Hee, Heb heerlijk uitgeslapen, voel me een stuk beter vandaag, gelukkig! Zit me nu wel af te vragen waarom ik de laatste dagen zo emotioneel ben (zat gister met de sluitingsceremonie van de olympische spelen zelfs te huilen ), maar ik gooi het er nu nog maar even op dat ik teveel stress heb. Iedereen bedankt voor jullie begrip, voel me soms zo egoistisch, maar jullie begrijpen mijn gevoelens, heel fijn! Soof: Hoe gaat het met je misselijkheid? Ik kan je verder geen tips geven wat wel/niet helpt, weet wel dat de hele dag door kleine beetjes eten kan helpen. Angela: Ik vind persoonlijk de taartplateaus van BLOND erg leuk, maar zijn wel duur. Misschien kan je grote schalen/ borden enz. kopen en die in de sfeer van BLOND beschilderen, iets met duifjes/ hartjes enz.? Je kan daar poseleinverf voor gebruiken, is te koop bij pipoos. T'is maar een idee. Mieke: Als het bij mij zover is vrees ik dat ik ook helemaal los ga op de babyspullen enzo, lijkt me heerlijk om daar me geld aan uit geven, geniet ervan! Maine en Simi: Succes met wachten, ik die gezellig met jullie mee! Puck: Balen zeg, vooral nu je er zo'n goed gevoel over had. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden...heel irritant. Zico: Geniet van je mooie buik! Daantje: hoe gaat het met je? Nou, ik ga zo maar eens strijken/ stofzuigen en andere saaie klusjes doen in huis. DDDOOOEEEGGG
GOEDEMORGEN Hier is de innige omhelzing met de pot nu begonnen, afschuwelijk. Ik stik van de honger maar zodra ik iets eet wordt ik weer misselijk. Fijn is dat! Voel me af en toe echt vresellijk zielig en dan kan ik echt niet denken dat het voor het goede doel is en diegene die dat dan zegt die kan ik wel wurgen Maar goed als die bui weer over is relativeer ik maar weer. @PUCK: Jammer meid, ik hoop dat het voor jou ook niet lang meer zal duren! @ZUSJE: Alles wat heel vies is ga ik echt niet eten, dit is al erg genoeg! Vandaag gaat het echt slecht en dan moet ik ook nog eens werken........ LIEFS
whaaaaaaaaa hier zijn jullie...dacht al effe dat ik jullie"kwijt was". Effe het laatste nieuws uit Zweden. Alles gaat goed. geen bloed meer gehad. Was wel bang om te vliegen maar het ging oke. Merk wel dat ik last van mn liezen heb met lang zitten, helemaal in de auto of vliegtuig. Vrijdag komen we thuis...doeg doeg
He ladies! laatste paar dagen hier weinig geweest (geprobeerd alles een beetje van me af te zetten) Heerlijk weekendje weg geweest met vrienden, was ook leuk en goede afleiding. Vorige week de hele week flink misselijk geweest en zelfs twee keer overgegeven. Kwam voor mij als een welkome bevestiging (maar mocht wel wat minder ) Nu sinds twee dagen weer helemaal weg. Niet misselijk meer. Moet mezelf weer ernstig toespreken om niet te gaan stressen. Morgenvroeg intake VK en eerste echo. Zoooo spannend! Aaaargh, hoop dat ik vannacht nog een beetje kan slapen!
Wanna da's spannend! Ik duim voor je dat alles goed is. Duimen jullie daarna dat het voor mij goed gaat? Tegenpartij komt op bezoek Vind het erg spannend allemaal. Ook weer vooruitgang, deze week maar liefst al 3 keer naar mijn werk toe.
