Goeimorgen!, Angela: Spannend, eerste echte ronde! Zou leuk zijn, getrouwd en dan ook zwanger. Nou ja, we moeten het allemaal maar afwachten. En dat is nu juist zo vervelend, je kan alleen maar wachten, wachten, wachten (en klussen natuurlijk ). Ik hoop voor je dat je cyclus rond de 30 dagen blijft, die van mij duurt rond de 40 dus dan moet je nog langer wachten, wachten, wachten . Leuk zeg, dat jullie hond de ringen komt geven, hoop voor jullie dat ze erbij kan zijn. Yinte: Gaat het bij 1 op 10 zwangerschappen mis? Zo, dat is echt veel zeg. Ik hoop dat jullie hier allemaal niet bijhoren. Simi: Je zit is een moeilijke situatie zeg. Het is een lastige beslissing, ga je het medische wereldje wel/ niet in. En ik herken het ook wel, mijn vriend is helemaal happy met ons leventje, een kindje is welkom maar als het niet komt is hij net zo blij. Maar ik zou zeker naar de HA gaan, je kan daar bespreken wat de mogelijkheden zijn. Succes ermee en laat de moed niet zakken! Meen: Succes met het lijnen! Hartje: Fijne vakantie! Pooh: Zo he, wat een lange dagen moet jij maken! Ik zou er al moe van worden, terwijl ik niet eens zwanger ben Zico: Succes met die laatste dagen, aftellen! Al: Ik ben weer over mijn dip heen, ik ga nu voor ronde 4! Vanaf morgen ga ik tempen, maar ik weet niet zo goed op welk tijdstip ik dit moet doen. Want de ene dag sta ik om 6.15 uur op (niet zo heel vaak, gelukkig) en de andere dag om 9 uur. Of moet je het gewoon doen als je wakker wordt? En mag je wel/ niet eerst gaan plassen? Verder ga ik zaterdag naar mijn vriendin, die is nu 18 weken zwanger. Gister een cadeautje gekocht, zo'n piepklein rompertje. Zooooo schattig, ik sta daar dan helemaal weg te zwijmelen . Dames, fijne dag en geniet van het zonnetje!
mb01: Je kunt het beste elke dag om dezelfde tijd tempen. Het is niet de bedoeling om eerst te gaan plassen. Je lichaam is dan alweer in actie en je temperatuur stijgt. Zo krijg je geen zuiver beeld. Eventueel kun je de wekker zetten als je uitgaat van de vroege tijd.
Kan ik niet gewoon tempen als ik wakker wordt? Maakt het echt uit of het 6 uur is 9 uur? Want door mijn onregelmatige werktijden is het bijna niet mogelijk elke dag op hetzelfde tijdstip te tempen. En op mijn werk moet ik snachts weleens mijn bed uit, brengt dat mijn temp niet in de war?
Goedesmorgens! Daar ben ik weer, gisteren de hele dag boven de pot gehangen, tot het avondeten bleef er niks zitten. AFSCHUWELIJK! Maar vandaag weer aan het werk en het gaatnu wel. ZUSJE! Wat spannend lieverd, doe lekker rustig aan! mb01: Het is heel belangrijk dat je op het zelfde oment tempt, anders heeft het gewoon geen zin. Je mag zelfs niet je bed uit voordat je tempt, want door beweging verandert je temp. LIEFS
Hoera! de vakantie is nu echt begonnen. Zaterdag vliegen we naar het warme spanje toe en gaan daar lekker genieten van het zonnetje en natuurlijk ook van de lekkere tapas aldaar! Tot over een paar weekjes! dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Hartje1
Ja, nu gelukkig wel weer. Ze is de afgelopen dagen behoorlijk ziek geweest, 39.8 koorts dus dat waren slapeloze nachten voor ons, het arme kind was echt beroerd! Had het zo met haar te doen, je kunt zo weinig he? Maar goed, nu knapt ze weer op. Ik heb nog meer foto's op de babysite van haar gezet, dus als jullie nog meer willen zien kun je daar ff gluren. (en wel een berichtje achterlaten dan he?)
