Hoi allemaal, Daantje, klinkt goed, op naar de 17 mm zou ik zeggen! Sophia, leuk dat iedereen zou enthousiast heeft gereageerd. Het lijkt mij zo'n opluchting als je het verteld hebt, je kan het dan delen met de mensen om je heen. Pooh, tegeltjes bikken...vreselijk werk! Succes ermee. Annemiek, tja het localiseren van het ei is een nauwkeurig werkje! Mijn vriend wilt nog niet dat ik met zo'n ovu-test aan de slag ga, dat vind hij niet erg romantisch...Dus deze maand geef ik hem zijn zin, maar als het niet raak is moet hij er toch aan geloven. Dan ga ik tempen en zo'n ovu-test in de stijd gooien. Het geeft mij ook meer inzicht hoe mijn cyclus in elkaar zit, alhoewel ik zelf ook vind dat het de "charme" er wel vanaf haalt. Na een weekend werken heb ik nu 2 dagen vrij. En dat heb ik nou altijd, juist nu voel ik me beroerd, hoesten, keelpijn, licht hoofd....Heb ook geen energie, dus dat wordt bankhangen vandaag . Oja, en even snel naar de drogist voor een hoestdrank... DDOOOEEEGGGG
Daantje spannend, ook ik duim volop voor je. Erg spannend dus. Succes Soof, fijn dat je er nu over kunt kletsen en leuke he die reacties. Caro je moet wel rustig aan doen hoor. Nog een keer griep kun je niet gebruiken. Meen, lekker hoor dat je strijk aan de kant hebt. je mag hier ook wel even komen. Heb nog genoeg liggen en heb er zelf geen puf voor. En ook voor jouw draaien mijn duimen. Puck, fijn weer wat van je te lezen. En ik duim ook voor jou. Joyce geniet ervan om nu eindelijk meer ruimte om je heen te hebben. En zodra je meer tijd hebt zien we je hier vast wel weer terug. En wel fijn hoor die dokter! Pooh niet teveel hooi op je vork nemen. Dat wreekt zich en ik spreek uit ervaring! Fijne dag allemaal
He meiden, wordt weer gezellig gekletst hier! daantje; fijn dat er goed nieuws is. Ik duim heel hard voor je! Het lukt me nog niet echt om blij te zijn. Sinds gister is de misselijkheid helemaal weg en ben ik als de dood dat het mis is. Weet wel dat het kan fluctueren, maar dan pieker ik weer dat het juist nu zo spannend is omdat in deze week het hartje moet zijn gaan kloppen en dat dat misschien niet is gebeurt. was zaterdag zo beroerd en nu helemaal niet meer. Ben gewoon bang
Wanna niet zo stressen, dat is ook niet goed. Gewoon proberen te genieten! Ook bij mij en vele anderen verschilt het per dag. Voel me de ene dag echt zwanger en de andere dag merk ik niets. Hoort er volgens mij gewoon bij
wanna, komt goed! Ik heb ook momentne dat ik denk...mhh ik voel niets. En een paar uur later weer wel. Heb nu bijvoorbeeld geen last meer van mn borsten, maar wel misselijk en geen trek in normaal eten. Wanneer mag je voor een eerst echo?
Dank jullie allemaal voor jullie medeleven! Sjors, nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn site! Wanna, dikke knuf meis ik snap je wel, het komt goed! [-o< update om 12.25 uur: Ik mag nog even doorprikken en moet op woensdag 13 augustus weer om 08.00 uur bloed laten prikken en om 08.30 uur de 3e FM! TOI TOI TOI maar weer! Liefs, Daantje
DAANTJE! Ik duim met je mee! Het moet gewoon gaan lukken! WANNA! Inderdaad probeer niet zo te stressen dat helpt echt niet meisje! ALL! HIer slaat de vermoeidheid toe, sjonge jonge ik ben niet voorruit te branden zeg..... Om ca. 16.00 uur ga ik ons poesje ophalen. Nu naar de stad voor nieuw rijbewijs! LIEFS
hallo meiden, Hier het eerste berichtje vanuit zuid frankrijk. Het internet is strontduur hier, maar heb het er voor over. ik maak me een beetje ongerust. Zal bij begin beginnen. We waren dus vertrokken en om de 2 uurs een pauze genomen met de wagen, voeten zwollen helemaal op en deden enorm veel pijn erdoor. De caravan was snel gezet. Het is geen grote camping, een 100 Plaatsen. We zitten aan lac saint craix. Wat ik wel heb sinds onze reis is dat m'n schaambot zoveel steekjes geeft, moet veel plassen en soms maar 3 druppeltjes soms veel meer. Ik denk dat het komt dat plassen omdat de kleine stuit zit en me regelmatig zit te stampen onderaan. Maar die steekjes aan m'n schaambort heb ik als ik ga, sta zit, rechtsta eigenlijk altijd. Als ik thuis was geweest was ik snel voor controle naar het zh gereden maar nu kan het helaas niet. De kleine beweegt nog steeds goed. het weer valt goed mee, doch vandaag hebben we onweer, stormregen enal al mogen beleven en ik denk dat er nog wat boven ons hoofd hangt. Maar de temp is nu beter dan gisteren, toen was die 30 gr in de schaduw, zonder windje, pffffffffffffffff was echt niet te doen. Koel me af met de blikjes cola vanuit de frigo, hihihihihi Zo dames, ga jullie laten en als het kan kom ik straks even piepen, hopelijk kunnen jullie me one line een beetje gerust stellen.