Goedenmorgen dames! Pff... ik was jullie 'kwijt' haha! Gevonden weer dus . -Hartje: Succes! -Wanna: En? Hoe was het? -Pooh: Geweldig nieuws, tot vrijdag! -Soof: Ik duim voor je dat je misselijkheid iig dragelijk word! -Mb: Ja die vind ik ook leuk, maar geld is op he . Mannetje is nu zelf 1 aan het maken. Het word een onderblad in de vorm van een wolk, dan staanders erop met plateaus. Op het hoogste plateau komt dan een duivenpaar op een stokje . Als hij klaar is zal ik een foto maken! -Mieke: Ik hoop dat mijn tijd ook snel komt dat ik babyspulletjes mag gaan kopen ! Heerlijk lijkt me dat. -Daantje: Hoe voel je je, heb je er een beetje een goed gevoel over? Hier is alles rustig. TE RUSTIG naar mijn idee. Mijn eerste cyclus was 21 dagen zoals jullie weten. Nu hadden wij daar dus rekening mee gehouden (rubber in vruchtbare periode). Alleen... nu had ik dus afgelopen vrijdag ongie moeten worden. Ik voel wel al sinds vrijdag ongiekrampen, maar tot op heden dus nog geen ongie te bekennen ? Hier word ik dus gek van. Aangezien ik dus al buikklachten heb sinds febr. ga ik dus nu weer steeds meer denken dat 't misschien iets aan mijn eierstokken is ofzo . Pff... Moet denk ik gewoon ff afwachten. Iig volgende week vrijdag naar de interne poli voor een afspraak. Zal het dan iig uitspreken als ik nog niet ongie geworden ben... Groetjes Angela
Jeeeeeetje, heb me echt een ongeluk gezocht zeg! Daar zijn we weeeeerrr! Moderators, zou best fijn zijn als jullie even de moeite nemen om kenbaar te maken dat er iets verandert! Wanna, ik duim voor je dat je vandaag een supergoede echo hebt! Laat je het even weten? Angela, ik hoop ook dat je snel leuke babykleertjes kan gaan uitzoeken maar dan moet je buik wel in orde zijn meis! Succes volgende week! Heel veel succes Hartje! Fijn dat alles goed gaat Pooh...IN ZWEEEEDEN! Soof, balen dat je zo supermisselijk bent maar....(oh nee, dat zal ik dan maar niet zeggen ivm een eventuele wurging) Met mij gaat alles goed (dank je Angela en mb01 ) , ben heeeel moe, voel mijn buik steeds (rommelen en steekjes), de ene keer zeg ik tegen Randy:"ik ga ongesteld worden" dan weer: "ik ben volgens mij zwanger! Voel me wel net zoals 2 jaar geleden toen ik zwanger was maar ja, dat zegt niet alles! Kan niet anders doen dan wachten! Nog 1 weekje en dan mag ik testen (als ik niet ongesteld ben geworden)! Voel me wel heel positief! Liefs, Daantje
Succes daantje, mijn duimen draaien ook volop voor jou! Enne... heb me vannacht ook een ongeluk gezocht, was idd wel handig geweest als er iets over vermeld werd!