WAT EEN GOED NIEUWS! net terug van vakantie en ik heb er zeker aan gedacht of miss daantje zwanger zou zijn! JAAAAAA MEID HARTELIJK GEFELICITEERD het is je van harte gegund hoe voel je je? ik heb verder nog niks terug gelezen ik was zo benieuwd over miss daantje ik ben zo ontroerd de de wonderen zijn de wereld niet uit SUPERRRRRRRR ok nu ga ik vluchtig alles terug lezen
ha sopia ja we hebben het heel goed gehad het appartement was slecht maar we wisten dat het wat ouder was maar we dachten ach we slapen er alleen maar. maar de rest was super we hadden een auto voor heel de week en hebben daar lekker mee rond gecrost. ik mocht toch niet in de zon omdat ik een zwaar zonne allergie heb. ik heb daar altijd mediijnen voor maar aangezien ik zwanger wil worden mocht ik die niet gebruiken. we hebben onze vruchtbare dagen goed benut gelukkig hihi ik lees dat je nogal flink beroerd bent wel vervelend maar voor een goed doel. alle nieuwe welkom groetjes
Ach ja, ik heb net gelezen dat dit de ergste week is omdat nu het hcg op zijn hoogst is. Ik hoop dat dat ook maar zo is.
He Puck: fijn dat je er weer bent! Hartje: jij hebt het alleaal nog voor de boeg! Fijne vakantie! Soof: het wordt vast beter vanaf de komende weken! Moontje: wat een heerlijke foto! Om jaloers op te worden! Daantje: hoe is het? ik ga straks even naar het filmpje kijken! Simi: tjee, moeilijk zeg. Kan me voorstellen dat je man een drempel over moet om naar een arts te gaan. En een verjaardag is iedere keer ook wel confronterend. Sterkte met de beslissing! Meen: goed dat je het lijnen zo goed volhoudt! Ik geloof niet dat ik het zou trekken op Sonja (toch teveel honger ) Pooh: tjemig wat een superlange dag. Hoop dat je morgen vrij bent om uit te rusten!? Zico: hahaha, verveel je je? (Zal straks wel anders worden ) Mb01: Tja, dat is wat ik bedoelde, temperaturen beinvloed wel je dag. Niet eerst opstaan om te plassen (wat ik heel makkelijk vergat) Niet eerst knuffelen met je lief (sorry schat, maar eerst even tempen) En liefst op dezelfde tijd (of in ieder geval na hetzelfde aantal uren slaap (en de wekker zetten op je vrije dag is ook niet fijn ) Angela: voor jou komt het grote feest ook snel dichtebij! Spannend! Heb vannacht goddank mijn laatste dienst. Ben weer om het uur wakker gebeld en dat hakt er nu wat zwaarder in dan anders. Morgenavond ga ik om 8 uur naar bed oei, daar gaat mijn diensttelefoon weer, tot later! liefs, Wanna
@puck, welkom thuis @hartje, fijne vakantie! @all, ja beetje erg lange dag. Vreselijk, en nee morgen om 8.30 sta ik hier weer! Ben het beu, wil in bad liggen en dan naar bed....nog anderhalf uur...
Hé Puck, welkom terug meis en dank je wel voor je lieve berichtje! Ja, de wonderen zijn idd de wereld nog niet uit en ik heb niet voor niets mijn lijfspreuk altijd hieronder staan! Wanna, Ik voel me eigenlijk al een tijdje niet erg lekker, heel moe en heel beroerd, tis een soort van misselijk maar het zet niet door. Meestal probeer ik dan iets te eten maar ik heb bijna geen honger. Verder kom ik bijna nergens aan toe omdat ik me zo moe en sloom voel. Wat ms betreft, dat heeft er niet zoveel mee te maken (dat vroeg Simi geloof ik), het is juist een bekend feit dat je je tijdens de zwangerschap beter gaat voelen maar ik heb echt een hele milde vorm van ms en ik heb alleen last van moeheid (niet zoals nu) en pijn in mijn rechterbeen als ik teveel doe. Hartje, lekker op vakantie meis, geniet ze! Soof, ik hoop echt dat het minder gaat worden voor je, want dit is wel erg vermoeiend lijkt me. Moontje, Tessa is zooooo lief! Zo Pooh, dat lijkt wel een werkmarathon! Doe je wel even rustig aan meis?! Heeft er nog iemand gekeken naar mijn vriendje op tv (de link die ik hier had geplaatst)? Ik was zo trots op hem, en eergisteren was hij ook op Belgie 1 op tv bij het programma: Dokters van morgen (toen was hij nog arts assistent in Leuven). Liefs, Daantje
He Daantje, ik heb het filmpje bekeken hoor, zit ik bijna het hele filmpje te bekijken en denk waar blijft die Randy dan? Lees ik nog eens goed terug in je bericht waar de link in stond, had net niet ver genoeg gekeken! Goed lezen Moontje! Maareeeeeeeh, wat een knappe vent heb jij zeg!