@gorgi. Als je donderdag je pregnyl krijgt zou ik donderdsg avond al beginnen met klussen. vrijdag avond ook en zaterdag ochtend. Zo hebben wij het gedaan, want mn ei sprong eerder dan verwacht, al binnen 24 uur!
Goedenmorgen dames! Wat een heerlijk welkom voor ons 'nieuwe' ! Alle andere 'nieuwe' ook welkom namens mij ! Ik ga me vanmiddag even bijlezen. Voor nu ff werken tot 13 uur. Hoop dat het droog blijft op de terugweg... Groetjes Angela
Gorgi: welkom! Wat een lange weg hebben jullie al achter de rug. Tja, dan is het wel heel moeilijk om "er niet teveel mee bezig te zijn" Ik hoop dat het voor jullie toch snel mag lukken! Is het bij jullie ook zo drukkend warm? Zat vanochtend in mijn topje aan het ontbijt toen mijn man zei "wordt vandaag helemaal niet zo warm hoor!" Maar vind het nu al benauwd! Gelukkig wat minder hectisch vandaag op mijn werk. EN: ben vannacht ook niet wakker gebeld (Maar al wel weer zin in weekend ) Werk-ze allemaal en tot later!~ Kus Wanna
Gorgi, welkom en er zijn hier genoeg ervaren pregnylspuiters op het forum. Ik denk dat wanneer jullie vaak genoeg al vrijen ronde vruchtbare dagen dat het zaad van je mannetje daar wel op ingesteld is. Succes! Soof, wat een leuk en origineel idee zeg, denk dat het kwartje wel wat langer zal duren voordat ie valt... hihi mij benieuwe. Alvast een hele gezellige verjaardag als ik het straks vergeet. Wanna, fijn dat je dus een goede nachtrust hebt gehad. Ik moet zo naar de tandarts.
We gaan het vanavond al tegen Manlief zijn ouders zeggen omdat ze er zondag niet bij zullen zijn. Misschien helpt het om schoonmoeders goede moed te geven. Vandaag het darmonderzoek........ Wel raar om in het ziekenhuis te gaan vertellen dat we zwanger zijn LIEFS
Soof; wat vervelend van je schoonmoeder! Hoop dat het darmonderzoek meevalt en dat jullie haar een beetje kunnen opvrolijken. Mieke; sterkte bij de tandarts! (Of is het alleen controle?)
zo meiden, ik had weer flink wat bij te lezen. Ten eerste zie ik sophia zwanger. Wat gooeddddddd! Gefeliciteerd. Wel rare situatie met je schoonmoeder zeg. Hopelijk gaat het goed met haar! Hoe was het bij de verjaardag van je vriendin? monica: wat ontzettend balen! Veel succes, hopelijk snel weer roze. angela: welkom. spannend he, trouwen! Korte cyclus had je trouwens, had je dat altijd al? Pooh: dat zal wel even schrikken geweest zijn, haha. Eén smurfje is vast genoeg (om mee te beginnen dan ) wanna: zie dat je een afspraak hebt met de VK, heel goed! annemiek: welkom hier! en veel succes met roze worden. gorgi: ook welkom. Tips heb ik niet, maar je verhaal klinkt wel alsof je alles probeert om het te laten slagen. Hopelijk lukt het snel!
Hee meiden, Dank je wel voor de info. Ik ga zaterdagochtend (rond 4.00 am) op vakantie. We zullen ons best doen. Groetjes, Gorgi
Wanna, was controle en had niks Enne kreeg net de uitslag van de vk over de combinatie test. Nekplooimeting was al top maar uitslag helemaal. 1:21.000 kansberekening We krijgen gewoon een nerd, hahahaha.
Hahahaha Die Mieke! Ik zie hem/haar al helemaal zitten met een brilltje op zijn neusje.... Verjaardag gisteren was gezellig, alleen heeft de schoonfamilie niks laten horen. Die hebben het zo moeilijk met de situatie, WIE moet het nou zwaar hebben echt sommige mensen zijn vreselijk........ Ze hadden het erg moeilijk met de situatie nu, net alsof nu alles weer koek en ei is tussen manlief en vriendin. Ze hadden het na het weekend verteld en dat had al eerder gemoeten want ze zijn zo van slag........ nou vraag ik je toch echt Dus de schoonfamilei kan het niet bevatten dat ze voor elkaar hebben gekozen en dat ze nog maanden te gaan hebben voor alles weer bedaart is, ze snappen het echt niet alleen maar met zichzelf bezig! GRRRRR LIEFS
Goedemiddag inmiddels, Ik lees dat er een heleboel 'nieuwe' bij zijn gekomen. Gezellig ! Ik ga gauw lezen en dan reageer ik weer. Groetjes, Maine
Soof sommige mensen snappen gewoon niet hoe en wat, stom is dat toch he. Van je familie moet je het hebben....
