30-plussers: Eerste helft 2012 beginnen voor eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Balen zeg.
    Ook al is het cliché: volgende ronde beter.

2. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Mika, :( jeeeeemieneeee! Das niet leuk!! :$ Zo erg jammer meis!!
    Succes volgende maand, wie weet lukt t dan wél!! ;) Kop op! Nog effies wachten dan alweer klussen! :)

3. spes bona

spes bona Lid

19 mrt 2012
    16
    0
    0
    Hulpverlening aan kinderen
    Brabant
    Bedankt voor het warme welkom allemaal :)!
    @wannabemum, dubbel bedankt voor de tips! Heb ik zeker wat aan.

Volgens schema zou vandaag mijn eisprong zijn. Ik denk dat die er idd aan zit te komen. Ik heb het helderde doorzichtige slijm. Ovutest twijfel ik alleen een beetje over. De 2e lijn is zeer duidelijk aanwezig maar niet donkerder dan de controlelijn (KV test). Gister laatste test gedaan. We zijn sinds zaterdag elke dag aan het knuffelen :))) dus we wachten maar af. Vandaag nog maar een keer testen.
    Hoe zat het bij jullie met met de duidelijkheid vd lijnen bij ovutests?
    11 april is D-day!

4. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mika - balen!!!

Hier afgelopen maand geen duidelijkheid gekregen met de ovulatietesten. Mijn man was een weekje in het buitenland, precies tijdens mijn vruchtbare dagen, maar omdat wij nog niet actief proberen maakte dat nog niet uit. Had ik mooi de tijd om even actief mijn ovulatie in de gaten te houden (dacht ik). Ik had wel rond de 20e steken in mijn buik enzo, maar geen positieve ovu test. Deze week kreeg ik weer steken, maar nog steeds geen positieve ovu test. Ik geef het maar op deze maand denk ik en wacht wel af of ik op 6 april ongesteld word. We zijn in ieder geval wel met de condooms gestopt :) Als mijn menstruatie geweest is over 1,5 week dan zijn we officieel begonnen :D:D:D

5. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Zelf heb ik geen ovutesten gedaan. Trouwens ook geen idee of ik zwanger ben, heb wel de klachten.
    Ga zondag testen. Erg spannend

6. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Spannend meiden, wat kan dat vrouwenlichaam toch onzeker aanvoelen he!! :) Ik ga morgen de VK voor t eerst in mijn leven bellen om te zeggen dat ik zwanger ben. Over een maand denk ik de eerste echo. Succes meisjes deze week met ovutesten, slijmtesten, tempen en zw-testen!

7. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook weer op rood gegaan :(
    Dus nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Diegene die ook op rood zijn gegaan, volgende maand wordt onze maand!
    Diegene die mogen gaan testen, succes! Keep my fingers crossed!

En wannabe: succes met bellen ;)
    Hoe voel je je verder?

8. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Jeeemieneee jammer, draakje! :( Volgende ronde wordt jouw ronde! ;)
    Hier alles goed, geen kwaaltjes!

9. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    He bah Mika en Draak, balen zeg die ongi. Laten we er met zijn allen een mooie roze maand van gaan maken in april.

Nieuwe dames welkom hier en ook voor jullie veel succes en hopelijk snel zwanger!

Wannabemum spannend hoor, straks je eerste echo.

@ Hier Mijn ongi is weer voorbij. Het was wel anders dan anders. Voor mijn gevoel heb ik meer bloed verloren en ook echt met grote stolsels enzo (sorry voor de details). Ik kreeg een beetje het gevoel dat er misschien wel een bevruchting is geweest maar iets mis is gegaan bij de innesteling. Ik had ook rond 6 dagen na mijn ei best wel ongi krampen en steekjes in mijn lies. Nu op naar ronde 4. Ik verwacht volgend weekend mijn ei, rond de pasen :D.

Heb verder deze week goed nieuws gehad op mijn werk. Krijg een proefplaatsing van een jaar op de functie die ik heel graag wilde. Ben er natuurlijk heel blij mee maar ook wel weer onzeker. Wat nu als ik straks wel zwanger ben?? Maar ik wil mijn kinderwens eigenlijk ook niet aan de kant zetten. Dus we gaan komende week wel klussen. Ga alleen geen ovu testen gebruiken deze ronde. We doen het allemaal even wat relaxter.

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Hier is weer een pilstrip bijna ten einde. Mijn man stelde voor om de pil aan de kant te gooien. Het is heel verleidelijk, maar ik durf het gewoon niet aangezien ik nog steeds geen werk heb. Vrolijk doorslikken dus nog maar een maandje, daarna zien we wel. Zucht. :(

11. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    hoi allemaal, hier in het het NOD weekend, dus afwachten maar!

12. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Spannend Miemie: Wanneer was je van plan te gaan testen? Of wacht je nog een paar dagen af of je ongi wordt? Voel je wat?
    Ik had het heel erg warm en lustte 's avonds na zessen niks meer, zo'n opgeblazen vol gevoel.

13. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Heey wannabemum! hoe is het bij jou!?! Ga denk ik 2e paasdag testen, durf niet goed eerder want vind de teleurstelling (nu al) steeds lastiger worden. Bij ieder wc bezoekje kijken of de rode duivels er al zijn of als ik beneden wat voel.. Hoop zo dat deze ronde raak is namelijk, maar ja je kan er helaas geen controle over uitoefenen... Voel nog niet heel veel anders dan anders.. Ik houd jullie op de hoogte!;)

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @miemie: lijkt me toch wel spannend hoor! Succes met wachten en hopelijk brengt deze cyclus een positieve test!

@wannabemum: voel je je goed? Geen echte klachten? Ook spannend zeg, zo'n prille zwangerschap!

Over mezelf: mijn man en ik hebben toch de knoop doorgehakt: vandaag heb ik mijn laatste pil genomen. Wel hebben we condooms in huis voor de komende tijd, tot ik een baan heb. Zo hebben we minder 'wachttijd', mocht mijn lichaam toch wat tijd nodig hebben om de regie over mijn cyclus weer in handen te nemen. Toch een soort van ontpillen dus, haha!

15. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    @raket, ja goed plan! zo hebben wij hetn ook gedaan tot dat ik een baan had. Uiteindelijk was dat best snel (maandje) maar geeft alwel alvast het gevoel dat je er op voorbereid bent!

16. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Hey Raket! Dus je gaat t nu dus tóch met die stomme dingen doen?? Hahaha. Ik vind t een goed plan hoor... Ik heb ze een maand gebruikt om mijn natuurlijke ongi af te wachten.
    Ik heb nog geen echte klachten, alleen zere borsten en tepels. Verder nergens last van. Heb 18 april de eerste echo. 4 dagen later gaan we het vertellen aan onze ouders en de dag erna aan vrienden en collega's. Voor onze fam hebben we slabbetjes met teksten en plaatjes laten maken. "Mijn tante ... is de allerliefste" enzo. Super leuk om te geven denk ik. Spannend! Hopen dat echo goed is!

17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @ miemie: Wat grappig dat ik min of meer in dezelfde situatie zit als waarin jij hebt gezeten!
    @ Wannabemum: Oh spannend, de eerste echo! Geen vroege echo dus. Was dat een bewuste keuze of meer het beleid van de verloskundigenpraktijk? Ik zou persoonlijk denk ik ook niet kiezen voor een vroege echo, omdat ik weet dat ik me druk zou gaan maken als er (nog) niets te zien is. Het is met zo'n vroege echo toch vaak nog koffiedikkijken.

En over die "stomme dingen" :)D): We hebben een fun pack gekocht en gaan de komende maand een soort vergelijkend warenonderzoek uitvoeren. Uiteraard hebben we wel opgelet dat alle condooms bescherming bieden tegen zwangerschap. Wie weet vinden we geheel per ongeluk wel een type condoom wat ons bevalt! En anders zijn we in ieder geval op de hoogte van wat er zoal op de markt is, haha!

18. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    @Raket: Ja ik zei meteen tegen de VK dat ik precies 6 weken was toen ik belde. Ze zal gedacht hebben als je weet hoever dan hoef je geen vroege om te kijken hoever je bent dus ze zei gelijk we maken afspraak dan-en-dan, 8 weken en 2 dagen ben ik dan. Als je vroege echo hebt weet je ook al dat t een inwendige echo moet worden. En inderdaad. Je leest wel eens dat er wat zat met 7 weken echo en met 9 weken echo was het mis. Koffiedik kijken dus!!
    @Stomme dingen: De ultra dunne waren wel wat. Alleen als je partijtje iets te lang duurt of het gaat er wat ruiger aan toe ;) haha... wij hebben in 1 maand 2 keer gehad dat op het eind van ons feestje alleen nog maar een ringetje om zijn * piep * zat, helemaal kapot dus!! haha

19. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Dames, heb een positieve in handen, dus ben erg blij!! Nu gaan verdiepen in alles wat er dan volgt als het dan ineens gelukt is :)
    @Raket, leuk zo'n vergelijkend warenonderzoekje! het is toch al een beetje voor-oefenenen want ondertussen ontpil je al wel mooi! Veel plezier met het funpakket ;)

20. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miemie, GEFELICITEERD!!!!!
    geniet ervan!

Deel Deze Pagina