30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Wat een heerlijk weer gister zeg!, en ik kijk nu naar buiten en t'is helemaal grijs. :( Nou ja, ik zit toch de hele dag binnen ivm de verhuizing op mijn werk. Vandaag alles inpakken, hoop werk.

daantje: spannend, spannend, we blijven duimen.

Pooh: hoe bevalt je badkamer?

Lusie: gefeliciteerd!

Simi: En, al ongi geworden? Of kan ik jou ook feliciteren?

En ik kan me ook aansluiten bij de wisselingen in het humeur. Ik kan om een kleinigheid ineens boos worden, dat ik bij mezelf ook al denk "oei, dat was iets te fel :oops: ". Ik hoop dat dit door mijn hormonen komt, maar kan ook net zo goed de verhuisstess zijn :( .

Dames, werkze !

2. Goedemorgen.

Zolangerzamherhand steeds meer vrije tijd. De afgelopen 3 weken hebben we behoorlijk gebikkeld om de bovenverdieping af te krijgen (schilderen en laminaat leggen). De laatste week werd het wel behoorljk zwaar, maar het ligt er en ik ben er zo ontzettend blij mee!
    Nu weer wat meer tijd om hier mee te lezen en te beppen.

Daantje, spannend hoor! Ik ga voor je duimen.

Wanna, balen van de misselijkheid, maar wel een goed teken toch?

Lusie, gefeliciteerd.

En voor de rest van de meiden: hopenlijk gaan de zwangerschappen goed of mogen jullie snel plaatsnemen op de roze wolkjes.

3. GOEDEMORGEN!

Ik ben weer aan het werk al is het niet van harte. Ik voel me echt beroerd, ik moest natuurllijk vroeg opstaan dus daar was mijn lijf het niet mee eens!

LUSIE! GEFELICITEERD! Geniet ervan meid!

DAANTJE! Het wordt spannend meid, niet te veel ruzie maken hoor! :)

ALL! Fijne dag nog!

LIEFS

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

sophia: balen dat je zo misselijk bent hopelijk is het snel over! moet je vandaag bij ons in het dorp werken? ik moet namelik even naar de bobo!

caro: hard gewerkt zo te lezen lekker in de rotzooi gezeten.

miss daantje: spannend hoor nog twee dagen ik duim nog steeds ondank dat ik hier bijna niet meer ben!

mb01: succes met de verhuizing op je werk. ja daar kun je flink chagerijnig van worden.

poohbear: lekker rustig aan doen ik lees dat je aen toe bleodverlis hebt gehad ik kan me voorstellen dat je zwaar in spanning zit voor de twaalf weken grens.

mieke fijne vakantie en je hebt een mooie echo foto in je album staan superrrrrrrr

hier alles ok er is een zware last van me afgevallen ik heb vorige week maandag het ziekenhuis gebeld en alles uitgelegd ik had namelijk nu twee weken spotting met bleod gehad en normaal ben ik maar 2á3 dagen ongie en een paar dagen bruin van te voren. ik was bang dat het weer niet goed was met mijn uitstrijkje.
    ik mag nu voor bijde naar de gyn voor onze kinderwens en voor mijn controle.
    ik kreeg allerlij formulieren thuis gestuurd die we samen in moeten vullen
    we kunnen nu kiezen voor een langzame of snelle behandeling heeft iemand hier ervaring mee?

morgen nacht gaan we op vakantie naar gran canaria eindelijk ik ben er zwaar aan toe en dat ook nog eens precies in mijn vruchtbare dagen.
    hopelijk geeft dit wat meer rust!

groetjes

5. He Puck, nee voorlopig zit ik gewoon op mijn stekkie in de grote stad! Mag je naar het grote zh in die stad vlak bij ons hihihihihihi, daar loop ik ook bij de biometrie en die zijn echt super aardig!

Geniet iig van je vakantie en ontspan maar eens lekker. Nergens aan denken en zo is het Mieke ook gelukt hihiihih

HAVE FUN

LIEFS

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, fijn zeg dat jullie naar het ziekenhuis mogen, valt er idd een last van je af!
    Ik heb geen idee tussen het verschil snel/langzaam.
    Kunnen ze je daar niet nog even over informeren?

Enne, vakantie doet wonderen, bij ons ook. Dus misschien bij jullie ook.
    Gewoon gezellig doen en lekker ontspannen aan de klus.

Hele fijne vakantie en geniet er van!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, voel nog niets bewegen hoor!
    Enne niet echt last van mijn banden, tenminste volgens mij is dat ook nog eens verschillend op te vatten.
    Na het avondeten wel ontzettend harde buik.

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mieke

snel: meteen onderzoeken en dan afspraak maken voor uitslag
    langzaam: eerst info gesprek daarna een afspraak maken voor onderzoek en dan een afspraak voor uitslag.

we gaan voor langzaam ik wil eerst weten wat ze allemaal gaan doen.
    we hebben nu toch al geduld gehad dan kan dit er ook nog wel bij.

groetjes

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aha, dan hebben wij vorig jaar de snelle gehad denk ik.

