Tjee maine, dat is nogal wat dat slaapwandelen. Kan me voorstellen dat je daar onrustig van slaapt. Nooit wetende wat ze gaat uitspoken natuurlijk. Soof, spannend, wanneer ik je NOD nou? Enne ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het verhaal van je vriendin. We leven natuurlijk hartstikke mee hoor. Pooh, haha grappig hoor die kinderen. Ik had vanmiddag de nekplooimeting. De echo was geweldig. We vinden ons kleintje nu al super leuk. Zo beweeglijk, ik noem het maar even hij... Hij sprong steeds in de lucht en armpjes waren steeds aan het bewegen en aan het duimen. Hartje gehoord, zo mooi. En de nekplooimeting is ook goed 1,4 mm dus dat is uitstekend. Maar het moet nog in combi met het bloed berekend worden en dat horen we volgende week wel ergens. Schedeltje is ook dicht, hersenkwapjes zijn compleet. Maagje ook, 2 handjes en 2 voetjes. Super dus.
Nou Sophia, het is dat je in Brabant woont...anders zou ik denken dat we een gezamenlijke vriendin hebben. Ik kreeg gisteren namelijk het nieuws dat een vriendin/kennis van mij in de steek is gelaten door haar vriend, omdat haar man een ander heeft en daarmee verder wil. Ze hebben twee kinderen en ze is op het moment hoogzwanger van haar derde. Ik kan er gewoon niet over uit dat zoiets in real life gebeurt. Ik ben er gewoon even helemaal verdrietig van
Hoi Meiden, Wat een superweertje vandaag he? lekker een zonnetje maar ook een lekker windje. Mieke ik heb net je foto's bekeken maar ik vind het nog lastig hoor Wel goed nieuws van de meting! lijkt me wel super om het te kunnen zien en het hartje te horen He pooh bereid je maar voor jij hebt straks behalve je eigen kindje ook visitekindjes Spannend hoor soof ik duim nog even door voor je want het klinkt al veel belovend [-o< , maandag testen? Oh Maine nu nog gebroken nachten pfft lijkt me wel dat je licht slaapt als je weet dat ze kan gaan "dwalen" mbo1 ja helaas kan je lijf je nogal eens voor de gek houden ik ben nu ook mijn 2e cyclus aan het tempen. Het wil nog niet lukken en ik dacht ook dan heb ik dat in ieder geval gehad mocht ik een verwijzing willen. Maar mijn cyclus is gedurende de tijd ook wat langer geworden en dan zijn je vruchtbare dagen ook verschoven Zico lekker hoor op vakantie! en goed nieuws dat het mag en dat de kleine nu lekker gegroeid is. laat je maar lekker verwennen op vakantie hoor Meiden hier zijn gister de in alle hevigheid losgebarsten zat er dik in na het bloed en bruinverlies, zucht. Gister ook helemaal misselijk dat was nieuw voor mij. Nu gaat het weer beter maar dus op naar een nieuwe ronde. Liefs, simi
Simi, wat balen zeg, weer een ronde verder, bah! Whisper, wat bezielt die mannen toch, zou het aan de zomer liggen of zo? Mooie vrouwen in leuke jurkjes op hoge hakken waar ze wild van worden? En dan is ze ook nog eens hoog zwanger, hoe haalt hij het in zijn botte kop zeg. Zico, fijne vakantie vast! Wij moeten nog even een maandje wachten, dan mogen wij.
Shit zeg, hele lap tekst getypt en plots alles weg Whisper: tjee, da's ook wat, wat een verhaal! Mieke: dat is goed nieuws! Het moet wel heel gek lopen met die bloedtest weil je nog een verhoogde kans hebben! Maine: jij hebt een onrustig nachtje gehad zeg! Pff, afzien! Heb wel gelachen om je slaapwandelverhaal. al is het natuurlijk reuze eng als je kind de straat op loopt! Heb een vriendin die ook veel slaapwandelde. Hebben op een gegeven moment sloten op haar ramen geplaatst omdat ze 's nachts haar dekbed uit het raam gooide (en ze woonde 7 hoog...) Soof: Aaaargh, wat spannend! Pooh: grappig die kinderpraat. Wordt dus geen zweedse smurf, maar een zweedse hamster Caro: hoe is het met jou? Lang niet gezien (of misschien ben je wel met vakantie en heb ik dat gemist) Puck: snap dat je voorlopig even afstand neemt, maar we missen je hier wel! Hier zo zijn gangetje. (Als ik naar de wc moet is het nog steeds spannend of in niet toch ongi word) Maar boobies doen nog zeer en geen bloed, dus so far so good (onzekere muts he ) Ga dit weekend wandelen met een vriendin, kleine 15 km (als we niet verdwalen, anders wordt het meer) Heb ergens de neiging om zo weinig mogelijk te bewegen zodat dit kruimeltje maar goed mag blijven zitten. Al snap ik ook wel dat een paar uur wandelen geen kwaad kan....
