brabbelen. Heel gezellig is dat Ze kan nu ook dingetjes echt gericht vastpakken en probeert nu ook om te rommelen, maar dat lukt nog niet zo goed!
Hallo Meiden! Fijn dat het goed gaat met alle baby's! Raket: geniet van je verlof! Hopelijk nemen je rug- en bekkenklachten ook wat af nu je niet meer hoeft te werken. Mups: fijn dat je graag weer gaat werken en leuk dat je kleine meedoet met baby-vd-maand Lotje: fijn dat het goed gaat met Robin en hopelijk gaat de BV straks wat meer in je patroon komt. Vlgs mij ben je alleen maar met voeden bezig zo in het begin. Mika: wat ontzettend balen dat het nog niet gelukt is! Ik duim heel hard voor je deze ronde! Miemie: leuk dat je kleine steeds meer kan. En respect voor het fulltime-kolven zeg! Zo, ik ben sinds vandaag ook met verlof! Alles gaat tot nu toe goed! Werken lukte ook nog prima, al nam de vermoeidheid wel steeds meer toe. Dus fijn dat het nu klaar is! De kleine ligt al mooi naar beneden. Ga lekker genieten van de rust en lekker lang in bed liggen, nu het nog kan
Ik heb goed nieuws dames! Ik ben zwanger!! Gisteravond getest en gezien de klachten kon ik er ook eigenlijk niet meer omheen, maar het is toch altijd afwachten. Vandaag bij poli vragen naar afspraak controle echo, heel spannend en toch nog wel onweerkelijk. Het begin is er!! Nu nog blijven plakken!!
@ Mika: Ik las het een paar uur geleden! Wat ontzettend gaaf voor je meid! Gefeliciteerd! @ Mups: Wat geweldig dat ze al redelijk doorslaapt! Daar heb je volgens mij geluk mee! En al die nieuwe dingen die ze kan... wat lijkt me dat spannend om mee te maken! @ Lotje: Fijn dat de borstvoeding goed gaat, al kan ik me voorstellen dat het veel van je vraagt. Hoe gaat het momenteel 's-nachts? @ Miemie: Fulltime kolven, poeh respect! Jouw kleintje is alweer 5 maanden... Gaat hard zeg! Geniet van alle ontwikkelingen die ze doormaakt! @ Grumpy: Zo, bij jou gaat het er ook op aan he? Geniet je een beetje van je verlof? Hier ligt de kleine meid helemaal ingedaald en ik voel aan alles dat de kookwekker ieder moment af kan gaan. Tot een paar dagen geleden voelde ik me kiplekker, maar nu wordt het echt ongemakkelijk en ben ik er wel een beetje klaar mee, er moet echt binnenkort iets gebeuren. Komt dus mooi uit dat ik nu 39w 1d ben! Nog maximaal 3 weken, dan hebben we haar in onze armen! Moeilijk te bevatten dit...
AAAH Mika, wat fijn!!! hoop zeker dattie blijft plakken! gefeliciteerd! Ja fulltime kolven is zwaar, wil nu langzaam gaan afbouwen dus we zijn sinds een week aan het bijmengen met kunstvoeding en kolf ik nog 4x per dag. Dat is nog steeds heel veel zeker omdat ze nu steeds meer wakker is en emtertainment vraagt. Dat is een beetje lastig als je bijna een half uur aan zo'n apparaat hangt. Afbouwen dus, maar dat is nog best lastig (psychisch), zelfs al is het dus geen echt borstvoedingsmoment....
Mika: wat een MOOI nieuws!!! Gefeliciteerd! We gaan voor een plakker!!!! Reageer later even verder. Zit in de wachtkamer vd vk, zo een liggingsecho. Wat een heerlijk weer meiden!!!