Hee, Dus we zijn nu een club geworden, de club van 30+, gezellig! Daantje: Spannend, spannend, maar het klinkt allemaal heeeel goed! Wanna: Hoe was de echo?, hoop voor je dat dit je onzekerheid wegneemt. Hartje: Voor jou dus een spannend weekje, wel fijn dat je weer aan het werk bent. Angela: Leuk dat je mannetje creatief aan de slag is voor die taarten!, ben benieuwd naar die foto. Balen dat je nog niet ongi bent geworden, die onzekerheid is ook maar niets. Bij mij zit de klusperiode er nu echt op. Dit keer heeeel ruim gerekend zodat mis schieten bijna onmogelijk is (voor mijn gevoel dan). Als het toch niet raak is ga ik met ovu-testen aan de slag, want ruim 2 weken om de dag klussen hou ik niet maanden lang vol. En nu dus wachten, wachten, wachten..lang leve mijn 40 dagen durende cyclus. DDOOOEEEGGG
Dames, hoe zo waren jullie ons kwijt, ik krijg gewoon een email dat er weer iemand iets geschreven heeft hihihih @DAANTJE: Oh meid wat spannend zeg! Ik leef helemaal mee en zit enorm voor je te duimen! @HARTJE: Hoe is het gegaan? Waarom kwamen ze eigenlijk langs? @MB01: Succes met de wachtbank @ANGELA: Succes hoor, ik zou als ik jou was iig niet te lang "aan modderen"..... STERKTE @ALL! HIer gaat het vandaag weer wat beter, ben rustig opgestaan met eerst een banaan achter de kiezen. Vannacht 3x eruit geweest om te plassen en dan heb ik zo'n vieze smaak in de mond daar wordt je wel misselijk van. Dus vannacht heb ik dus steeds wat tandpasta in mijn mond gedaan en dat hielp wel. Lekker fris. Nu wat last van mijn darmen maar misselijkheid is draaglijk. Zometeen ga ik kennis maken bij een naaicursus die ik wil gaan doen. Heb altijd gezegd dat als ik zwanger ben dat ik dan wil leren naaien.... Ja dat andere naaien weet ik nu wel hoe dat moet 8) hihih Ik ben benieuwd! LIEFS
"soof, die vieze smaak herken ik wel. soort metyaal smaak ofzzo, beetje bitter. Be blij dat je de wc pot niet meer omarmt hebt! Hier erg moe, weet niet of mn schoonvader nog plannen heeft vandaag. Hij is nu aan het werk. Heb wat tijdschriften gelezen net en nu zijn vadr en zoon pannekoeken aan het bakken. Heb erg veel last van buikpijn met poepen en mn darmen in het algemeen en niet te vergeten mn liezen!ah,lijk wel een oude zeur! "wanna, komt goed meid. Ik hou je in de gaten! Je zult echt wel een knmipperend hartje zien...zo mooi! "daantje, duimduimduim!
POOH! Dat heb ik nou ook, het gevoel dat je een oude zeur bent. Vreselijk! Ik zit te brullen om alles en niets en heb echt nergens zin in. ROZE WOLK, AMMEHOULA Maar goed we tellen af............. pffff LIEFS
Hoi meiden, Ik was jullie ook kwijt hoor :s jammer dat we dan ineens anders ingedeeld zijn. Gelukkig weer gevonden Wanna hoe was het vandaag? Sorry rest beetje druk liefs, simi
Zo, ik heb ons zojuist aangemeld op het kinderdagverblijf, het is toch niet te geloven dat dat nu al moet! Pff fijn wonen in een grote stad! LIEFS
Hoi hoi, even een klein berichtje dan van mij. Ben nu echt heel moe, was een heftig dagje vandaag. Tegenpartij dus geweest om te kijken hoe het nu met me gaat. Hij wilde veel dingen tot in detail weten, zelfs mijn cv kwam nog ter sprake Misschien krijgen we wel huishoudelijke hulp vergoed, maar dat is nog niet zeker. Hij zou het in ieder geval meenemen in zijn verslag. Zo, nu is het echt hier helemaal op, dus ga jullie voor vandaag even verlaten. Kom morgen wel even om de hoek kijken en even zien hoe het met jullie gaat. Wanna: hoe is het gegaan vandaag? Mieke: succes van de week bij de vk! groetjes Hartje1
@All: even snel, want ben nog hartstikke druk op mijn werk. Maar . De echo was goed vanochtend! Hebben inderdaad een mooi knipperend hartje gezien en kindje lag qua groei goed op schema. Ik was zo gespannen dat ik daar echt heb liggen brullen De VK merkte ook wel dat ik erg zenuwachtig was. (Aan het plaatje te zien heeft ze expres aan de ruime kant gemeten om niet te krap uit te komen ) Gelukkig mag ik nu eventjes elke twee weken komen om even snel te kijken of alles nog oke is, vind ik wel heel fijn. Begin er zowaar langzamerhand in te geloven