Men man zei dat m'n gezicht dikker aan het worden is , ook m'n handen en voeten, benen zijn aan het opzwellen, begin vocht op te houden
heb net je site bekeken. spannend hoor die laatste loodjes. ik ken dat vocht vansthouden maar al te goed. nog eventjes volhouden meid. je bent er bijna yinte
Goh Zico, het einde begint nu echt wel in zicht te komen he?! Lijkt me wel fijn want ik denk dat je het op een gegeven moment wel zat bent om zwanger te zijn met zo'n dikke buik! Ik denk aan je! Wannaaaaaaa....wat super, weer een mooie echo! Ik weet zeker dat het deze keer helemaal gaat zoals het hoort! Fijn dat je je beter voelt Yinte en een mooie foto van je buikje! Ik ga vanaf 6 weken een foto maken. Ik voel me trouwens al zo'n 2 weken niet lekker...belabberd zeg maar en megamoe, beetje jammer wel! Heb gelezen dat sommigen hier gewoon 3 of 6 maanden last van hebben... Gisteravond zijn Randy en ik naar de Spoed gegaan omdat ik al vanaf zondagavond bloed plas. Gelukkig werd ik meteen geholpen omdat Randy daar natuurlijk werkt en werd ik eigenlijk Randy's patient... Even snel urine nagekeken en ja hoor, ik heb een blaasontsteking! Nu dus antibioticum voor een week! Voor de rest heb ik net nog een test gedaan en ja hoor...nog steeds zwanger! (maar ja, ook als ik niet meer zwanger zou zijn zit het HCG natuurlijk nog steeds in mijn urine, dus misschien niet zo verstandig om zoveel te testen? ) Oh ja, wisten jullie dat Randy in een nieuwe aflevering van E.R. zit? Eergisteren werd het uitgezonden, klik op video en kijk vanaf minuut 22.10: http://www.eo.nl/programma/ingangoost/2008-2009/page/-/episode.esp;jsessionid=C0FE29FDC9206F93E814A890A2A22691.mmbase02?broadcast=9639614 Liefs, Daantje
Hallo allemaal, Wanna: Je hebt helemaal gelijk, ik moet het de tijd geven. Maar dit is zooooo moeilijk. Vooral nu steeds meer mensen om mij heen zwanger zijn. En dat mensen dan tegen mij zeggen "oh, als jij eenmaal zwanger wilt worden, dan ik het zo gepiept". Nou, niet dus.... En tja, door elke dag te gaan tempen ben je er elke dag mee bezig, maar ik wil graag weten hoe mijn cyclus in elkaar zit. En ik heb je echo-foto bekeken, mooi hoor! Daantje: Pijnlijk, zo'n blaasontsteking. Hoop voor je dat die antibiotica snel aanslaat. En tja, die vermoeidheid, alle zwangere om mij heen hebben hier last van (gehad), het schijnt erbij te horen. Ik ga zo eens die uitzending van Randy bekijken, leuk zeg! Ajuus!