Simi: balen meid! Toch maar weer op naar de volgende ronde! Mieke: Waar ging jij ook alweer naartoe op vakantie?
Wanna, wij gaan in sept. 2 weken naar Griekenland, Lefkas. Daar leren zeilen en dan een weekje zeilen van eiland naar eiland. En dan als kers op de taart (zeg ik dat goed, ben daar zo slecht in) In okt. nog 9 dagen Aruba, schoonouders zijn 40 jr getrouwd en trakteren. Lekker hoor wandelen, is juist goed. Enne dat kleintje blijft dit keer gewoon zitten hoor!
Mieke; Heerlijk dat het allemaal uitstekend gaat met jullie kindje. Lijkt me fantastisch zo'n echo! Simi; He, wat naar! Wanna; Lekker genieten van de wandeling. Ik hoop dat je snel terecht kan voor de echo. Mijn zusje heeft na een miskraam ook eerder een echo gehad. Moet je gewoon aangegeven hoor! Succes. Sophia; Spannend! Pooh; Grappig zeg dat je buurmeisje het niet geloofde van de zwangerschap. Geweldig zo puur als kinderen kunnen reageren. Maine; Geen fijn idee dat je dochter 's nachts aan de 'wandel' gaat. Alles idd goed op slot. Zico; Mooi zeg dat je op vakantie mag! Inpakken geblazen dus! Mijn kat is gisteren geopereerd, had een bultje bij haar tepel. Moet nu een paar dagen binnen blijven en medicijnen slikken. Het binnen blijven vindt ze maar niks, ligt de hele dag op de loer als de deur open gaat. Liefs, Meen
Mieke; Ben een paar jaar geleden naar Lefkas geweest. Vond het een erg leuk eiland. Niet zo groot, maar genoeg te beleven. Vlieg je op Preveza?
Meen: dank je voor je bemoedigende woorden! Wat zeilig voor je kat! Waarom moest het bobbeltje weggehaald worden? Of denkt de dierenarts dat het niet goedaardig is?
Nou vanmiddag toch maar even bijgetankt na afgelopen nacht. @ Sophia: Nog wat gehoord van je vriendin? @ Mieke: Lekker vooruitzicht, hoor enne een zeilcursus... lijkt me leuk, joh . Veel plezier alvast, he. En dan ook nog naar Aruba. Nou het kan niet op . @ WannaB: Kun je het nog steeds niet helemaal bevatten? Kan me die onzekerheid wel voorstellen, hoor, maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten . @ Simi: succes in de nieuwe ronde, he. Altijd weer balen. Vind vooral die eerste twee dagen van de nieuwe cyclus een ramp. Mentaal dan, omdat je stiekem toch hoopt op goed nieuws. @ Whisper: Jemig, mannen...Niet te geloven. En dan ook nog op het moment dat ze hoog zwanger is. Kan daar met m'n verstand niet bij. Steun je vriendin maar zo goed mogelijk als je kunt, he. Groetjes, Maine
Hoi, Het is alweer behoorlijk lang geleden dat ik hier ben geweest. Ik zie nieuwe 30-plussers. En Wanna GEFELICITEERD!. Super dat je weer zwanger bent! Hopenlijk kun je snel genieten. En, nee ik ben helaas niet op vakantie geweest. Ben de afgelopen weken ziek geweest en daarna superdruk op mijn werk, waardoor ik thuis nog maar weinig behoefte aan de computer had. @Whisper, wat een naar verhaal van je vriending. Mannen! Met mij gaat het goed. Woensdag heb ik de 12 weken echo gehad en dat was echt super. Het is nu echt al een kleinmensje die behoorlijk aan het bewegen is. Alles zit erop en eraan voor zover je nu kunt zien. Mijn vriend en ik zijn nog helemaal in de wolke ervan. Ook de nekplooi was goed, 1mm. Nu nog de bloedtest afwachten, maar ik ben er al niet zo bang meer voor vanwege de meting. Verder was het neusbotje ook goed (schijnt ook een indicatie te zijn). Hopenlijk gaat het goed met de meiden hier. Ik ben nog niet helemaal bijgelezen.
HIhihihi, ja maar ik heb toch echt ongi krampen. Gisteravond best veel nu weer weg moet ik eerlijk bekennen............ Vriendin had even sms gestuurd en ze geven het nog een kasn. Vandaag belt ze me met het verhaal. Ik hou julli eop de hoogte. @Whisper, jee het is niet te geloven zeg. Erg he....
