Hey Sophia-Kathleen, Tja, van dat buitenland daar heeft m'n hubbie ook last van. Heb ik het thuis over 'die goeie ouwe kinderprogramma's' , dan zit-ie me soms echt zo aan te kijken, zo van 'waar gaat het over!?' Maareh, succes in het ziekenhuis vandaag, he . Blijft altijd spannend, he. Groetjes, Maine
Kathleen: Spannend, laat het ons nog even weten?! Zico: was ook een errug mooie foto! Is fotograferen echt een hobby van je, of was dit een "lucky shot"? Heb je een goeie camera? Wat hoor ik hier, debsje ook zwanger? Proficiat! Meiden, ik zit alweer te tobben. Vandaag boobies iets minder pijnlijk en eigenlijk niet misselijk. Ben ik meteen weer als de dood dat het fout gaat
Hey WannaB, Kan me je zorgen wel voorstellen, hoor. Als je teveel voelt, heb je er de balen van, maar als je niets voelt, ben je ook ongerust. Hoop en duim echt voor je dat alles goed blijft gaan. Wanneer heb je je echo, trouwens ook alweer? Weet dan zeker dat je je dan pas (helaas, dan pas) vaak geruster voelt . Succes en probeer te genieten van het niet misselijk zijn . Liefs, Maine
He Wanna! Niet te veel zorgen meisje, dat helpt niet. En wees blij dat je niet misselijk bent. Bij de april-mama's zijn er dames die net 1 dag zwanger zijn en al kostmisselijk lopen te wezen..... kijk je kan ook overdrijven :-# Ik heb gewoon nog steeds zoiets van "ben ik zwanger" dan. Vanmorgen werd ik wakker en bedacht me "oh ja ik ben zwanger"....... Heb nog geen uitslag van het ziekenhuis, mag na 13.30 uur bellen! Ga de was effe doen! LIEFS
DIt geloof je niet meiden, ze zijn het kwijt........................ *&&*^$%&^^%# Ik ben nu in afwachting van een telefoontje! Ik heb dat potje toch echt op de juiste plek gebracht, we zullen wel zien!
Hai Maine, dat heb je goed gezien inderdaad Maar ben nog even heeel voorzichtig totaan a.s vrijdag...
Jee Soof, dat is bijna niet te geloven. Wat hebben ze ermee gedaan? Hoop dat je snel toch de uitslag hebt! Debsje toch al wel een felicitatie vanaf hier hoor!
Hij is terecht net een telefoontje gekregen en super positief! Vond het al zo raar, wie raakt er nou een potje van HAK kwijt
soof: wat een spanning! Kwijt geraakt? ? GRRRR Maar wat een fantastisch eindresultaat! Vind het zo ongelooflijk gaaf voor je! Gelukkig hier weer wat misselijk en net met een ordner tegen mijn boobies gestoten waarna ik toch even liep te jodelen (iedereen op kantoor: "aansteller!") Ik weer helemaal blij, hahaha
Die boobies herken ik, vreselijk zijn die dingen op het moment. Wij hebben 3 kleine hondjes dus die pak je nog al eens op, nou daar moet ik nu echt heel handig in worden anders heb ik steeds die pootjes erin en dan jodel ik ook! Ik had een tijd geleden bij de otto van die soort sport bh's gekocht maar die waren veel te groot. Maar nu zitten ze heerlijk, normaal heb ik bh's met een verstevigde cup omdat ik minder bedeeld ben zeg maar.... Die kan ik dus niet meer aan want dat zit niet lekker, vannacht heb ik zelfs met bh geslapen! Enne het beste ervan is dat ik nu van mezelf mooi boobies heb hahahaha
Zo deze ticker past beter bij me........... neeeeeeeeeeeee niet omdat ik zeker weet dat ik een meisje krijg maar omdat ik rose gewoon mooi vind en Knorretje is een schatje! LIEFS
Soof; Niet te geloven dat ze het potje kwijt waren. Lekker professioneel! Wederom van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Debsje; Gefeliciteerd!
Ja en dat is dan de afdeling waar ze alleen maar dit soort werk doen. Op de afd. Biometrie wist ze ook niet wat ze hoorde