dames met gekleurde afscheiding...heb ik ook hoor. dan niets, dan gelig, dan wit, dan chocomel en zelfs 3x een beetje rood. Je schrikt je naar ,maar het blijkt allemaal te kunnen. pas bij veel bloedverlies en krampen moet je je zorgen gaan maken! Knuf
Ik zit al bij hem in de praktijk, onze hapraktijk bestaat uit 3 artsen. Maar kwam bij toeval de vorige keer bij een ander uit die praktijk terecht. Voorheen ook al eens bij haar geweest, toen niet echt problemen bij haar ondervonden. Ik was ook eigenlijk van plan om na onze vakantie bij haar te komen i.v.m. kinderwens. Maar door dit gedoe vertrouw ik haar niet meer, dus denk ik dat ik maar bij die ene ga waar ik me beter bij voel. Verder niet meer terug gelezen, jullie kleppen echt teveel! Ik ga even lekker naar buiten toe. groetjes Hartje1
Wij kleppen helemaal niet teveel het is hier veel te stil! Je hebt groot gelijk Hartje, lekker bij diegene gaan waar je je goed bij voelt! Denk dat dat al de helft is van het proces!1 LIEFS
Stelletje kletskousen! ! ! Het is hier inderdaad nauwelijks bij te benen! heb dan ook geen tijd gehad om alles terug te lezen. Dus sorry dat dit een beetje ego-berichtje is! hartje: jammer dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad! Trek je het allemaal nog een beetje? Zico: wat spannend zeg! Je klinkt er helemaal klaar voor! Je weet dus de geboortedatum al? Soof: lastig dat je zo misselijk blijft! Met een beetje geluk wordt dat wel binnenkort een heel stuk minder! Daantje: kan me goed voorstellen dat het je allemaal onzeker maakt! haha, jullie weten allemaal hoe ik hier heb lopen te stressen! Ik kreeg eigenlijk ook pas bij krap 7 weken wat misselijkheid en dat was daarna soms weer ineens daaagen helemaal verdwenen. Om gek van te worden! De rest: sorry voor nu, maar als compensaatie wel een heeeele dikke knuffel! [-( Sinds een week is de misselijkheid hier ook weer vrijwel weg (alhoewel ik me vanmiddag niet helemaal top voelde) Heb ook het idee dat de moeheid ietsiepietsie minder is, al zou ik nog steeds graag elke dag om 9 uur in mijn nest kruipen! Vanmiddag op het werk werd ik even helemaal niet goed, naar zweterig, zwart voor de ogen. Moest echt even gaan zitten ale: (dacht dat ik zeker voor de vlakte zou gaan) Hoopte dat iedereen me even met rust zou laten voordat iemand het in de gaten zou hebben. Of dat nou met de zwangerschap te maken heeft of niet...? Morgen mogen we weer voor een echo. Vind het zoooo spannend! heb de vorige keer de hele nacht er niet van geslapen. Nu heb ik vannacht dienst (kan dus in theorie om het kwartier worden wakker gebeld, vast mooie oefening voor straks, hahaha) zal wel blij zijn als deze week voorbij is, want dingen zijn wel wat vermoeiender dan anders. Nog een vraagje: weet iemand waar je zwangerschapsBH's 70F zou kunnen krijgen? (lijkt allemaal vanaf 75 te beginnen)
aan de zwangere onder ons...hebben jullie ook last van avond misselijkheid? Ik ben u zonder avondeten boddschappen gaan doen en ben me een partij misselijk. Of zou het komen dat ik honger heb? Voel me niet super. gelukkig mag ik nu effe zitten en gaat papa smurf eten koken... bah! @wanna, veel plezier morgen!
Hee, Ik heb een baaldag vandaag :x . Dat ik ongi ben geworden hakt er toch behoorlijk in. Daarbij heb ik er deze keer ook veel last van, veel krampen. Als mijn ongi over is ga ik starten met tempen, ik wil vooral de zekerheid hebben dat ik wel een ei heb. Ook ovu-testen besteld, kunnen we nog gerichter gaan klussen. Was vanmiddag even een kop thee drinken bij mijn moeder, en ik had zo'n zin om met haar te praten over dit hele gedoe. Maar ik heb het niet gedaan, ik wil haar niet ongerust maken. Met als gevolg dat ik nu hoofdpijn heb, spanning schiet bij mij meteen naar mijn nek en hoofd. Vanavond dus lekker niets meer doen en heerlijk tv kijken, ben fan van America Next Topmodel! Voor alle zwangere, sterkte met al die vervelende kwaaltjes. Hoop voor iedereen dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn zodat het genieten kan gaan beginnen! Ik lees jullie verhalen maar ik kan me er helaas nog niet in herkennen, vandaar dat ik hier niet altijd op reageer. Maar ik leef met julie mee hoor! En voor zuco, nog maar 3 weken? Jeetje, wat spannend zeg! En je krijgt een keizersnee?