Hallo allemeisjes! Hier weer even een update van mijn site: Vandaag (gisteren dus) hebben ook we de uitgangsecho gehad mbt IVF en het zag er best hoopvol uit! De 2 endometriose-cysten zijn op dit moment kleiner geworden en er waren zowel op de rechter- als linkereierstok 5 follikels te zien, dus 10 in totaal. Vanaf morgen begin ik dan met het spuiten van Puregon erbij waardoor de eitjes hopenlijk gestimuleerd worden en er misschien zelfs meer bij gaan komen. Dus vanaf die dag 2 prikjes per keer! Op 8 augustus krijg ik de 2e echo, de follikelmeting eigenlijk. Aan de hand daarvan zullen we zien hoeveel eitjes er voldoende gestimuleerd zijn, hoe groot ze zijn en kunnen ze aan de hand van die uitkomst bepalen wanneer de punctie kan gaan plaatsvinden! Het is dus even doorbijten en hopen op een goede uitslag volgende week vrijdag! Duim duim duim, hoop hoop hoop, bid bid bid! En verder: Caro, super dat alles zo super gaat nu! Sophia, nou ik ga gewoon heel hard duimen en hopen dat het nu dan zover is voor jullie meis! [-o< Whisper, bah, wat een naar verhaal zeg, mannen zijn soms zo triest en simpel! :x Sterkte voor je vriendin! Wannabmum, ik duim en hoop me een (on)geluk voor jullie dat alles ok is en ok blijft! [-o< Mieke, heel fijn al die vakanties in het vooruitzicht! Randy is Arubaan dus als je iets wil weten, vraag maar! Simi, jammer meis dat het deze keer niet gelukt is. Heel veel succes in de volgende ronde! Verder ben ik niet 100% op de hoogte van iedereen want ik ben druk met het voorbereiden van een grote bbq morgen bij ons (komen ongeveer 18 man/vrouw). Lekker weekendje iedereen! Veel liefs, Daantje
Miss Daantje: dat klinkt hoopvol! Sorry trouwens dat ik steeds van die ego-berichtjes plaats. Ik beloof beterschap . Onderstaand berichtje heb ik ook al ergens anders geplaatst, maar ik zou jullie mening ook graag nog even willen horen: Ik zou morgen mijn eisprong moeten hebben (uitgaande van een cyclus van 28 dgn), wat betekent dat vandaag mijn meest vruchtbare dag is. En nu ben ik opeens ontzettend gaan bloeden. Nou heb ik begrepen dat dat niet zo vreemd is nadat een spiraaltje verwijderd wordt, maar het vreemde is dat ik woensdag en donderdag al een beetje gebloed heb, donderdagavond en gisteren helemaal niet en nu is het vandaag in alle hevigheid losgebarsten (inclusief krampen en de hele reutemeteut). Ik weet nu niet of ik er vanuit moet gaan dat dit een tussentijdse bloeding is en ik gewoon m'n cyclus aanhoudt zoals hij was, of dat ik nu ongesteld ben geworden en dat de eerste dag van mijn cyclus vandaag ingaat. Iemand enig idee? Is wel handig om te weten i.v.m. onze 'klusmomenten'. Om nou 3 weken lang iedere dag of om de dag te gaan 'klussen' is nou ook zoiets...
Whisper, ik denk dat je cyclus nu net is begonnen, wel even lastig, maar ik denk dat het goed is om nog even een ronde af te wachten en ervan uit te gaan dat dit dag 1 is. Soof nog even een vraagje, weet dat ik hem een tijd terug al eens gesteld heb, maar ik durf niet meer met zekerheid er op terug te vallen wat het antwoord was. Paspoort is geldig tot in november, kunnen we hier gewoon in oktober nog mee naar Aruba reizen, dacht dat je toen gezegd had dat dat kon ivm NL band en zo. Daantje, klinkt hoopvol meid, ik zal heel erg aan jullie gaan denken de komende tijd. Het wordt namelijk eens tijd voor roze bij jullie! Succes met de voorbereidingen, hoop dat het wat lekkerder weer wordt dan dat er voorspelt is. Ik heb trouwens mijn eerste 2 positie jeans gekocht, een koopje bij de prenatal en vind ze best hip. Ik was in totaal 50 euro kwijt. Best te doen. Heb nieuwe echofoto's en buikfoto's in mijn album gezet voor de geinteresseerden.
o ja meiden, willen jullie nog ff stemmmen op Tessa. Op zwangerenmeer.nl doet ze mee aan bay vd maand verkiezing. Als je stemt dan aub de andere baby's 1 stem geven en een hoger aantal aan Tessa anders werkt het niet. Alvast bedankt meiden. http://www.zwangerenmeer.nl/?page=babyvandemaand