30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Yinthe, welkom en ontzettend gefeliciteerd!
    Leuk dat je bij ons 30-ers komt kletsen.

Joyce, balen zeg.... :evil:

2. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Daantje , ze zeggen geen bloed is moed .
    En Jetje heeft ook met 11 dagen overtijd pas posi getest ....
    Maar ik ga er gewoon vanuit dat die test gelijk heeft hoor .
    Wie weet is mijn cyclus gewoon helemaal in de war na die operatie en het verwijderen van die spiraal .

Yintle , welkom en gefeliciteerd !

Groetjes Joyce

*nog altijd geen :evil: te bekennen*

3. WEEKEND! :D

Yinthe, gefeliciteerd en welkom!

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lieve lieve schatten!

Durf mezelf hier bijna niet meer te vertonen na al die maanden van afwezigheid :oops:
    Maar ik moest even hier kijken en nu weet ik waarom!

Lieve Daantje, van harte gefelicizwanger!!!

Ik schoot er gewoon helemaal van vol... \:D/ Ben zo waanzinnig blij voor jullie!

Zo, mijn dag is weer helemaal goed :) Kan met een gerust hart bevallen nu ;)

Dag lieffies! Hopelijk met iedereen alles goed! Kus!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden, wij gaan lekker van onze vakantie genieten.
    Genieten jullie hier van het zwanger zijn, jullie beepjes en als ik terug ben wil ik weer roze zien hoor!

Naat, sorry vergeten te vertellen van Daantje!
    Enne rustig aan doen jij hoor.

Caro jij ook een fijne vakantie.

Tot over 2 weekjes.

8)

6. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Een hele fijne vakantie Mieke!
    Geniet ervan!

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    goede morgen dames

bedankt voor je jullie felicitaties :D . nou ik zit hier alweer beneden. ik verga om half 7 van de honger. ik ga meestal om 9 uur naar bed dan ben ik doodop en dan moet ik om een uurof 6 /half 7 dringend een grote boodschap doen ( dat moet 3keer op een dag en als dat mijn ochtendziekte is dan teken ik ervoor hoor ) affijn dan heb ik dus altijd zo'n honger maar eten dat lukt niet zo geweldig. dus heb ik volkoren ontbijtkoek gekocht en goeie morgen drink ontbijt. allebei met extra vezels en dan neem ikdaar een kleinbeetje van en dan neem ik om 10 uur of 11 uur gewoon weer wat te eten. en zo gaat het vrij goed allemaal eigenlijk. ik ben zooooo bang voor overgeven ( van kinds af aan al ) dus ik hoop met hart en ziel dat dat me bespaard blijft.

ik wens iedereen een fijne zaterdag. hier is het kermis. ik loop wel mee maar ik heb gezegd dat ik nergens inga dit jaar :confused:

groetjes yinte

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom yinthe, en een dikke felicitatie! Hoe oud zijn je andere kinderen? En hoe vinden ze het, of weten ze het nog niet?

Hier alles goed! Vandaag 12 weken zwanger! echt super!
    We gaan het dus vanmiddag vieren bij Ikea...weet nog niet of we echt wat gaan kopen, maar we gaan in ieder geval kijken wat er te koop is. En een hapje eten natuurlijk!
    21 september gaan we naar een vriendin van me die een heleboel spullen voor me heeft die we als we willen over kunnen nemen. Dus teveel kopen wil ik nog niet!

Fijn weekend allemaal en sorry dat ik effe niet zo veel hier was. Het was neit zo'n gezellige week op mn werk en dat kostte me veel energie, met als resultaat dat ik vroeg op de bank lag te slapen!

9. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee dames,

Moet nog even bijlezen, dus nu alleen even een ego-berichtje. :oops:

Gister een drukke dag op mijn werk, de laatste loodjes van de verhuizing. Ik voelde me alles behalve goed, liep daar echt op mijn tandvlees.
    Bij het opstaan was ik al duizelig, en in de loop van de dag kreeg ik een lichte hoofdpijn en was bij vlagen misselijk. Iedereen zat bij de lunch aan de sauzijsenbroodjes, maar alleen bij het idee daaraan draait mijn maag zich al om. :sick:
    Eenmaal thuis stortte ik in, ik was zo ontzettend moe. Wilde ook niets eten, alleen een stukje zalm op en wat druiven. En ik wilde alleen nog maar een warme douche en mijn bed.
    Nu gelukkig geen hoofdpijn meer en ben ook niet misselijk, maar mijn borsten doen pijn aan de zijkant en af en toe van die steekjes in mijn onderbuik.
    Dus.....komt mijn ongi eraan of zou het toch..... :-k
    Ik ben zo bang dat ik mezelf zwanger "denk", en dat ik weer teleurgesteld wordt. :(

