30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Bedankt voor de tip daantje!
    Ik zal het hubbie eens voorleggen. Heb de site even bekeken en het lijkt wel positief in ieder geval.

2. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Sophia, we beginnen in las vegas en eindigen ook daar. Durf niet te zeggen op welk vliegveld we aankomen. :oops:
    Ja het komt op ruim 4000 km , maar met een trucker naast me zie ik daar niet tegen op. En we zijn beide gek op autorijden. ;)
    Het grootst aantal km op een dag is 540.

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Paint, momenteel heeft Marciano 7 tandjes!
    Maar meid, wat ga je ver weg! Dat is dan weer het voordeel van nog geen kids hebben...

Mieke, voor ik het straks vergeet...ik wens je een fijn en gezellig, maar bovenal zeer vruchtbaar weekend toe...

4. Oh dat scheelt een hoop Paint, heel goed geadviseerd ben je dan! Je vliegt dan op Las Vegas! hihihihh

Heel erg veel plezier alvast! Als jullie terug komen gaan wij naar Florida, grappig he :)

LIEFS

5. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Uhh we zijn niet geadviseerd :oops: Heb gewoon wat uitgezocht op internet. :) Dit stond me wel aan.
    Maarre Florida klinkt ook geheel niet slecht. 8)

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Paint, wist je trouwens dat het beroep van je man niet erg meehelpt wat zijn zaadjes betreft?
    Het schijnt dat heel veel auto/vrachtwagen rijden slecht is voor de zaadkwaliteit. De balletjes (klinkt schattiger :oops: ) hebben het dan voortdurend te warm. Vraag maar eens aan de gyn volgende keer. Misschien heeft hij nog enkele adviezen voor hem. Multivitamientjes is natuurlijk altijd goed!

Succes meis!

Liefs, Daantje

7. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Daantje, ja daar waren we inderdaad al wel van op de hoogte. :(
    Continue op de "balletjes '' hihi zitten is niet goed voor de kwaliteit, maar volgens de dokter maken we goede kans met de iui. Wie weet heeft de gyn nog tips.
    En gelukkig zijn er wel een heleboel chauffeurs al vader geworden, dus we houden nog goede hoop. ;)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marlieke, dank je! :D

Mijn duimen draaien weer voor iedereen die het nodigg hebben hoor!

9. Nou Paint dan he je jezelf heel erg goed geadviseersd! hihihihi

LIEFS

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    joyce: hé wat vervelend allemaal weer en wat raar dat ze iet even toestemming geven om met z,n drieën te kijken dan lig je toch wel even ongemakkekijk.

sophia: ik kom zeker op de thee (koffie lust ik niet) met mijn fietsje als het door gaat! succes

paint: ik dat altijd als je heel de dag op je balletjes zit mijn man zit op kantoor die zit dan toch ook heel de dag op z,n balletjes?
    leuke reis geboekt ben zwaar jaloers oh dat zou ik ook wel willen!

miss daantje: autoclub? wat moet ik daar bij voorstellen doen jullie dan met speciale auto,s en vaste uitgestippelde route rijden? en tuurlijk duim ik voor je het gaat vast en zeker lukken.

mieke:een fotografie workshop in A-dam wat gezellig en orgineel nog nooit van gehoord leuk idee! zit je in texel op je vruchtbare dagen?

paint: woon je op texel? of ben je er heel vaak geweest?

meen: verslavend hor ik z,n wii mijn zus zegt dat mario party ook zo leuk is? zelf heb ik er geen verstand van.

ik hoorde vandaag dat een klantje van mij in vewachtig is erg leuk zij was al meer dan 3jaar bezig ze moest eerst afvallen heeft toen een maagbandje gekregen en is nu afgevallen en nu is ze in zwanger. ook haar geduld is beloond.