Goedenmorgen dames! Mb: Ik herken je gevoel zo! Jullie hebben besloten voor een kindje te gaan en dan liever gister dan morgen haha. Ik mag eigenlijk nog niks zeggen aangezien dit onze eerste echte ronde is. Maar ik vond het wachten op de 2de ongie al zolang duren . Als je eerste cyclus er 1 is van 21 dagen dan verwacht je daar eigenlijk niet ver naast te zitten met de 2de.... toch? Naja... ik hoop iig dat ook wij snel een positieve test in handen hebben en dan maken wij de rest gek met onze klachten ! Daantje: Balen zeg van die blaasontsteking! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en voel je je snel weer beter. Heb snel ff de aflevering bekeken van Randy... leuk zeg! Yinte: Mooie buikfoto! Zico: Wat balen zeg dat je vocht vasthoudt. Daar wordt je niet vrolijk van. Laatste loodjes zijn ook het zwaarste zeggen ze altijd. Je weet toch al wanneer je gaat bevallen (KS toch?)? Wanna: Mooie foto's! Ben blij dat je vertrouwen nu gaat groeien iig. Ga zo door! Hier alles nog steeds een beetje chaotisch. Ben momenteel er best bang voor dat de witte herder er niet bij zal zijn op onze bruiloft (dan is ze misschien bij de dekreuhoudster voor de dekking). Zou zo zonde zijn als ze er niet bij kan zijn en dus ook niet op de foto's zal staan ! We gaan er iig alles aan doen en hopen het te kunnen omzeilen door misschien donderdagavond of anders zaterdagsochtends te gaan. Naja, meer doen dan eerst de progesterontest afwachten kunnen we toch niet. NOG 9 DAGEN! Groetjes Angela
je bent harstikke zwanger meid dat moe zijn en belabberd dat hoort erbij daar moet je je niet rot om voelen. da''s juist een teken dat je lichaam heel hard aanhet werk is. denk maar eens na wat er allemaal gebeurd op dit moment in je lichaam en met jou. jopu bloedsomloop bijv moet gekoppeld worden aan die vanhet kindje als die gemaakt is waar je lichaam nu druk mee bezig is. er moet straks een keer zoveel bloed door. en zo zijn erzoveel dingen dan is het toch geen wonder dat je lichaam daar even zich op moet aanpassen. nee probeer maar gewoon rustig te blijven het hoort er echt allemaal bij en inderdaad als je pech hebt duurt dat 3 of 6 maanden ofm isschien wel je hele zwangerschap. het is niet anders moet je maar denken. je doet het voor je kindje enhet gaat weer over. ik het ergste geval pas na de zwangerschap maar het gaat over en je krijgt er iets mega geweldigs voor terug. en als jij je prettig voelt met die testen dan moet je die gewoon doen meid. de eerste tijd is gewoon vaag, dat vind ik ook moeilijk hoor. als je straks op controle geweest bent en eenmaal gezien of gehoord hebt dat er echt iets groeit in je buik en al sje het hartje hebt horen kloppen dan wordt het allemaal echt en tastbaar. zorg goed voor jezelf. deze weken zijnhet belangrijkste voorje kindje. ookal zie je hem of haar nog niet het zit er wel degelijk. en bij een eerste duurt het 3 maanden als je pech hebt voordat je buikje op gaat bollen. dat is geheel normaal. yinte
Dank je Yinte voor je bemoedigende woorden! Ja, ik had al begrepen dat het voor mij was bedoeld. Ach ja, ik maak me gewoon zorgen omdat ik 2 jaar geleden een miskraam heb gehad en sindsdien niet meer zwanger ben geweest. Nu met een IVFbehandeling achter de rug hoop je natuurlijk nog meer dat het slaagt zodat je niet voor niets dagen lang hebt gespoten en van alles hebt ondergaan! En aangezien er 2 zijn teruggeplaatst kunnen er wel eens 2 in mijn buikje aan het groeien zijn! Dank jullie mb01 en Angela voor jullie complimentjes over Randy Ja, ik snap dat jullie natuurlijk liever gisteren dan vandaag zwanger worden maar je kunt niet anders dan geduld kweken. Wij zijn ruim 3 jaar geleden gestopt met de pil, in 2006 was ik zwanger maar kreeg in juni een miskraam en nu, 2 jaar later, doet zich pas de 2e kans voor! Dus kijk naar mij ( en sommige anderen) en denk dan: tjongejonge, die is al zo lang bezig, dat gaat óns vast niet gebeuren! Liefs, Daantje
ik maak me ook zorgen hoor en ik heb geen miskraam gehad. maar je weet dat het bij 1 op de 10 misgaat he en daar wil nu eenmaal niemand bijhoren. wat triest dat jullie zo een moeilijke weg hebben moeten gaan om nogmaals van dit wonder tem ogen genieten. ik hoop van harte dat het jullie dit maal wel gegeunt is. knufff...
