Puck; Ik snap goed wat je bedoelt hoor! Ook ik heb er regelmatig moeite mee dat het allemaal nog niet lukt. Het geluk van andere die voor jou gevoel 'gewoon' zwanger raken is dan erg moeilijk! Een dikke knuffel van mij. Liefs Meen
he meiden, kom nog net effe afscheid nemen voor een weekje, vannacht om 4.00 u worden we opgehaald en vertrekken we naar egypte
Wij hebben er wel 2 in staan Puck! Je gevoelens gewoon uiten en je er niet voor schamen hoor meis. Misschien ben je 'pas' 9 maanden bezig maar dat is niet waar het om gaat. Het gaat er niet om dat we ons met elkaar vergelijken om te kunnen zeggen: die heeft het erger of die heeft ergens meer recht op of die mag wel klagen en die niet. Het gaat erom dat we elkaar hier steunen en proberen te begrijpen of in elk geval elkaar respecteren. Jouw gevoelens zijn jouw gevoelens en de mijne die van mij maar ze zijn allebei EVENVEEL waard! Dus een DIKKE KNUFFEL van mij! Liefs, Daantje
GOEDEMORGEN! Goed nieuws hier, de zijn er! Fijn he dat je daar ook gewoon blij mee kan zijn hahahaha En we gaan voor onze stahut 8) op de campong YEAH Dit weekend gaan we alles bespreken daar! Het gaat nog eens helemaal goed komen met mij hihihih en ik ga positieviteit uitstralen naar het huis dat verkocht moet worden van mijn moeder. Dus moet gaan helpen voor een spoedig verloop! LIEFS SOPHIA
Sophia, wat heerlijk dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Lekker genieten, gefeliciteerd! Enne, idd het ene moment kun je er erg blij mee zijn en het andere moment vervloek je die duivels Ik hoop erg voor jullie dat de clomid goed z'n werk gaat doen. Puck, klagen mag hier altijd hoor, ook al gaat de tijd snel, vwb je wens gaat de tijd langzaam en lijkt het eeuwig te duren. We hebben allemaal zo af en toe onze dipjes. Paint, hihihi velen vroegen zich af wat een fonteinsnol is, niet zo gek met zo'n naam! Tas is nog niet gepakt, alhoewel wel in mijn koppie hoor! Nu schijnt er toch wat meer regen te zijn voorspeldt, bah! Kun jij die even wegsturen!
He Mieke! Thanxx Ach ik ben vandaag helemaal in mijn element, heb gewoon erg goede zin hihihiihih Een nieuw begin is gemaakt dus vergeten we de rest maar weer even, er zijn ergere dingen in het leven! LIEFS
Ja dat is zo, en zo saampjes leuke dingen doen en dit soort plannen maken en te kunnen realiseren is natuurlijk ook super!
Zo bijna een domper op mijn vrolijke dag. Krijg ik een mail van mijn zwager, hoop dure taal over geld en huis en dat ik niet genoeg interesse toon. Nou effe verontwaardig, effe afgekoeld en een slijmmail terug geschreven waar ik anders een heel heftig antwoord op zou hebben gegeven met die K*Topmerkingen van hun.... Zo is het er toch even uit Heb er lang over gedaan om af te koelen. Maar het is gelukt, heb ze duidelijk gemaakt dat ik met niet op mijn plaats voel om me overal mee te bemoeien omdat ik al 2/3 jaar geen contact meer had met hun en mijn moeder. Dat is toch ook zo, ik heb wettelijk recht op die erfenis maar ik wil niet als een aasgier overkomen! Ach ja de ijdele hoop dat er iets veranderen zou nu mijn moeder dood is had ik al opgegeven en ik ben heel erg blij als alles straks achter de rug is! LIEFS
hee wat leuk, ik ook je bent trouwens de noordkroon vergeten, is ook leuk met kindjes. maar volgens mij word het van het weekend gewoon strandweer.