hier alles ok vandaag een solicitante gehad ze was wel ok maar wilde maar twee dagen werken en niet op woensdag en op die dag hebben we zeker iemand nodig nu komt er vrijdag nog een meisje van 27 jaar misschien is dat wat? afwachten maar weer!

en nog even over mijn ei vraag! jeetje 20 mm is toch 2 cm das echt groot dat wist ik niet! geen wonder dat je dat wel kan voelen!

oh wat gaat de tijd toch langzaam voor ik weer in mijn vruchtbare dagen zit grrrrrr

ik ga vanavond naar de FLAME OF DANCE dat is een dans voorstelling in een theater met een vriendin ik ben benieuwd

groetjes

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames

wat is het rustig hier? !

de flame of dance was heel leuk het was een soort river dance met rmb en ierse danse eigenlijk vanalles door elkaar.

groetjes ik ga werken weer woensdag middag kindermiddag

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier zijn inmiddels, keurig op tijd, de duivels aan het doorbreken. Mijn banner zal ik later vandaag wel even aanpassen.

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Joyce, wat een supersh*t gedoe allemaal zeg! En dan ook nog zo'n vervelende uitkomst (ook al weet je het officieel dan nog niet). Maar wat betekent dit nu precies voor jou en jullie kinderwens?

Puck, fijn dat je een gezellige avond hebt gehad! :thumup:
    Randy heeft een New Beetle en we zitten bij een club met mensen die ook een New Beetle hebben. Om de zoveel tijd wordt er dan van alles georganiseerd waar je aan mee kunt doen of naar toe kunt gaan als je dat wil. Is altijd erg gezellig!

He jammer Marlieke, op naar de volgende ronde!

Tuurlijk houden jullie (en wij!) goede hoop Paint! Het gaat heus goedkomen hoor meis! :thumup:

Met mij is alles ok, voel (nog) niet zoveel van eventuele bijwerkingen. Vind alleen de prik wel veel pijn doen en dan vooral het inspuiten van de decapeptyl brand gewoon! Gisteravond toch even een traantje gelaten...
    En ik ben best wel wat pijn gewend sinds ik ms en endometriose heb!

Liefs, Daantje

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) Daantje, om nog maar weer even over toeval te spreken....
    Ik heb een New Beetle cabriootje gehad, helaas ingeruild omdat de kosten daarvoor wel erg hoog waren.
    Maar wat een super autootjes toch?

15. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Wij? toeval? :D :D :D :D :D :D

Randy wil binnenkort ook voor de cabrio gaan, het nieuwste model.
    Zijn zeker superautootjes. Jammer dat je er geen meer hebt, kon je ook lid worden...kan altijd trouwens.
    Ik heb een fotootje in mijn album waar we tegen de auto aanleunen.

Je hebt toch niet ook een opel tigra geha he? Die heb ik nl. ;)

Liefs, Daantje

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha nee die heb ik niet gehad, zal ook even een fotootje uppen ;)

17. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedemorgen .....

Marlieke , nieuwe ronde met nieuwe kansen !
    Blijft natuurlijk wel balen , maar komt tijd komt raad zeggen mijn grootouders altijd....
    Succes deze ronde !

Puck , super dat je zo een leuke avond hebt gehad gister !

Daantje , het betekend voor onze kinderwens dat ik dus eerst een operatie krijg ...
    Wat wij al hadden verwacht dus.
    Alleen weet ik nu niet wat voor operatie het wordt omdat de vorige keer alles met een kijkoperatie ging.
    Nu gaan ze de verklevingen weghalen , het lidtekenweefsel verwijderen èn een hsg doen ...
    De operatie zal dus ook wel langer gaan duren dan neem ik aan .
    Als ik die operatie heb gehad , kunnen we als het goed is er weer vol tegen aan !
    Alleen moet ik als ik pech heb eerst een spiraaltje dragen om te voorkomen dat het opnieuw gaat verkleven (tot de wondjes geheeld zijn).
    Nou ja , we zijn nu al zo lang bezig dat dat er ook nog wel bij kan.
    En als ik erg veel pech heb zal de operatie 2x moeten gebeuren omdat mijn lichaam de operatievloeistof opneemt.
    De vorige x had ik ruim 3 liter in 20 minuten opgenomen en hebben ze de operatie moeten afbreken (anders kon het mij mijn leven kosten).
    Dat is iets waar ze nu ook weer rekening mee moeten gaan houden natuurlijk !
    Dus het hoe en wat is nog helemaal niet bekend , alleen dat ik geopereerd moet worden...
    Maandag hoor ik precies wat de consequenties zijn en wat er allemaal gaat gebeuren.