Fijn weekend allemaal!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh mb01...dat is het irritante, want het gevoel lijkt wel op elkaar!
    Maar toch moet ik zeggen dat het iets anders voelde (bij mij dan) toen het raak was.
    Normaal begon een ik een dag of 3 van te voren met bruin verlies...en dat kwam nu niet.
    En vanaf dag 9 na de eisprong had ik kriebletjes, trekjes ,soort spierpijn heel laaag onder in mn buik, achter mn schaambeen.

Maar ook dat verschilt geloof ik bij iedereen.
    Het enige wat je kint doen is afwachten of testen...wanneer wil je dat doen?

Succes met afwachten!

11. He dames, effe kort.

Ik voel me echt vreselijk beroerd, het overgeven in de ochtend eist echt zijn tol, ben nu op het werk en moet tot 13 uur. Daarna m'n bed in en ik denk er pas maandag uit te komen :rolleyes:

GIsteren hadden we concert Gloria Estefan, was echt heel erg leuk. We waren best wel op tijd thuis, maar het mocht niet baten.....

LIEFS

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zeg soof, kan je niet aan je huisarts vragen om Emesafene tabletten/zetpillen. Dit kan toch niet zo langer!
    Je moet wel oppassen dat je niet uitdroogd hoor!

13. Ja maar het is alleen maar in de ochtend en de rest van de dag hou ik alles wel binnen. En ik heb ontdekt dat ik nu heel goed jus d'orange kan verdragen en dat drink ik best veel (daar werd ik voorheen altijd misselijk van :rolleyes: ). Water moet ik van kokhalzen :confused: . De gyn heeft me iets voor de maag gegeven en dat helpt wel tegen het maagzuur, maar 's-morgens komt er gewoon alleen maar slijm uit. Maar omdat dat zo minimaal is kost het vreselijk veel energie. Heb net een boterham op en dat lukt dan wel.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooh ,oke, dacht dat je de hele dag in omhelzing met de wc pot lag!
    Sinasappelsap, daar zou ik juist het zuur van krijgen ,hahahha!

fijn weekend...wij gaan nu naar Ikea!

15. SHOP ZE!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou we hebben een geweldige commode (lekker hoog, want we zijn 1.85 en 1.98 lang), een badcape, een boxkleed, een lamp en een leuke luchtballon met beestjes in het mandje...allemaal bij Ikea vandaan!
    Ben helemaal blij! Was wel "gek" om voor het eerst voor de kleine te gaan shoppen...maar ook zooooo leuk!

Ga nu slapen, papa smurf is naar de kapper...dus....

17. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Leuk zeg Pooh shoppen voor de kleine bij Ikea. Altijd veel leuke snuiterijen te koop daar.

Sophia; Wat naar dat overgeven elke ochtend, gelukkig blijft het daar bij voor je.

mbo1; Spannend!

Yinte; Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan met hopelijk niet te veel kwaaltjes.

18. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Goedenmorgen dames!

Yinte: Welkom en gefeliciteerd!

Mb: Ik duim voor je! Wanneer kan je evt. testen?

Pooh: Leuk joh dat shoppen voor de 'toekomstige' baby :D !

Soof: Ik hoop echt dat je een manier gaat vinden om 's ochtends niet meer zo misselijk te zijn :( !

Hier is alles rustig momenteel. Druk aan de klus :D . Voorlopig zien we het wel en ga ik nog niet beginnen met tempen of ovutests ofzo. Laten we het nu iig nog gewoon leuk houden!
    Eergisteren is onze witte herder loops geworden :D . Dat gaat nog wat worden, want waarschijnlijk is ze dus rond de 19de zover om gedekt te worden haha (zul je altijd zien). Jullie horen het wel.
    Verder hebben we besloten om in febr. of maart er lekker een weekje tussenuit te gaan als alles voorbij is.

NOG 12 DAGEN !

Groetjes Angela

19. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

Kom net uit mijn slaapdienst, even internetten voor ik mijn bed in duik. Vanmorgen vanaf 5.45 wakker, de kids op mijn werk waren al weer vroeg uit de veren. En dan hebben ze ook nog eens ADHD, dus dat stuiterd lekker in de ronde, erg vermoeiend. Nog steeds niet ongi geworden, t'is inderdaad heel spannend.

Fijnde zondag allemaal!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland

Deel Deze Pagina