Hey Sophia, Balen, zeg, of ...? Enne, ik lees toch enigszins positief nieuws, voor zover positief natuurlijk. Inderdaad fijn dat ze de stap genomen hebben om ervoor te gaan. @ Hartje: Ook voor jou 'balen'. Succes in de volgende ronde . @ Zico: Ik ga gauw stemmen . @ derest: Duim voor me. Nog drie dagies wachten, maar ik ben bang dat ook bij mij de weer zal komen. Piepklein beetje bruinverlies gisteren, maar verder eigenlijk niks meer gezien. Alles is weer 'normaal', haha. Groetjes, Maine
Hoi, Voor alle meiden bij wie de toch zijn gekomen, balen! Ik vind die eerste dagen ook helemaal niets, t'is dan omschakelen van de hoop naar de teleurstelling. Ik had gister een BBQ waar ik mijn zwangere schoonzus weer eens heb gesproken, ze ziet er zo stralend en gelukkig uit, dan weet ik weer zeker dat ik dat ook mee wil maken. Maar ze vertelde me ook wat ze allemaal moet kopen en hoeveel dat wel niet kost...ik denk dat ik alvast een potje ga maken.....kost echt veeeeel geld . Mijn druppel-dagen zitten er nu op, dus ga zo mijn vruchtbare dagen maar eens uitrekenen. Groetjes!
@ Meen34: wanneer krijgen jullie de uitslag van het lab? @wannaBmum: ik denk dat zoveel lopen inderdaad geen kwaad kan hoor. Is alleen maar gezond! Je zus is gewoon bezorgd om je, en dat is alleen maar schattig! @Mieke8: leuk hè, om al die eerste babyspulletjes te krijgen. Lekker van genieten hoor, deze periode blijkt achteraf vaak ook heel dierbaar. Dat strandthema-babykamertje is inderdaad wel errug leuk! @ Bowen: hoofdpijn? Gezien je banner heb je gewoon te veel geklust zeker @Sophia: tja klinkt in eerste instantie niet heel positief, maar aan de andere kant...als het alweer gestopt is...? Morgen gewoon testen! En laat ook ons niet te lang in spanning he . Ook al vind ik het vreselijk dat zo'n man zoiets überhaupt in z'n hoofd haalt om te doen, ben ik blij om te horen dat je vriendin het toch weer gaat proberen. Zoals hier ook al eerder is gezegd, mensen gaan tegenwoordig naar mijn mening té snel uit elkaar. Het is in ieder geval wel te hopen dat zij hem ooit nog weer zal kunnen vertrouwen, want dat lijkt me het moeilijkst. Zoals het er nu naar uitziet is de scheiding bij mijn vriendin definitief. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. @ Hartje: Jammer zeg! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. @ Zico: Mijn stem heb je! En Moontje34: ik heb ook op Tessa gestemd hoor! @ Maine: Niet zo negatief! Je weet het niet! Ik ga ook lekker voor je duimen, @mb01: haha, ja dat valt tegen hè. Maar ik moet je zeggen, het is maar hoe duur je het zelf maakt. Bij onze eerste wilde ik alles nieuw hebben. Nu zou ik het echt niet erg vinden om bepaalde dingen via Marktplaats te kopen (wij hebben bijna alles van Sara weggedaan). Ik ben al in tijdens niet meer zo ongesteld geweest. Jemig, het lijkt wel alsof er een tsunami is losgebroken. Op zich niet zo vreemd hoor, aangezien de menstruatie mét Mirena altijd minder is (of soms zelfs helemaal niet), maar dit slaat alles. En het vreemde van alles is, dat ik gisteren toch echt dacht dat ik m'n eisprong voelde (voel ik iedere maand overduidelijk). Ik zal morgen de huisarts eens bellen om te vragen hoe ik nu verder moet tellen (cyclus).
Ik heb daar zo'n hekel aan he ........... Als mensen gelijk hebben................... Dames ik heb 2 streepjes Ik probeer de foto te plaatsen maar ben kabeltje van toestel ff kwijt...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Soooof! Wat goed! Van harte gefeliciteerd! en nu dat kabeltje zoeken joh! wij willen de streepjes ook zien!
SOOF, hoezo het spannend maken. Meid, GEFELICITEERD!!!!!! En nu genieten hoor! En snel je kabeltje zoeken willen een foto zien!
Hij staat in mijn album, sjee wat is het lastig om daar een foto van te maken zeg.......... Heb gebeld met ZH, mag morgen of woesndag nog langskomen om urine te laten checken. En op 19-08 krijg ik de eerste afspraak! Wat is dit onwerkelijk zeg........... LIEFS
Ik ben doodzenuwachtig echt erg. Zit een beetje te shaken hiero! Ik ga nu werken, dus gelukkig afleiding! LIEFS
Hey Sophia, Wat een nieuws, zeg! Heb net ook de foto bekeken en het is echt wel te zien Gefeliciteerd, meid. Laat het lekker bezinken en we duimen voor je dat het goed gaat. Liefs, Maine