Hallo allemaal, Daantje grappig hoor je eigen ventje in ER Ik begrijp dat het moeilijk te geloven is na de lange weg die jullie hebben moeten bewandelen. Dat je je niet zo goed voelt zijn dat echt de zwangerschapskwaaltje of speelt de MS nu weer op? Angela, spannend nog maar een paar nachtjes en wie weet straks twee zwangeren bij jullie! Zico spannend hoor helemaal nu jullie weten wanneer jullie kleintje komt, hoe voel je je? Wanna super je foto's leuk hoor en toch wel fijn weer even ondanks dat het snel was. Ik weet niet goed waar je precies zwangerschaps bh's kan kopen, Prenatal of de betere speciaalzaak? Marlies Dekkers heeft sinds kort ook een maternity lijn en zij heeft in ieder geval 75F weet ik uit ervaring zonder zwanger te zijn Meiden ben hier iets minder vaak te vinden. Ook hier wil het nu inmiddels een jaar niet lukken Op zich ben ik nu niet helemaal overstuur terwijl ik een paar maanden geleden echt onzettend de :c: in had. Probeer er ook rekening mee te houden dat het weleens helemaal niet kan lukken. Mannetje zegt dat hij zeker niet naar een arts wil en ik ben er nog niet over uit of ik dat wel zou willen.. Wij zijn samen ook blij maar een kleintje lijkt ons ook ontzettend leuk. Moeilijk, moeilijk en helemaal omdat in volgende maand weer een jaartje ouder wordt. liefs, simi
Wat vervelend die blaasontsteking Daantje! Angela; succes met de laatste voorbereidingen voor jullie grote dag. Wanna; Leuk zeg dat je weer een echo had, lijkt me erg bijzonder. Zico; spannend dat je nu kunt gaan aftellen tot de geplande datum. Zit na twee dagen werken weer helemaal in het ritme, toch ook wel weer fijn om aan de slag te zijn. Morgen een lunch met mijn oud collega. Heb er reuze zin in. Ben weer begonnen met lijnen, goede resultaten behaald met Sonja en nu nog een ander boek van ene Mathijs Vrieze aangeschaft die min of meer dezelfde methode volgt. Het verhaal gaat dat hij aan de boeken van sonja een behoorlijke bijdrage had. Liefs Meen
Simi: Wat een herkenbaar verhaal, zou zomaar mijn verhaal kunnen zijn. Zeker van die van twee jaar geleden (ja ja, we zijn ondertussen alweer 2 jaar onderweg). Heb nu wel mijn mannetje zover dat hij na de vakantie mee naar de ha gaat. We willen (en hij zeker niet) een heel traject in van ivf enzo, maar willen wel weten waar we aan toe zijn. En wie weet, gaan we dan toch iets verder daarin dan we eerst van plan waren. Daantje: sterkte ermee! Ik heb het filmpje nog niet kunnen bekijken, ik zal het snel eens gaan doen. Wanna: mooie echo hoor! Fijn dat alles goed gaat. Zico: succes met de laatste weekjes, het schiet al aardig op. He he, nog maar een dagje en dan heb ik lekker vakantie! We gaan naar Andalusië toe, lekker twee weken genieten van het zonnetje en lekkere tapas! veel liefs voor iedereen!
pfoe, heb een lange lange dag voor de boeg. Moet van 8.30 tot 23.00 werken vandaag...bah! Ben toch al totaal uitgeblust de laatste dagen! Hoop dat ik wakker blijf! Lees vanavond wel effe vanaf mn werk weer mee! Fijne dag allemaal!
he meiden , de dagen gaan maar traag voorbij nu. je weet echt dat het einde nadert. pffffffffffff. Ga straks met een vriendin iets drinken om de tijd te doden, hihihihi. ventje heeft het er spaans benauwd van
ik hoop voor jullie dat het einde snel in zicht komt. aarja kelintje komt pas als het er klaar voor is he en elke dag dat ie jou buik zit groeit ie nog lekker een beetje moet je maar denken. sterkte met het wachten.