He Mb01, ik snap je frustratie helemaal hoor. Wat baalde ik ook elke keer als ik weer ongesteld werd! Je schrijft dat je graag met je moeder had willen praten over dit hele gedoe, maar dat je haar niet ongerust wilt maken. Ik begrijp hieruit dat je jezelf misschien wel een beetje ongerust maakt? Hou er wel rekening mee dat wanneer je net stopt met de pil het gewoon een tijdje duurt voordat je een beetje regelmatig bent. Ik zie dat je nu 3 redelijk regelmatige cycli hebt en al lijkt dat natuurlijk een eeuwigheid, het is feitelijk nog niet zo lang, dus zeker geen reden voor zorgen! Natuurlijk wil je graag controle en ovutesten en tempen zouden je hierbij kunnen helpen, maar het risico bestaat dat je er daardoor echt ELKE dag mee bezig bent en dan lijkt het allemaal extra lang te duren. Ik weet dat het makkelijk praten is voor mij, maar geef het tijd! Pooh: avondmisselijkheid is ook typisch iets voor mij (toevallig vanavond ook weer, terwijl ik juist al dagen nergens geen last meer van had) Op tijd en niet teveel eten is voor mij echt belangrijk!
Goedenmorgen dames! Goh wat is er weer lekker veel gekletst hier ! Meteen weer 3 pagina's om bij te lezen. Gisteravond was eigenlijk de eerste keer dat we tot de conclusie kwamen dat we nu voor 'echie' bezig zijn, was wel ff lachen haha . Stom dat dat ineens 'anders' lijkt dan. Och we zien het voorlopig wel ff hoe het gaat lopen. Tijd om te temperaturen of ovutesten te gebruiken kan ik er momenteel ff niet bijhebben. We zien wel hoe het gaat lopen... De komende 10 dagen gaan nog druk genoeg worden. Laatste afspraak met de ambtenaar (honden kunnen helaas niet de ringen brengen nu de witte herder dus loops is geworden), laatste afspraak met de ceremoniemeester, laatste afspraak met de catering... en dan natuurlijk nog de witte herder die loops is geworden en op progesteron geprikt moet worden om te kijken wanneer we haar kunnen laten dekken. Druk druk druk dus! NOG 10 DAGEN! Groetjes Angela
HIer ook avond-misselijk, maarja ik ben eigenlijk 24 uur misselijk. Telt dat ook mee............ Maar moet zeggen, als ik op tijd eet dan gaat het goed!
dag dames ik voel me vandaag een stuk beter als gister buiten het volle buik gevoel. lieffie heeft daarnet de eerste buiken foto gemaakt wel leuk ome en beetje bij te houden want volgens mij is ie al aan het groeien. dacht eerst dat het door me darmen kwam maar kweet nu ook niet meer hoor 8) heb alleen geen flauw benul hoe ik die foto online moet krijgen yinte
Hahaha, ja, als je de heeele dag beroerd bent dan heb je ook avondmisselijkheid. Gelukkig dat het ietsje beter gaat! Heb vanochtend tweede echo gehad en het was prachtig! Wel veeel te kort (was ook alleen bedoeld om me gerust te stellen, dus stond na 5 minuten alweer buiten ) Maar we zagen een mooi kloppend hartje, het was goed gegroeid (3,5 cm, 10 weken en 2 dagen) en het bewoog mooi. Vond het erg fijn om te zien. Zo langzamerhand groeit ons vetrouwen Zal later vanavond kijken of ik het in mijn album kan zetten. liefs, Wanna
goed zo wanna! Mooie fots trouwens en ja jammer dat ze zo vlug zijn. Wij hadden de vorige keer 2 co-assisitentes die het moesten leren. Nou lag, zeker 20 minuten met de benen wijd. Maar wel alles goed kunnen zien! We gaan volgende week dinsdag weer naar de verlosk...hopen dat ie ook een echo maakt!
Wat een mooie echofoto, heerlijk he weer zo'n mooie echo. Moet er ook nog enkele toevoegen, zal het na de middag eens doen.