Jemig Soof het lijkt wel nooit op te houden. Balen hoor dat het zo moet gaan allemaal, idd alsof jij er geen recht op zou hebben. Sterkte en klaag maar lekker, dan is het er maar uit. x
Hela Hola! Eventjes vertellen dat ik een nieuwe website heb. Hij is nog niet af maar je kunt al een kijkje nemen als je dat wil (en een berichtje achterlaten in het gastenboek ) Klik op mijn banner! Zo, wij gaan lekker sporten en dan vanavond weer de spuit erin (he lekker! =P~ :^o ) Liefs, Daaaaaantje
Hmm Daantje moet me aanmelden of zo? Nou sport ze en spuit ze Ik ga vanavond even langs vriendinnetje, die is opgenomen in de jellinek kliniek. Heb jullie tijd geleden verteld dat ze zo in de put zat en ook opgenomen was op psych. afdeling. Nu voor de drank. Hoop dat het snel over is allemaal. Zou wel fijn zijn voor man en kids. x
mieke: ik wens jou een heel fijn weekend op texel geniet er van! vervelend van je vriendin hopelijk word ze weer snel beter. sophia: geweldig dat het door gaat spannend hoor ik kom zeker langs gefietst of ik met binnenkort zwanger worden dan denk ik dat ik niet meer kan wielrennen! mis daantje: ja ook ik moet me aanmelden! heb je lekker gesport? pump? met lekker veel gewicht dan kun je morgen niet meer lopen! dank je wel voor alle berichtjes het zonnetje scheen vandaag dan voel je je inderdaad beter vandaag weer iemand die vroeg waar mijn kinderen bleven maar ik kon er vandaag beter mee omgaan! ik heb het wederom erg druk de solicitante van morgen heeft afgebeld ze had een baan aangeboden gekregen dichter bij huis! sophia ken jij geen leuke kapster? morgen werken naar de masseur en naar een verjaardag! vandaag was er iets heel vervelends gebeurd op het werk er kwam een klant (die was wel eens eerder geweest) met een hele dikke bibs nu hebben wij best grote stoelen maar het paste niet meer ze kwam er met geen mogelijkheid in! vreselijk het was heel vervelend voor die mevr (ok het was ook wel een héééle dikke bibs) we hebben een keuken stoel moeten pakken en haar voorover in de wasbak gewassen! was erg zielig voor die mevr! we hebben veel dikkere klanten maar dit was nog nooit gebeurd in al die jaren! groetjes
Dank je Puck, heb er erg veel zin in! 8) Ach wat naar voor die mevrouw, wordt ze zo geconfronteerd met haar eigen dikke bips Vriendiinetje gaat er helemaal voor! hoop dat ze het volhoudt. Mannetje was meegegaan, lief van hem. Vind het ook zo sneu voor haar, ze treft het gewoon niet. Zo erg, je verwacht of hoopt op wat steun van je ouders, maar haar moeder is altijd zo met zichzelf bezig, dit is wat ze haar dochter smste. Ben een beetje teleurgesteld dat je me niet even gebeld hebt om mij een fijne vakantie te wensen, je zal wel in die kliniek zitten... Maar we hebben het fijn (in Putten), mooi huisje blablabla. Toen heeft mijn vriendinnetje terug gesmst, fijn dat jullie een mooi huisje hebben, ik heb hier een hele mooi kamer! Trusten!
Gefeliciteerd Sophia met de caravan. Dat jullie maar veel plezier daar mogen beleven. Puck; Jee vervelend zeg voor die vrouw. Die kon wel door de grond zakken denk ik. Wel heel goed opgelost zo. Zico; Fijne vakantie. Mieke; veel plezier op Texel! Niet te geloven wat je vriendin van haar moeder te horen krijgt. Sta met mijn oren te klapperen.
He meisjes, Hier even een egoberichtje van een nachtspookje Wij gaan er zo vandoor dus ik zie jullie volgende week weer. Niet weeer een nieuw topic beginnen he? liefs, simi
Rise and Shine meisjes! Ik wil jullie even bedanken voor de lieve berichtjes die jullie op mijn nieuwe site hebben achtergelaten. Ik ga er helemaal van blozen! Mieke, heel veel plezier op Texel! Geniet ze! Simi, ik heb vast iets gemist maar waar ben je naar toe? Ik wens je in elk geval ook heel veel plezier meis! Zico is ook al lekker weg! Wat doen wij hier eigenlijk nog?! :x Ooooohhh Puck wat erg zeg zoiets, laat het dan ook niet zo ver komen zou ik zeggen... Ik hoop echt dat je snel een goede nieuwe kapster vind joh, duurt nu al een tijdje he?! Liefs, Daantje