Hehe, bijgelezen, voor zover . Een poll, wat leuk, zeg Tja, 50% kans, he . Ik ga er ook eens overna denken, dus dat duurt nog wel even. @ Sophia: Belachelijk, zeg dat gedoe met die ambulance. Sterkte met je schoonmoeder. Fijn dat de verjaardag gisteren gezellig was. Leek met toch even moeilijk. Raar dat de schoonfamilie niets heeft laten horen, zeg... Overigens, dat snapt toch iedereen dat het niet gelijk weer goed is. Er moet aan gewerkt worden en dat kan inderdaad nog wel maanden duren. Sommige mensen... @ Mieke: Als vermoeidheid het enige is, mag je inderdaad niet klagen. Natuurlijk is het wel heel vervelend. Ben blij voor je dat het goed gaat . Ik moest trouwens erg lachen om je reactie op die kansberekening. Tja, een nerd, he . Zit het in de familie? @ Monica: Vervelend dat het allemaal niet zo wil vlotten. Succes in de volgende ronde. @ Angela: Welkom . Leuk vooruitzicht dat jullie gaan trouwen. Enne dan 'voor het echie', hihi. Heel veel succes en klets gezellig met ons mee. @ Annemiek: Welkom . Veel kletsplezier en ik hoop dat je snel zwanger bent. @ Febr: Hoe is het op de boot? Ben je nu anders met je zwangerschap bezig of valt dat wel mee? (ben niet nieuwsgierig ) @ Pooh: Haha, twee smurfen...Het is toch geweldig om het hartje te horen en je smurfje te zien . Maareh, die cyste, halen ze die tzt nog weg of...? @ Zico: Alweer bijna 31 weken. 't Gaat echt snel zeg. @ Gorgi: Als eerste natuurlijk welkom. Wat een verhaal zeg. Heb helaas geen tips voor je, maar ik wens je heel veel succes met alles. Nou ik ga gauw m'n dochter weer ophalen. Die belt om de haverklap waar ik blijf . Groetjes, Maine
Hoihoi, Voor alle niewe meiden, WELKOM! Ik zit nu in de 3e ronde om voor het eerst zwanger te worden, ben nog niet zo thuis in het zwanger worden "voor gevorderden", dus gorgi..kan je helaas geen tips geven, kan alleen voor je hopen dat het deze ronde raak is. Sophia, leuk idee van die spaarpotten ! Ben benieuwd of ze de hint snappen. En wat een raar verhaal met die ambulance, je zou denken dat je zelf toch wel mag bepalen waar je heen gebracht wil worden? Nou, ik zat gister te klagen over de warmte, maar nu valt het hier met bakken uit de lucht, beetje jammer...Gisteravond bbq aangestoken, mijn schoonzusje kwam ook langs. Die is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben, zij beweert dat ze hiervoor een 6e zintuig heeft . Om het tegendeel te bewijzen heb ik een fles rose leeggedronken, dat zal haar leren! Zit nu toch niet in mij vruchtbare dagen, tegen die tijd zal ik weer braaf zijn... Zo, ga maar eens richting de sportschool, de aangegeten kilo's eruit zweten.....
Hey Mb, Het viel hier zojuist ook even met bakken uit de hemel, maar het is er niet minder koel om geworden. Grappig zeg dat je schoonzusje er zo heilig van overtuigd is. Laatst voelde ik me niet helemaal fit. Beetje misselijk (tja als je niet optijd eet en toch teveel doet, heb je dat wel eens, he). Vroeg iemand: 'Ben je zwanger?' Dus ik zeg: 'Nou het zou zomaar kunnen, he.' 't Was gelijk stil. Ik ga ook weer even verder. Groetjes, Maine
Hoi Meiden, Ben ik weer even snel. Afgelopen week heel druk gehad Ik reageer niet op iedereen moet zo weer weg. Soof, GEFELICITEERD MEID Echt geweldig voor jullie \/ Ik moet zo naar de notaris voor een samenlevingscontract ivm met het kopen van het huis. Weer iets wat weer extra geld kost. Echt belachelijk wat dat stukje papier kost Hier kom het ook met bakken uit de hemel vallen maar volgens de buienrader is het over 20 min. droog 8) Hele fijne dag allemaal
Goedenmiddag dames! Pff ... het heeft echt bijna de hele dag geregent hier... gelukkig komt nu het zonnetje weer door . Ik ben nog niet zo goed in namen, dus maar ff zo... Iemand vroeg of mijn cyclus altijd zo kort was... Ik kan me van voor de pil alleen nog vaag herinneren dat ik voor dat ik het wist weer ongi was en dat ik echt krom liep van de pijn . Nu was dit mijn eerste echte cyclus na het stoppen (die van 21 dagen), ik was dus weer 'voordat ik er erg in had' ongi... en dus 2 dagen zo heftig dat ik weer krom liep van de pijn . Even heb ik mezelf afgevraagt waarom ik ook alweer gestopt was, maar tis voor een goed doel deze keer! Het is dus nu wel afwachten wat mijn volgende cyclus gaat doen, maar als ik het her en der lees zou dat niet veel moeten schelen in dagen met de eerste?... We merken het vanzelf wel . Wat ik me nog afvraag: Ik vind 2 verschillende dingen op het i-net nl: 1.Je eisprong is ong. 2 weken voorafgaand aan je ongi. 2.Je eisprong is in de dagen dat je doorschijnende/witte draden van je afscheiding kan trekken. Nu is het dus zo als ik uitga van die 21 dagen, dat ik dus ong. vrijdag mijn eisprong zou moeten hebben, maar ik heb nog niet zo'n afscheiding... betekend dit dat het nog niet zover is, of dat ik moet uitgaan van die 2 weken? Iemand die daar antwoord op weet misschien? Misschien dat ik op deze manier al wat inzicht krijg in mijn cyclus en dus in de vruchtbare periode! Je gaat nu wel op dingen letten waar je voorheen nooit op lette he . Groetjes Angela