Hoi Monica, wat jammer en naar dat je blijde nieuws is geeindigd in een mk. Hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. Voor nu welkom hier en klets gezellig mee.
Hallo meiden, van de week heb ik me maar 'ns aangemeld hier... en me natuurlijk netjes voorgesteld. Voor wie het nog niet gezien heeft... Ik ben dus Angela en samenwonend. Volgende maand (19 sept.) gaan we trouwen. Pas dan gaan we voor het 'echie'. Voor nu ben ik sinds 06-07 gestopt met de pil om een cyclus op gang te brengen. Mijn eerste volledige cyclus zit er nu op en is 21 dagen. Ik heb een tijdje rondgekeken op diverse topics en denk dat ik me bij deze aan ga sluiten... mits jullie dat natuurlijk ook gezellig vinden . Groetjes Angela
Angela heel veel succes en natuurlijk een warm welkom. Het is hier super gezellig zo tussen ons dertigers hoor. Enne leuk vooruitzicht jullie huwelijk.
hey meiden, was net wat aan 't surfen en vond wat grappige sites. Leuk voor alle meiden die van gratis dingen houden: - www.mybb.nl/ (=de blije doos voor - www.gratisvoorvrouwen.nl/gratis-babyproducten.html Staan tip voor zowel zwangeren als meiden die zwanger willen worden Misschien heb je er wat aan Ik in ieder geval aan de meeste niet, als je een aantal geboortekaartjes extra aanmaakt krijg je van zo'n beetje alle supermarkt ketens gratis babydozen. ....maar w.s. leveren ze die niet af op mijn adres in India of Thailand, ha ha
Welkom ANgela! Ik heb zojuist een meegroeibeha gekocht, zit erg fijn. Beter als de rest. 1 om mee te beginnen, je weet tenslotte maar nooit. Ik ga nu naar de verjhaardag van m'n vriendin (die met d'r man....) OH JA, sta ik op het gemeentehuis helemaal in de stad, ligt het systeem eruit GRRRRR helemaal voor niks daarheen gegaan *&&^&^*&(^dat mag je niet doen bij zwangere vrouwen 8)
Hoi Angela en Monica, welkom hier bij ons 30+ meiden (of iets meer Monica, wat jammer dat het niet zo mocht zijn hopelijk ben je snel opnieuw zwanger. het is hier super gezellig! ik ben er niet altijd evenveel want bv mijn collega's weten van niets.. Helaas nu in ronde 11 beland maar wie weet wat deze ronde gaat brengen Pooh hoe is het geweest vandaag? ben zo benieuwd Wanna vandaag nog "fijn" misselijk?
Wat naar Monica. Ik wens je veel succes voor de volgende ronde! Welkom Angela. Hele veel plezier hier en veel succes met het zwanger worden. Pff Sophia, niet normaal hoe ze met je schoomoeder omgaan, dat begrijp je toch niet. Sterkte!
nou onze smurf is 1 cm en heeft een kloppend hartje! Zo schattig! We dachten even dat het er 2 waren, maar het bleek een cyste op mn eierstok te zijn. De gyn bleef echt even stil...hahaha! Maar oke, 1 smurfje dus! Over 2 weken verloskundige intake gesprek en nog 1x naar de gyn. als alles goed blijft gaan hoef ik niet meer naar hem terug! enne, die poll...ik krijg een meid hoor! Ik voel het en denki n roze! hahahaha! @angela, welkom hier!