@Mika; Gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws!!!! Ik ben echt blij voor jullie. Ik duim dat ie blijft plakken. @Grumpy: Geniet van je verlof! Hoe was de echo? @Raket: Gek idee he? Maar nu kan ik me al bijna niet meer voorstellen hoe het was om zwanger te zijn. Succes met de laatste loodjes! Spannend hoor! Hier gaat het goed. De bv gaat goed en wordt steeds minder pijnlijk. Ons mannetje groeit goed en ook 's nachts gaat het goed. Meestal laat ie ons toch een uur of 5 - 6 achter elkaar slapen en daar zijn we heel blij mee.
Haai! Raket: je bent er bijna, nog eventjes! Spannend hoor! Miemie: succes me afbouwen vd bv! Lotje: fijn dat bij jou de bv beter gaat Fijn dat het goed gaat met jullie zoontje en hij gunt jullie ook rust Mika: al een beetje gewent aan het idee? Fijn hoor!!! Hier: kleine is volledig ingedaald, al had ik dat vermoeden al, aangezien m'n loopafstand echt kleiner word (waar ik ook weer even aan moet wennen...). Verder krijg ik voor de zekerheid toch even een groeiecho, heb een klein buikkie en kindje is wrs ook niet zo groot. Dus met de echo kunnen ze net wat beter kijken dan het voelen wat de vk doet. Woensdag mag ik langskomen, ga d'r vanuit dat het gewoon oké zal zijn! Fijn weekend iedereen!!!
Al veel te lang niet geweest in dit topic Het is druk op het werk en wil natuurlijk ook lekker veel tijd doorbrengen met onze kleine meid! Maar ik zie dat er nieuws is!! Mika van harte gefeliciteerd, jullie hebben het verdiend!! Hoe gaat het nu met je? @ Grumpy De laatste loodjes alweer! Hoe was je groeiecho geweest? @ Raket Het kan nu echt niet lang meer duren, hopelijk mag je snel je kleintje in de armen sluiten @ Miemie Echt knap hoor dat je al zo lang kolft. Gaat het goed met afbouwen? @ Lotje Fijn dat het goed gaat met de BV. Lekker dat jullie al een beetje nachtrust hebben zo. Hier gaat het ook allemaal goed. Wel druk op het werk Met onze kleine dame gaat het ook super. Lekker tevreden en lacht veel. We zijn nu begonnen met groentehapjes, ze wil er nog niet veel van weten maar dat komt vast wel. Ze kan zo heerlijk vies kijken als ze iets krijgt wat ze nog niet kent haha
hahaha mups dat is heel herkenbaar met die groentehapjes. fruit gaat er prima in maar groente is nog wat anders. Heb ook de indruk dat ze er soms wat allergisch op kan reageren dus wij doen het rustig aan met de extra hapjes. afbouwen gaat best nog moeilijk psychisch. Ondanks dat het geen echte BV is vind ik het best moeilijk om te stoppen met het kolven. nu nog 3 voedingen kolven en vanaf morgen nog maar 2.. nooit gedacht dat ik het moeilijk zou vinden te stoppen met dit saaie en tijdrovende karwei....
Ben nu op vakantie. Hier gaat het aardig. Helaas heb ik rode en bruine afscheiding en twee kleine bloedinkjes gehad. Dus echt relaxt ben ik niet. Heb de echo al naar voren kunnen halen dus volgende week weet ik hopelijk meer (ben dan als het goed is 7 weken en dan moet er wel een knipperlichtje te zien zijn). Sinds gisteren er achter gekomen dat ik een blaasontsteking heb, dus ook nog aan de AB. Allemaal dingen die niet echt bevorderlijk werken en veel on zekerheid met zich meebrengt. Wordt vervolgd
Hè Mika, wat vervelend allemaal. Blijft dan toch spannend. Maar ik heb vanaf mijn test tot 2 dagen voor de bevalling afscheiding in alle kleuren rood/ bruin/ oranje/ roze gehad en af en toe een flinke bloeding, maar er was niks aan de hand en ons mannetje is hartstikke gezond! Probeer je niet teveel zorgen te maken en geniet van je vakantie!