Meteen gesprek en uitgebreid vragenvuur, inwendig onderzoek gehad en mannetje zijn zwemmers ingeleverd en daarna uitslag.
    Was toch ook wel fijn aangezien er bij ons niets aan de hand bleek en we gewoon weer verder konden.

Sterkte en nogmaals fijne vakantie.
    Knop op nul!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo effe uitpuffen. De babykamer is "schoon". Er moet nog een bureau en computers naar zolder...maar het verbouwingsstof is weg!
    Ben bek af!
    Nu effe wat eten, liggen en dan douchen...want ik voel me vies!

puck, fijne vakantie...bij ons zorgde het ook voor een goede ontspanning, de ronde gelijk na de vakantie was ik zwanger!

11. Pooh, jij doet gewoon teveel hoor! Foei doe nu maar eens even rustig aan! Zeker met die bloedingen die jij hebt, luister naar je lichaam meis!

LIEFS

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    i know...ben benieuwd hoe het werken gaat van de week....
    Maar ik ga wel steeds effe een half uurtje liggen hoor...tis niet dat ik zware dingen til en aan 1 stuk door ga.
    Die computers en bureau mag vriendlief doen, daar kom ik niet aan!

13. Dan is het goed, ik voel gelijk als ik teveel doe dat het vanonderen trekt en steekt, nou ik stop echt accuut. Aan mijn lijf geen pollonaise hihihih

Over 7 maanden kan ik me weer uitleven.

Wij gaan trouwens vanaf morgen weer stijldansen, ben zo benieuwd! Mijn man heeft tot 9 jaar geleden zelf les gegeven en wedstijden gedanst en ik heb keurig tijdens de opvoeding tot zilver 1 gedanst! Nou gaan we daar weer beginnen, morgen krijgen we 1 uur prive-les om te kijken wat we samen kunnen!
    Heb er helemaal zin in!

LIEFS

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk samen dansen! de mijne kan de polonaise, maar verder niets...HIj WEIGERT te dansen, alleen bijn concerten kan ie springen,hahahah!

Ja ikm erk dat ook snel hoor, trekjes, steekjes als ik teveel doe. En dan stop ik ook. Als ik lig ontspant alles weer en kan ik na 20-30 minuten er weer even tegenaan.

Heb net de huisarts en de apotheek ingelicht, dus die weten nu ook dat ik zwanger ben! Dacht leuk in info pakketje meet ekrijgen, maar niets...niet eens een gefeliciteerd van de assistente... NOU.....

15. Nou dat vind ik ook raar, een felicitatie op zijn minst toch... stomme doos hahaha

Ach ja ik wordt hier wel gedwongen dat ik rustig doe anders gaat er van binnen vanalles protesteren en daar heb ik al helemaal geen zin in!
    Ik eet nu echt ieder uur een boterham of iets dergelijks en dat helpt heel goed,maar sjee man het valt niet mee om dat vol te houden. Iedere keer op de klok kijken en dan oh ja ik moet iets eten hahahahah
    Maar goed het helpt! In de ochtend het meeste last.

Manlief is dus heel erg gedreven met dansen en als we op feestjes zijn sleept ie me van hot naar her over de vloer, maar om dat hij dan wil uitblinken sla ik een flater want ik kan hem niet altijd bijhouden. Behalve met de salsa of merengue dat gaat meestal wel goed. Snapt niemand iets van en dan valt het niet op hahahahahah
    Dus is bijna noodzaskelijk dat we gaan stijldanesen, zo kunnen we als 1 dansen AHUM :rolleyes:

LIEFS

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahahaahah, ik kom niet meer bij en zie het helemaal voor me! Geweldig!

Doe rustig aan he...ben blij dat je een soort van trucje hebt ontdekt om toch te blijven eten!

doeg doeg!

17. IK OOK! :)

Doei Doei!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Soof dansen! Mijn mannetje is ook altijd wel te porren voor een dansje.
    Geen stijldansen hoor, gewoon swingen, hahaha.

Pooh, jeempie alweer bezig met de babykamer.
    Hier nog niets mee gedaan hoor, komt na de vakantie wel en nadat we de 20 weken echo hebben gehad, dan weten we of het een jongen of een meid is.
    Wel zo handig.
    De wandelwagen is wel al zo goed als uitgekozen, moet alleen nog even echt gaan bestellen!
    Het wordt een Mutsy 4Rider single Spoke Next in chocolade bruin.

19. Dat is een mooie Mieke, zoiets willen wij ook. Iig met 4 wielen en niet van die kleintjes, het moet camping/bosproof zijn :)

Wanneer ga je op vakantie en waar naartoe?

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sandor is bijna 2 meter en bij de Mutsy is de bak lekker hoog en de stang goed verstelbaar en heeft een leren grip.
    En idd 4 wielen en super wentbaar, helemaal toppie dus.
    We hebben gelijk (bijna) alle accessoires er maar bij gekozen.
    Moedertje lief gaat hem voor ons kopen tijdens de mama mazzeldagen bij de prenatal (18-20 sept) dan krijgen we 20% korting.
    Scheelt toch, dan koopt ze ook gelijk een maxicosi er bij.

We gaan naar Griekenland zeilen leren en zelf zeilen.

Deel Deze Pagina