WAUW SOOF EINDELIJK MAG JE OOK IN HET ROZE. GEFELICITEERD HOOR! HELEMAAL TE WAUWSIE!!!! kan me zo goed voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten.
Waaaaaah wat een goed nieuws Sophia! GEFELICITEERD!!!!!!! Dat zijn heel duidelijk 2 streepjes. Oh het is je zo ontzettend gegund. Geniet er maar lekker van meid!
Wauw Soof, wat een geweldig begin van onze week: Zwanger! Van harte gefeliciteerd! ! ! en volgende keer niet meer zo sceptisch naar je forumgenootjes zijn he wat vind ik dat nou leuk dat we gezellig samen kunnen zwangeren!
heerlijk zo'n babyboom! Nou de rest nog en dan kunnen we dit topic achterlaten voor een nieuwe groep 30plussers!
Ow zou wel geweldig zijn, he, allemaal zwanger . Ben zelf niet zo optimistisch, hoor, al zou ik het graag willen. (optimistisch en zwanger zijn ) Net toch piepkleinbeetje roze gezien . Verder nergens last van... Ach we zullen zien . @ Sophia: Mooie banner
O nee hoor, herken ik helemaaaaaal niet Heb ook nog geen 6 testen gedaan omdat ik de vorige 5 niet geloofde Banner staat je fantastisch!
Nou ik herken het alleen, omdat ik steeds nieuwsgierig ben of er geen ongi aankomt. Belachelijk eigenlijk .
soof ik herken dat meteen. Tot week 6 had ik best veel krampen, dat je dacht shit het gaat mis. Maar geen drupje bloed gezien! Enne, moet bekennen, ook hier 6 testen versleten. De mooiste vind ik toch die digitale van clearblue! Gewoon lekker duidelijk, zwanger! En ik vertelde toch vorige week. Was stik nerveus dat ie van moeders voor moeders negatief zou zijn! Genieten meid!
Hihih ja dat klopt, ik heb gisteren oud bloed gehad (heel weinig) en nu heb ik donker gekleurde afscheiding. Ik mag gelukkig morgen in het ziekenhuis nog laten testen! LIEFS
Bij de febr. waren we ook met z'n drietjes. Caro, Sjors en ik. Dus wie weet voor de volgende maand...