Goedemorgen dames! Nee soof geen Hästings (die bedoelde je toch), dat zou wel erg duur worden We zijn er trouwens nog niet uit. Het gaat nog tussen drie soorten bedden, een boxspring, een bed met electrisch verstelbare lattenbodem (ligt iets harder en iets minder lekker dan de boxspring) en een superdeluxe electrisch verstelbare boxspring. Jullie raden het al, die laatste ligt en zit natuurlijk het allerbeste, maar is ook twee keer zo duur We moeten er even nog eens goed over praten.... Pooh, leuk hoor nieuwe kleding kopen, draag je de positiekleding al of hangt het nog even in de kast? Hier nog babynieuws...nee, ben nog niet zwanger hoor! We zouden eigenlijk in januari naar de ha gaan hiervoor, door het ongeluk is dat even uitgesteld. We hebben nu afgesproken dat we na de vakantie (we gaan half september) toch echt eens hiervoor naar de ha. Naar welke ha is nog niet duidelijk (we hebben er 3 in de praktijk). We zouden eigenlijk naar eentje gaan, maar de laatste keer (vorige week) kwam ik daar voor mijn klachten en werd niet echt serieus genomen. Ze zei toen dat het allemaal psychisch was en dat het wel vanzelf over zou gaan. En oja, als die kinderwens in vervulling zou gaan, zou ik ook geen pijn meer hebben Daantje, stuur je straks een pb'tje. Ik duim voor je! liefs Hartje1
Jee Hartje en dat noemt zichzelf een huisarts. Het verbaasd me dat veel huisartsen zo reageren en mensen zo afschepen. Echt belachelijjk, je zou eigenlijk een klacht moeten indienen.
Tja, sommige ha...... Vorige week sprak ik degene die mijn werkplek ingesteld heeft (jaja, tussen alle flexibele werkplekken heb ik nu een vaste werkplek gekregen!). Hij zei dat vooral de ha's van de oude stempel deze gedachten er op na houd. Dat maakt ook duidelijk wat voor verschil tussen de een en de andere ha daar heeft gezeten. Het was vorige week echt zo raar daar. Ik moest me echt gaan verantwoorden naar haar toe. En hoe ik er toch bijkwam dat ik een whiplash had, ik had toch geen uitvalsverschijnselen? En waarom ik niet bij een neuroloog was geweest. Tja dat had ik met een andere ha uit die praktijk al lang en breed besproken, dat dat weinig zin had omdat er bij whiplash patienten toch nooit iets uit een scan komt. Van een neuroloog krijg ik dan toch te horen dat er niets is, omdat het niet te bewijzen valt. Brrr.... ik ben zenuwachtig voor volgende week. Dan komt de tegenpartij. Er is me al gewaaschuwd dat als ze een rapport van een onafhankelijk arts willen ik dan het beste naar een pijnarts kan gaan. Die kan aantonen dat ik pijn heb. Ja ja, welkom in de wereld van whiplash
Goedenmorgen dames! *Puck : Ik duim voor je dat het deze keer idd raak is! *Monica : Ik wens je heel veel sterkte! *Soof : Wat leuk! Wij zijn vorig jaar met mijn ouders naar eurodisney geweest, dat was echt super! Enneh... Stukje bij beetje komt die babykamer er wel . *Pooh : Lekker alles op je gemakje doen hoor! *Mieke : Die set is wel heeeeeeeeeeel leuk hoor! Maar de keus moeten jullie echt zelf maken . *Daantje : Ik duim voor je vanmiddag! *Hartje : Een vriendin van ons heeft ook een wiplash en die heeft daar ook superveel problemen mee gehad. Moest idd voor de tegenpartij naar een andere arts om na te laten kijken. Gelukkig is het nu (jaren verder) wel opgelost met de tegenpartij. Wens je erg veel sterkte dus. Als ik iemand vergeten ben dan roep maar... . Hier is het weer ff rustig. Ik zit nog steeds thuis na vorige week woensdag bij de EHBO gezeten te hebben. Het gaat gelukkig een stuk beter nu, maar ik wil dus geen risico nemen om met m'n bruiloft ( 1 maandje nog !) weer zo'n last te hebben van mijn buik. Nu dus ff eerst goed uitzieken. Krijg van de week nog een brief wanneer ik weer terug moet komen en hoop dat ik dan wel een kijkoperatie krijg. Groetjes Angela
