INDIA dank je wel, enne ik ben best jaloers op jouw zandkasteeltjes, watertorens en visjes kijken hoor! IK ga lekker naar buiten, mezelf weer op het schilderwerk storten! LIEFS
Soof leuke datum hoor, dan is mijn zus jarig en mijn mannetje is de 13e jarig! Pooh hoe is het gegaan! Vandaag 13 weken, joehoe!
Hihihi ik heb wel een feestelijke maand uitgekozen zeg! Heb steeds last van krampjes als ik actief ben, denk dat ik maar eens mooi rustig aan doe. Dat schilderwerk moet maar wachten.......... LIEFS
Goedemorgen allemaal, Weer lekker een warme, zonnige dag . @ Sophia: Doe inderdaad maar rustig aan. Heb je nog veel schilderwerk te doen? Wij gaan binnenkort ook beginnen. Volgende week de zolder eens leeghalen en dan begint het opknappen. Daarna verhuizen we naar de zolder en wordt onze kamer omgetoverd in een kinder-/speel-/logeerkamer. @ Mieke: Jeetje, het gaat snel, zeg . Hoe gaat het allemaal? @ Mb: Had inderdaad gehoopt op spontaan zwanger worden. Misschien lukt het nog wel, hoor, maar ik ben ook wel blij dat we, mocht het in ronde zeven niet lukken, naar de gyn kunnen. 't Is niet voor niets na een half jaar proberen. Normaalgesproken hoor je toch dat je pas na een jaartje terugmag, toch? @ Pooh: Hoe is het gegaan ? Alles goed? @ Febr: Leuk dat je weer even komt kijken. Hoe is het op de zeilboot? Nou ik ga gauw van de zon genieten en vanavond lekker BBQ-en . Groetjes, Maine
Hee, Tjeetje, t'is gelijk weer extreem warm vandaag. Moet het huis nodig een opfrisbeurt geven, maar ik zweet me rot....dus maar even internetten . Maine, ik heb nog helemaal geen verstand van wanneer je naar de gyn mag. Mij is verteld dat ik na een half jaar naar de huisarts kan gaan, en dan een verwijzing voor de gyn krijg. Maar ja, dat heb ik van horen zeggen....En ik hoorde ook weer dat het dan scheelt als je zelf te temp. bij hebt gehouden. Ik las dat jij direct naar de de gyn kan, dan scheelt weer een obstakel (in de vorm van de huisarts). Je was geopereerd aan je eierstokken? Ik ben echt een groentje op zwangerschaps-gebied, leer een hoop bij door jullie verhalen te lezen. Nou, ga maar eens stofzuigen,
Vandaag weer naar de fysio geweest. Herstel stagneert en nu blijkt er ook het een en ander in mijn nek te zitten. Die is dan ook volgende week aan de beurt. Heb meteen twee afspraken staan want daarna gaan we op vakantie. K3 meiden; mooie data in april. Gaan we weer een poll doen wat betreft geslacht? Ben er nooit goed in, maar kan een gokje wagen! Liefs Meen
Oke! Sophia; meisje Pooh; jongen Mieke; jongen Zico; meisje Wanna; jongen Sjors; meisje Feb; meisje Caro; jongen
HIhihih het zal mij benieuwen! We hebben het hier weer meegemaakt! Mijn schoonmoeder is vanmorgen weer naar het zh gegaan omdat dat helemaal niet goed gaat met de gezondheid, ze had vanacht erg veel bloed bij de ontlasting. Bellen ze een ambulance, die komt maar verteld dat ze naar zh A wordt gebracht! Nou zegt mijn schoonvader ze is al weken onder behandeling van zh B en ik wil dat ze daar heen gaat want daar zitten alle artsen. Beide ziekenhuizen zitten op ca. 3km van elkaar. Nee zegt de ambulance dat mogen wij niet dat is protocol. Schoonmoeder viel bijna flauw van het bloedverlies maar nee dat mag niet. Ze hebben haar in de luxe auto van schoonvader gezet met een lekzeiltje en een bakje voor eventueel overgeven en gingen weer weg en mijn schoonvader kon haar zelf daar afzetten. De EHBO had zoiets van wat is hier aan de hand en die gingen er wat van zeggen. Ik ben benieuwd. Maar het moet toch niet gekker worden he! LIEFS
ik doe ook mee Sophia; meisje Pooh; jongen Mieke; meisje Zico; jongen Wanna; jongen Sjors; meisje Feb; jongen Caro; meisje
Ik ben de kozijnen aan het lakken buiten, dus zal wel meevallen veel frisse lucht. Zolang ik me goed voel valt het wel mee denk ik. Heb meer last van gewoon bewegen dan zoiets! LIEFS
Ik ga naar het gemeentehuis, moet een nieuw rijbewijs aanvragen voor 14-08 wat ik een beetje vergeten OEPS
Sophia, dat is gewoon te belachelijk voor woorden. Snap niet hoe ze zo kunnen doen! Sterkte met je schoonmoeder
Meen wat naar zeg dat het stagneert en dat het nu ook in je nek zit. Komt natuurlijk omdat je het een ontlast en dan het ander meer belast. Meiden is het niet wat vroeg voor een poll hahaha. Maine, het gaat goed, ben alleen weer moe, was een paar weken goed gegaan en minder moe en nu weer moe. Ach ja als dat het enige is mag ik nog steeds niet klagen hoor. Soof, hihi wat een gedoe met die ziekenhuizen.. Enne toch oppassen hoor, je vergeeft het jezelf nooit
hallo bij mij is het deze maand niet gelukt jammer genoeg vorige maand een miskraam maar blijf hopen op een goede zwangerschap dus maar weer op voor een nieuwe ronde gr monica