Simi: ja, nog heeerlijk misselijk Soof; wat een verhaal! dat slaat werkelijk helemaal nergens op! Ik zou er werk van maken! Hoe is het nu met haar? Monica: wat jammer meid! Succes in de volgende ronde! Angela: welkom, klets gezellig mee! Hier echt knetterdrukke dag gehad. Ben helemaal kapot! En omdat ik 's nachts ook nog eens bereikbaarheidsdienst heb en wakker word gebeld, hakt dat er nu wel in. Net vette ruzie gehad met een volstrekt onschuldige medewerker van de bank, die er ook niks aan kan doen dat het zo'n K#T *%$ KL#TE bureaucratische zooi is daar! (Inderdaad Soof, je mag een zwangere vrouw niet tergen! ) Zo maar eens naar huis toe en verzinnen wat we nu weer moeten komen
he zusje, wat balen van je schoonmoeder zeg.... Nou dames, het begint serieus voor me in te korten, morgen alweer 31 weekjes zwanger
Hallo allemaal, wat leuk en gezellig een blokje speciaal voor die bijzondere 30 plussers Ik ben Dus Annemiek, 33 jaar en 25 mei jl gestopt met de pil. Ik ben nu waarschijnlijk voor de 2de keer weer ongi. Waarschijnlijk, omdat het maar heel erg lichtjes is en niet echt door lijkt te zetten. Maar goed ... we gaan door voor ronde 3 Succes allemaal! Liefs Annemiek
Nieuwe meiden Welkom en klets gezellig mee in ons gezellige kletsclubje Pooh, fijn he een mooie echo. Genieten maar weer Hier alles goed, alleen last van de warmte maar dat blijft toch wel
Annemiek, welkom en heel veel succes! Gezellig weer wat nieuwe meiden er bij. pooh, fijn dat de echo goed was, wij hadden ook met 7wk4d een echo en toen was de kruimel 1,3 cm klein. Sjors, we lopen nu gelijk op, ben 2 dagen verder gezet door de vk en echoscopiste.
Dag meiden, ik ben 33 jaar en wil heel graag zwanger worden. Ik ben 3 jaar geleden gestopt met de pil. Vorig jaar een miskraam en nu nog steeds niet zwanger. Heb 4 IUI's achter de rug en ben ermee gestopt. Mijn vriend vindt dat ik er teveel mee bezig ben. Door de drukke banen kunnen wij niet drie tot vier keer per week vrijen. Ik houd mijn gevoelige dagen in de gaten, maar elke keer is het niet raak. Ik heb van alles geprobeerd (temperaturen, ovulatietesten, slijm in de gaten), maar nee hoor. Ik heb een gemiddelde cyclus van 31-32 dagen en heb mijn eisprong rond dag 17. Toch gaat het elke keer niet. In mijn gevoelige dagen vrijen mijn vriend en ik elke dag. Ik heb voor deze ronde pregnyl gekregen. Maandag was mijn ei 14 mm. Ik moet donderdagmiddag (12.00) pregnyl spuiten (5000). En dan moet ik vrijdagavond ons huiswerk doen. Zaterdagochtend (rond 4.00 am) gaan we op vakantie. Ik weet nu niet wanneer de beste tijd is om te klussen. Het zaad van mijn vriend heeft ook een herstelperiode nodig. Sorry voor mijn ego-bericht, maar ik vind het zo jammer dat dit nu zo gaat. Ik had het zo anders bedacht. Het brengt zoveel spanning in de relatie. Hebben jullie tips? Wat moeten we doen? Groetjes, Gorgi
Sjee wat een hoop nieuwe weer zeg! WELKOM Met schoonmoders gaat het niet best, maagonderzoek wees niks uit morgen krijgt ze een darmonderzoek. Ikzelf zie het somber in............ Ik heb vanmiddag 3 spaarvarkentjes gekocht in de vorm van een kikker met een kroontje op. Dit willen we cadeau geven aan de schoonouders en peetoom en peettante. Zo kunnen ze vast gaan sparen, eens kijken of het kwartje valt We vertellen het zondag met mijn verjaardag, erg vroeg maar omdat iedereen om ons heen weet dat ik deze week mocht testen (BEHALVE DE OUDERS ) kunnen zij niet achterblijven. En dan erbij gaat mijn vader over 2 weken voor 4 weken naar de USA en ik zou hem dan pas weer in okt zien. Dat vind ik echt te laat! Zo kunnen ze mooi babyshoppen in de USA TRUSTEN