30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Dank lieve Mieke, Sjors, Moontje en Soof! :D

Ben net gebeld door het ziekenhuis en er is toch nog ruimte om de follikels wat te laten groeien.
    Ik moet dus nog 1 keer spuiten vanavond (joepiedepoepieeeee :^o ) en dan is zaterdag de punctie!

Liefs, Daantje

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    ai Daantje een bonusspuit dus, nou dat moet DE spuit dan zijn!
    Zet hem op meis!

3. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee meiden,

Ik stuur iedereen die hem kan gebruiken ook een ENORME HUG :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: !Al die hormonen en zwangerschapsstress, het valt allemaal niet mee.

Daantje, hoop dat die follikels van je lekker doorgroeien, ik duim voor je!

Ik ben inmiddels uitgehoest, ben nu wel zo schor als een kraai. Klinkt heel sexy, dat komt wel weer mooi uit in deze klusdagen hihi ;) .

DDDOOOEEEGGGG

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    daantje, super! Dit moet hem worden!

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey wat leuk een groepsknuf ik ben van de partij en hij voelt heerlijk warm aan!

hier komt de mijne ik weet alleen niet hoe ik een andere kleur of lettertype moet veranderen!

groeppppssssknuf met veel positieve emoticons: :D :D :D :) :)
    :( :( 8) 8) :) :) :) :rolleyes: :rolleyes: :p :p ;) ;) :p :D :confused: :) :eek: :)

daantje: heel veel succes spannend hoor! :)

groetjes

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Puck, hoe gaat het met je?
    Beetje relaxt nu en hoe gaat het met het pand wat je op het oog had?

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey mieke
    ja het gaat heel goed met me ik probeer nog steeds een beetje afstand te nemen en aangezien ik het zoals gewoonlijk weer heel druk heb lukt dat ook een beetje.

het pandje is niet doorgegaan ik had er geen goed gevoel over en ook een reden voor me is dat het de laatste tijd met mijn compagnon niet zo lekker loopt als je dan gaat kopen zit ik er meer aan vast tja het is net een relatie.

gisteren is het tweede nieuwe meisje begonnen maar het is erg druk op het moment en er is er één met zwangerschaps verlof en eé'n gaat er zaterdag trouwen die is ook vanaf vandaag vrij. wel spannend hoor twee nieuwe medewerkers het moet maar weer klikken in het team we wachten maar af tot nu toe gaat het heel goed ze kan goeg knippen en met mensen omgaan.

hoe gaat het met jou en de beeb.
    ben je al een beetje aan het genieten?

groetjes

8. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Wauw wat heerlijk zo'n groepshug.
    Hier komt de mijne..... :) HUGGGGGGGGGGGGGGGG :)

Tuurlijk ga ik stemmen Moontje!

Daantje; Wat een goed nieuws, ik duim enorm voor jullie en wens je veel succes!

9. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    He daantje dat klinkt goed zeg, behalve je bonusspuit dan ;) Ik duim dat zaterdag je eitjes eraf spatten!

He Puck, goed je weer even te zien hier. Super van de kluspogingen. Spannend hoor weer een teamuitbreiding. Goed zo voor jou dat je even wat "rust" neemt voor jezelf maar ook met veranderingen voor jullie zaak. Hard werken is best al wel genoeg :rolleyes: Voor jou blijf ik ook duimen hoor!

Meen hoe is het nu met je pols? :rolleyes:

Wanna en pooh hoe voelen jullie je nu?

meiden als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger zou zijn zo moe ben ik. Pfft maar mijn klusdagen komen er ook aan dus nu maar even bijslapen en dan.. :D liefs, simi

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben me gisteravond lam geschrokken. Weer een beetje bloed bij het afvegen. Het stelt echt niet veel voor en ik heb geen stolsels of buikpijn, maar ik lag te shaken op de bank vande schrik.
    heb ook slecht geslapen ervan. vanochtend gelukkig niets te zien.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, dat zijn even onzekere dagen, maar zoals je weet zit er onder in je bm oud bloed en het kan ook een adertje zijn meid.
    Probeer je niet al te veel zorgen te maken. Is niet goed voor jou en de kleine smurf.

Puck, fijn dat het 2e meisje nu ook begonnen is, kost wel even energie.
    Hier alles oke, erg druk dus genieten doe ik nog niet zo erg.
    Komt wel, na deze klus, nog een kleine 2 weken, dan daarna vakantie en uitrrusten.

12. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Mieke; Wat fijn dat je vakantie in zicht is, zeker als je zo druk bent. ZOveel mogelijk wel proberen te genieten hoor!

Simi; Gaat nu wat beter met mijn arm, nieuwe fysio aanpak was pijnlijk maar wel met resultaat. Er zit nu weer schot in de zaak.

Joehoe, mag vandaag de tickets voor onze vakantie ophalen. Nog een dagje werken en dan vakantie. Volgende week donderdag vertrekken we naar Sicilie. Heb er zo'n zin in!

13. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wat heerlijk he al die vakanties nog voor de boeg. Wij mogen over 3 weken en 1 dag :D en wat heb ik er zin in :D
    Even lekker tijd met ons 2en. Lekker genieten en rusten.

Hier komen de klus dagen er weer aan. Het is de eerste keer dat ik me daar echt bewust van ben :D
    Ach we gaan er gewoon van genieten. We zijn as net begonnen he ;)

Knuffels
    Annemiek

14. HIer nog een Pooh! Ik had een druppeltje bloed in mijn inlegkruisje en dat was het. Ik zat dus ook te rullen op de bank :oops: Jee wat schrik je daar van zeg. Ik ben sinds gisteravond wel misselijk heel fijn :rolleyes:
    Doe maar rustig aan op het werk...

LIEFS SOPHIA

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit he soof. Ik had gelijk hartkloppingen en slecht geslapen.
    Gelukkig ging het vandaag goed. Veel naar de wc geweest maar geen bloed meer gezien. Soms wat licht bruin slijm.
    Ook geen buikpijn gelukkig.
    ga er maar vanuit dat het een adertje was ofzo.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje, succes voor morgen hoor!
    Dit gaat het worden hoor.

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh en Soof: kan me voorstellen dat jullie je de pleures schrokken! Maar het betekent niks hoor!

Daantje: ik duiim voor je! Zaterdag is de punctie toch?

Mieke: hoe is het meid? Kun je het ook even wat rustiger aan doen?

Puck: fijn om ook weer evn wat van jou te horen! Je hebt het wel druk zo te horen!

Simi: slaap maar een beetje bij voor je klusdagen ;)

Meen: wat een heerlijk vooruitzicht om naar Sicilie te gaan! Veel vakantieplezier! (Niet te bruin worden he? Dan steek je zo af bij ons bleekscheten ;) )

Annemiek: waar ga jij naartoe met vakantie?

Hartje: wat jammer dat je een terugval hebt gehad. Ik hoop ook echt dat de zon voor jullie gaat schijnen! Dikke knuffel!

Jettje en Moontje: fijn dat we jullie ook blijven zien hier!

Joyce: waar ben je? Hoe is het met je huis?

Caro: Hoe gaat het met jou?

Sjors: hou je het allemaal nog een beetje vol? Nog steeds zo warm bij jullie?

Sorry dat ik niet op iedereen geantwoord heb, heb niet zo ver teruggelezen, ben keikapot en ga zo lekker naar bed.

Wat een heerlijke grouphug hebben we hier gedaan! Ik doe natuurlijk graag mee!

[-( SUPERKNUFFEL [-(

Hier nog steeds onzeker. (Heb zelfs al een keer heel levendig gedroomd dat de VK met de echo weer geen hartslag kon vinden) Zit mezelf op te fokken, weet ik wel, maar voelt allemaal niet meer zo vanzelfsprekend.
    Ben vandaag (gelukkig) weer wat misselijk :) Dom he, stelt me gewoon gerust, hahaha. (Al ben ik wel ook een beetje aan de diarrhee, dus misschien is het wel gewoon buikgriep, hahaha)
    Nog 12 nachtjes slapen.. (Hoezo spastisch ;) )

Weltrusten lieverds!

Kus

Wanna

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    wanna, positief blijven hoor meid. Komt goed, weet het zeker.

hier kan ik nog niet echt rustiger aan doen, maar bijna weekend en dan nog 1,5 week even aanpoten, daarna kan ik weer wat rustiger aan doen.
    komt goed!

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

Wat heerlijk zeg, dat een aantal meiden lekker op vakantie gaan. Ik ben jaloers, ga zelf pas weer in oktober :( .

pooh, wanna en soof, als ik jullie verhalen lees zijn die eerste weken heeeel spannend en onzeker. En dan nog al die hormonen en het feit dat je op je "normale" tempo door wilt gaan...het valt absoluut niet mee. Meiden, blijf positief en luister naar je lijf!

Vandaag keerde een collega terug van zwangerschapsverlof, met een boek vol babyfoto's onder haar arm...schattig!Ze had wel een horrorverhaal over haar bevalling :pale: ...maar ja, dat houdt ons niet tegen om zwanger te worden.....

Slaap lekker allemaal!

20. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedenacht/ -morgen,

Heb het weer druk gehad, dus nog even niets bijgelezen :oops: .
    Ga me morgen maar eens gauw de stand van zaken bij iedereen
    eens bekijken, maar eerst maar eens m'n bedje opzoeken.

@ Wanna: Meid, ik kan me het wel voorstellen, maar vergeet echt niet
    om te genieten (van je misselijkheid :p ;) (grapje) )

@ Daantje: Succes!

@ Meen: leuk vooruitzicht, joh. Geniet lekker van je vakantie :D.

Groetjes,
    Maine

Deel Deze Pagina