hallokes, Kreeg weer geen mails meer van het forum hier. Dorie he ! IK wil jullie meegeven dat de laatse loodjes heel zwaar verlopen hier. Onze kleine pruts is gedraaid en zit met het hoofd te drukken op m'n bekken, kan moeilijk, zitten staan liggen..... Heb vorige week bij gyn geweest en de data ligt vast voor de KS Ik moet nog tussen de 2 a 3 weken en dan zijn we terug moeke en vake. Seriues aan het inkorten he. Heb de doopsuiker volledig inorde, de aankondiging thuis van geboorte is besteld, geboortekaarten zijn besteld en enveloppen geschreven.Posteegels zitten erop. De vluchtkoffer is klaar Plaatske in de keuken voor sterlisator is klaar en papflesjes worden op dit moment gesterliseerd alsook de tutjes. Denk dat ik bijna rond ben.
goh wat een ellende. wel fijn die ors dat helpt bij babytjes ook zo fijn en inderdaad dan krijg je toch belangrijke mineralen binnen. sterkte meid.
HE ZUSSIE! Dat klinkt allemaal spannend hoor, fijn dat je alles klaar hebt. Ik ben zo benieuwd! En ikke hoop ook dat die 3 weken zo voorbij zijn............. dan gaat het mij misschien ook beter LIEFS
met mij gaat alles redelijk daantje. buiten het algemene ziek zwak en misselijk gevoel en een aantal keer per dag diaree en de onvermijdelijk miniplasjes die jou ook bekend zijn en een kanonharde dikke buik van me darmen denk ik mag ik niet mopperen. ik begin wel steeds misselijker s'ochtends te worden dus sinds gister krijg ik een crackertje met thee als ik wakker wordt. ik hoop dat dat nog lang afdoende zal helpen want ik vind overgeven heeeeel eng. kweet het klinkt stom en ik heb ook al heel wat keer moeten overgeven maar blijf er angst voor houden. soms verlies ik wat slijm en vandaag was het heel licht gekleurd en dan schiet ik bijna in de paniek modus ookal heb ik 100 keer gelezen dat het mag je ziet te toch liever niet he. gister nog een test gedaan om te zien of zo een streep op die test nou inderdaad elke keer dikker wordt. en jaaaa dames het is zo hij is dikker dus het fenomeen dat hcg zich steeds verdubbeld klopt helemaal 8) ik heb nog 1 test liggen die ik denk ik over een week ofzo doe. gewoon ff checken. duurt zooolang voordat het 8 weken zijn vind ik. nou daantje ik hoop voo rjou dat het snel de 24 e is. dat geeft je denk ik toch pas wat meer rust als je zo een moeilijk traject hebt moeten doorlopen. ik ken mensen om me heen die dezelfde weg gegaan zijn dus kan me er wel iets bij voorstellen. hopelijk heb jij straks ook 2 mooie prutjes in beeld
Soof, dat is echt balen! Ik kan nu wel allemaal dingen noemen die mij hielpen, maar het is toch heel persoonlijk wat je kwa eten trekt of niet. Hou in elk geval wel je vochtverlies in de gaten. Je moet oppassen voor uitdroging. Houd je de ORS wel binnen? Heel veel sterkte.
zucht net weer een glas water en een glas sinas naar binnen gewurgt. ik krijg zoooo'n giga akelig gevoel van water he en buiiiiikpijn. nou weet ik van mijn moeder die ik indertijd verzorgt heb toen ze terminaal kanker had dat het enige wat zij binnen hield sinas was. dus zit ik nu ook aan de sinas light. het gaat vrij goed maar krijg er zo'n plons buik van en ik vind limonade niet lekker maarja vocht is belangrijk he. heb iemand misschien nog andere tips. thee durf ik niet zo goed te drinken omdat ik altijd groene thee drink en er niks over kan vinden of dat schadelijkis ofzo. ik schrok me al dood dat honing niet zo goed was en die gebruik altijd promt gestopt natuurlijk maar baaaaaal nu zo van mezelf hoop niet dat het kwaad heeft gedaan. affijn ik drink nu alleen s 'ochtends op bed 1 of 2 bekers thee nog.
Ik begin alweer een beetje angstig te worden en te denken: ik moet toch ook misselijk worden en overgeven? (ook al weet ik dat lang niet iedereen dit heeft). Ben ik nog wel zwanger of gaat het weer mis? Ik had gisteravond en vanochtend een heel klein beetje kleur bij het afvegen, geen rood maar heel licht caramelachtig. Had ergens gelezen dat dit ook niks ernstigs hoeft te zijn maar toch... En ik voel me zo belabberd, is dat wel goed? Tjongejonge wat vervelend zeg, ik was tot nu toe juist heel positief... Woensdag nog een keertje testen, dan is het week later... [-o< Sorry voor mijn geklaag en onzekerheid... Soof, succes meis! Liefs, Daantje
ik heb daarstraks ongeveer iets van gelijke strekking eschreven daantje. ik had vanmorgen ook slijm wat gekleurd was. en hoewel je weet dat het geen kwaad kan zie je het liever niet he wachten duurt zoooolang. bleehhh
nou ik zat net te denken. misschien is voor de afwisseling sinas wel iets voor jou 8) rooibos thee hhm,mm kan de geur niet meer ruiken . mijn moeder dronk het altijd
Lieve Schat, het klinkt allemaal super zwanger hoor en ik ben pas misselijk geworden na 6.5 week! En ik ben het nu al beu 8) Ik heb nog steeds last van cremekleurige afscheiding, is niet erg hoor. Mijn oma zei altijd:" de eerste 3 maanden ben je net een vaatdoek" en dat is echt zo.............. Ik ben echt jaloers op die meiden die dat allemal niet hebben.......... Ik ben ook onzeker hoor, maar dan juist omdat ik me ze ziek voel! Maar de gyn zei: "het klinkt vervelend maar het is echt een goed teken, de hcg is door je lijf aan het gierne en daar reageer je op". Bij ca. 12 wkn neemt de placenta de boel helemaal over en dan ben je niet meer ziek. Nou ik mag het leie
Oh sorry, dan kan ik me dat helemaal voorstellen. Misschien water met Roosvice Multivit. Dat drink ik ook. Ik kan nu echt niet tegen iets met prik, daar heb ik echt last van.
Hoezo, 4 eetlepels per dag? Ik drink die je moet aanlengen met water en dat is steeds maar een beetje. Echt geen eetlepel per keer!
ja klopt je moet het ook aanlengen. mar 4 eetlepels van dat spul is hooguit 2 glaasjes per dag. tenminste ikd rink er 2 per dag dan. dus elk 2 eetlepels en aanvullen met water of spa.