30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ach lieve Wanna, heel veel sterkte vanmiddag! Mag ik vragen hoe je dat gaat doen? Als je dat voor jezelf wilt houden begrijp ik dat wel hoor.....

Jetje het is een prachtig gedicht!

Hier is de buikpijn begonnen van de Primolut. Ben benieuwd wanneer het doorzet. We willen eigenlijk nog naar de sauna dit weekend en ik ben inet van de tampons zeg maar. Effe afwachten maar!

LIEFS

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, nogmaals sterkte vandaag.
    Hoop dat jullie een mooi plekje vinden.

Jettje wat een mooi gedicht, moest er wel even bij slikken zeg.

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Voor Wanna:

Voor Altijd…

Zijn rupsjes geen beestjes,
    als ze zich niet mogen ontpoppen?
    En zijn rozen geen bloemen,
    wanneer ze niet verder gaan dan knoppen?

Een herfstblad is toch een blad,
    ook als het valt van de boom…?
    En liefde kan oprecht zijn,
    als het niet wordt getoond…

Zo is ijs er écht geweest,
    ook als het smelt.
    En is een mooi verhaal nog prachtig,
    als het niet wordt verteld.

Een kaars is een kaars,
    zelfs als het licht is gedoofd.
    En de waarheid blijft waar,
    ook als je het eigenlijk niet gelooft…

Vragen, niet gesteld
    blijven toch vragen.
    En jouw kind is jouw kindje,
    óók onvoldragen…

Heel veel sterkte meis. Weet zo goed hoe je je voelt...

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook weer zo mooi!

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dankje Nathalie,
    zo ontzettend mooi..

(Resultaat; ik zit hiet alweer te brullen :( , maar dat is alleen maar goed)

Het was zwaar gisteren, erg verdrietig en toch mooi.
    Ik zie zo ontzettend op tegen werk morgen... Al die mensen die zullen vragen of ik de griep had... Al die verantwoordelijkheid... Maar ik geloof niet dat ik het minder erg maak door te wachten. En ik geloof niet dat het bijdraagt aan verwerken om nog een dag alleen thuis te zitten.

6. He Wanna!

Ik snap je dilemma maar waarschijnlijk is het inderdaad beter om te gaan werken. Is er iemand van op de hoogte waar je voor werktijd je hart even kan luchten?

Ik heb ervoor gekozen dat mijn directe collega;s weten hoe de vork in de steel steekt en dat ervaar ik als heel prettig. Ze steunen me nu al :confused:

LIEFS

7. Dag dames,

Ben weer terug van vakantie en ik lees dat het niet goed gegaan is met Wanna. Wat een kl%^&(*&()&)(&)^%*%^&%te nieuws. Bah!
    Heel veel sterkte met het verwerken.

Hier alles goed. Helaas waren de :evil: :evil: 's ook meegevlogen naar La Palma. Maar desalniettemin heb ik het hartstikke leuk gehad.

Hopenlijk gaat het met alle andere meiden goed. (moest trouwens even zoeken waar jullie gebleven waren...).

Lfs,
    Caro

8. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Wanna; wat heb jij heftige dagen achter de rug. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Vooral ook als je weer aan het werk gaat.

9. GOEDEMORGEN DAMES!

Welkom thuis Caro :) Fijn dat je het toch leuk hebt gehad. Ik heb dat tot nu toe pas 1x keer gehad op vakantie. Niet echt fijn, maar ja.....

Ik ga snel naar maar werk, heb nog iets leuks te vertellen maar dat doe ik strakjes wel even 8)

10. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemorgen meiden,

Wanna, heel veel sterkte vandaag met werken.
    Knap dat je alweer begint maar net wat je zegt thuis
    alleen zitten is ook niet echt prettig.
    Fijn dat het afscheid toch ook wel mooi was.
    Ondanks alle verdriet, hoop ik dat je het snel een plekje
    kan geven. Sterkte en een dikke knuffel.

Nathalie, heel mooi gedicht.
    Hoe is het verder met jou?

Mieke, ik moest ook wel even slikken.

Soof, fijn dat je collega's je nu al steunen.
    Mmmmm wat leuks te vertellen en ons laten wachten.
    Wel gemeen hoor, eerst ons lekker maken en dan er
    van tussen gaan ;) Kom op vertel vertel vertel :D

Caro, welkom terug.
    Jammer dat de :evil: zijn mee gevlogen :(
    Maar gelukkig heb je toch nog een leuke vakantie gehad.

