Goedemorgen meiden, Vrijdag lekker uit een geweest met vrienden en een paar wijntjes gedronken, pffft gister niet helemaal goed bekomen Na veel slapen ging het beter maar nu voel ik me pas weer helemaal ok. Heb ook een vraagje aan jullie, ik heb regelmatig last van vlagen misselijkheid, niet alleen deze ronde maar ook al eerder. Hebben jullie enig idee of dit van het foliumzuur kan komen? Pooh niet te zwaar tillen he! gaan jullie zelf weer alles opbouwen of komt er iemand alles weer in orde maken? Veel plezier vandaag Soof hoe is het nu met jou en met je schoonmoeder? En hoe is het met de caravan? Daantje wat ontzettend balen zeg, dikke knuf voor jullie. Jettje zulke foto's maken ons weer blij liefs, simi
@mieke, dinsdag wordt ie geleverd en dan komt een kennis van ons maandag erop hem installeren. Hij denkt 1-2 weken bezig te zijn. De tweede week willen we naar de familie in zweden. Tis wel een beetje behelpen nu, maar hopelijk krijgen we er een mooie badkamer voor terug! @simigek dat je zo sterk reageerde op die paar wijntjes! @meen34 Lekker he opruimen, ik hou er ook wel van! Blij dat de kat gezond is!
allemaal de groetjes van puck alle nieuwe welkom hier hier alles goed we hebben goed geklust deze week ik ga weer op het wachtbankje. doeiiiiiiiii
Pooh badkamers blijven altijd een hele operatie! succes hoor. Puck, fijn even een berichtje van en goed te lezen dat jullie weer goed geklust hebben! Ik duim voor je.
Thnx mb01: nou ja het nieuws kwam een beetje onverwacht (jongste is pas 1 geworden). En tja mijn zus doet soms wat vaag over die dingen. Maar ben ontzettend blij voor haar hoor! Alleen was het even schrikken hé.
Wat zijn jullie toch ontzettend lief allemaal. Vaak lees ik alleen maar waar jullie over aan het kletsen zijn. Soms laat ik een keer berichtje achter. Alleen al jullie berichtjes lezen heb je ontzettend steun aan. Thnx Jettje! Mijn hubbie is er inerdaad altijd voor me. En 't is klusweek hé, dus we kunnen onze lol weer op! Ik hoop inderdaad snel samen zwanger te zijn met zusjelief... Thnx Daantje: ik heb echt veel bewondering voor allen hier op het forum die in het ziekenhuiscircuit aan de slag zijn. Ik gun het jullie van harte! Kop op!
Hee, Pooh, wij hebben vorig jaar de badkamer verbouwd, het is inderdaad een enorme klus en dat je een tijdje niet kan douchen is erg onhandig...maar wat je zegt, als het klaar is geniet je er wel van, alles nieuw en fris. Succes ermee! Ik vind het ook stoer dat je gewoon mee helpt, ik ken vrouwen die vanaf het begin van hun zwangerschap op een stoel gaan zitten. Maar doe het wel rustig aan he. Simi, ik slik nu alweer 3 maanden de foliumzuur, maar ik herken die misselijkheid niet. Ik heb ze van het kruidvat, van het merk suncare (blauw potje). Misschien dat die beter bevallen? mona, jeetje, is inderdaad snel na 1 jaar. Dan verwacht je het ook nog niet. Hoop voor je dat je samen met je zus zwanger mag zijn, dat zou wel bijzonder zijn. En voor mij beginnen nu ook de klusdagen (ik reken altijd ruim), dus we ziten in het hetzelfde schuitje.... Ik geniet nu van een heerlijk relaxte zondagochtend, lekker uitgeslapen en uitgebreid ontbeten. Moet vanmiddag weer werken, daar heb ik minder zin in Fijne zondag allemaal!
