Bedankt Lotje, heb meerdere ervaringen gelezen met bloedverlies het kan alle kanten op. Ik hoop bij ons de goede kant :-; Vandaag de echo, ben op van de zenuwen! Duimen jullie mee? Ik laat jullie het spoedig weten hoe het ervoor staat!
Ik duim heel hard mee Mika!!! Het zegt idd weinig bloedverlies, maar maakt vaak wel onrustig. Heel veel succes vandaag!!!
Oh nee Mika! Wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Denken ze dat het uitzichzelf loskomt? Wat een rolbericht voor jullie zeg!
Ik heb al vanaf zondag wat meer bloedverlies (heb geen grootste krampen gehad en ook is hetniet te vergelijken met een menstruatie. Baarmoederslijmvlies was ook al erg dun. Heb bloed laten prikken om te zien hoeveel HCG er nog in me zit. Misschien volgende week nog een echo, om te zien hoe het er dan voor staat. Ze dacht dat ik met een week wel bloedvrij zou zijn.
Het gaat met ups en downs. Heb een collega die na 2 jaar eindelijk zwanger is (ben heel blij voor ze), maar als ik haar nu zie dan heb ik het wel moeilijk, haar dikke buik begint te komen. Ik wil ook!! Ik moet morgen naar het ziekenhuis. Ik heb nog steeds wat bloedverlies dus ik wil dat ze daar nu maar iets aan moeten doen. Wordt er nu ondertussen helemaal knetter van en ben er helemaal klaar mee. Bedankt voor het vragen!
Ben benieuwd hoe het in het zkh was Mika. Kan me voorstellen dat je klaar bent met het bloedverlies, hopelijk kunnen ze er iets mee! En dubbel is dat, als een collega, ook na lange tijd zwanger is en je zelf ook zo heel graag wilt, moeilijk is dat hè! Heel herkenbaar en dat terwijl het bij mij best snel is gegaan, lijkt me voor jou helemaal moeilijk Sterkte!
Zo ik ben weer thuis. Echo was goed, geen bloed meer te zien. Baarmoederslijmvlies is al goed ver op weg, in rechtereileider zat al een eicel van 15 bij 14mm en in mijn linkereileider zaten 2 eicellen met max afmeting van 13 bij 10mm te wachten. Ze verwacht dat ik binnen 1 week mijn eisprong heb en hebben afgesproken om over 3weken als ik nog niet ongesteld ben geworden een test te doen, bij negatieve uitslag dan bellen voor een nieuwe echo afspraak. Het bloedverlies wat ik nu heb is mogelijk het laatste en misschien ook een beginnende eisprongbloeding (heb ik wel vaker). Al met al niet verkeerd. We moesten het deze week maar erg gezellig maken zei de verloskundige .
Ik was jullie kwijt... @ Mika; wat een verdrietig nieuws Wel weer een beetje positief dat het er nu goed uitziet en veel plezier deze week