Ik ben net terug van het CB met Jarod.
    Hij heeft zijn 4 maanden prikje gehad :(
    Hij heeft weer lekker gehuild :cry: Dat is toch zo zielig.
    Maarja hij moet er toch even door heen, later weet hij
    er gelukkig niks meer van. Hij ligt nu heerlijk te slapen.
    Ik ga zo even wat in het huishouden doen :(
    Fijne dag allemaal en tot later 8)

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Naatje mooi gedicht, las het met tranen in mijn ogen.

Wanna, heel veel sterkte vandaag en hopelijk valt het mee om te werken.

Ja Caro ga je even lekker op vakantie en dan zijn wij zoek. Maar gelukkig heb je ons weer gevonden! hihih. Jammer dat je duivels meegereisd zijn naar je vakantiebestemming. En enige positieve is dat je nu in ieder geval lekker een wijntje kon drinken!

Soof vertel! we zijn heel nieuwsgierig!

Jettje, fijn dat Jarod nu weer slaapt. En gelukkig vergeet hij de prikjes. En volgens mij doet het de moeder nog meer zeer!

Wij hebben heerlijk zon en ga er ook van genieten. Ga in ons tuintje bezig!
    Fijne dag allemaal.

12. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Soof, je maakt ons wel heel erg nieuwgierig hoor!

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Sophia, vertel...

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemiddag allemaal

sophia:kappers kenmerken zijn dat ze erg nieuwschierig en erg ongeduldig zijn doe wat doe je ons nu weer aan kom kom vertel we kunnen niet wachten
    en hoe is het met de buikpijn?

caro: welkom terug van vakantie fijn dat je het leuk hebt gehad maar minder dat de duivels op bezoek waren geweest. schit zooi

wanna: heel veel sterkte vandaag met werken. een beetje afleiding is soms wel beter.

mieke: een dag te laat maar toch nog hartelijk gefeliciteerd met je mannetje.

simi: is je ei al gesprongen en zit je weer op het wachtbankje?

sjors: weer zon! ! is er wel genoeg regen gevallen? dit weekend krijgen wij warmere lucht uit het zuiden dus afwachten maar ik heb dan drie communie,s dus een beetje zon is dan welkom.

jetje: veel plezier met je huishoudelijke karwijtjes fijn dat jarod weer rustig slaapt het is inderdaad zielig als ze z,n prikje moeten krijgen maar ja het is voor een goed doel.

meen: hoe is het met jou?

joyce: vandaag weer werken of ben je thuis gebleven?

freesia en jetje: mooi gedichten! (slik)

dit weekend lekker rustig aan gedaan ik heb seisoen 3 gekocht van despared housewifes erg leuk. verder zijn we gaan winkelen in roermond outlet niks gekocht mijn mannetje wel twee broeken en gisteren avond zijn we met de collega,s gaan uit eten was erg gezellig.

vandaag moet ik op zoek naar een nerd pakje man of vrouw wat het wordt weet ik nog niet we hebben over twee weken een nerd weekend in de ardennen met heel de vriendenclub.
    alle vrouwen moeten als nerd en alle mannen als beauty,s grappig hé maar wel moeilijk. veel mannen gaan als vrouw maar mijn mannetje doet dat echt niet je mag ook als mannelijke beauty dus ik zei tegen hem dat ik zijn heren wel een beetje grijs zou spuiten en dan een nesspresso apparaat meenemen met een bordje om z,n nek met nesspresso what else! ! jaja dames mijn eigen george clooney haha goed verzonnen toch mijn vriend is al groot en donker.
    ik weet nog niet of ik als ugli betty ga of een mannelijke nerd.

groetjes

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck1234 hahaha, dat klinkt echt cool, je eigen George Clooney! Goed idee hoor! Zal wel lachen worden!

@soof, je maakt me nieuwsgierig....

@jettje, zielig he die prikjes...maar ja, tis voor het goede doel!

@caro, welkom thuis! Jammer dat de duivels doorbraken!

@sjors75, nog 4 weken en dan komen we julliek ant op! Heb al een Portugal boekje gehaald om wat ideeen op te doen!

@wannabmum. Hoe is het gegaan van het weekend? Heb je een mooi plekje gevonden? Sterkte he

@freesia. Hoe gaat het met je zwangerschap? Gaat snel zeg.... Ik zie dat je al bijna op de helft bent!