Goedenmiddag dames! 2 dagen niet geweest en meteen weer een heleboel te lezen... Gezellie . Ik ben het eea nagegaan ivm mijn eerste cyclus van 21 dagen. Over het algemeen zeggen ze dat een cyclus van 21-35 dagen 'normaal' is. Ik slik trouwens wel de pillen van Etos zwanger worden, dus misschien dat daardoor mijn cyclus wat korter is dan normaal gesproken het geval zou zijn. Kan me herinneren van voor de pil dat ik vrij snel achter elkaar ongi was, alleen weet dus niet meer hoeveel dagen... Wacht me nu dus gewoon ff deze cyclus af. Ik denk dat ik vrijdagavond/nacht mijn 'ei' gevoelt heb, als dat dus klopt dan zou ik weer op 21 dagen ong. uitkomen. Klopt het niet dan zal ik volgende maand 'ns kijken of ik haar kan localiseren met de ov-test . Nu zijn we iig nog lekker druk bezig met de voorbereidingen voor de bruiloft 8) De dames op het wachtbankje succes! De dames die aan het klussen zijn: Klus ze en doe vooral wel voorzichtig! Ow en wanna: ik las bij de verloskundigen vragen dat je, als je het hartje hebt zien kloppen, bij de eerste echo een stuk minder kans op een MK hebt! Dus succes met of vertellen/ toch nog ff wachten . Groetjes Angela
Hello lady`s ! Ik kreeg een oproep van Soof op mijn hyves . Of ik ff wilde laten weten hoe het met me ging Bedankt meis , en heel heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Wanna , jij ook heel erg gefeliciteerd ! Wat goed dat het zo snel is dat je weer zwanger bent ! Verder wens ik alle nieuwelingen hier een hartelijk welkom ! Ik heb
Hmmmmtzzzzzzzz , stomme toetsenbord ! Maar goed , ik heb dus niet terug gelezen van de afgelopen tijd . Dat is gewoon veeeeeeeel te veel ! Zag wel dat Mieke alweer 13 weken is , gaat snel ! Daantje , sterkte meid ! Ik hoop dat die arts het gewoon niet goed kon zien en dat er wel degelijk meer follikels verstopt zitten achter die endo ! Goed , dan zal ik nu even uitleggen waarom ik er niet aan toe kom om hier te tikken . Wij zijn de afgelopen natuurlijk bezig geweest met verhuizen . Maar het werd wat krap dag om de oude woning in te leveren omdat ze wilde dat wij die hele woning gingen opknappen ! Uiteindelijk hebben we een weekend extra tijd gekregen en hebben we ook niet alles gedaan wat moest . Als we alles gedaan hadden , dan was de woning zo goed als gerenoveerd Zo wilde ze dat wij scheuren in de muren gingen dichten die ontstaan zijn door verzakking ! Normaal iets wat voor de woningbouw is natuurlijk , maar ze konden het allicht proberen . In de laatste week hebben we alle spullen die we nog niet over hadden gebracht , gewoon maar klakkeloos hier in de box gezet . Omdat we zoveel in die oude woning moesten doen hadden we geen tijd om dat nog allemaal uit te zoeken ! Nu zijn we dus heel druk bezig om beetje bij beetje die box leeg te halen , uitzoeken en opruimen of weggooien . En het is echt heel veel ! Verder ben ik weer op controle geweest in het ziekenhuis (na controle operatie). Het schijnt dat alles er goed uit ziet , maar hij kon niet alles zien op de gewone echo . Verder wilde de arts persè een HSG laten doen maar dan onder algehele narcose tijdens een kijkoperatie Het schijnt het beleid van het zh te zijn omdat ze weten dat dat onderzoek erg pijnlijk is . Dan kan hij ook meteen even kijken of het echt allemaal zo goed is in mijn bm als dat hij denkt . Haha , hij probeerde de domper een beetje te verzachten door te zeggen dat ik door die olie 6 maanden verheugd vruchtbaar ben En eerlijk gezegd verdenk ik de beste man er van om die reden die hsg onderzoek te willen doen . Ook omdat ze hebben gezien op de echo`s dat ik gewoon een goede eisprong heb (er is er 1 gemaakt toen ik toevallig op dat moment mijn ei had ) en mijn eilijders dus goed toegankelijk zijn . De arts heeft zichzelf ten doel gesteld om mij zwanger te krijgen voor hij met pensioen gaat . Maar dan moeten we wel haast maken omdat hij eind oktober al stopt met werken .... Ik moet maandag of dinsdag even met het zh bellen om te horen wanneer de operatie zal plaatsvinden . Gelukkig is mijn lief helemaal gezond en heeft hij (zoals de arts dat zei) superzaad Verder is het heel erg druk op mijn werk ! Zo druk dat ik al vanaf begin juli 5 dagen in de week werk . Dit zou pas in September gaan gebeuren (met een flinke opslag ) maar door ziekte op het werk kwamen ze mensen te kort . En heb ik het werk gedaan van 2 collega`s omdat er ook nog eens 1 met vakantie was (komt morgen weer werken voor het eerst ). Er is er ook nog eens 1 ontslagen en dat houdt in dat ik het heel druk ga krijgen op mijn werk . Ik zal al haar taken erbij krijgen namelijk .... Ik moet zeggen dat het wel heel erg wennen is om weer 5 dagen te werken na 6 jaar 4 dagen gewerkt te hebben . En ondanks dat ik niet zwanger ben krijgen we toch gezinsuitbreiding ! We krijgen er namelijk een kitten bij Dit weten wij al een paar weken hoor , maar het kleintje is pas vorige week zaterdag geboren (is dus nu 8 dagen oud en zooooo schattig !). In de weekenden (met mooi weer) zaten we heerlijk in de speeltuin met de kinderen . We hebben hier een supergrote speeltuin met toezicht . De kinderen kunnen daar ook skelteren , fietsen e.d naast het gebruikelijke schommelen , glijen en spelen met zand en klimrekken beklimmen . Oh ja , en de favoriet is natuurlijk de kabelbaan die er ook nog zit Verder nog de gebruikelijke visite die de nieuwe woning willen bezichtigen en de verplichte dagen als verjaardagen . En dan begrijp je wel waarom ik er niet was denk ik Zo , nu jullie weten hoe het allemaal zit ga ik er maar weer even een eind aan breien ! Het is alweer een ontzettend lang verhaal geworden ! Ik hoop dat ik hier over niet al te lange tijd in rustiger vaarwater zit . Dan kan ik me hier ook vaker melden en beter op de hoogte blijven van hoe het jullie vergaat ! Want ik mis jullie echt wel hoor ! Groetjes Joyce
@mb01 ja, ik voel me al schuldi genoeg dat ik niet meer kan doen. Maar tegels bikken en muurtje omhakken en de troep opruimen vind ik al heel wat. En ja, "dat soort vrouwen" ken ik ooK!..hihi @hoyced, fijn te horen hoe het met je is. Was al wezen zoeken naar een "over het hoofd" gezien berichtje van je! Succes met alles en veel plezier met de gezins uitbreiding!