Groetjes Joyce

18. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Puck, ja kantoormannen zitten er ook de hele dag op. :(
    En ik woon inderdaad zelf op texel.
    Zo te horen een leuke avond gehad, ik houd ook wel van zulke dingen.
    Zo strak als dat altijd gaat, met de opzwepende muziek erbij.

Marlieke , balen meid. Op maar weer naar de volgende ronde. :(

Daantje, als je er na het prikken iets kouds op legt zou dat niet wat helpen tegen het branderige gevoel? Een koude natte washand ofzo?

Mieke, ben je je tas al vol aan het stoppen met zonnebrandcreme en korte broeken? :) Tis hier de hele week al prachtig weer.

Joyce, jeetje je bent voorlopig nog niet klaar met je medische behandelingen geloof ik. Succes ermee.

Ben inmiddels druk aan het lijnen. Ik wil straks op vakantie tuurlijk wel er een beetje appeteitelijk bijlopen en sjeuig op de fotos's staan.
    Heb er al een week opzitten. Qwa gevoel zeg ik ja, het voelt al beter maar de weegschaal maakt me nog niet echt blij hoor.
    Wil ook weer te snel ,maar resultaat geeft altijd weer zo'n leuke oppeper om door te gaan.
    Moet zeggen dat ik er tot nu toe nog weinig moeite mee heb.

19. Hou het kort, drukke dag gehad op jacht geweest voor stacaravan, wauw wat een keus en hoe mooier hoe duurder natuurlijk :rolleyes:

Nog steeds niet ongi en ook geen enkel teken, buikpijn is al 2 dgn voorbij. Pillen waren maar voor 5 dagen, maar vorig jaar duurde het ook bijna 1 week voor het kwam dus ik wacht rustig ](*,) af 8)

LIEFS

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goede avond dames

sophia:hopelijk vind je een leuke betaalbare staancaravan en dan gezellig naar je eigen zin inrichten.
    en laat die duivels maar komen ja moet weer wat geduld hebben.

paint wat voor dieet doe je? en wil je veel afvallen? succes

joyce:spannend hoor of je één of twee keer geopereerd moet worden afwachten tot maandag sterkte

miss daantje : leuk een new beetle hebben jullie er dan ook een bloemetje in staan?

marlieke: balen dat de duivels er weer zijn dikke knuf.

hier even een heel klein dipje. ik heb het gevoel dat ik al heel lang stil sta in het leven al mijn vriendinnen kennissen gaan trouwen hebben of krijgen kinderen en ik sta stil geen huwelijk geen kinderen ik word schijt ziek van die mensen (vadaag weer één) die vragen ben je nog niet zwanger het word onderhand wel een tijd gggrrrrrrr
    ik ben volgend jaar tien jaar open ik was 24 toen ik begon met de kapsalon en ik heb het gevoel dat ik net zo ver ben als toen ja alleen wat ouder en wijzer! ik wil nu al 3 jaar kinderen en mijn geduld staat op dit moment op een laag pitje. sorry voor diegene die al zo lang bezig zijn ik heb zoveel respect voor jullie ik heb eigenlijk niks te klagen met mijn 9 maanden.
    wederom sorry het moest er even uit

Deel Deze Pagina