@zico, fijne vakantie. Ik weet niet hoe het voelt, wat jij voelt. Dus kan je niet echt advies geven. Maar als je het niet vertrouwd, ga dan in frankrijk naar een ziekenhuis!
Zico, ik zou denken dat je een blaasontsteking te pakken hebt. Misschien toch maar even naar een arts gaan voor de zekerheid?
Hey Zico, ik heb daar ook enorm veel last van gehad tijdens m'n zwangerschap. Waar het precies door kwam weet ik niet meer (zal de verloskundige destijds vast wel verteld hebben). Het is ontzettend vervelend, maar kan volgens mij echt geen kwaad. Ik hoop dat dit je een beetje geruststelt! Fijne vakantie verder en geniet van het de warmte (hier lijkt het wel herfst). xx Whisper
Als je de steken zeg maar IN je vagina voelt dan zou het inderdaad een blaasontsteking zijn. De steken waar ik het over had had ik in m'n schaambeen zelf (in het bot dus).
LIEF ZUSJE! Nu geen zorgen maken, ik denk dat het gewoon wat aanpassing van je lichaam is zo richting de bevalling. Geniet nu maar van de vakantie je zal hem hard nodig hebben straks hihih Als er iets is dan sms je me gewoon! Lief dat je aan me denkt LIEFS EN EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE
Dag meiden even een berichtje van mij. Afgelopen dagen een behoorlijke terugval gehad, viel niet mee. Hopelijk gaat het met jullie allemaal wat beter en schijnt voor jullie de zon. Ik hoop toch echt dat ie hier voor mij en mannetje ook eens gaat schijnen, zou tijd worden. Wanna: komt allemaal goed hoor! Wanneer moet je naar de vk toe voor een echo? Daan: Fijn dat je goede berichten hebt gekregen! Ik duim voor je! Zico: Hopelijk maak je je niet teveel zorgen en geniet je lekker van je vakantie. Pooh: hoe is het nou? alles oke? Voor iedereen die ik vergeten ben een hele dikke knuffel! groetjes Hartje1
Spijt me dames dat ik zo negatief klink... Maar misselijkheid is helemaal verdwenen en ook borsten zijn niet meer gespannen en worden weer zachter en minder pijnlijk. Ik voel me gewoon niet meer zwanger Moet maar gewoon afwachten.....
HE Wanna wat is dit nou, ik hoop zo voor je dat het allemaal meevalt acherum ik heb echt met je te doen. Ikzelf heb net wat bruinverlies (heel licht hoor) dat laat mij ook schrikken. Heb steeds lichte buikpijn, maar ik heb echt teveel gedaan in het weekend en volgens mij moet ik daar nu voor boeten Ons poesje doet het erg goed, alleen is de middelste hond vreselijk jaloers en moet ik die echt in de gate houden, FIJN! LIEFS
He Wanna, waarom ga je nou sorry zeggen. Je kan hier toch je ei kwijt! We zijn er voor je. En snappen best dat het nu extra spannend is. Ik duim voor je dat het gewoon goed is en dat je snel positief bericht van de vk krijgt! Dikke knuffel van mij!
Ach Wanna, wat naar al die onzekerheid en twijfels en angst, heb het met je te doen! Ik hoop met heel mijn hart dat het goed zit meid. Ik wou dat ik je onzekerheid weg kon nemen......... Enneeh, zeker geen sorry zeggen hoor, je hebt ons toch om je te horen, we leven met je mee meis. Hartje, jij ook een hele dikke knuffel, ik hoop dat het zonnetje snel voor jullie gaat schijnen, het wordt echt eens tijd, na al de ellende
Even kort tussendoor (druk druk). Daantje: een grote dikke vette duim omhoog voor jouw! Wanna en Hartje: jullie krijgen een mega knuffel. Soof: bruinverlies komt wel vaker voor hoor meid.