Meen: Soof heet tegenwoordig Kathleen! (die blonde van K3... heb ik net van Zico geleerd ) Ik ben nu al moe! Heb ook dienst, dus zal vannacht vast nog wel een paar keer wakker gebeld worden. Ga dus maar vast naar bed. Trusten ladies!
Heb ook met veel plezier naar de serie Nils Holgersson gekeken en had er zelfs een bordspel van. Ik kon het dus niet aan staan dat ik de naam van de gans niets wist. heb het opgezocht en hij heet Maarten. De hamster Kruimel. Pff, daar zijn we dan weer uit. Liefs, Meen
Hihi, er wordt weer veel gekletst, zeg. En veel jeugdsentiment opgehaald . Truste alvast en tot morgen allemaal. Groetjes, Maine
ja maarten de domme witte gans en kruimel de hamster! Mn moeder heeft de dvd's van nils! Heerlijk! Kon me vroeger toch niet voorstellen dat ik zelf later met een Nils, Emil, wicky de viking thuis zou komen..hehehehe Trouwens wat is er met Vrouwtje theelepel gebeurd. Dat was nog eens tv! Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren Hij helpt je ook om de baby mee te voeren.... {|=
Kom op dan gaan we met z'n allen naar een feestje, dat wordt gevierd omdat het lente is geworden in't bos! Jaaa, vrouwtje theelepel Hahaha wat een jeugdsentiment!
Goeiemorguh, Wat een feeststemming is hier. Gezellie En vrouwtje theelepel ja, die was ik al weer vergeten maar die was echt leuk.
Goedemorgen allemaal, Inderdaad gezellig hier, zeg. Ja enne vrouwtje Theelepel, ow zo leuk vond ik dat . Jammer dat dat niet meer herhaald wordt, zeg. Nou ik begin vandaag aan ronde zeven, helaas . Maarja, nieuwe ronde, nieuwe kansen... Mocht het na deze ronde niet lukken, dan maken we een afspraak bij de gyn. Groetjes, Maine
Jee jammer Maine, hopen dat de volgende ronde meer succes biedt. En misschien is deze zwangerschapsboom wel besmettelijk meid! Ik duim voor je. Knuffel van mij.
Hey Debsje, Wat lees ik nu bij nod-aug? Een positieve test? . Heb net het fotootje bekeken. Alvast gefeliciteerd, meid!!! @ Moontje: Ja inderdaad jammer, maarja. Ben wel blij dat we eventueel na ronde zeven, want dan zit er een half jaar op, al een afspraak kunnen maken bij de gyn. Cyclus is vrij constant, dus dat is wel positief . Groetjes, Maine
he meiden, ik ben binnen de winnaars gevallen van de fotowedstrijd, goed he bedankt voor al diegene die gestemd hebben. Wat weet ik nog niet hihihihihihihi
Jammer Main hopelijk deze ronde wat meer geluk. Moontje, wat een scheetje zeg. Zico, wat leuk, het was ook een hele mooie foto!
Jammer Maine, maar wel fijn dat je iig vast het vooruitzicht hebt dat jullie naar de gyn zouden kunnen. Vrouwtje Theelepel... jaaaa leuk! Oh is dat zo van Debsje... nou dan moet ze dat snel hier maar komen melden zeg. Wow dan is er idd een babyboom gaande hier, hihihi. Way to go dertigers! Lieve foto Moontje.
Dames? Sporen jullie wel helemaal hahahahahaa Ik woonde in het buitenland vroeger dus ik eb van dit soort dingen wat minder meegekregen geloof ik! Ik ga zo mijn potje pies inleveren in het zikenhuis, ben zo benieuwd! LIEFS KATHLEEN