Simi fijne vakantie! Daantje, moet ik nu een hotmail of een live mail hebben om me aan te melden en op je site te komen? Wij vertrekken half 12. Dus tot die tijd ben ik nog even hier te vinden, tussendoor even spullen inpakken!
Mieke Ik wens je een heel leuk weekend toe. Simi is naar Albufeira Portugal. En als het goed is is het daar mooi weer Soof jij veel succes met het regelen van jullie nieuwe vakantiehuisje! Puck ik hoop dat je snel een nieuwe kapster vind! Daantje je site ziet er erg mooi mooi. Ga hem in de gaten houden! Hier een slechte nacht achter de rug. Het heeft namelijk de hele nacht geregend en aangezien wij in een woonunit wonen is het geluid net alsof je er midden in staat. We hebben 23 mm gehad en alles is lekker nat. Het kwam weer goed uit. Hebben net het gewas van het land af en dan is een bui altijd goed voor de grond. Maar volgende week wil het 25 graden worden en dat is heerlijk aangezien mijn ouders morgen komen. En dan kan ik met mijn verjaardag lekker met al het bezoek buiten zitten! Fijne dag allemaal. liefs
Mieke, je hebt je nu bij my space aangemeld, dank je voor je berichtje, heel lief! Maar ik bedoel mijn nieuwe site, klik op mijn banner van babysite. http://losa.babysite.nl/ Sjors, ook lieeeef jouw berichtje! Ben blij dat jij zo blij bent met regen, ook al heb je er niet goed door kunnen slapen. Ah, dus Simi komt jouw kant op, oh ja dat heeft ze al een aantal keren gezegd. Was het even kwijt. Liefs, Daantje
HOI DAMES! Ik heb de gyn vanmorgen gebeld, ik heb bijna geen menstruatie. Het was gisteren morgen bloed en tot nu toe alleen maar bruine afscheiding. Maar volgens de gyn is dat toch goed en gaan we morgen beginnen met clomid. Maar mijn humeur is niet te stuiten wij gaan naar de camping, wij gaan naar de camping YEAH Heb er zo'n zin in! LIEFS
Soof, fijn dat je morgen mag beginnen met de clomid. mijn duimen draaien dat het nu goed gaat. En dat je snel zwanger bent! Veel plezier op de camping, en hopelijk met heel mooi weer. Mieke, grappig hoor, jij kunt niet op de site van daantje en dan klik je blijkbaar gewoon verkeert, hihih. Komt vast omdat je met je gedachten al op Texel bent!
Dat we naar de camping kunnen zal nog wel even duren hoor. Ons perceel moet eerst nog door de camping gelijk gemaakt worden. Maar dat horen we zondag allemaal. Puck, als je zwanger bent kom je maar met de auto Wat naar voor die mevrouw zeg, dat is echt genant. Acherum LIEFS
Hahaha, geeft niets hoor ik vind het wel grappig. En dan geef je me nog extra werk ook: ik kan het niet helemaal ontcijferen kijk maar in het gastenboek! Liefs, Daantje
Ok, let dan ook even op de GROOTTE!!! Soofje, ook enorm bedankt lieve meis! En alvast veel voorplezier met de 'campong' zoals jij het noemt! Kampung/kampong is trouwens een Indonesisch woord, wist je dat? Liefs, Daantje
Daantje, leuk dat je een eigen site hebt gemaakt. Zal straks ook eventjes spieken. Mieke, onwijs veel plezier op ons mooie eilandje. Wel vertellen hoe je het gehad hebt he. Sneu voor je vriendin Hopelijk komt het weer helemaal goed met haar. Sophia, mag het nu? Gefeliciteerd met jullie nieuwe cottage. Succes met de clomid. ( had je dat al eens eerder gehad ?) Sjors, voorlopig wel nattigheid genoeg gehad geloof ik. Puck, om te voorkomen dat ik straks ook niet meer in de kappersstoel pas wil ik er eigenlijk wel 7 kilo af. Dan sta ik weer op 67 kilo en ben ik tevreden. Nu nog 5.5 kilo te gaan. Doe geen speciaal dieet. Probeer meer te bewegen en pas mijn voeding aan. S'morgens een shake, lunch kellog's met yoghurt en s'avonds gewoon warm eten. En nu maar volhouden. Naar een masseur, mmmm klinkt niet verkeerd zeg. Doe je dat wel vaker, of is het om gezondheidsredenen? Simi, ik geloof dat je al weg bent. Maar ook jij een fijne vakantie en veel zon gewenst.
Nou zeg, na het plaatsen heb ik het nog bekeken en niks GROOTS aan! Vreemd hoor! Had alleen een ander lettertje uitgezocht om het wat leuker te maken, meer niet echt niet echt niet echt niet echt niet echt niet!
Paint, ik doe ook nog steeds braaf mee, nou niet altijd heel braaf, maar er is 3,5 kg af, blijf een beetje steken, nog 3 te gaan, ik wil ook naar de 67 toe! Meiden, ik zit al een uur klaar maar mannetje wacht nog op een drukstart bij een drukker. Er gaat daar vanalles mis en daar is het wachten op. Dit doen we dan onderweg omdat het in Beverwijk is en daarna rijden we gelijk door. Maar ik baal vreselijk anders zaten we allang in de auto want de planning van de drukstart was 12 uur! Zo gaat het bijna altijd bij onze weekendjes weg.
Hou vol mieke, die laatste 3 moet lukken. Je bent al zo dicht bij je streefgewicht. Nog een tip voor texel. Het schapentheater op schapenboerderij de noordkroon. Schijnt ook erg leuk te zijn.
Nou alle tips gaan mee en verder moet ieder maar even kijken wat ze willen doen. Er zijn wat kleine kids bij dus misschien leuk voor hen! Thanks weer! Hoorde net dat we zo gaan, joepie! Het is hier alleen niet zulk lekker weer, hoe is het daar Paint? * zie net op hun website dat ze gister een voorstelling hadden en verder het weekend niet.
Durf het bijna niet te zeggen mieke, maar vandaag is het bewolkt, het waait hard en voelt koud aan, De hele week was het mooi. Maaaaar ze zeggen echt dat het beter word.
Ja dat weet ik inderdaad. Vind het gewoon een leuk woord hiihihih Paint ik heb nog niet eerder Clomid gehad dus ben erg benieuwd en ik hoop dat het aanslaat. Ik wil het namelijk niet te lang proberen. LIEFS
Miekelieeeefff, ik bedoelde juist dat ze te klein waren zodat ik het niet kon lezen. Heb effe ge*edit* en nu weet ik wat er staat hahaha! Ik hoop dat je al weg bent en lekker gaat genieten saampjes! Veel plezier! Mijn kunstmatige ongie zit er aan te komen voel ik. Dan kan ik misschien morgen of overmorgen als dag 1 rekenen en moet ik gewoon lekker verder prikken en op dag 3 een extra echo laten maken en ook nog met puregon beginnen (met een al dan niet hogere dosis). Joepsie jodelahitiiieeeeee! Ik wil mijn nieuwe website hier plaatsen en heb de andere verwijderd. Maar nu krijg ik hem hier niet geplaatst, hoe moet dat ook al weer? Je moet er toch gewoon voor en achter zetten? Het lukt niet! :x Liefs, Daantje
Daantje, Spannend. mijn duimen draaien. Je kunt in je profiel gewoon onder website de link die op je homepage staat kopieren, niks met url en zo toevoegen. Suc6 liefs