@ALL ZO dames, mijn verjaardagsfeessie zit erop, manlief is zijn roes aan het uitslapen en ik ga zo lekker in bad. Ik ben kapot. Iedereen weet nu dat we zwanger zijn en iedereen was echt super blij, ik was er een beetje overdonderd van . De rotzooi is al opgeruimd, gelukkig wat hulp van lieve vrienden gehad! GIsteren de heel dag in de Efteling geweest dus ik ben compleet afgebrand! LIEFS
Joyce, leuk weer even te lezen hoe het bij jullie allemaal gaat. Druk druk druk dus. Nou groot gelijk dat je dan hier even geen tijd voor hebt. En positief nieuws dus en leuk dat die arts je voor okt. zwanger wil krijgen. Hier was het ook zo uitgedrukt hoor door de gyn, super zaad hihi. Succes met alles wat nog moet gebeuren en denk aan jezelf hoor, werk je niet over de kop.
Leuk om weer wat van je te horen Joyce! Pfff, inderdaad druk geweest. Succes nog met de laatste loodjes. Super zeg dat de arts zich zo wilt inzetten voor jullie wat betreft het zwanger worden! Sophia; Leuk zeg dat iedereen nu weet dat jullie een kindje krijgen. Kun je nu tenminste vrij uit erover spreken en het met iedereen delen. Puck; Goed om te horen dat jullie veel geklust hebben. Hier alles oke, met mijn strijk gedaan en alvast het een en ander opzij gelegd wat mee moet op vakantie. Werk vandaag een halve dag en moet vanavond naar de fysio voor mijn nek. Hebben goed geklust de afgelopen dagen. Toch weer spannend..... Liefs, Meen
Ben ik ook weer even meisjes Ik heb hier weer een update van mijn site: En dan is daar idd nog onze goede vriend Hoop Hoop Hoop! \/ De 2e FM (follikelmeting) vandaag om 08.45 uur, gelukkig weer bij fertiliteitsarts C. Leendertsz: Er zijn wederom 10 follikels te zien! Rechts 6 en links 4 deze keer, je moet wel door de endometriose het bos van hier en daar vervormde follikels proberen te zien maar ze zitten er en daar gaat het om! Links zit er 1 van 10-11 mm, 2 van 15 mm en 1 van 16 mm. Rechts 4 van 10-11 mm, 1 van 12 mm en 1 van 16 mm, de assistent was zo vriendelijk het voor me op te schrijven. Voor een punctie moeten er voldoende follikels groter dan 17 mm zijn. Het gaat dus de goede kant op en neigt binnenkort toch wel naar een punctie zou ik zo zeggen! Nog even gestaag doorprikken Daantje... Tussen 12.00 en 14.00 uur zal ik nog gebeld worden door de assistent met de uitslag van het bloed dat ik om 08.00 uur vandaag heb laten prikken ivm de hoogte van de concentratie van het hormoon oestradiol en zal er met me afgesproken worden wanneer ik weer voor de 3e FM terug moet komen. Weer een hindernisje genomen...next! Wordt dus -met enig ongeduld- vervolgd om 14.00 uur! Soof, ik vind het nog steeds super voor je, fijn dat iedereen het weet en leuk reageerde! Joyce, he he, daar ben je dan...en gelukkig met best aangenaam nieuws! Ik hoop echt voor je dat je vóór oktober zwanger zult zijn! Wanna, hoe gaat het meis? Kan je al voorzichtig een beetje blij zijn? Ik duim dat alles goed blijft gaan. Dank je Simi, dikke knuf terug! Voor de rest, iedereen een dikke knuf! Liefs, een opgeluchte maar onrustige Daantje
Daantje, ik duim HEEEEEEEEEL hard voor je. Spannend hoor! Hier weer een dagje thuiswerken. Er dreigt weer een griep op te zetten. Weinig zin om weer een week eruit te zijn. Daarom geen kantoordagje. Afgezien daarvan gaat het prima. Ik voel me wel weer anders op de een of andere manier. Zal wel een aankomende hormonenswitch zijn. Mijn buikje is al iets boller, maar lijkt nu alleen nog op iets vetter dan normaal. Dan heb ik toch liever een echt dikke zwangere buik.
goed zo daantje, dat ziet er veel belovend uit! caro, doe rustig aan en goed dat je vanuit huis kan werken! ik ben weer bezig met de laatste tegeltjes bikken. Ben snel moe dus doe rustig aan. Zal echt blij zijn als die badkamer af is, puf puf.