WHAHAHA die lieve zus van mij! Ik ben ook echt blij, maar nog wel voorzichtig het is nog zo pril! LIEFS ps: we gaan na jullie vakantie echt afsprekene hoor!
@meen. lief fototje! @wanna, Niet elek dag is hetzelfde! Ik had ook zo'n dag. Nauwelijks misselijk, geen zere uiers en soort spierpijn krampen in mn liezen. benik gelijk weer bang dat het fout gaat. maar oke, nu ben ik weer wel misselijk (hoe bedoel je ochtend?) enm orgen gaan we "op de foto" dus dan hoop ik een bewegelijk kleintje te zien! Spannend!
Soof, supergeweldig zeg. Ohh wat zul je in de zenuwen gezeten hebben toen ze zeiden dat ze je potje kwijt waren. En super mooie banner!
Pooh: vanmiddag weer heerlijke vlaag misselijkheid ben ik toch weer wat geruster! Veel plezier morgen met de echo!
Soofje, jodelaietieeeeeee! Nogmaals gefeliciteerd met deze super uitslag! Daar kan geen test tegenop. Wanneer zijn de april meisjes hier uitgerekend? He wat doet me dat goed dat er weer wat meer roze bij komt, bij ons 'oudjes'. Nu de rest ook nog, want ik gun het ons allemaal. Iemand nog iets van Paint gehoord de laaste tijd? Wanna, je niet te ongerust maken hoor meid. Ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad, buiten wat vermoeidheid om en er groeit toch echt een levendig ukje in mij.
Mooie datum hoor en april is een fijne maand, net voor de hete dagen (als die al komen) en verlof in een goede tijd.
Ik ben 12 april uitgeteld, op de verjaardag van de oudste van die vriendin van mij waar ik niks meer hoor (weten jullie dat nog) TUURLIJK ZUSJE staat al op de kalender en in mijn agenda! LIEFS
Inmiddels terug van een tijdje weggeweest...... Goed nieuws Soof!! Echt geweldig voor je!! Gefeliciteerd!!!! Spannende tijden breken aan voor je meid.... Ha, ha Pooh, Wanna en Soof met zijn drieen naar Plopsaland. Ik zie het al helemaal voor me..... Hier heb ik daar gelukkig niet mee te maken Geen Pippie, K3, of Bob de Bouwer voor ons, maar visjes kijken, zandkasteeltjes bouwen, watertoren spelen... Nogmaals k3-meiden, GEFELICITEERD!! ECHT SUPER VOOR JULLIE!!! ENNE, NU GENIETEN VAN DIE MISSELIJKHEID, MOEHEID EN LAMLENDIGHEID Liefs vanaf de zeilboot in India!
thank you india! Hier een nerveuze pooh. Om 8.35 gaan we weer kleintje kijken! als alles nou maar goed is!
En... pooh, hoe is het gegaan? Alles goed? Moontje: Gezellig zo wat kwekken Maar waar was je nou ineens?
Hoi! Sophia, GEFELICITEERD ! Wat gaaf dat je zwanger bent, ik duim voor je dat alles goed gaat. En plassen in een potje van HAK, ik vind hem leuk! Maine, balen dat je nu ronde 7 ingaat , ik leef met je mee. Ik herken het gevoel dat je denkt "wat doe ik verkeerd?". Maar iemand op dit forum vertelde me dat je elke maand maar 20% kans hebt dat je zwanger wordt...ik vind dit wel schrikbarend weinig. Maar het helpt mij te relativeren, het blijft gewoon een klein wonder als het lukt. Als ik in jouw schoenen stond zou ik ook een afspraak maken bij de gyn. Dat is wel een stap, je wilt toch dat het spontaan gebeurt, zonder allerlei hulpmiddelen. Maar ja, ze zijn en niet voor niets.... Ik ga genieten van de zon, DDDOOOOEEEEGGGGG
mb01: 20% is idd wel heel weinig. Helaas hier ook na 2 jaar nog zonder succes. Maar goed, elke % kans is er toch weer een kans he.