HET HARTJE KLOPT!!!!! Heel mooi en ook heel raar om te zien. het is er maar 1 en daar ben ik toch wel erg opgelucht door Ben helemaal niet lekker, volgens mij wordt ik ziek. Heb hoofdpijn, bijna diaree en misselijk. Lijkt op zw-symtomen maar ik weet het zo net nog niet Zometeen naar de kapper, die uitgroei kan echt niet meer! LIEFS
Sofia; Wat geweldig dat alles goed gaat en het hartje klopt, geniet ervan! Hartje; Ongelooflijk wat een verschil tussen de ene of andere arts. Je weet zelf gelukkig heel goed hoe en wat, dus laat maar kletsen. Liefs, Meen
Soof; wat fijn om te horen! Proficiat! Nog 7 nachtjes slapen, dan mag ik ook! Intussen hier nog steeds niet veel klachten. Hele dag een beetje weeig gevoel. En moe moe moe, moet me echt de dag doorslepen. Zit nu alweer te hangen en te hopen dat het snel 18:00 wordt. Het allerergste: heb geen zin meer in chocola ! ! ! (En dan te bedenken dat ik een totale Chocoholic was!)
HE Wannabe! Ik voel me ook zo weeig, vreselijk. Net niet misselijk genoeg om het er een keer uit te gooien. Maar ik denk dat ik ook iets van buikgriep heb, daar lijkt het tenminste ook op! Kan het beste hartige dingen verdragen dus dan neem ik dat maar he! Wat voor werk doe jij , omdat je tot 18.00 uur moet? LIEFS
Werk in het ziekenhuis Hartig gaat hier ook prima, geef mij een zak chips en weg-is-ie! Maar ben ook weer niet zo weeig dat ik niet kan eten. Is maar heel vaag en dat maakt me juist onzeker. (Zo onzeker dat ik zelfs vanochtend opnieuw getest heb, (natuurlijk positief) en me daarna zit af te vragen of het lijntje niet donkerder zou moeten zijn)
He Puck, ik voelde me zo beroerd dat ik afgebeld heb. Nu gaat het een beetje. Ben lekker een pan groentesoep aan het maken, daar zal ik straks wel flink van opknappen denk ik! Wanna, je moet blij zijn dat je je niet zo beroerd voelt! Vergeet nou eens even die alom bekende kwalen meid, niet iedereen heeft ze. Ik ben nu echt niet blij en ik denk dat het ook nog eens een soort buikgriep is! Probeer niet teveel te lezen wat iedereen wel en nietr voelt, volgende week heb je zekerheid! Kop Op! LIEFS
soof gefeliciteerdm et je hartje! mooi moment he?! Wij gaan zo voor intake bij verloskundige. Spannend! hoop smurfje te krijgen te zien, maar weet niet of ze een echo maken! ben rond 2100 thuis, dus dan laat ik wat weten!
he meiden, wanna Ik begrijp dat je je wel onrustig voelt, hopelijk genoeg afleiding dat het snel volgende week is. en ook een opsteker, hier een kennisje dat nog helemaal niet misselijk is geweest. geen zere (.)(.) helemaal niks behalve nu met 7,5 mnd een bolle buik Soof wat goed zo'n mooi kloppend hartje! op naar de volgende echo Puck goed hoor dat je afstand kan nemen, maar we vinden he wel gezellig als je hier nog komt hoor enne ik duim ook voor jou nu op het bankje hartje wat een gedoe weer zeg. kop op hoor het gaat nu net zo goed met je. Daantje hoe was het vandaag? Hier nog maar afwachten en klussen natuurlijk mijn temp is nog laag en ovu test positief ik verwacht vandaag eisprong want ik ben mijn "volle" gevoel een beetje kwijt we zullen zien hoe de temp is morgenochtend
net terug van intake gesprek. Was leuk gesprek. Over beetje bloed van vorige week moet ik me geen zorgen maken. Kan vaker gebeuren door niesen, hoesten, sex etc. Over 4 weken terug! Helaas geen echo gemaakt, maar donderdag gaan we toch naar de gyn.