@mieke.. hoe is het met jou? Ik lees af en toe wat bij de tempers en dan zie ik je daar voorbij komen. Ik temp nog wel, maar heb niets interressants te showen door die stomme PCO

@all
    Ben vanochtend weer voor een echo geweest, maar helaas was mn eitje niet verder gegroeid. Moet nu de dosering ophogen en vanaf vanavond dus meer spuiten. Donderdag weer een echo!
    Ik heb wel een beetje een kleine dip nu, maar aan de andere kant is het pas dag 11 en hebben we nog heel wat dagen en doseringen te gaan. Maar af en toe bekruipt me het gevoel, van wat nou als het nooit lukt?
    Ik probeer postief te blijven, maar soms lukt dat nie tzo goed.
    Heb de neiging om vet te gaan shoppen nu, maar mn bakrekening is bijna leeg...hahhaha. Dan maar soppen!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    poohbear

sorry sorry sorry ik was je vergeten net in mijn berichtje!

wel positief blijven ook bij jou gaat het lukken! je mag best een dipje hebben en daar helpen wij jou wel uit.
    donderdag zal je eitje wel verder gegroeid zijn.
    succes meid dikke knuffel
    enne je mag best even bij me komen soppen hihi er is hier nog genoeg te doen.

groetjes

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geeft niet puck! Ik ben niet echt de meest aktieve 30 plusser hier op dit forum. Meestal heb ik niet veel tijd om te reageren!

Enne, ja dat soppen...ik lijk wel een ADHD-er... Ben ik aan hte stoffen op kantoor, kom ik allemaal spulletjes tegen en oude fotos. Krijg gelijk de neiding om een fotoalbum te gaan halen en alles in te plakken!

mmmh...

18. Dames niet zo nieuwsgierig hahahaha :)

Wij reden gisteren weer eens door bels om te kijken waar we dan zouden willen wonen. Lommel blijft de leukste plaats. Op de terugweg reden we binnendoor terug naar onze woonplaats en kwamen toen langs een camping waar manlief vroeger met zijn ouders altijd was. Hij wilde eens effe gaan kijken.

Wij daar rond gelopen en hij voelde zich weer helemaal thuis, wij bij de receptie vragen of er nog plaatsen beschikbaar zijn voor een eigen stacaravan want we zien het wel zitten om dit te gaan doen ook met het oog op eigen koters.

Er waren 2 percelen net vrij gekomen in maart, wij kijken. Er is dus 1 prachtig perceel bij en daar hebben we nu een optie op ! Leuk he!
    We gaan er ons deze week in verdiepen wat er allemaal bij komt kijken.

Dus geen verhuizing naar bels maar een tweede "huis" op de campong! :)

Het gaat om een prachtig hoekperceel wat tegen de bosrand aan ligt, lekker rustig gelegen!

Volgende week moeten we dan beslissen!

LIEFS

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh soof, dat klinkt heerlijk!

20. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ha dames van het goede leven!
    Hartje heeft jullie ook weer eens gevonden. En dat nog wel in deel 3!
    Wauw, dat ik dat nog mag meemaken zeg. :)
    In dit nieuwe deel mag er een berichtje van mij natuurlijk niet ontbreken.
    Hoe is het allemaal met jullie? Nog nieuwtjes?
    Hier gaat het heeeeeeeeeel langzaam vooruit. Kan nog niet heel veel en mag ook nog niet heel veel. Ik moet nu een heel strak dagschema aanhouden, als ik dat doe, dan kom ik redelijk goed de dag door. Afgelopen weekend voor het eerst in 3 maanden één nachtje goed doorgeslagen, wel 8 uur! Dus dat was feest!
    Komend weekend gaan we een weekendje weg, twee nachtjes in een hotel.
    Heb er helemaal zin in, even een andere omgeving. Een ander plafonnetje om naar te staren als ik lig (is van 4 keer per dag naar twee keer per dag gegaan) en eens een ander blokje omlopen. Heerlijk!

Meiden, ik hoop dat het met jullie goed gaat en hoop ook dat het met alle zwangeren nog steeds goed gaat.
    Jullie mogen me altijd pb'en, het kan alleen wel eventjes duren voor ik reageer. Ik zit alleen achter de compu als ik ga werken (werk nog steeds thuis), ik kijk dan altijd even of ik nog een berichtje heb.

heel veel groetjes
    Hartje 1

Deel Deze Pagina